Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem poprvé a naposledy. Dnes mi přišly nájezdy (rampy) pod auto. Škoda, že jsem nejdou dat fotky. Že se nestydíte prodavat takovou katastrofu, to musel kompletovat a svarovat slepec. Křivej rám(z výroby nez z transportu) a ty sváry? Nekolik nosných dílů je pouze nabodovana!!! Nebo tak laicky zavarena(na půl) ze tohle snad vařil nekdo od vas z kanceláře. O barvě, která prosvita a na druhy straně zase stýka ani nemluvě. Kdybych byl z Prahy, tak osobně přijedu a omlatim vam ty zmetky o hlavu. Tohle v životě nemůže mít nostnost 1tunu/1kus!

  • Po objednání zboží, které je reklamováno všude na internetu mi bylo sděleno, že se jedná o zakázkovou výrobu a tedy mám nafotit celé auto, ok to bylo v pořádku, i když na to nebylo nikde upozorněno ( u vozidla, které se vyrábělo 10 let bez úpravy docela nelogické). Poté mi bylo sděleno, že další úkol je záloha v hodnotě 62% ceny, tedy 4000 z finální ceny 6500 no ani na to nebylo upozorněno na stránkách. Dodání možná někdy v půlce ledna. Standardně se platí záloho 30-40%, což jsou obvyklé náklady na výrobu a dodání 14 dnů. Co by následovalo za další požadavky netuším, objednal jsem nakonec jinde a bez problémů. Prý chápou, proč nechci dopředu zaplatit takovou částku, což jsem vysvětlil, a i po nabídnul k podpisu variantu právně závazného dokumentu o odběru vyhotoveného zboží a tak byla nakonec objednávka zrušena ze strany zhotovitele. FIRMU TEDY NEMOHU NIKOMU DOPORUČIT, NENÍ KOREKTNÍ.

  • Bohužel firma Carvin myslí jen na svůj prospěch a ne na zákazníkovo spokojenost . Mám s ní špatné zkušenosti a nechce problém který nastal řešit . Po pár emailech už s vámi nekomunikují -- Koukám že firma pokud je nějaká reklamace tak dává od zákazníka ruce pryč !!! No doufám že zákazníkům co u Carvin nakoupí že to nebudou muset reklamovat jinak mají jistotu že nic nedostanou a po chvíli s nimi ani nikdo komunikovat nebude !! Tuto firmu už nikdy více . Moje řetězy které jsem vám poslal a vy jste je jak jste mi napsali "zlikvidovali bez náhrady" si klidně nechte už jsem přišel o víc než o 659 kč které vám jistě poskytli mnoho hezkých chvil. Takže lidi čtěte recenze než u někoho nakoupíte - bohužel jsem to neudělal v domnění solidní firmy ale hned jsem narazil. Malý Miloslav

  • Dobrý den, pane Mullere.Jak jde vidět tak tato recenze není zas tak úplně anonymní,že.Dle mého názoru je jedno zda se podepíšu nebo zde napíšu,že sem úplně někdo jiný.Takže se za nic neschovávám.Tím,že vyjadřuji svůj názor,k čemuž mimo jiné také slouží tento web,si nemyslím,že poškozuji něčí jméno.Vyjádřil sem pouze svůj názor na což mám právo.S vašimi službami sem spokojen nebyl ani s váší komunikací.Takže abych shrnul ze svého pohledu,s kterým asi souhlasit nebudete,ale je to můj názor.Vybral sem si zboží dle vašich fotek(není zde napsáno,že se jedná o ilustrační foto) na internetu(což byla chyba),barvu,obšití atd.Od Vás přišlo pouze strohé vyjádření,že zboží zadáváte do výroby.Mou chybou bylo,že sem si nevšiml vaši poznámky,že jde o zboží na míru.Bohužel tomu nic nenasvěčovalo.Když si objednávám něco na míru většina prodejců má nějaký alespoň vzorník barev,případně materiálu,aby si daný zákazník mohl vybrat,což mi přijde jako naprosto standartní služba,když tedy nemohu vidět hotový výrobek.Zboží vypadalo jinak než na obrázku,proto sem zboží poslal zpět a odstoupil od smlouvy což ste zamítly.Nikoho nezajímal důvod proč sem zboží vrátil a z jakého důvodu sem se zbožím nespokojen.A vaše vyjádření,že mohu zavolat na infolinku.Tak já si něco objednám údajné "zboží na míru" a ještě si budu zjišťovat jak to bude vypadat,to mi nepřijde moc v pořádku.tady právě vidím ten problém.Pokud si něco objednám a nebude mi to vyhovovat,ano měl sem zjistit jak to bude vypadat,ale mohu odstoupit od smlouvy.Pokud však si objednám zboží na míru,jak zde píšete přesně dle přání zákazníka,tak bych asi měl vědět jak to zboží bude vypadat,když je to přesně dle mého přání.Vaše vyjádření(pana Vosky),že je mnoho střihů,provední a barev a že není v lidských silách znát vše je úsměvné.Výrobce toho zboží ho asi také nevyrábí dle oka,ale má asi nějakou šablonu a nějaký vzorník barev,provedení atd.,podle kterého bych si mohl já jako zákazník vybrat.V emailu o potvrzení objednávky mohlo být také nasáno,že jde o zboží na míru,vaši firmu to nic nestojí.Někteří obchodníci tuto informaci v objednávce uvádí.Dle mě ste žádnou dobru vůli neprojevili,mé odstoupení ste pouze zamítli a dál vás to nezajímalo.Pouze mi chcete zaslat zboží zpět.Myslím,že v tomto mém konkrétním případě sou vaše služby nedostačující.Nikdo mi výměnu ani úpravu zboží nenabídl.Komunikovat svámi dále nebudu a vaše zboží nechci.Touto recenzí chci puoze vyjádřit svůj názor.Každý si může udělat sám obrázek o tom zda chci jen poškodit něčí dobré jméno,nebo jen upozornit na svůj spotřebitelský problém.
    Robert Sváda

