Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha od 18.2.2024 dosud nedorazila, i když jinde už je dávno skladem.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že vyřízení objednávky neproběhlo dle Vašich představ a mrzí nás, že jste se u nás setkal se špatnou zkušeností. Ohledně celé situace jsem Vás kontaktovala e-mailem. Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci a věříme, že proběhne příště vše na jedničku.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihy byly označeny "skladem", zaplaceny online, objednávka potvrzena - a po pár dnech pžišla zpráva, že na objednávce pracují a stále není kompletní... Neseriozní.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste se setkala u nás se špatnou zkušeností. Ohledně celé situace jsem Vás kontaktovala e-mailem. Budeme rádi, když nám dáte ještě jednu šanci a uděláme maximum, aby příště bylo vše v pořádku.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku

    • kniha dorazila poškozená kvůli nedostatečnému zabalení

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Upřímně nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Pokud Vám přišlo zboží poškozené, tak se stačí obrátit na nás, a s reklamací Vám rádi pomůžeme. Již jsem Vás kontaktovala s návrhem řešení této situace a věřím, že příště vše proběhne na 1.

    S přáním příjemného dne Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zákaznický servis
    • Dodací lhůta
    • Zasílají knihy v bublinkových obálkách

    Brožovanou knihu vážicí 1,1 Kg jsem obdržel v bublinkové obálce. Měla ohnutý roh. Knihu jsem reklamoval, strávil s tím hromadu času. Zákaznický servis funguje dobře. Dostal jsem zpět veškeré peníze. V minulosti jsem v Booktooku nakupoval a knihy byly v perfektním stavu. Poslední zpackaná objednávka byla poslední. Příště budu kupovat knihy za plnou cenu v kamenné prodejně a ušetřím si otravnou reklamaci.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkal. Ohledně této záležitosti jsme Vás již kontaktovali. Jsme rádi, že Vám vyhovují služby našeho zákaznického servisu. Rádi Vám budeme maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zásilku byla zaslána na adresu sídla společnosti, přestože doručovací adresa byla uvedená jiná. Komunikovala jsem s podporou BookTook, od které jsem nedostala odpověď, jaký bude další postup. Zásilku jsem zaplatila kartou a nevím, zda ji vůbec dostanu. Zásilkovna mi stále posílá uopzornění na vyzvednutí zásilky v Modřanech, kde se ale nenacházím. Markéta Albrechtová

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Komplikace s doručením nás upřímně mrzí. Již jsme se na Vás obrátili s vyjádřením na Váš e-mail. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S pozdravem, Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Naprosto otřesně zabalené knihy
    • Většina knih dorazila poškozená
    • Mají patrně zakázáno používat k balení knih bublinovou fólii a pevné kartonové krabice

    Nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste se s námi podělil o vaši zkušenost. Litujeme, že jste nebyl spokojený k kvalitou doručení. Obratem jsme vám poslali postup reklamace a doufáme, že jste s naším řešením spokojen. Pokud máte další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu. Děkujeme za vaši důvěru a těšíme se na vaši příští návštěvu.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    11. 2. jsem na Booktook objednala knihu. Dorazila 13. 2., ale naprosto nevhodně zabalená, takže se během přepravy poškodila. Velká kniha v pevné vazbě za 500 kč byla jen tak v bublinkové obálce. 14. 2. jsem ji tedy po předchozím telefonátu odeslala zpět. Teprve 27. 2. mi přišel email o přijetí žádosti reklamace a 29. 2. email, že byla reklamace schválena. Takže jsem knihu, tentokrát už normálně zabalenou, měla doma 1. 3. Před 27. 2. jsem ještě jednou volala na infolinku, abych se zeptala jak to s vyřizováním vypadá, protože jsem neměla žádné informace a paní byla hodně nepříjemná. Takže pokud si chcete zpestřit volný čas a je vám úplně jedno kdy knihu dostanete, můžete zde nakoupit. Já už patrně po této zkušenosti zvolím jiné knihkupectví.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za upřímnou zpětnou vazbu. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti a je nám líto, že jste se setkala s tak špatnými zkušenostmi. Ohledně celé situace jsem Vás kontaktovala e-mailem. Budeme moc rádi, pokud do budoucna to s námi ještě zkusíte a uděláme maximum, abyste byla s námi spokojená.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neefektivní komunikace, dlouhá odezva, nemožnost se domluvit jinak než předepisuje přednastavená automatická volba.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    velice děkujeme za vaši otevřenost. Je nám líto, že jste měl takovou zkušenost. Již jsme se snažili navrhnout řešení této situace a jsme k dispozici pro veškeré dotazy či specifické požadavky, které byste měl. Vaše spokojenost je naší prioritou a jsme tu, abychom vám poskytli maximální podporu. Děkujeme za vaši důvěru a věříme, že příště budete s našimi službami opět spokojen.

