Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávka 29.2.2024. Odesláno 1.3,, ale ne na doručovací adresu ale nelogicky o 200 km dále (???). Tamní pošta uložila do 12.3. Po urgenci u obchodu, že zaslali vadně slíbeno, že se zásilka bude hned vrácena a obchod pošle znovu. Zasilka však zůstala uložena. Musel jsem ji nechat na své další náklady nechat přeposlat , takže s velkou slávou dorazila 11.3. Čili efekt : "jen" 10 dní zpošdění a to ještě s nutností vlastní intervence a dvojnásobné poštovné.To jsou fakta . Závěr ať si udělá každý sám.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    na tuto recenzi musím reagovat, jelikož skutečnost je naprosto opačná.

    Dané zboží bylo odesláno se správným štítkem a adresou dle Vaší objednávky.
    Na základě Vašeho telefonátu jsme společně zjistili, že zásilka pro nás v tu chvíli z neznámých důvodů byla odeslána do jiného města a na jinou adresu.
    Jasně jste zmiňoval tu možnost přeposlání zásilky, ale s tím, že je to zpoplatněná služba ČP. Na to jsem Vám sdělila do telefonu, že to nemáte dělat a že já to vykomunikuji s ČP a zařídím, že zboží necháme zaslat zpět k nám. S tím jste souhlasil.
    Následně jsem Vás kontaktovala, že chyba je určitě na straně ČP a že balík nám bude vrácen a poté odešleme na Vaši adresu bez dalších poplatků za poštovné. Jelikož jste nakonec podal sám od sebe požadavek přes aplikaci ČP na přeposlání balíku na Vaší adresu, tím jste souhlasil s následným účtováním poplatku ČP a ani jste nás o tom neinformoval. My jsme poté zjistili, jelikož zásilka nám navrácena nebyla po několika dnech a urgenci, že balík byl na žádost adresáta odeslán na jeho adresu.

    Tato recenze má sloužit k hodnocení obchodu jako takového a tak si myslíme, že jsme z naší strany neudělali nic špatně, abychom si zasloužili nedoporučení našeho obchodu. Jsou určité faktory, které bohužel nemůžeme vždy ovlivnit, ale děláme maximum pro spokojenost zákazníka a snažíme se pomoci v dané situaci.

    Hezký den
    S pozdravem
    Klára - Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání produktů nebylo uskutečněno z neznámých důvodů, informace žádná!!!

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás tato skutečnost, která vznikla nedopatřením.
    Jakmile jsme zjistili, že Vám e-mailová zpráva od nás nebyla doručena, kontaktovala jsem Vás telefonicky a vše jsem vysvětlila i s omluvou. Doufáme, že budeme moct v budoucnu Vaši případnou objednávku vyřídit bez jakýchkoliv komplikací a zachováte nám tak přízeň.
    Zboží Vám již bylo dle dohody odesláno a přejeme Vám ať dobře slouží.

    Hezký den
    S pozdravem
    Klára - Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • mazání medu kolem huby
    objrdnáno,zaplaceno,nedoručeno

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost i když jsme pro vyřízení Vaší objednávky udělali maximum.

    Dané zboží bohužel nebylo v tu dobu dostupné u dodavatele a muselo se počkat na závoz z výroby. Což se při větším náporu objednávek dá předpokládat a pochopit. Informace Vám byla odeslána prostředníctvím e-mailu.
    Ve zmiňovaném závozu zboží dorazilo a bylo odesláno na Vaši adresu o čemž jsme Vás také informovali předem telefonicky, jelikož od Vás žádná odpověď nepřišla v reakci na již zmíněný e-mail.

    Tato recenze má sloužit k hodnocení obchodu jako takového a tak si myslíme, že jsme neudělali vše špatně, abychom si zasloužili nedoporučení našeho obchodu. Jsou určité faktory, které nemůžeme vždy ovlivnit.

    Hezký den
    S pozdravem
    Klára - Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi bylo slíbeno, tak jsem je zaplatil i s dopravou s tím, že mi bude doručeno kolem 14,7,2023, poté mi přišel email že zboží nemají na skladě ani výrobci, tak nevím proč ho nabízíte, asi budu muset odstoupit od smlouvy a budu chtít vrátit peníze jak za zboží tak i za dopravu, pokud mi zboží vpořádku nepřijde do konce měsíce.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost i když jsme Vám byli nápomocni jak s výběrem produktu, tak vytvořením objednávky.

    Dané zboží bylo řešeno s dodavatelem, kterému bylo přislíbeno dodání 14.7.2023 na sklad. Tato informace byla prvotní, ale bohužel nedošlo k naskladnění dle plánu a na zboží se čekalo pár dní.
    Veškeré informace jsme Vám předali a udělali jsme také maximum pro to, aby zboží bylo doručeno na Vaši adresu co nejdříve.
    Což se povedlo a zboží již máte.

