Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nevyhodou je to, ze ked Vam poslu tovar a chyba je na ich strane- musite si poslat objednavku na vlastne naklady. Viac krat sa mi stalo, ze tovar prisiel v zlom stave.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Marfi,
dovolte mi prosím s Vámi nesouhlasit - v případě, kdy se jedná o pochybení na naší straně, poštovné za vratku zákazník neplatí, případně jsou mu náklady na standardní doporučenou zásilku proplaceny.
I Vám byla tato možnost ve čtvrtek 10/10/2024 nabídnuta.
Přeji příjemný den
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
Obchod poslal pouze část objednávky, bez toho, aby se předem zeptal, jestli je nekompletní objednávka OK. Po zaslání dotazu odpověď zhruba "Pf, za dvacet let jste jediná, které to vadí"
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den, neposlali jsme vám pouze 1 kus ze 14 s okamžitou řádnou omluvou a návrhem na kompenzaci. Rozhodně bychom si nedovolili nad tím mávnout rukou. Mrzí nás to, ale obleček, který jste si zakoupila, se nám ve skladě někam zatoulal. A vzhledem k tomu, že každý náš kousek je jedinečný, nejsme schopni vám poskytnout jinou náhradu, než je vrácení peněz, které jsme vám okamžitě navrhli. Skutečně není v našich možnostech jiné řešení.
Přeji vám hezký den Petra -
Nedoporučuje obchod
tovar /použité pánske rifle / za vyše 11 Eur mi boli doručené bez gombíka, na mieste gombíka je väčšia diera po vytrhnutom patente, čiže je dosť problematické našiť gombík, pôvodne som chcela rifle vrátiť, v konečnom dôsledku by ma to stálo ešte viac, bol to môj prvý a samozrejme posledný nákup v tomto eshope
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Vladko,
to nás moc mrzí, že jsme si nevšimli chybějícího knoflíku. Škoda, že jste se neozvala jinak, než až zde přes recenze. Vždy vše rádi vyřešíme. Na spokojenosti každého zákazníka nám opravdu záleží.
Přeji krásný den a pokud byste si to přece jenom rozmyslela, tak třeba zase někdy příště.
Petra -
Nedoporučuje obchod
- Velký vyber zboží, dobra komunikace s obchodem. Léta spokojenost
- Již podruhé mi přišlo špinavé zboží. Poprvé dětský kabatek cely polity od nějakého zaschleho jídla, látka byla k sobě úplně slepena a zapáchající. Nebyl to flek, jednalo se o silné zaspineni. Myslela jsem, ze je to náhoda a kus oblečení bez stížnosti vyhodila. Nyní mi přišlo další silně poškozené zboží, i když na stránkách byl uvedeny stav artiklu jako výborný. Dětská bunda byla opět vyrazne uspinena prischlym jídlem nebo nějakou látkou, která se drolila, evidentně nevypraná a uvnit měla plíseň. Ostatní oblečení doručování v krabici silně načichlo. Jsem velmi zklamaná, protože nevěřím, ze si toho prodejce nemohl nevšimnout. Nejedná se o drobné záležitosti. objednavala jsem vždy velké množství oblečení a někdy stav neodpovídal popisu na internetu, ale s primhourenim oka a vědomím, ze jde o bazarove zboží jsem vždy s povdekem balíček přijala, avšak tato skutečnost mě již definitivně odradila.
- Nemá cenu vracet zboží, když zaplatíte drahou dopravu tam i zpět a při ceně produktu se tato služba nevyplatí.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Aneto,
mrzí nás, že nejste s bundičkou spokojena.
Vždy nám cokoliv můžete prostřednictvím kódu Zásilkovny (je uveden na dodacím listu) zaslat zpět - byť se jedná o zboží z totálního výprodeje za 40,-.
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dá se nakoupit vážně výhodně a levně
- Zboží přijde opravdu brzy
- Originální a často zábavné kousky
- Většinou kvalitní oblečení (některé bohužel už déle)
- Je to loterie, může přijít z většiny krásné oblečení, ale taky to může všechno vypadat jak z hrabáku "na váhu"
- Velikosti jsou často plus mínus autobus
- Něco na fotce jako nové, přijde těžce seprané.
- Objednám dětskou deku, přijde ubrus
Prostě ruleta, vratky to jistí
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že se na nás zlobíte. Oblečky, které se vám nelíbí, nám samozřejmě zašlete zpět, ať máte doma jen ty, které vám dělají radost. Nicméně u oblečků za 20,-/ks, které u nás nakupujete , nedokážeme zcela zázraky. Proto tak nízká cena. U uváděných velikostí se řídíme výrobcem + navíc vše přeměřujeme. Jsme si vědomi, že ne každý výrobce má velikosti shodné. Zkuste vycházet spíše z konkrétních naměřených mír, je to přesnější. A háčkovaná deka opravdu není ubrus :-)
Hezký den a budeme se snažit se polepšit. Z Brumly posílá pozdravy Petra -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Klamanie zákazníka. Veci s popisom výborný stav prišli flakate ani to nejde vyprať. Viacero veci v balíku prišlo špinavých a nezodpovedajú popisu ako výborný stav. Nakoľko vyprata farba pokruteny strih a flaky ja za výborný stav teda nepovažujem a na fotkách nič také vidieť nebolo. Na mail neodpovedaju ani po niekoľkých dňoch.
