Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Reklamace vadného výtisku, ve středu 8. 1. poslána na výměnu přes zásilkovnu, dosud v pondělí nikdo nepotvrdil. že ji obchod přijal ani kdy bude řešena.
Ano, první závadná kniha opravdu dorazila v pořádku.
Celkem nelze tedy učinit závěr týkající se spokojenosti se službou.Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu k vyřízení reklamace. Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Abychom Vám dokázali vyjít co nejvíce vstříc, již jsem Vám zaslala vyjádření k postupu vyřízení reklamací v našem knihkupectví. Budeme rádi, když si k nám přijdete opět udělat radost.
Za tým BookTook přeje krásný den Monika. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta, nedodržení termínu
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste se setkala s touto zkušeností. Situaci prověříme a podrobné vyjádření Vám zašleme na e-mail, který jste uvedla při objednávce. Pokud byste měla jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a věříme, že příště proběhne vše k Vaší spokojenosti.
S přátelským pozdravem Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
Kniha měla dorazit za 4 dny, ještě za 7 dnů ji nemám.
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zkušenost nás mrzí. Obratem jsem Vás kontaktovala s vyjádřením k této záležitosti. Pokud budete mít jakýkoli další dotaz či požadavek, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis – rádi Vám pomůžeme. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že příští nákup u nás bude zcela bez komplikací.
S přátelským pozdravem Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
- Sešli se nám pod stromečkem dvě stejné knihy ale bohužel tento obchod neumožňuje dle vedení (vyjádření operátorky na telefonu) na vánoce vrácení zboží do ledna jako jiné obchody i když dnes už to je standardní. Teď už vím kde neobjednávat knihy na vánoce.
Sešli se nám pod stromečkem dvě stejné knihy ale bohužel tento obchod neumožňuje dle vedení (vyjádření operátorky na telefonu) na vánoce vrácení ani výměnu zboží do ledna jako jiné obchody i když dnes už to je standardní. Teď už vím kde neobjednat knihy na vánoce.
Reakce obchodu Booktook.cz
Milý Petře,
děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že Vaše zkušenost nesplnila Vaše očekávání. Podrobné vyjádření k této situaci jsme Vám zaslali do e-mailu.
S přáním všeho dobrého do nového roku Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
- Přesto že zboží mělo být skladem, skladem nebylo a ani není naskladněno
Nedoporučuji zde nakupovat.
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za situaci spojenou s dostupností zboží. Vaše připomínky bereme velmi vážně a pracujeme na zlepšení procesů, abychom minimalizovali možnost podobných situací v budoucnu. Věříme, že příští objednávka proběhne podle Vašich představ. Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo podněty, neváhejte nás kontaktovat – rádi se Vám budeme věnovat.
S přátelským pozdravem Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
Banda trempů!!!
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den, pane Pražane,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste měl negativní zkušenost. V případě, že objednávka není uhrazena do stanoveného termínu, jsme povinni ji zrušit. V tomto případě jsme se několikrát pokusili kontaktovat Vás na e-mail ohledně platby, ale bohužel jsme neobdrželi žádnou odpověď.
Chápeme, že tato situace mohla být nepříjemná, a omlouváme se za vzniklé komplikace.
S přáním hezkého dne Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
Horší nákup jsem nezažila. Přesto, že objednávka byla zaplacena kartou ihned po nákupu, zsílali mi zprávy o nezaplacení. Poslala jsem tedy potvrzení z banky o provedení platby, která čekala na stržení obchodníkem. I tak obchod moji objednávku po dvou dnech zrušil a to i přes to, že mezi tím došlo k zaúčtování platby a peníze si strhli. Musela jsem situaci řešit telefonicky. Poté opět znovu zaslat potvrzení o platbě. Teprve pak, obchod moji objednàvku obnovil. Vše se protáhlo o několik dní a stálo mě to dost času a úsilí. Víckrát už zde nenakoupím!
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste při nákupu u nás narazila na komplikace. Došlo k nedorozumění v systému. Situaci jsme se snažili vyřešit co nejrychleji a objednávku obnovit, abychom zajistili její včasné doručení, což se nakonec podařilo.
Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
- naprostý CHAOS
V pátek 29.11. jsem objednala dárek pro dceru, v pondělí 2.12. mi obchod objednávku bez vysvětlení zrušil, přestože objednávka byla zaplacená a zboží bylo skladem. Objednala jsem tedy dárek na jiném e-shopu. V úterý 3.12. mi přišlo oznámení, že pošta převzala do přepravy balík od Booktook! Je tohle normální? Řešila jsem to na zákaznické lince a balík jsem samozřejmě odmítla převzít. Teď čekám, kdy mi přijdou zpět peníze a pevně doufám, že mi sumu vrátí včetně poštovného, protože se jedná o pochybení na jejich straně. Správně bych peníze měla dostat 14 dní od data, kdy objednávku zrušili, tedy nejpozději 16.12., ale jsem pesimista...