    Tato recenze má sloužit k hodnocení obchodu jako takového a tak si myslíme, že jsme neudělali vše špatně, abychom si zasloužili nedoporučení našeho obchodu.

    Hezký den
    S pozdravem
    Klára - Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Špatná kvalita produktu

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost se zakoupeným výrobkem.
    Avšak tento problém se dá vyřešit zavoláním na naši infolinku 608 822 777 nebo napsáním e-mailu na [email protected].

    Zboží máte právo vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě bez udání důvodu nebo ho reklamovat.

    Tato recenze má sloužit k hodnocení obchodu jako takového, ne zakoupeného produktu.
    Myslíme si, že jsme neudělali vše špatně, abychom si zasloužili nedoporučení našeho obchodu.

    Hezký den
    S pozdravem
    Klára - Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po namontování ofuků nejdou zavírat okna.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Je vždy důležité překontrolovat, zda jste si objednal správné zboží, s čímž bychom Vám rádi pomohli i v případě reklamace, výměny nebo vrácení zboží. Dá se to vždy vyřešit zavoláním na naši infolinku 608 822 777 nebo napsáním e-mailu na [email protected].

    Tato recenze má sloužit k hodnocení obchodu jako takového, ne zakoupeného produktu.
    Myslíme si, že jsme neudělali vše špatně, abychom si zasloužili nedoporučení našeho obchodu.

    Hezký den
    S pozdravem
    Klára - Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Potahy přišly v pořádku ,zadala jsem i rok výroby auta,přesto potahy jsou krátké vrchní díl nemohu plně dopnout suchými zipy k sobě.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    mrzí náš Vaše nespokojenost se zakoupeným výrobkem.
    Avšak tento problém se dá vyřešit zavoláním na naši infolinku 608 822 777 nebo napsáním e-mailu na [email protected].

    Zboží máte právo vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě bez udání důvodu nebo ho reklamovat.
    Těchto autopotahů jsme již prodali nespočet a žádný problém u nich neevidujeme. Možná jste je jen do vozu špatně nainstalovala.

    Tato recenze má sloužit k hodnocení obchodu jako takového, ne zakoupeného produktu.
    Myslíme si, že jsme neudělali vše špatně abychom si zasloužili nedoporučení našeho obchodu.

    Hezký den
    S pozdravem
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moc keců na nic

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Objednal jste si zakázkové autopotahy s dobou dodání cca 14 dní, u kterých požadujeme pro jistotu a správnost objednávky
    fotografie sedadel, o které Vás kolegyně požádala v e-mailu.

    Po cca 5 dnech jste nám psal e-mail, jak to s Vašimi autopotahy vypadá.
    Psal jsem Vám, že Vás jistě kolegyně požádala o fotografie a ty zatím nepřišly.
    Všimli jsme si však, že do objednávky jste zadal jiný e-mail, než z kterého píšete, tak jsme Vás na to upozornili
    a vy jste řekl, že e-mail, který jste zadal do objednávky nepoužíváte.

    Dále jste nám sdělil: "Když nevíte jak vypadají potahy s erbegy, tak objednávku ztornujte".

    Jak vypadají potahy s airbagy samozřejmě víme, ale pro Váš klid a Vaše přání jsme objednávku stornovali.

    Hezký den
    S pozdravem
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatně jsem objednal ofuky na Hundai i20 a to rok 2020,napal jsem jim zda by se to dalo vyměnit za ofuky rok 2015.Do dnešní doby neodpověděli

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den pane Aloisi,

    prohledávali jsme snad všechny možné kontaktní kanály a bohužel jsme nenarazili
    na žádnou zprávu od Vás, že potřebujete ofuky vyměnit.

    Na výměnu máte ze zákona 14 denní lhůtu, kdy nás můžete informovat o výměně nebo vrácení zboží.
    Pokud máte výrobek nepoužitý, kontaktujte nás na e-mail: [email protected] a můžeme provést výměnu.

    Negativní recenze to ovšem nevyřeší a je nutno nás kontaktovat oficiální cestou.

    Hezký den
    S pozdravem
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží objednáno přes Heureka Košík, obchod ihned informoval o přijetí objednávky, poté 12 pracovních dní nic, poté email o expedici a třináctý pracovní den od objednávky je zboží doma. Myslím, že na dnešní dobu velmi pomalé a bez informací, proč zboží skladem trvá doručit takto dlouho...

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.

