Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží přijde rychle
Brala jsem zde víckrát a zboží neodpovídá ceně dle stavu a navíc chodí špinave
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
moc nás mrzí, že s námi nejste spokojena. V takovém případě neváhejte využít možnosti vrácení. Rádi s vámi vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Krásný den přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
V obchodě nenakupuji poprvé, nyní vracím vadné kusy, u některých nebyl vůbec popis, stav zboží byl výborný, což u mě fleky rozhodně nejsou. další zklamání z čekání na objednávku. Platbu jsem měla hradiut převodem, učinila jsem tak ihned po objednání zboží v něděli, po dlouhé době čekání jsem se musel sama informovat o tom, zda-li platba vůbec dorazila a kdy mohu zboží očekávat, odpověď e-mailem ok, ale omluva mi tedy chyběla. Zboží ale obchod odeslal z uvedených 1-2 dnů od objednání až 5. den, takže mi zboží dorazilo víc jak po týdnu. A vratka, taky úsměvné, je napsáno, že budu platit za záslkovnu 59Kč, tedy bude mi stženo z vratky, ale opět klam, vrácení mě stojí 89Kč, protože dopravu, jelikož jsem objednávala nad 2tis. Kč si nyní při vrácení zaplatím? Další zklamání. A to zde nenakupuji poprvé a ne za málo peněz.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení.
Jsme přesvědčeni, že naše snaha vyjít vám vždy vstříc byla maximální a velmi nás mrzí, že to přesto považujete za nedostatečné. Spokojenost každého zákazníka je vždy naší prioritou.
Přejeme, ať se oblečky od nás hezky nosí a udělají radost Vám i vašim dětem.
Hezký den z Brumly přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr, dobré ceny
- Zboží označené výborný stav, ale na polovině věcí fleky a dost velké, kdyby to někdo kontroloval, určitě by nemohl dát stav výborný
Velký výběr, ale bohužel zklamaní a polovinu objednávky vrátím.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den, Míšo,
to mě velmi mrzí. Je mi líto, že jsme u vás neobstáli a omlouvám se za nedostatky, určitě jsme je "nepřehlédli" záměrně.
Zboží nám samozřejmě zašlete zpět.
Hezký den, David -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Veci sú síce označené že “výborný stav”, ale prišli veci s dierkami, niektoré v stave “dobré”. Odporúčam pred odoslaním tovar prekontrolovať.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
je mi líto, že se nákup nepovedl a že jsme vám dodali nevyhovující zboží - za to se opravdu omlouvám.
Poškozené kousky nám prosím zašlete zpět, vyřešíme k vaší spokojenosti.
Hezký den,
David -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednala jsem jiz nekolikrat ale bohuzel posledni objednavka prisla v katastrofalnim stavu.vecicky na miminko vytahane,misty byly jakesi kusy travy a dve trika u limce spinave,upatlane.Uz nikdy vice.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Mayo,
děkujeme za vaši reakci a omlouvám se za problémy.
Nebudu zastírat, že mě mrzí, že jsme u vás neuspěli a nákup se nepovedl. Naopak, je to škoda pro obě strany.
Prosím pěkně, zboží, se kterým nejste spokojena, nám samozřejmě zašlete zpět.
Hezký den,
David -
Nedoporučuje obchod
Nejsem spokojená,koupila jsem pro vnuci oblečení a úplně jsem byla zklamaná... župan přišel úplně špinavý a overal byl roztrhaný, takže už si u vás nikdy nic nekoupím.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
Vaše zklamání nás mrzí, pošlete prosím zboží zpět - stačí odevzdat na pobočce Zásilkovny, kde obsluze sdělíte kód 98023972.
Důvod vrácení prosím vepište do dodacího listu ke zboží, prověříme.
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
- nedorazilo zbozi
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá vivi,
ani jednu z objednávek, kde jste si vybrala platbu bankovním převodem, jste ještě neuhradila - to je jediný důvod, proč zboží ještě nebylo expedováno.
Pokud si přejete zaslat zboží na dobírku, napište nám prosím na [email protected].
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
Zbozi neodpovida popisu. Obleceni pznacene jako vyborne bylo flekate…
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
zboží nám prosím pošlete zpět - stačí odevzdat na pobočce Zásilkovny, kde obsluze sdělíte kód 98023972.
