Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Popis zboží udávané na stránkách neodpovídá kvalitě a ceně.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, která nás mrzí.

    To, že nejste spokojen s výrobkem Vás přeci neopravňuje hodnotit celý obchod negativně vč. komunikace a dodací lhůty.
    Zboží jste si objednal a my ho do 2 dnů expedovali. Když Vám zboží dorazilo, kontaktoval jste naše zákaznické centrum s tím, že se Vám výrobek nelíbí.
    Nabídli jsme Vám výměnu za jiný produkt nebo vrácení, na které máte právo ve 14 denní lhůtě.
    Ani jedno jste však nevyužil, tudíž nerozumíme Vaši celkové negativní recenzi.

    Z naší strany jsme nikterak nepochybili.

    Přeji Vám vše nejlepší do nového roku a lepší zkušenosti s nákupem zboží po internetu.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nás hodnotíte takto negativně, i když jsme udělali pro Vás vše, tak jak jsme informovali a dodali Vám zboží, které jste si objednal.
    5.11.2020 19:52:58 jste si vytvořil objednávku
    6.11.2020 07:36:32 Vám přišel e-mail o zpracování Vaší objednávky
    9.11.2020 13:36:21 Vám přišel e-mail, že Vaše objednávka je vyřízena. Předali jsme ji přepravci.
    U produktu byla doba odeslání do 3 dnů, což jsme splnili.

    Objednal jste si tento produkt: https://www.carvin.cz/autopotahy-na-miru-osobni-vozy-renault-master-2010-delene-operadlo-i-sedadlo/autopotahy-renault-master-iv--3-mista--delene-dvojoperadlo-a-sedadlo--od-2010--prolis/
    kde je jasně a srozumitelně specifikováno, jak jsou dělená sedadla, na které jsou autopotahy určeny.

    Zboží Vám dorazilo, autopotahy jste si zkoušel na vůz instalovat a zjistil jste, že sedadla dělená nemáte.
    Tuto informaci jste nám sdělil a my s Vámi dále komunikovali e-mailem (4 maily), kde jsme Vám kolegyně vysvětlovala, že jste dostal přesně zboží, které jste si objednal.
    Stále jste si trval na svém, tak Vám kolegyně nabídla, ať nám autopotahy pošlete zpět na naší firmu a my Vám zašleme potahy takové, jaké Vám do vozidla budou pasovat.
    Vy jste ji sdělil, že nebudete platit 200Kč za poštovné a potahy si necháte.

    Tak potom nerozumím Vaší negativní recenzi??
    Působí to tak, že záměrně chcete poškodit náš obchod i přes to, že jsme se Vám nabídli s výměnou autopotahů a dodali zboží přesně tak, jak jste si ho objednal.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta . jestli vůbec dorazí

    Zatím velké zklamání !

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den, Oldřichu,

    nerozumím Vaší reakci, velké zklamání, dlouhá dodací lhůta.
    Objednal jste si zakázkové autopotahy na míru, u kterých je nutné zaslat fotografie, o které Vás kolegyně požádala.
    Doba dodání 14 dní od potvrzení objednávky - jak je uvedeno


    18.11.2020 18:00:39 jste vytvořil objednávku
    18.11.2020 19:11:16 jsme Vám zaslali e-mail o zpracování Vaší objednávky (naše pracovní doba je do 18:00h, ale ještě týž den jsme objednávku začali zpracovávat.
    19.11.2020 e-mail kontakt od sl. Sajdlové s žádostí o fotografie.
    20.11.2020 ( v pátek jste zaslal fotografie) a my 23.11.2020 (pondělí) potahy zadali do výroby
    Negativní recenzi jste nám zaslal 3.11.2020 čtvrtek- 11.den po potvrzení objednávky aniž by jste se dotázal, jak to s potahy vypadá.
    7.12.2020 pondělí jsme Vám objednávku odeslali.

    Pokud tedy počítáme i víkendy (které nejsou pracovní), opozdili jsme se o 2 dny. Velice se Vám tedy tímto omlouváme..