    Zboží jste si objednal 26.12.21 (neděle+ 2.svátek vánoční).
    V období od 27.12. do 31.12.(pondělí - pátek) v naší společnosti probíhala inventura, tudíž nebylo možné jakékoliv zboží odeslat.
    Tuto informaci jsme měli uvedeno na našem e-shopu.
    Vámi objednané zboží bylo uvedeno jako zboží "skladem na externím skladě, k vyzvednutí nebo odeslání od 3 dnů" od 3.1.22.
    U každého produktu na našem e-shopu bylo uvedeno datum, od kterého jsme schopni zboží po vánočních svátcích odeslat.

    Tím, že jste nakupoval přes Heureka Košík jste zřejmě tuto informaci nezaznamenal. Zboží jsme Vám odeslali přesně tak, jak bylo uvedeno na našem e-shopu.

    Hezký den
    S pozdravem
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    nesprávná informace, nepasují na každé auto

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Nevíme, proč však hodnotíte produkt místo hodnocení obchodu jako takového.
    Nic jsme z naší strany špatně neudělali, dodali Vám zboží, které jste si objednal.

    Nikde není u univerzálních autopotahů uvedeno, že pasují na každé auto. Můžete se přesvědčit zde:
    https://www.carvin.cz/univerzalni-autopotahy-osobni-vozy-sport-line/autopotahy-sport-line-zelene/

    Potahy samozřejmě můžete v zákonné lhůtě vrátit.

    Hezký den

    S pozdravem
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Došlo mi úplně jiné auto, než jsem si objednal!

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.

    Velice se Vám omlouváme, kolega vzal autíčko z jiné přihrádky. Obě autíčka byla černá - cabrio.
    Kolegyně se s Vámi spojila a zařídila výměnu tohoto produktu.

    Pro příště by stačilo zavolat nebo napsat na náš info e-mail. Výměna by se zařídila rychleji a nemusel jste čekat, až Vám přijde žádost o recenzi.

    Omlouváme se za komplikace

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlé vyřízení objednávky
    Kvalita materiálu nevalná- odpovídá kvalite z Číny za poloviční cenu

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Objednal jste si nejlevnější typové autopotahy pro vůz Seat Altea. Těchto potahů prodáme desítky kusů týdně a máme na ně kladné ohlasy, jinak by v naší nabídce ani nebyly. Můžete se sám přesvědčit na našem e-shopu u hodnocení produktu.
    Ano, tyto potahy mají tenčí látku než autopotahy, které jsou vyráběny na zakázku z čalounické látky. Odpovídá tomu však i cena.
    Vaše autopotahy stály 1999Kč a ještě navíc jste měl bonus dopravu zdarma, kterou platí naše společnost, nikoliv Česká pošta jako dopravce. Autopotahy, které jsou z čalounické látky startují na částce 5290Kč.

    Pokud jste se zbožím nebyl spokojený, mohl jste odstoupit od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě a my Vám vrátili peníze za zboží.

    Tato recenze slouží k hodnocení obchodu takového jako celku, ne jen konkrétního zboží. Věřím, že s naší službou jste byl spokojený a zboží dostal včas. Objednal jste v sobotu (25.9.), v pondělí (27.9.) jsme Vaši objednávku jsme odeslali (29.9.) přesně tak, jak jsme měli uvedeno na našem e-shopu.

    Autopotahy nejsou z Číny, jedná se o polského výrobce.

    S pozdravem
    Jiří Müller

    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co mám hodnotit? potahy nepřišli !!!!

    Z.K.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    autopotahy, které jste si vybral bohužel nebyly vyrobené a tak Vám kolegyně nabídla alternativu.
    Nereagoval jste na její e-mail, tak jsme objednávku ponechali a včera Vám autopotahy zaslali.

    Doufáme, že budete s výrobkem spokojený a zakoupený produkt Vám bude dobře sloužit.

    Přeji Vám hezký den

    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišly mi autopotahy prý luxusní přímo na míru ale katastrofaněco sedí ale většina ne! Na opěrky vpředu a vzadu potah poloviční než opěrky asi mají jiný Passat B6. Lituji že jsem to vůbec kupoval.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Avšak nás velice mrzí, že se dozvídáme o problému se zbožím až na základě Vaší negativní recenze.

    Těchto autopotahů prodáme desítky týdně a tak jediné co mě napadá je, že máte autopotahy objednané na jiný vůz nebo model.
    Objednával jste na VW Passat B6 combi. (rekapitulaci Vaší objednávky máte ve Vaší e-mailové schránce)

    Pokud chcete problém vyřešit, stačí když nás kontaktujete na naši infolince: 608 822 777 nebo e-mailu: [email protected].
    Můžete nám zaslat fotografie Vašich sedadel ve voze, aby jsme mohli správnost objednávky překontrolovat.

    Zboží máte samozřejmě právo ve 14 denní lhůtě vrátit.
    U Vámi objednaného zboží nedeklarujeme, že se jedná o Luxusní autopotahy.
    Autopotahy které jste si objednal jsou úplně nejzákladnější typové autopotahy a tomu odpovídá i cena.
    Luxusní autopotahy začínají na částce 5000Kč a více podle zvoleného materiálu.