Důvod vrácení prosím vepište do dodacího listu ke zboží, prověříme.
Helena z Brumly -
Nedoporučuje obchod
- Většina věcí, které měli stav napsaný výborný vypadá hrozně. Žmolky, fleky, dírky. Určitě už nenakoupim
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
mrzí mě, že se váš nákup nepovedl a že se k nám nevrátíte.
Nevyhovující zboží nám prosím vraťte.
Hezkou neděli přeje David -
Nedoporučuje obchod
Bohužel jsem spokojená nebyla, vady nejsou uváděny-na čepici velký žlutý flek a fixou jméno, na mikině fleky od fixy nebo propisky.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Petro,
to mě netěší, děláme maximum pro to, aby naše zákaznice byly spokojené a vracely se k nám s radostí.
Prosím nevyhovující kousky nám určitě vraťte - za nedokonalost se omlouvám.
Krásný den z Brumly přeje David -
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem poprvé po převažujících kladných recenzích. Objednávka byla celkem velká, u každého jednoho kousku jsem kontrolovala stav, chtěla jsem jen výborný stav, tj. dle obchodu "minimálně nošené". Některé kousky dorazily opravdu v dobrém stavu. Nicméně všechny 4 mikiny, které jsem objednávala, jsou plné žmolků a chlupů, takže určitě ne výborný stav. Nejhůře je na tom overal, který je na obou nohavicích ve švu rozpáraný a potrhaný (dceři se velmi líbí, takže to budu muset zkusit nějak opravit), rozhodně ne výborný stav.
Bohužel můj dojem je takový, že u každého kusu automaticky dají stav výborný (projížděla jsem několik náhodně vybraných kusů na eshopu a žádný jiný stav než výborný jsem nenašla), bez ohledu na realitu.
Když jsem navíc na stránkách hledala, jak zboží reklamovat, našla jsem "7) Veškeré náklady spojené s reklamací hradí nakupující." Nicméně dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, platí, že máte právo na náhradu nákladů spojených s reklamací, typicky poštovné. Konkrétně tedy: "Kdo má právo reklamovat zboží pro vady, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva." Uvedené právo se vztahuje na případy uznané reklamace, tedy reklamace vyřízené opravou, výměnou věci, ale i odstoupením od kupní smlouvy.
Po této zkušenosti budu s dalšími objednávkami dost váhat.Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
mrzí mě, že se nákup nepovedl a nejste spokojená, určitě vyřešíme - zboží nám prosím zašlete.
Hezký den z Brumly přeje David -
Nedoporučuje obchod
Zboží došlo v pořádku. Nicméně ani po dvojitém vyprání se nemohu zbavit takového zatuchlého "myšího" smradu z oblečení.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
díky za váš názor, ale dovolím si nesouhlasit - zákaznice si obvykle zboží pochvalují s tím, že není poznat, že se jedná o použité oblečení. Část nabídky je dokonce vypraná a vyžehlená (určitě nejde o všechno zboží, ale část tuto pozornost dostane). Opravdu nemáme zkušenosti s tím, že by si zákaznice stěžovaly na zápach z oblečení, navíc po vyprání...
Je mi líto, že máte tento pocit. Měsíčně dodáme cca 4.000-5.000 balíčků, ale na základě hodnocení je váš názor opravdu ojedinělý.
Hezký den,
David Gottwald -
Nedoporučuje obchod
Objednávka byla vytvořena v pondělí 21.3. s tím, že zboží obchod odešle do 1-2 pracovních dnů. Nestalo se tak! V pátek 25.3. jsem do obchodu psala, co se děje? Přišla jen strohá odpověď, že zboží se zrovna ten den chystají odesílat. Dnes je pondělí 28.3. a zboží stále nedorazilo!!!
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
Vaše zklamání nás mrzí a za prodlení se velmi omlouváme.
Zásilka byla odeslána 25/3 a podle sledování na stránkách přepravce byla 29/3 z Vaší strany vyzvednuta.
