Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Špatně měří oblečení, přišlo menší, dále, jeden kus chyběl

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá L,
    za problém se velmi omlouváme - ohledně chybějícího kusu zboží nás prosím, s jeho katalogovým číslem, co nejdříve kontaktujte na mail [email protected], určitě vyřešíme.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednavala jsem myslim po 3 uz. Dva predesle nakupy v poradku. Ted prisla mikina minecraft samy flek a uplne oprana s chlupem.Stav psany vyborny,cena asi 119korun. Nakup jsem delala hlavne kvuli te mikine.Synovi se libila,proto nevracim a ma ji max na zahradu. Za takove penize fakt ne

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá paní Otová,
    Vaše zklamání nás mrzí - vadu prosím nafoťte a ozvěte se nám na [email protected], určitě vyřešíme. Z fotografie v katalogu není žádná vada patrná.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží na fotkách pekne, ale dorazilo něco úplně jiného - třeba šaty za 150,- cele žmolkovane - to bych oblékla maximálně na litacku na zahradu … všechno zatuchle a smradlave, no příště radši levnější a kvalitnejsi pepco, nebo kik - jsem zlklamana, jeste minuly rok bych na tento obchod nedala dopustit.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá Anno,
    mrzí nás, že jste se zbožím nebyla spokojena - pošlete ho prosím zpět, důvod vrácení vepište do dodacího listu ke zboží, vrátíme Vám peníze. Není naším cílem generovat nespokojené zákazníky.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ked som veci oprala jedni pancusky sa zacali parat velkosti ake som vybrala su neni dobre malinke je to asi polovica skoda

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojena - pošlete prosím nevyhovující zboží zpět a důvod vrácení uveďte do dodacího listu. Pokud při zpracování vratky zjistíme, že zboží bylo zařazeno do špatné velikostní kategorie, poštovné vynaložené na standardní doporučenou zásilku Vám uhradíme.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V popisu je uveden stav výborný, ale mnohdy je oblečení zažmolkované či pidi schovaná dírka
    • velikostně neodpovídá, je velmi důležité řídit se naměřenými rozměry. Např. tričko velikosti 140 mnohdy odpovídá velikosti 122 atd.

    Nakoupila jsem spoustu oblečení za ne zrovna malou částku a při rozbalení jsem jen pěnila. Polovina oblečení zažmolkovaná, jedna mikina špinavá. A to v popisku inzerátu bylo že stav výborný. Vzhledem k tomu, kolik bych zaplatila na poštovném při vrácení, jsem radši vzala žmolkovač a oblečení nechám dceři na doničení na zahradu.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi - Vaše zklamání nás velmi mrzí a popisovaná situace rozhodně není standardem.
    Pokud zboží vrátíte, uvedete důvod a bude zjištěno pochybení na naší straně, vynaložené poštovné Vám uhradíme.
    Co se týče velikostí - u použitého oblečení je zařazení do konfekčních kategorií již spíše orientační, proto věnujeme mnoho času jeho přeměřování a rozměry uvádíme do popisu zboží.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnosť rezervácie
    • Hneď 2 objednané veci mi zrušili lebo nevedeli nájsť
    • Tepláky vo výbornom stave boli so zmolkami
    • Druhé zas absolutne natiahnuté. Keby nemali šnúrku v pase ani nedržia.
    • Všetko objednané som poslala spät na vlastne náklady (-3,5€) zas.
    • Som stratová 7€ a dokopy z objednávky som si nechala 2 veci.

    Keď to niekomu vyhovuje nech nakupuje. Ja radšej pôjdem nakúpiť v sinsay za tie iste ceny a NOVÉ veci.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá Valéria,
    Vaše zklamání nás velmi mrzí.
    Pokud do dodacího listu k vratce uvedete důvod vrácení zboží, vše prověříme a v případě zjištění pochybení na naší straně Vám poštovné vynaložené na standardní doporučenou zásilku uhradíme - obvykle se jedná o částku kolem 2 Eur, neboť zboží vracíte na slovenskou adresu.
    Momentálně je obrat zboží ve skladech mnohem vyšší, než je obvyklé a bohužel se někdy stane, že dojde ke ztrátě. Za nedohledané zboží jsme se Vám omluvili ihned v okamžiku odeslání objednávky a částka za tyto položky Vám byla okamžitě odečtena.
    Z Brumly zdraví Helena

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Oblečenie je dosť sprané

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení!
    Vaše zklamání nás mrzí - nevyhovující zboží prosím pošlete zpět, vrátíme Vám peníze.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Oblečenie neprišlo v takom stave, aky bol uvedeny na internete.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den, MiškaTa,
    Vaše zklamání nás mrzí - pošlete prosím zboží zpět.
    https://brumla.sk/info/vratenie-tovaru-a-reklamacia
    Důvod vrácení prosím vepište do dodacího listu ke zboží, jeho stav prověříme.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rýchle dodanie
    • Tie veci sú pekne na obrázku ale akurát tak na dvor doma