    S přátelským pozdravem, Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Koupila jsem si 2 knihy, mam zatim jednu. Na dalsi se ceky, pritom mela byt skladem. Nedali ani vedet, ze poslou jen jednu knihu.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost a je nám líto, že vyřízení objednávky neproběhlo dle Vašich představ. Ohledně celé situace jsme Vás kontaktovali e-mailem. Budeme moc rádi, když nám dáte šanci a ještě jednou to s námi zkusíte. Uděláme maximum proto, aby proběhlo příště vše v pořádku.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    fixy nepíší nebo píší slabě, jako by byly staré
    navíc to trvalo, na to že to byla skladová položka

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Abychom dostáli Vašim vysokým očekáváním, tak jsem se na Vás již obrátila s návrhem řešení na Váš e-mail. Jsme Vám vděčni za Vaši důvěru a věříme, že příští nákup proběhne přesně podle Vašich představ.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velký výběr, dobré ceny. Dodáno do 24 hod.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Drahý Pavle,

    děkujeme za sdílení Vaší pozitivní zkušenosti s nákupem v našem knihkupectví. Vaše kladné hodnocení a spokojenost nás velmi potěšily a jsme rádi, že jste s naším e-shopem byl spokojen v mnoha ohledech. Spokojenost našich zákazníků je pro nás nejvyšší prioritou a budeme se snažit, aby tomu tak bylo i nadále. Těšíme se na další Vaši návštěvu a přejeme Vám krásný den.
    ¨
    S pozdravem, Monika za tým BookTook.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel musím uvést negativní zkušenost. Čekám na balíček již třetí týden, kvůli nevydané knize. Při objednávce bylo uvedené datum doručení na 5.2. Dnes při kontrole knihy na stránkách eshopu je datum doručení posunuté o další týden a půl. Přitom žádnou informaci o zdržení jsem od eshopu neobdržela.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkala. Obratem jsme Vás kontaktovali s vyjádřením k této záležitosti. Pokud budete mít dotaz nebo požadavek, tak se obraťte na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sami od sebe zrušili objednávku a důvod nenapsali

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zkušenost nás upřímně mrzí, již jsme se na Vás obrátili s vyjádřením na Váš e-mail. Pokud máte dotazy k objednávkám tak se obracejte na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme Vašimi dotazy či požadavky maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme, že příště vše proběhne k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost

    Snaha o co nejúspornější balení způsobilo problém buď při balení nebo dopravě. Troje voskovky, které jsem kupovala jako dárek přišly polámané. Vzhledem k ceně a také datu, na kdy je potřebuji, nemá cenu reklamovat.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za upřímnost. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkala. Obratem jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení této záležitosti. Budeme se snažit, aby příště proběhlo vše v pořádku a budeme moc rádi, když se k nám vrátíte a dáte nám ještě šanci.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Knihy dorazily potlučené
    • Obchod ohledně reklamace knih nekomunikuje

    Nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že proces reklamace nebyl zcela podle vašich očekávání. Již jsem na Vás obrátila s návrhem řešení této záležitosti. Děkujeme Vám za důvěru se kterou se na nás obracíte a Věříme, že příště vše proběhne k Vaší spokojenosti.

    Srdečně zdraví Monika z BookTooku.

    • Poslali knížku v obyčejné bublinkové obálce a samozřejmě, že došla poškozená.
    • Abyste vyřídili reklamaci, potřebujete počítač, tiskárnu a skener nebo fotoaparát.
    • A pak tu poškozenou knížku musíte pořádně zabalit, aby se nepoškodila ještě víc a musíte ji poslat pouze Českou poštou - takže musíte na poštu... To snad v dnešní době ani není možné.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Milý Filipe,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás že reklamace neproběhla přesně podle Vašich představ. Jak máme uvedeno na našem webu tak nabízíme více variant jak nám zaslat zboží. S reklamacemi a dotazy k nim Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. O možnostech reklamace jste byl již informován. Těšíme se na vaši další návštěvu a přejeme vám příjemný den.

    Srdečně zdraví Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • výhodné ceny
    • strašně to trvá

    Obchod sice avizoval, že kniha má být připravena k vyzvednutí zítra, což ještě ani nevím, zda dopadne, ale i tak mi přijde divné proč se několik běžně dostupných knih musí expedovat přes týden.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu nákupu v našem knihkupectví. Abychom dostáli vysoké kvality poskytovaných služeb, již jsem se na vás obrátila s vyjádřením k této záležitosti na Vás e-mail. Děkujeme za důvěru a věříme, že příště proběhne vše k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 14 dny jsem objednal zboží, které mělo být údajně skladem. Po více než týdnu jsem obdržel mail, že zboží skladem není a mám vyčkat. Od té doby tedy stále marně čekám a teď už vím, že dárek pod stromeček s největší pravděpodobností nedorazí.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Lituji, že Váš nákupní zážitek nebyl podle Vašich přání. Již jsem se na Vás obrátila s vyjádřením k této záležitosti, a naše zákaznická podpora je k dispozici, pokud máte další otázky nebo požadavky. Děkujeme Vám za Vaši důvěru a doufáme, že Vaší příští nákupní zkušenost bude bezproblémová.

    S přátelským pozdravem,

    Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta,příště nakoupím jinde.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že váš nákupní zážitek neodpovídal vašim očekáváním. Jménem našeho týmu jsme se na Vás již obrátili s vyjádřením k situaci, k níž došlo. Pokud máte další dotazy nebo požadavky, neváhejte se obrátit naši zákaznickou podporu. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že příště bude vaše nákupní zkušenost bezproblémová.

    S pozdravem,

    Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Myslím, že každý by si před tím, než začne podnikat, měl zvážit priority a neobchodovat s mlhou a krásnými představami... Zvláště pak tato neschopnost zamrzí před vánočními svátky.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že vaše zkušenost s nákupem nebyla podle Vašich představ. Již jsme vás kontaktovali s vyjádřením k této záležitosti. Pokud máte jakékoli další otázky nebo specifické požadavky, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Děkujeme za důvěru a věříme, že příště bude vaše nákupní zkušenost bez problémů.

    S přátelským pozdravem,

    Monika z BookTooku