    Příště bych Vám však doporučil místo psaní zbrklé negativní recenze se obrátit na naši infolinku 608 822 777
    nebo se dotázat prostřednictvím e-mailu [email protected]

    Hezký den
    S pozdravem
    Jiří Müller

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašná kvalita v realitě o proti fotkám na eshopu

    Autopotahy za 5 tis na míru si predstavuju úplně jinak než jak ty co mi přišly. Kvalita se dá přirovnat k nějakému zboží z Číny za 500korun. Vzor úplně hrozný absolutně nesedí a vypadá to příšerně. Raději uz zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši recenzi, avšak v této recenzi se hodnotí celková spokojenost s nákupem (doba dodání, komunikace e-shopu, atd..)
    K hodnocení výrobku zákazníkům přichází jiný dotazník. Nemyslíme si, že naše služby jsou tak špatné, že jste je ohodnotil 10% a následným nedoporučením.

    Autopotahy, které jste si objednal jsou z kvalitní čalounické látky, dodáváme je i do renomovaných autosalonů a jsou ušity na míru přesně pro Váš vůz. Dle našeho názoru nemáte autopotahy správně natažené.
    Návod na montáž autopotahů, ke které máme fotodokumentaci naleznete zde: https://www.carvin.cz/rady-clanky-navody/montaz-autopotahu/
    Zde jsou montovány autopotahy od stejného výrobce ve stejné kvalitě, jaké jste si objednal. Jak můžete dle fotografií vidět, krásně na sedačky pasují.

    Jelikož jste nás ani nekontaktoval, nemohli jsme Vám pomoci Váš problém vyřešit.
    Stačilo zavolat na naši infolinku 608 822 777 nebo nám napsat e-mail na [email protected] a společně by jsme našli řešení této situace.

    Přeji pěkný den
    S pozdravem
    Jiří Müller - jednatel společnosti
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná a poizdní komunikace
    slioby neplní

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Vážený pane Broži,

    Zadal jste si zboží na osobní odběr, i když jste od naší provozovny cca 100km daleko.
    Kolegyně Vám ochotně volala a ptala se Vás, zda si pro zboží opravdu přijedete.
    Vy jste ji na to opětoval, že zboží jste očekával již včera a že jste si v žádném případě osobní odběr nezvolil.
    Kolegyně se Vás zeptala, zda tedy máte ještě o zboží zájem. Vy jste ji na to řekl, že ať ho teda pošle, že si ho možná převezmete.
    Kolegyně: "Pokud si zboží nechcete převzít, nevidím důvod Vám ho zasílat, aby se nám vrátilo a vynaložili jsme zbytečné náklady"
    Vy: "Tak si to strč do p*dele a nic neposílej ty k*ávo!" a položil jste telefon.

    Zboží jsme Vám tedy nezaslali a Vaši objednávku stornovali.

    Nesouhlasím tedy s Vaší recenzí špatná a pozdní komunikace, sliby neplní...

    Měl by jste se nad svým vulgárním chováním zamyslet.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • firma nepotvrdila termín dodání zboží ani nesdělila zda zboží vůbec dodá.

    nevím, ať si každý udělá názor sám.
    Osobně jsem ochoten názor změnit, pokud se mi firma vůbec ozve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moc své práci nerozumí.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Vážený pane Kalužo,
    objednal jste si u nás autopotahy na Dacii Duster.
    https://www.carvin.cz/autopotahy-na-miru-osobni-vozy-dacia-duster-2018-/autopotahy-dacia-duster-iii--od-r--2018--novy-model--elegance-zlute/

    Měl jste tyto požadavky:"Musí splňovat podmínky pro: opěrku ruky na opěradle řidiče, dělené zadní opěradlo 2 : 3, zadní sedadlo s otvory pro pásy. Látka hladká ne chlupatina, kterou byl problém vyluxovat. Pokud nejsou splněny podmínky objednávka je neplatná."
    Jelikož potahy nesplňovaly všechny Vaše podmínky (nejedná se o hladkou látku, ale Alcantaru), které jste nám napsal, po dohodě s Vámi jsme objednávku stornovali.
    Tudíž nechápu Váš komentář, že nerozumíme své práci. Všichni naši zaměstnanci jsou odborně proškoleni.