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milý Milan,
    děkujeme za hodnocení a za čas, který jste si něj udělal!
    Pokud se zbožím z nějakého důvodu nejste spokojen, pošlete nám ho prosím zpět.
    Návod naleznete na https://brumla.sk/info/vratenie-tovaru-a-reklamacia
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání i komunikace
    • Fajn výběr
    • Zboží mělo fleky
    • Nepřesné uvedení v popisku o stavu zboží

    Brumla.cz mi byl doporučován na základě pozitivní zkušenosti...objednávka, dodání všechno rychlé a bez problému(hodnotím pozitivně) ale 3 ze 4 kusů zboží jsou s fleky...dva půjdou vyprat u toho třetího kusu pochybuji. Bohužel vrácení toho jednoho kousku se mi cenově nevyplatí, protože k tomu musim platit poštovné na zpět. Příště bych alespoň ocenila řádné informace do popisku o stavu daného kusu+třeba fotky(fleky, dírky etc.). Někomu nákup takových věcí nevadí, to neodsuzuji ale v tom případě by měla odpovídat i cena. Bohužel jsem celkem zklamaná a jelikož můžu porovnat s balíčky z jiných e-shopů, které jsem ten den otevírala, tak od Brumla.cz už se mi objednávat nechce. Možná jsem měla jen smůlu, třeba fleky byly přehlédnuty, i to se může stát ale to bylo to první co jsem po rozbalení balíčku já viděla.
    Brumlo, berte to prosím jako konstruktivní kritiku a prostor pro zlepšení služeb. Díky

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi!
    Vaše zklamání nás mrzí - zboží nikterak nečistíme, případné vady se snažíme uvádět do popisu. V množství, které se denně vkládá do katalogu se bohužel někdy stane, že kolegyně nějakou vadu přehlédnou, nicméně se to neděje často, ani úmyslně a jsem přesvěčena o tom, že svou práci dělají nejlépe, jak dovedou.
    Nevyhovující zboží prosím pošlete zpět. Případně pokud si ho budete chtít ponechat, pošlete fotografie vad na [email protected], navrhneme dodatečnou slevu.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zo zaciatku boli vecicky v top stave, no posledne 3 objednavky ma sklamali. Nesedeli velkosyi, oblecenie malo flaky a posledny kabatik dokonca dieru

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá Gabika,
    Vaše zklamání nás velmi mrzí - nevyhovující zboží prosím pošlete zpět a ozvěte se mi na mail [email protected] - určitě vše vyřešíme.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • celkově nejsem spokojený

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den, Jakube,
    děkujeme za hodnocení, byť není příznivé - pokud jste se zbožím z jakéhokoliv důvodu nespokojen, kontaktujte nás prosím na [email protected] nebo rovnou zboží pošlete zpět.
    Helena z Brumly

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velky vyber
    • Dobre ceny
    • Niektore kusky boli flakate alebo derave,aj ked na stranke pisali ze su vo vybornom stave

    Obchod ma velky vyber veci za super ceny,vacsina z nich je v skvelom stave,zopar malo ale male flaky,poskodenu aplikaciu a jedno tricko dokonca rozparany sev a nic z toho v popise tovaru nebolo spomenute. Nakolko som veci kupila vo velkej zlave, nic som nevratila lebo sa to neoplati. Toto ma trochu sklamalo.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení, jsem rád, že jste na nás kromě negativního našla i to dobré - vážím si toho, je to férové.

    Ke kvalitě či poškození - katalogizaci u nás provádí 7 kolegyň, každá denně zpracuje 400ks - na detailní seznámení s každou položkou nemáme bohužel oproti vám ty stejné časové možnosti - z tohoto důvodu se může stát (nemělo by, ale opravdu může celkem snadno), že nějakou nedokonalost přehlédneme. Nikdy se nejedná o úmysl, to musím zdůraznit.
    Samozřejmě nás to netěší, byli bychom mnohem raději, kdybyste byla spokojená a doporučila nás všem okolo. V tomto případě vám mohu jen nabídnout, abyste věci, se kterými nejste spokojená, poslala zpět, rádi vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Hezký den,
    David

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Třetinu objednaného oblečení byla "sražená" praním. Velikosti opravdu neodpovídaly. Příklad za všechny: zimní čepici pro 3-6 leté děti neoblékne ani kojenec.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den, Kateřino,
    škoda, ne vše se povede, je mi to líto.
    Prosím nevyhovující položky nám vraťte, díky.
    Hezký den,
    David

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ak trafíte, dajú sa zohnať pekné kúsky
    • je veľmi ťažké odhadnúť v akom stave tovar príde
    • Nepresné popisy- “top stav” neurčuje skutočnosť. Tovar s popisom “top stav” bol v hroznom stave, vratila som ho
    • ´

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den, Jano,
    škoda, mrzí mě, že se vám nákup nevydařil a nebyla jste spokojená.
    Dva kousky máme od vás hlášené na reklamaci, samozřejmě ji zpracujeme ihned jak zboží obdržíme.
    Hezký den,
    David

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hodnoceni vyrobku na eshopu neodpovidalo skutecnemu stavu. Zbozi navic prislo spinave.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    za problém se omlouvám, mrzí mě, že se obchod nepovedl. Kolegyně při zadávání evidentně nedostatky přehlédly. Stávat by se to samozřejmě nemělo.
    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
    David

  • Nedoporučuje obchod

    • Fotky nezodpovedajú stavu veci... Nevidno presne aký tovar objednám... Zmätocne fotky

    Nevýhoda .