Nebola to moja prvá objednávka ale po tom čo mi prišlo teraz naposledy si veru 2x rozmyslím či ešte niekedy objednávam. Doteraz nebol problém ale asi už kašlú na to aby dali správny popis a potom aby aj cena tomu zodpovedala. Neriešila by som to keby tam bol správny popis a ja to s tou vadou kúpim vedome a nie všade dat výborný stav a oblečenie výborný stav nevidelo ani z rýchlika.
Objednávky predtým prišli v poriadku aj zodpovedali stavu ale tentokrát prišlo len obrovské sklamanie.
Zákazníkom odporúčam vyžiadať si reálne fotky skôr než potvrdia objednávku.Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
omlouváme se, ale vánoční období je jediným v roce, kdy odpočíváme. Upozorňujeme na to s předstihem na našich stránkách, sociálních sítích i v mailech.
Určitě se vám ozveme ihned po návratu a naši chybu napravíme k vaší spokojenosti.
Přeji krásný zbytek Vánoc a hodně štěstí v novém roce.
Petra -
Nedoporučuje obchod
- nekvalitné veci aj keď zo second handu
- všade uvádzajú vynikajúci stav, pritom by som to hodila do smetiaku
- ceny vysoké najmä pri novinkách, stav nezodpovedá cene
- pri objednávkach som polovicu vecí vracala naspäť nakoľko sa to nedalo nosiť
- kožené veci by som neobjednávala, nevydržia ani jeden deň, koženka sa hneď lúpe, vyskúšané na asi 5-tich kožených bundách
- ani rezervácie nie sú bohviečo, nútia človeka pridávať a potom vyjde vysoká cena, pri toľkom vrátenom množstve sa potom ani poštovné neoplatí
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a za Váš čas!
Je nám líto, že jste se zbožím nebyla spokojena, nicméně si dovolím s Vaším tvrzením nesouhlasit.
Dlouhodobě se snažíme pečlivě vybírat dodavatele, kteří si drží vysokou kvalitu zboží za rozumné ceny, a zákazníci to již téměř 20 let velmi oceňují.
Pokud se Vám zdají ceny zboží v novinkách vysoké a netoužíte po tom ulovit si ty nejlepší kousky, pak každých 14 dní pravidelně spouštíme plošné slevy na celý sortiment, kdy lze zboží zakoupit i s 80% slevou.
Na vrácení zboží ve lhůtě 14ti dnů od převzetí máte samozřejmě nárok.
Co se týče rezervací - nikoho nenutíme, aby si svůj nákup až 14 dní skládal z několika nových vkladů zboží a ušetřil tak na poštovném - je to vždy svobodná volba zákazníka.
Věřím, že po několika posledních objednávkách, kde jste 14 dní blokovala zboží a pak je buď nevyzvedla nebo po výzvě k platbě zrušila, naleznete jiného dodavatele, který bude Vašim požadavkům lépe vyhovovat.
Hezký den z Brumly přeje Helena -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Popis objednané kombinézy neodpovídá realitě - není šusťáková a v poměru s jiným oblečením nesedí ani velikost
Popis zboží neodpovídal realitě
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
za problém se velmi omlouváme - prosím obraťte se na nás na [email protected], určitě vyřešíme.
Obecně je materiál mikrovlákno označován jako šusťák, rovněž rozměry kombinézy byly v popisu zboží uvedeny.
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé doručení
- Zboží neodpovídalo stavu napsaném v eshopu
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
Vaše zklamání nás mrzí - prosím, ohledně problému se zbožím nás kontaktujte přímo na [email protected].
Věřím, že vše co nejdříve vyřešíme.
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
- Velky vyber.
- V minulosti som si zvykla nechat aj 90% objednavky, pricom tie veci boli normalne nositelne, ziadne 'na doma' apod.
- Bohuzial, v poslednom case isla kvalita tovaru vyrazne dole. Stav nezodpoveda popisu (dvriva vacsina veci ma popis "vyborny stav", ale to zdaleka nie vzdy plati).
- Najviac ma hneva, ked pridu veci spinave - ja neviem, ci flak pojde vyprat, ale ani to za svoje peniaze nehodlam riskovat. Pritom by mozno stacilo veci skontrolovat este v sklade a pripadne preprat.
- Ked sa k objednavke pripocita postovne a postovne za vratenu zasielku, tak tych par veci, co si z objednavky necham, za to nakoniec nestoji.
Na dlhsi cas to bola asi moja posledna objednavka.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Terezo,
moc nás mrzí, že jsme se ve Vašich očích pohoršili. U nás se nic nezměnilo. Stále se snažíme sehnat oblečky té nejvyšší kvality. Jestli něco přehlédneme, není to úmysl a vždy se s Vámi rádi dohodneme vyřešit vše k Vaší naprosté spokojenosti.