    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatim nic neprislo a zbozi je takzvane na sklade obchod nebrat

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Ano, máte pravdu. Naší chybou jsme špatně uváděli dostupnost produktu kuličkových potahů, které bohužel byly vyprodané, ale nám na e-shopu svítily skladem.

    Potahy dnes dorazí od dodavatele a nejpozději zítra je budeme odesílat.

    Velice nás situace mrzí a omlouváme se za komplikace.

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikož měli psáno že mají zboží skladem, tak mi nebylo dodáno s výmluvou že výrobce ho nemá na skladě.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Objednal jste si gril na dřevěné uhlí, který jsme uváděli jako skladem na externím skladě - u dodavatele.

    Bohužel než jsme ho pro Vás stačili objednat, dodavatel tyto grily vyprodal. Kolegyně Vám nabídla alternativu, ale bohužel jste nereagoval na její e-mail. Následně jste zaslal tuto recenzi, ze které jsme pochopili, že o žádnou náhradu nemáte zájem a tak jsme objednávku stornovali.

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje zkušenosti s obchodem velmi špatná,neboť komunikace s vaší pracovnicí při objednávání byla velmi složitá.Pracovnice vystupovala do telefonu arogantně a požadovala nesmyslné požadavky k objednávce.Po mém zjištění firma u které zadáváte šití potahů tyto požadavky -foto sedaček bez potahů-nepožaduje.

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si zakázkové potahy. Jelikož se jedná o zboží, které bude vyrobeno přímo pro Vás, tak jak je uvedeno u produktu a v potvrzovacím e-mailu objednávky, kolegyně postupovala správně dle interních pravidel společnosti Carvin autodoplňky.
    To, že považujete za nesmyslné, aby jste měl potahy v pořádku a ušité na Vaše auto a nemusel jste řešit případnou reklamaci - nechápeme.
    Pokud si jiný prodejce autopotahů vezme na "své triko" případně nesprávně ušité autopotahy, je to na něm.
    Jelikož výrobce těchto autopotahů není v ČR a spolupracuje pouze s velkoobchodním zákazníkem, určitě jste si nezadal výrobu napřímo u výrobce.

    Hezký den
    Carvin autodoplňky - www.carvin.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    obchod v pořádku ovšem kdybych věděl, že pro nasazení potahu je třeba vymontovat sedadla tak bych to nekupoval háčky v balení nebyli zato mám dva potahy na tunel jinak kvalita ok

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, akorát nechápu, proč hodnotíte celý obchod negativně a tím nám ubíráte procenta kladných hodnocení?
    Spíše jste si spletl hodnocení obchodu s hodnocením produktu...

    Objednávku jsme vyexpedovali v pořádku a v avizovaném termínu.
    Určitě není potřeba vymontovávat sedadla... Potahy lze samozřejmě navléci i na sedadla, která jsou namontována v autě. Nevím, kdo vám tuto mylnou informaci podal.

    Háčky v balení rozhodně jsou, vždy jsou "ukryty" v nějakém potahu. Pokud by Vám přeci jen háčky chyběly i když je to málo pravděpodobné, místo psaní negativní recenze jste nám mohl poslat e-mail či zavolat a háčky bychom Vám zdarma poslali.

    Přeji Vám hodně štěstí v dalším internetovém nakupování, snad budete příště spokojenější.

    Hezký den
    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • carvin.cz mne obtěžuje dotazníkem spokojenosti, aniž by došlo zboží

    Reakce obchodu Carvin.cz

    Vážený pane Mikušek,

    objednal jste si zakázkové autopotahy, u kterých trvá výroba cca 14 dnů, tak jak je uvedeno u produktu červeným tučným písmem. Autopotahy nám dnes dorazily z výroby a v pondělí Vám je budeme odesílat.
    Carvin.cz Vás rozhodně neobtěžuje dotazníkem spokojenosti. Tento dotazník rozesílá společnost Heureka.cz - prosím stěžujte si tam - automaticky 10 dní od nákupu na e-shopu. Při odeslání objednávky jste si mohl zaškrtnout políčko, že nechcete dostat dotazník od společnosti Heureka.cz. DOPORUČUJI VÁM TEDY VÍCE ČÍST PŘED TÍM NEŽ POŠKODÍTE NÁŠ OBCHOD NEGATIVNÍ RECENZÍ.
    Tímto Vás tedy žádám o odstranění této recenze. Naše společnost žádným způsobem nepochybila!!!

    Přeji Vám v této nelehké době jen to dobré, hlavně pevné zdraví..

    S pozdravem
    Jiří Müller
    jednatel společnosti