    Přeji Vám pěkný den!

    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den, v Carvinu jsem si objednal 2 věci: potahy do auta a vanu do kufru. Dodání expresní, to je bez výhrad. Problémy nastaly ve chvíli, kdy jsem zjistil, že mnou objednané věci nejsou to pravé. Jednalo se mou chybu, uznávám, že jsem v označení zboží lecos přehlédl. Což se může stát při objednání na dálku, kdy si objednané věci nemohu předem prohlédnout a osahat. Rozhodl jsem se tedy pro vrácení zboží. Jenže pro mou smůlu jsem při objednávání vyplnil i IČ tudíž nemám podle obchodních podmínek nárok na vrácení zboží. Jasně má chyba, nečetl jsem podmínky. Zboží jsem odeslal zpět i s odstoupením od kupní smlouvy, načež mi bylo paní asistentkou oznámeno, že zboží samozřejmě od pošty převzato nebude, na vrácení nemám nárok. Nebyla mi nabídnuta ani žádná jiná alternativa (výměna, nákup jiného zboží). Z hlediska obchodního to chápu, kšeft je kšeft, ale z lidského hlediska mi to hlava nebere. Přes internet nakupuji již řadu let, řešil jsem vrácení zboží jak soukromá osoba tak i fyzická osoba, a vždy se to dalo řešit. Jedná se jen to to chtít a mít vůli zákazníkovi vyjít vstříc. Tady ta ochota prostě chybí. Zboží zřejmě šoupnu někam do sklepa, abych jej neměl na očích a život půjde dál, ale firmu Carvin by zřejmě ztráta kšeftu za cca 3000,- položila.
    Pro tuto zkušenost tuto firmu svým známým nedoporučím, a že jich nemám málo.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den pane Onderko,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Především bych chtěl zmínit Vaši komunikaci.
    Pokud jste měl jakýkoliv problém, stačilo zavolat na naši infolinku a vše bychom vyřešili k Vaší plné spokojenosti,
    i když jste nakupoval na IČO.
    Jde o to, že jste nám bez jakékoliv předešlé informace zaslal vyplněné odstoupení od kupní smlouvy (což by bylo v pořádku pokud by nebyl nákup na IČO) bez udání důvodu. Druhý den nám od Vás bez jakéhokoliv dalšího textu přišla okopírovaná účtenka z České pošty za poštovné 350Kč kdy jste zboží odeslal na naši provozovnu. Poštovné jste chtěl od nás proplatit? Pokud ano, máte na to nárok pouze v případě oprávněné reklamace - k té ale nedošlo.
    Slečna asistentka Vám obratem volala, že jste nakoupil na IČO a poučila Vás, že při nákupu na IČO není možné vrátit objednané zboží bez udání důvodu a domluvila se s Vámi na postupu, který jste sám odsouhlasil a to takovým, že naše společnost balík přebírat nebude a půjde zpět k Vám. Nutno podotknout, že již na začátku telefonického rozhovoru jste byl na slečnu asistentku hrubý.
    Pokud se k nám zákazníci chovají slušně, tak jako my k nim, nemáme problém téměř jakkoliv vyhovět. Zmínil jste, že jste IČO zadal omylem, že jste si objednané zboží do účetnictví dávat ani nechtěl. Jenže někde mezi Vámi a Vaší paní účetní došlo k nekomunikaci a do pár hodin od Vašeho telefonátu se slečnou asistentkou volala Vaše účetní, jak tuto situaci budeme řešit. Takže ve výsledku jste si zboží objednal na IČO záměrně.
    O tom, jestli by "ztráta kšeftu" - jak píšete společnost Carvin položila nechte na nás.
    Pokud si však přečtete recenze našeho e-shopu, zjistíte, že zákazníkům vstříc vycházíme.

    Vše je to jen o slušné komunikaci, na které si zakládáme.
    Držím Vám palce, aby jste při dalších nákupech na internetu neměl žádné komplikace.