Krásný den přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost obchodu
- Píší o oblečení v jakém je stavu ,když je napsáno jako nové ,tak předpokládám ,že bude jako nové .Objednala jsem si tedy 4 mikči pro dceru a katastrofa ,seprané a žmolky . Již se mi to u tohoto prodejce stalo několikrát . Stav mikin bych já okomentovala jako velmi opotřebované .Nakupuji i od jiných prodejců a jejich popis vždy souhlasí se stavem oblečení
- o
Vždy v čas
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
Vaše zklamání nás mrzí - prosím pošlete nevyhovující zboží zpět. Stačí balíček odevzdat na pobočce Zásilkovny, kde obsluze sdělíte kód 98023972.
Důvod vrácení prosím vepište do dodacího listu ke zboží, prověříme. V případě pochybení na naší straně je vrácení zboží zdarma.
Hezký den z Brumly přeje Helena -
Nedoporučuje obchod
Posledne objednavky nie som spokojna s kvalitou obleceni. Obleceni oznacene jako Vyborny stav mava spoustu zmolku a neni v dobre kondici. Z fotek ktere jsou na webu nahrane vo velmi nizkej kvalite to nezistite.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Špinavé kousky , ne říkám že je zo až tak hrozné , ale oblečení by měli projít dezinfekce , aspoň dětské . Župan na ouška byl roztrhán, kombinezka ve uvnitř také . Da se to opravit ale v popisu vy mělo to byt ukázáno aspoň .
-
Nedoporučuje obchod
- Dobra komunikacia s obchodom
- Objednane veci prisli avsak nie kompletne a absolutne nebol 100% stav tovaru ako bolo uvedene. Veci prisli spinave, flakate s tym, ze si to mam vyskusat odprat ak to nepojde poslat spat a detske pyzamo prislo bez spodnych nohavic.
- Dlha dodacia doba
Neviem ci som mala iba ja smolu ale uz viac nakupovat nebudem. Ekologicky rozmer secondhandovych veci sa mi paci ale v pripade ak sa veci vracaju od dalsich xy zakaznikov tak to prestava mat zmyselm
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Zuzano,
mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojena. Vaši vratku jsme již vyřešily a vrácené peníze máte na účtu, tak jak jsme slíbili.
Krásný den z Brumly přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi přišlo špinavé, pomačkané. Některé oblečení, označeno obchodem, jako “výborný stav”, bylo zežmolkované a velikostně bylo menší. Jedny lacláčky došly s ustřihnutým kšírem a na druhém chybělo zapínání, opět označeny, jako “výborný stav”.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Veroniko,
naváži na náš mail, ve kterém jste sice uváděla jen problém s lacláčky, proto mě překvapuje, toto hodnocení. Nicméně jak jsme uvedli. Moc nás mrzí, že jsme jejich vadu přehlédli a velmi rádi je vezmeme zpět a vrátíme peníze. Určitě chceme, abyste byla spokojena a rádi se dohodneme. :-)
Krásný den přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
Jedna z položek nepoužitelná, kalhoty bez funkční gumy kolem pasu, nedrží.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- originální kousky
- stav zboží
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
mrzí nás, že jsme neuspokojili Vaše očekávání. Určitě se nám ozvěte, rádi vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Krásný den přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Oblečení za rozumnou cenu
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení. Dívám se na vaši objednávku a nejsem si jista, co se mohlo stát, že jste pro nás zvolila červenou, nikoliv zelenou barvu. :-) Jestli je s vaší objednávkou cokoliv v nepořádku, neváhejte se nám ozvat.
Za celý tým Brumla vás srdečně zdraví Petra -
Nedoporučuje obchod
Obdržela jsem úplně něco jiného, než bylo psano v textu, podzimni sustakova bunda, přišla látková a slaba jako tričko, okamžitě jsem poslala zpět
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
vaše hodnocení nás velice mrzí. Ale zcela férově si dovolím oponovat. Objednala jste si bundu s podšívkou ze síťoviny, přesně tak bylo uvedeno u bundičky a přesně to jste obdržela. :-) Přesto se omlouváme, že jsme se nezavděčili. V tomto případě to bohužel ale lépe neumíme. :-)
Krásný den z Brumly přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- některé věci jsou moc hezké
- oceňuji možnost rezervace zboží a přidávání dalšího za jedno poštovné
- rychlé dodání
- fotografie oblečení často tak docela neodpovídají realitě
- v jednom případě mi bylo doručeno jiné zboží než jsem objednala
Být prodejcem, přehodnotila bych u zboží ohodnocení výborný stav.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí, že jsme se při kompletování vaší zásilky u jednoho kousku pomýlili. Neváhejte se nám ale ozvat. Rádi vždy vše obratem vyřešíme.
Za celý tým Brumla Vás zdraví Petra