  • Robie: Dobrý den, pane Svádo! Dovoluji si Vás jmenovat z důvodu, že se schováváte za anonymitu internetu ve snaze pošpinit dobré jméno naší společnosti! Věřte, že opravdu nevíme, co je pro Vás dostačující komunikace. Pokud jste měl jakýkoliv dotaz, mohl jste se na nás obrátit telefonicky, e-mailem nebo přes chat na našem webu. Důvod, kvůli kterému jste zboží vracel jste mohl uvést. Vy jste uvedl pouze že využíváte svého práva odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů, přičemž se jednalo o neoprávněné odstoupení, jelikož byl výrobek vyroben na zakázku přímo pro Vás. Co se týče obrázků u zboží na míru, jsou opravdu ilustrativní. Ani výrobce - kterým jak jste již správně podotkl my nejsme nemá žádné takovéto fotky hotových výrobků, protože se jedná o zboží vyráběné na míru a konkrétní požadavky zákazníka (barva, typ, obšití, text, atd...) Ano, to co jste napsal, že se snažíme vydělat na neznalosti zákazníka bylo opravdu přehnané! Skutečně to tak není! Naopak se vždy snažíme zákazníkům vyhovět i v nestandardních požadavcích, pokud je to v našich silách.

    Doufám, že tímto posledním příspěvkem z naší strany jsem Vám vše dostatečně vysvětlil. Dále bychom se s Vámi rádi domluvili, jak budeme postupovat ve vrácení zboží zpět k Vám. Kontaktujte nás prosím na e-mail: [email protected].

    Děkuji
    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

  • Dobrý den,
    pane Jiří Mullere,jelikož si mě dovolujete jmenovat,tak musím reagovat.Tak za prvé sem Vám ani naší firmě nevyhrožoval,pouze sem vás upozornil,jak bych mohl postupovat.Komunikace s vaší strany,respektive ze strany pana Vosky mi přišla dost dedostačující.Nezajímal se proč sem zboží vrátil,jen mi prostě zamítl mé odstoupení od smlouvy.Váš komentář,že zboží je na zakázku tudíž nemůže zaslat foto jak zboží vypadá je velmi zajímavý,takže nevíte asi dle všech informací jak bude zboží vypadat.Což mi přijde o údajném zboží na zakázku dost divné.Ano napsal sem že od vás žádné zboží nechci,protože ste mi chtěli poslat zboží,které já sem vrátil a to v nezměněné podobě.O žádné výměně zboží z vaší strany nepadlo ani slovo.Vaše tzv. dobrá vůle se projevuje akorát u komentáře na mou negativní recenzi vašeho obchodu a produktu.Myslím,si že mám právo zde vyjádřit svůj názor.Což je že pokud si objednám údajné zboží na míru,tak bych asi chtěl vědět jak to bude vypadat a má li prodejce na stránkách nějaké foto(u kterého není napsané,že je pouze ilustrativní),tak se může někdo(stejně jako já)domnívat,že to zboží bude tak vypadat.Což se ovšem nestalo.Výrobek vypadal jinak,já odstoupil od smlouvy,vy ste to zamítli.Protože zboží asi nevyrábíte,nevíte jak bude vypadat(i když je podle vás na míru).jediné co bych trochu poopravil na svojí recenzi,že se snažíte vydělat na neznalosti zákazníka,to bylo asi trochu přehnané.touto recenzi chci říct,že pokud dané obchod něco prodává,měl by vědět,jak to vypadá.A v případě zboží na míru si představuji trochu nadstandarnější služby,jako třeba vzorník barev,než pouze vaše strohé zboží zadávám do výroby.