    Přeji Vám pěkný den!
    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 1 potahy, poslal jsem požadované fotografie a dosud jsem je nedostal, i když jste uváděli že to bude do 3 dnů.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup a recenzi.

    Objednal jste si autopotahy, které jsou na zakázku. Do výroby jsme tyto potahy zadali ihned po přijetí fotografií od Vás.
    Na webu máme uvedenou informaci, že se jedná o zakázkovou výrobu a dodání je do 14 dnů. Obávám se, že do 3 dnů Vám potahy na zakázku přímo pro Váš vůz opravdu nikdo neušije.

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální informace

    Sháněla jsem zboží na poslední chvíli na hory během vánočních svátků. Obchod na vlastních webovkách sliboval možnost vyzvednutí na prodejně 27. 12. Proto jsem zboží objednala a nehledala jinde. 27. 12. se obchod vůbec neozval, dokonce opakovaně nezvedali telefon. Konfirmační email o připravení zboží přišel až dopoledne první pracovní den nového roku.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, ale bohužel se s ní nemůžeme ztotožnit.

    Mezi svátky - konkrétně v dny 27.-28.12. probíhala v naší firmě inventura.
    Provozní doba mezi svátky byla uvedena v sekcích kontakty a novinky na našem webu. Dále u každého produktu
    bylo uvedeno, že vyzvednutí nebo odeslání zboží je možné od 2.1.2019.
    Zřejmě jste všechny tyto informace ve spěchu sehnat na poslední chvíli výbavu na hory přehlédla.

    Hezký den
    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jestli si zaplatim dopravu tak zbozi rad vyzvednu v miste bydliste a ne nikde jinde.A prijimani objednavky v dopolednich hodinach bohuzel nejde jelikoz nejsem jeste duchodce a musim pracovat.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Avšak mi přijde, že spíše hodnotíte dopravce.
    Speciální požadavek na dobu doručení jste nám do poznámky k objednávce nenapsal, tudíž je na Vaší domluvě s dopravcem, kdy budete chtít balíček přivést popř. změnit termín a místo doručení.

    U nás jste si vytvořil objednávku 16.9.18 ve večerních hodinách, ihned 17.9.18 Vám byla objednávka expedována.
    Z naší strany tedy bylo vše v pořádku a mrzí nás tedy, že hodnotíte celý obchod negativně.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo podle vyobrazení na webu dodavatele objednaného Zrcátko sférické hranaté jsem obdržel nechtěné Compass zrcátko sférické hranaté.
    Na dodavatelem vyžádané hodnocení, které bylo logicky negativní, dodavatel nijak nereagoval.
    Takové služby opravdu doporučit nemůžu. Vybavuje se mi maminčino „Dalmácie jako decimálka.“ :-(

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den, pane Votrubo,

    omlouváme se Vám za špatně dodané zboží, avšak na Váš příspěvek jsme reagovali ihned následující den po odeslání Vaší recenze produktu: https://www.carvin.cz/zrcatka/zrcatko-sfericke-hranate-2-ks/ (Odpověď naleznete v záložce "hodnocení")

    Stále samozřejmě platí, pokud nejste s produktem spokojený, můžete nám ho vrátit a my Vám vrátíme finanční prostředky.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deset dní a pořád nic.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Velice nás mrzí, že jste stále neobdržel svou objednávku. Potahy máme pro Vás objednané u výrobce v zahraničí.
    Máme přislíbené, že dorazí tento týden, po té Vám je budeme ihned expedovat.

    Přijměte tedy prosím naši omluvu.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v době kdy měl být obchod otevřen bylo zamčeno, nikde nikdo a na dveřích žádná cedulka...