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    díky za komentář. V objednávce vidím dvě položky, fotky mi připadají standardní, nijak uměle vylepšené.
    Ozvěte se nám prosím e-mailem na [email protected], pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit.
    Děkuji za info.
    David Gottwald

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar mal v popise ze je vo vybornom stave ale vecicky boli zajdene spinave zlte flaky. Keby som si bola vedoma tychto nedostatkov tak by som si tovar neobjednala. Takto som zaplatila za nieco co nebolo v kvalite aku ste garantovali a este som prisla aj o peniaze za postovne.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá Tatiano,
    omlouváme se za problém, bohužel nám nedokonalost utekla. Určitě nejde o záměr, kolegyně denně pracují se stovkami oblečků, na detailní zhodnocení stavu mají oproti vám minimum času. To samozřejmě není výmluva, jen prosté konstatování. Mrzí nás, že jsme nebyli stoprocentní, ale vaši vratku evidujeme a jakmile dorazí, ihned ji vyřídíme.

    Hezký den,
    David

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr zboží
    • Lze nechat otevřenou objednávku a přidávat do ní další věci.
    • Obchod přidává novinky 2x týdne, vždy v pondělí a ve čtvrtek cca v 8 hodin ráno. Je dobré vybírat ihned, nejlepší kousky jsou hned pryč
    • Celkem rychle odeslání objednávky
    • Poslední dobou se značně zhoršila kvalita oblečení.
    • Už několikrát jsem v objednávce měla věci, které značně neodpovídaly popisu na webu - stav byl vždy o dost horsi, než bylo uvedeno. "Stav: vyborny" používají už automaticky ke všem popiskům, I když věc ve výborném stavu není.
    • Z předposlední objednávky jsem odeslala reklamaci, nikoli vrácení zboží a po 11 dnech od doručení balíčku eshopu (dle potvrzení pošty) se mi stále nikdo neozval. To je pro mě také zklamání.

    Býval to opravdu skvělý online second hand, na který jsem nedal dopustit a všem jsem ho doporučovala. Poslední dobou (několik málo mesiců) šla kvalita dost dolů.
    Nevracela jsem všechno zboží, se kterým jsem nebyla spokojená, protože by se to úplně nevyplatilo, ale já rozhodně minimálně několik měsíců objednávat nebudu. Budu čekat a doufat, že se třeba kvalita zase vrátí na původní úroveň.

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Dobrý den,
    díky za vaši recenzi, jak za přednosti, tak nedostatky - to je férové ;-)

    Oblečení odebíráme stále od stejných dodavatelů, osobně jsme přesvědčen, že kvalita šla během 16 let stále nahoru ruku v ruce s tím jak rostou požadavky zákazníků - a cena zůstává stejná. Katalogizaci u nás provádí 7 kolegyň, každá má měřítko jiné - uznávám, může se opravdu lehce stát, že nějakou nedokonalost přehlédnou. Denně každá z nich zpracuje 400 kusů - ve srovnání s vámi, jako koncovým uživatelem, mají na přezkoumání každé položky řádově vteřiny. To není výmluva, jen vysvětlení. Nikdy nepřehlížíme poškozené záměrně, chceme aby vám dorazilo oblečení, se kterým budete spokojená a budete se na nás obracet i v budoucnu.

    Denně přijímáme spoustu vratek a okamžitě je zpracováváme - rovněž denně proplácíme dobropisy. Když v pondělí odešlete vaši vratku, v úterý ji zpracujeme a už v úterý budete mít peníze na účtu - s tím se opravdu hned tak někde nesetkáte. Pokud jsme někde udělali chybu, prosím volejte 777 319 477 nebo pište na [email protected], vyřešíme osobně. Díky.

    Za mě je Brumla vynikající second hand - 15.000 kousků nového oblečení každý týden fakt nikdo jiný nezvládne ;-) Umíme spoustu funkcí, o kterých se naší konkurenci ani nezdá. Děláme spoustu práce, která není vidět a která nás posouvá dál. Dejte nám šanci, rádi vás přesvědčíme.

    Hezký víkend,
    David

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Již druhá objednávka na eshopu. Při první přišlo zboží s fleky, tentokrát pro změnu jeden kus s dírkou

    Reakce obchodu BRUMLA.CZ

    Milá Martino,
    děkujeme za hodnocení a za Váš čas, který jste si na něj našla!
    Za problém ohledně vady zboží jsme se omluvili v mailové komunikaci s návrhem řešení, poškozené tričko očekáváme zpět.
    Z Brumly zdraví Helena