Hezký den z Brumly přeje Helena -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zmolkovy sveter vraj výborný 100% stav…takýto by som nedala niekomu ani zadarmo…a druhý svetrik malému sa veľmi paci len preto nevraciam ale v popise bola uvedená značka next a pritom je to značka TU čo sa kvalitou ani nepribližuje nextu…kvôli 10€ nákupu sa mi to však nechce vracať a ešte zase platiť poštovné…doteraz som bola spokojná ale po tomto nákupe som si povedala že posledný krát bohužiaľ
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Milá Lucia,
děkujeme za váš nákup. Samozřejmě mě velmi mrzí, že se nepovedl a dáváte nám negativní hodnocení. Bohužel kolegyně při zpracování chvátaly evidentně se přehlédly.
Prosím spojte se s námi e-mailem, kolegyně Helena s vámi vše dořeší a navrhne vyrovnání.
Vaše spokojenost je pro nás opravdu naprosto klíčová, prosím ozvěte se.
Děkuji a přeji hezký den.
David -
Nedoporučuje obchod
Objednávka mi byla zrušena,protože jsem si ji jedenkrát nevyzvedli.DUVOD BYL TEN,ZE JSEM BYLA NECEKANE HOSPITALIZOVANA,tudíž jsem ji vyzvednout nemohla.Mrzi mě to,neboť jsem s byla vždy spokojená.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den, objednávka vám nebyla zrušena. Pouze jsme vás vzhledem k předchozí nevyzvednuté objednávce, kdy jsme zcela zbytečně investovali náklady na doručení, požádali o platbu předem. Rádi s vámi vše vyřešíme k vaší spokojenosti, stačí se nám pouze ozvat. Mrzí nás, že jste tak neučinila.
Hezký den přeje Petra -
Nedoporučuje obchod
- Levné
- Sice je to sekac, ale ne moc kvalitní (já objednavala věci pro miminko 50-58 pro kluka). Znám i lepší on-line sekace
- Zboží hodně smrdelo
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jsme vás nákupem u nás nepotěšili. Zboží prochází ještě v Anglii důkladnou desinfekcí, která vám je zřejmě nepříjemná. Nicméně má své opodstatnění a po vyprání již není patrná.
Přejeme vám, aby vám váš chlapeček dělal jen radost a především pevné zdraví.
Z Brumly zdraví Petra -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobre nastavenie filtrov na vyber oblečenia
- málo fotografii, slabý popis stavu oblečenia
Po dvoch tip top objednávkach som zostala pri tretej veľkej objednávke veľmi sklamaná. ( bunda roztrhnutá, rifle rozstrihnuté, a flaky na nohaviciach a mikine) Takze som zaplatila 6e poštovné a 5e spätné odoslanie. Ak si 11e rozrátam na objednané veci, ich cena už nie je taká výhodná.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení. Je mi líto, že se nákup nepovedl, určitě bych velmi uvítali, abyste byla spokojená a vracela se k nám.
Každopádně se moc omlouváme za nedokonalosti, určitě jsme je nepřehlédli záměrně, kolegyně jsou při zpracování v časovém pressu, tak jim nedostatky utekly.
Budeme rádi, když nám dáte šanci v budoucnu.
Hezký den přeje David z Brumly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží nebylo v hezkém stavů , mělo fleky.
Reakce obchodu BRUMLA.CZ
Dobrý den,
vaše nespokojenost nás mrzí, je škoda, že se nákup nepovedl.
Zboží nám prosím vraťte, určitě vyřešíme k vaší spokojenosti.
Hezký den z Brumly přeje David -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nakupovala jsem zde už několikrát a byla jsem spokojena.
Poslední nákup mě ale velmi zklamal . Dorazila mi poškozená bunda s vytrhlými druky a obrovskými dírami, přestože popis zboží uváděl že je "ve výborném stavu". Prodejce by měl věnovat větší pozornost kontrole zboží. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží doručeno rychle
- Dobře propracovaný web a systém objednávání
- Dříve bylo oblečení kvalitnější a v lepším stavu, nyní část oblečení značně obnošená a špinavá tak, že nešlo ani vyprat a v popisu přitom stálo, že je ve výborném stavu :(
Dříve jsem v tomto obchodě nakupovala poměrně často a vřele ho doporučovala, po poslední zkušenosti se špinavým a popisu neodpovídajícím oblečením se sem bohužel jen tak nevrátím