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Omlouváme se Vám, že byl obchod malou chvíli zavřený, neboť pracovník obchodu obsluhoval zákazníka před Vámi, který vyžadoval přítomnost při montáži autodoplňku na svůj vůz. Bohužel ve spěchu a snaze vyhovět zákazníkovi před Vámi, pracovník obchodu nedal cedulku na dveře. Pracovníkovi obchodu byla udělena výtka a v budoucnu se tato situace již nebude opakovat.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Delší dodací lhůta, potah na zadní sedadla nesedí. špatně se nasazuje, spousty háčků a zapínátek. Velmi nepohodlné , a i tak nesedí. Zvažuji vrácení.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Autopotahy, které jste si vybrala: https://www.carvin.cz/autopotahy-na-miru/autopotahy-hyundai-tucson-iii--od-r--2015--authentic-doblo--matrix-sedy/ Vám byly dodány za 10 dní, jelikož se jedná o zakázkovou výrobu. Na webu je uvedeno: "termín dodání do 10 dnů - zakázaková výroba", což jsme splnili.

    Jelikož se jedná o přesné potahy - nikoliv univerzální, je zapotřebí trochu zručnosti nebo se obrátit na autoservis, který Vám autopotahy namontuje. Jak píšete, že na potazích je spousta háčků a zapínátek, je to právě z důvodu, aby autopotahy co nejpřesněji kopírovaly autosedačky ve Vašem autě a nedocházelo k propínání a vytahání autopotahů.

    V případě, že Vám autopotahy nevyhovují a přesto, že se jedná o zakázkovou výrobu na kterou se právo vrácení do 14 dnů nevztahuje, potahy nám můžete vrátit zpět a my Vám vrátíme finanční prostředky.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Potahy v této barvě ,bylo mi zděleno ,že nejsou,což mě zklamalo.
    Objednávku jsem zrušila.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás Vaše zklamání, potahy v době Vaší objednávky opravdu nebyly skladem. Byly Vám nabídnuty jiné potahy, které se Vám však nelíbily.

    Nyní máme Vámi vybrané potahy již skladem a pokud budete mít zájem, můžete si je u nás zakoupit: https://www.carvin.cz/petex/autopotahy-exclusive-modre/

    Ještě jednou se Vám omlouváme.

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kvalitní potahy a přesné-tudíž špatná montáž....Výsledek je pohledově překvapivě lepší než originál....Zadní sedák nejde demontovat a tak potah nejde použít.....rada pro méně zručné: nekoupit !!!

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že jsme se o Vašem problému dozvěděli až formou negativní recenze. Pokud budete mít zájem, můžeme Vám předat kontakt na firmu, která Vám autopotahy namontuje.

    Nesouhlasíme tedy s tvrzením, že se potahy nedají použít!

    S pozdravem
    Jiří Müller

    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Bylo mi poslané znehodnocené zboží.Žadná omluva ani náhrada poštovného.Ještě jsem musel lítat po městě nechávat tisknout dobropis na vrácení peněz.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den, pane Svobodo,

    zaslali jsme Vám 4ks diademových žárovek na základě Vaší objednávky.
    Po obdržení jste nás kontaktoval e-mailem s informaci, že Vám žárovky dorazily poškrábané. (11:28h)

    Vaším problémem jsme se začali ihned zabývat. Tentýž den, o pár hodin později (15:14h) jste nám napsal vulgární zprávu: (cituji) "Heeej,kam mám ty sracky poslat????Nedělejte mrtvý brouky!!".

    Samozřejmostí je, že můžete vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. To jste učinil a my, abychom Vám mohli vrátit finanční prostředky, musíme ze zákona mít od Vás potvrzený dobropis. Finanční prostředky jsme Vám vrátili na Váš účet.

    Dále nechápu, proč - zřejmě v afektu hodnotíte negativně přehlednost obchodu a kvalitu komunikace, když s Vámi bylo téměř okamžitě komunikováno, jak mailem, tak telefonicky.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz



  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Zboží nabízené v eshopu nebylo skladem a nedokázali odhadnout kdy by mohlo být.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme. Vteřinové lepidlo opravdu nebylo skladem a z důvodu svátků nám dodavatel nepotvrdil další dodávky zboží, proto jsme po domluvě s Vámi objednávku stornovali.

    Chybná informace o dostupnosti zboží nás mrzí a budeme pracovat na zlepšení.

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz