Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Maji moznost zaplatit s flexy karticku - to se prosto tam nedalo. Ne, dekuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pre mnozstvo objednavok, nevíe obchod dodat objednávku v zadaném termine

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Vážený pane,

    mrzí nás nedorozumění. Vaše objednávka byla zrušena kvůli neuhrazení v termínu. V případě zájmu Vám rádi pomůžeme s vytvořením nové objednávky nebo s vyzvednutím na pobočce. Děkujeme za pochopení a věřím že příští objednávka bude přesně podle Vašich představ.

    Přátelsky zdraví Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Poškozená vazba knihy

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, pokud Vám dorazila poškozená kniha. S vyřízením reklamace Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. Jsme rádi, že si chodíte dělat radost právě k nám a věřím že příště vše proběhne podle Vašich představ.

    Za tým BookTook srdečně zdraví Monika.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jako doprava zvolena Balíkovna.
    Lhůta pro vyzvednutí balíčku byla pouhých 24 hodin proti standardní lhůtě 48 hodin.
    Neustále zasílali upomínky.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. K Vašim připomínkám jsme se již individuálně vyjádřili a kontaktovali Vás s podrobnostmi e-mailem. Pokud budete mít další otázky, neváhejte se na nás obrátit.

    Krásný den přeje Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kniha byla zabalena pouze do bublinkové obálky a přišla poškozená

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás , že zboží nebylo v top stavu. S řešením takových záležitostí Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. Aby bylo vše v pořádku, již jsem se na Vás obrátila s návrhem řešení na Váš e-mail. Jsme rádi, že u nás nakupujete a věřím že příští nákup proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    Za tým BookTook srdečně zdraví Monika.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka byla rozdělena na dvě, přičemž jedna přesměrována na jiné výdejní místo (pravděpodobně kvůli rozměrům použité obálky, kalendář jako takový by se do výdejního boxu vešel).
    Druhá část objednávky dorazila do původního boxu další den.
    Přesměrování - dejme tomu - chápu, ale proč to tam neposlali vše a musím na dvě místa?

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom objasnili, že přesměrování zásilky proběhlo ze strany dopravce, a to zřejmě z důvodu rozměrů nebo kapacity výdejního místa. Mrzí nás, že jste musela vyzvedávat zásilky na dvou různých místech, a děkujeme za pochopení. Věříme, že příští nákup proběhne přesně podle Vašich očekávání.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatně jsem si zaklikl výběr platební možnosti, a tím jsem již zboží nemohl zaplatit, tudíž jej nedostal.
    Na mail s prosbou o změnu typu platby nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za případné komplikace s úhradou. Údaje k platbě jsme Vám již zasílali. Pokud potřebujete další asistenci nebo úpravu způsobu platby, prosím kontaktujte nás přímo – rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za zpětnou vazbu a jsme s pozdravem. Za tým BookTook Monika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si dvě knihy v jedné objednávce. Vy jste mi poslali každou zvlášť za dvojnásobné poštovné. Tak to opravdu sorry.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Objednávku jsme zkontrolovali a podle záznamů byla doručena jako jedna zásilka, za jedno poštovné i dobírkovné. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit přímo na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme k dispozici a věřím, že příště vše proběhne k vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • knihu jsem objednal a protože se vyhybam eshopum, připlatil jsem si za dobírku - tedy platbu v hotovosti nebo kartou na terminalu při prevzetí zboží. zboží bylo poslano do AlzaBoxu...ale šlo vyzvednout pouze formou povinne platby predem převodem na učet (neboli žadna dobírka, ale pouze proti platbe předem převodem na učet).

    vyhybam se eshopum bez možnosti platit dobírkou, i zde jsem si řadně připlatil za platbu hotove nebo kartou na terminalu při převzetí. Zasilka přišla přišla do Alza Boxu... žadna platba v hotovosti nebo kartou na terminalu boxu ale nebyla povolena .....eshop se dožadoval převodem penize předem. ... neboli knižní eshop dela ze zakazniku blbce....
    doporučuji zakazníkum, aby tyto podvodne praktiky nepodporovali a zboží nepřebírali. doceůa se tato podvodna praktika rozmaha

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den, pane,

    je nám líto, že nejste spokojen s Vaší zkušeností. Možnost platby na dobírku nabízíme, a je na zákazníkovi, aby si tuto volbu zvolil při objednávce. Pokud jste vybral AlzaBox jako odběrné místo, je dobré zmínit, že některá výdejní místa mohou mít specifické podmínky ohledně možností platby. Rádi Vám podrobněji pomůžeme na naší zákaznické lince.

    S pozdravem, zdraví Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé odeslání zásilky
    • Otřesně zabalené knihy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba dopředu a po týdnu zjisti , že kniha není a peníze vrátí za 14 dní. Snad.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkal. Obratem jsme Vás kontaktovali s vyjádřením. Pokud budete potřebovat pomoci se změnou úhrady tak se obraťte na nás - zákaznický servis. Rádi Vám budeme maximálně k dispozici. Vaše zpětná vazba je nám přínosem, abychom mohli naše služby zlepšovat, na Vaší spokojenosti nám záleží. Budeme moc rádi, když se k nám znovu vrátíte.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo poškozené zboží, navíc Zásilkovna popletla adresu s tím, že moje adresa neexistuje, nechť si laskavě aktualizují databázi. Na infolince nebyla paní vůbec nápomocná.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jsme tentokrát nedokázali naplnit Vaše očekávání. Vaše připomínky jsou pro nás velmi cenné a pomohou nám nadále zlepšovat naše služby. Na Vaší spokojenosti nám opravdu záleží, a proto budeme rádi, pokud nám dáte příležitost to příště napravit.

    S přáním hezkého dne, Monika z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Levná Zásilkovna (ne jako jinde, kde Zásilkovna je dražší jak Česká pošta)
    • Bohatý katalog
    • Možnost platit přes Twisto
    • Oddělení balení knih

    S obchodem bych býval byl velmi spokojen. Bohužel, stejně jako v případě jiných přeprodejců knih, jsem velice nespokojený s oddělením, které produkty balí. Protože je nebalí NIJAK. Nevím, kde se za poslední roky vzal tento trend, ale téměř všichni prodejci (respektive jejich zaměstnanci/brigádníci) kašlou na balení knih. Buď dostali nařízeno, aby šetřili obalovým materiálem nebo je to lidem, kteří knihy mají balit zcela jedno. Dodaná kniha nebyla, již standardně, v ničem obalená (bubliny, papír, fólie, nic) a pochopitelně došla zničená. Jakoby někdo knihu vzal a vší silou s ní udeřil o nějakou hranu. Kniha nebyla zabalena ani do kartonu, ale přišla v plastové obálce, kde neměla doslova ochranu žádnou. Nemám náladu se handrkovat s posíláním knihy zpátky, platit 3x poštovné apod. Na což asi obchod ve finále spoléhá. Naštěstí nebyla kniha pro mě, protože jako sběratel a člověk, co si potrpí na kvalitu bych knihu okamžitě reklamoval. V posledních letech jsou knihy dodávány bez jakékoliv vnější ochrany a už mě to začíná skutečně iritovat. Takže ne, obchod bohužel nedoporučuji.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Milý pane Burdo,

    Děkujeme za Vaši otevřenost. Je nám líto, že jste měl takovou zkušenost. Ihned jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení této situace. Pokud byste měl další dotazy či požadavky, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Rádi Vám vyjdeme vstříc. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že příště bude Váš nákup zcela bez problémů.

    S přáním krásného dne Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zooží dorazilo poškozené, ledabile zabalené.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a Vaše zkušenost nás upřímně mrzí. Kolegyně již zasílala informace, jak zboží lze co nejsnáze reklamovat. Pokud budete mít další dotazy nebo budete potřebovat pomoc, jsme vám k dispozici. Věřím, že příští nákup proběhne k Vaší plné spokojenosti a jsme s pozdravem.

    Za tým BookTook.cz zdraví Monika

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ze dvou knih přišla jen jedna, zda fojde i druhá nebo vrátí peníze, kdo í......

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zkušenost nás mrzí a již jsem se na Vás obrátila s vyjádřením k této záležitosti. Věříme, že Váš příští nákup proběhne přesně podle Vašich představ a jsme s pozdravem.

    Za tým BookTook Monika.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Příjemná, vstřícná a ochotná paní na zákaznické lince. Rychle mi pomohla.
    • Nízká cena dopravy.
    • Naprosto nesmyslně zabaleno; sice pečlivě, ale nesmyslně. Dvě ne moc tlusté brožované knihy položili vedle sebe místo na sebe. Obě přišly poškozené, což ani jinak nemohlo dopadnout. A není to vina přepravce, ta zásilka byla zvenku v pořádku.
    • Možnosti platby zbytečně složitě zautomatizované - když si vyberete možnost zaplatit převodem z účtu, tak Vás to chce přepojit přes webový prohlížeč do Vašeho internetového bankovnictví (tedy pro přihlášení do Vašeho bankovního účtu), což jednak není moc dobré z hlediska bezpečnosti, a hlavně taky, když to odmítnete (protože to chcete zaplatit bezpečně z bankovní aplikace), tak se to celé zablokuje. Kdyby místo toho poslali úplně obyčejně údaje k platbě emailem (jak to běžně dělají jiné eshopy), bylo by to stokrát lepší.

    Nevím, koho mohlo napadnout takto to zabalit! Ty dvě knihy byly evidentně v perfektním stavu, než je někdo tak nesmyslně zabalil. Bylo jasné, že se cestou poškodí.
    Vyměnit nejdou, protože to byly poslední kusy (a oni by je zabalili možná zase tak, takže by to dopadlo stejně nebo ještě hůř), a posílat to zpátky kvůli pár stovkám nestojí za to vyřizování.
    Prostě z Booktooku si asi už nic neobjednám, i kdyby to dávali zadarmo, protože člověk je pak jenom otrávený.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkal. Obratem jsme Vás kontaktovali s vyjádřením. Pokud budete mít dotaz nebo požadavek, rádi Vám pomůžeme na zákaznickém servisu. Rádi Vám budeme maximálně k dispozici. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne přesně podle Vašich očekávání.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace obchodu, 2x napsali je zboží v přepravě a bude doručeno 31.7.2024 ! 2.8.2024 stále nic nedorazilo !!!

    Divné způsoby když produkt byl skladem a hned zaplacen a data doručení -( 31.7.2024 ) byla potvrzena, ale po 3 dnech stále nic nedorazilo !!!

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    vaše zkušenost nás mrzí. Již jsme se na Vás obrátili s vyjádřením na Váš e-mail. Pokud budete mít dotaz nebo požadavek, tak se obraťte na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha přišla poškozená. Obchod svádí poškození na dopravu, ale poškozenou knihu předal obchod dopravci už poškozenou. Tenhle obchod už nikdy!!!

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, že se dělíte o zkušenost. Již jsme se na Vás obrátili s vyjádřením k této záležitosti na Váš e-mail. Pokud budete mít další otázky, či si budete přát využít možnost reklamace, tak Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. Těšíme se na vaši další návštěvu a přejeme vám příjemný den.

    S přáním příjemného dne Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jediné +, že eshop v rámci možností komunikoval.
    • Doručení objednávky trvalo měsíc a půl. Výmluva eshopu byla, že mají stěhování skladu, ale při objednávání nikde nebylo upozornění na dlouhou dobu doručení.
    • Objednávka se nedá stornovat, i když ještě nebyla odeslána. Jediná varianta byla balík při doručení nepřevzít, tím pádem bych peníze dostala zpět stejně až po doručení balíku. Navíc předpokládám, že by peníze byly vrácené ponížené o náklady za přepravu.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den Gabi,

    děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu. Je nám líto, že neproběhlo vyřízení objednávky dle představ a mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete. Ohledně celé situace jsem Vás kontaktovala na e-mail. Budeme rádi, když nám dáte ještě jednu šanci a zkusíte to s námi.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevýhodou obchodu je, že posílají žádost o hodnocení dříve než dorazí objednané zboží.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že nejste s námi spokojený. Kontaktovala jsem Vás ohledně celé situace na e-mail. Budeme rádi, když se k nám znovu vrátíte a dáte nám ještě šanci.

    S pozdravem a přáním krásného dne, Karolína z Booktooku