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den, paní Labská,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které Vás potkaly. Vaše situace nás mrzí. Chápu, že to mohlo být matoucí. Ohledně vrácení úhrady pracujeme na co nejrychlejším vyřízení a samozřejmě vrátíme celou částku,
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S přáním klidného dne Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Knihy nebyly moc dobře zabalené, Zásilkovna s balíkem asi párkrát bouchla, takže knížky měly naražené až natržené hřbety.
Reakce obchodu Booktook.cz
Milý Zdeňku,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že doručené knihy nebyly v ideálním stavu. Pokud se na nás obrátíte, rádi vám pomůžeme s reklamací u dopravce, aby byla situace co nejdříve vyřešena. Již jsem Vás kontaktovala s informacemi na Váš e-mail.
Děkujeme za pochopení a věříme, že příště bude vše v pořádku.
S přáním hezkého dne Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
- Mizerná komunikace
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s naší komunikací. Snažíme se reagovat na všechny dotazy co nejrychleji, zvláště v období vánoční sezóny, které je velmi vytížené. Pokud máte další otázky nebo podněty, neváhejte nás kontaktovat na našem zákaznickém servisu. Rádi vám pomůžeme.
Srdečně zdraví Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
V uvedené datum zboží nebylo dodáno na výdejní místo, V tento okamžik je zdržení plus tři (pracovní) dny.
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zkušenost nás mrzí a vážíme si jí, protože nám pomáhahá i nadále zlepšovat naše služby zákazníkům. Již jsme se na Vás obrátili s vysvětlením a věřím, že příště proběhne nákup podle Vašich očekávání.
Za tým BookTook přeje krásný den Monika. -
Nedoporučuje obchod
Maji moznost zaplatit s flexy karticku - to se prosto tam nedalo. Ne, dekuji.
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsme nenaplnili plně Vaše očekávání. Vaše zpětná vazba je nám přínosem, abychom mohli naše služby zlepšovat, na Vaší spokojenosti nám záleží. Již jsem se na vás obrátila s vyjádřením na váš e-mail. Budeme moc rádi, když se k nám znovu vrátíte.
Příjemný den přeje Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
Pre mnozstvo objednavok, nevíe obchod dodat objednávku v zadaném termine
Reakce obchodu Booktook.cz
Vážený pane,
mrzí nás nedorozumění. Vaše objednávka byla zrušena kvůli neuhrazení v termínu. V případě zájmu Vám rádi pomůžeme s vytvořením nové objednávky nebo s vyzvednutím na pobočce. Děkujeme za pochopení a věřím že příští objednávka bude přesně podle Vašich představ.
Přátelsky zdraví Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Poškozená vazba knihy
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, pokud Vám dorazila poškozená kniha. S vyřízením reklamace Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. Jsme rádi, že si chodíte dělat radost právě k nám a věřím že příště vše proběhne podle Vašich představ.
Za tým BookTook srdečně zdraví Monika. -
Nedoporučuje obchod
Jako doprava zvolena Balíkovna.
Lhůta pro vyzvednutí balíčku byla pouhých 24 hodin proti standardní lhůtě 48 hodin.
Neustále zasílali upomínky.Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. K Vašim připomínkám jsme se již individuálně vyjádřili a kontaktovali Vás s podrobnostmi e-mailem. Pokud budete mít další otázky, neváhejte se na nás obrátit.
Krásný den přeje Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Kniha byla zabalena pouze do bublinkové obálky a přišla poškozená
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás , že zboží nebylo v top stavu. S řešením takových záležitostí Vám rádi pomůžeme na našem zákaznickém servisu. Aby bylo vše v pořádku, již jsem se na Vás obrátila s návrhem řešení na Váš e-mail. Jsme rádi, že u nás nakupujete a věřím že příští nákup proběhne k Vaší plné spokojenosti.
Za tým BookTook srdečně zdraví Monika. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka byla rozdělena na dvě, přičemž jedna přesměrována na jiné výdejní místo (pravděpodobně kvůli rozměrům použité obálky, kalendář jako takový by se do výdejního boxu vešel).
Druhá část objednávky dorazila do původního boxu další den.
Přesměrování - dejme tomu - chápu, ale proč to tam neposlali vše a musím na dvě místa?Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom objasnili, že přesměrování zásilky proběhlo ze strany dopravce, a to zřejmě z důvodu rozměrů nebo kapacity výdejního místa. Mrzí nás, že jste musela vyzvedávat zásilky na dvou různých místech, a děkujeme za pochopení. Věříme, že příští nákup proběhne přesně podle Vašich očekávání.
S přátelským pozdravem Monika z BookTooku. -
Nedoporučuje obchod
Špatně jsem si zaklikl výběr platební možnosti, a tím jsem již zboží nemohl zaplatit, tudíž jej nedostal.
Na mail s prosbou o změnu typu platby nikdo nereagoval.Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
omlouváme se za případné komplikace s úhradou. Údaje k platbě jsme Vám již zasílali. Pokud potřebujete další asistenci nebo úpravu způsobu platby, prosím kontaktujte nás přímo – rádi Vám pomůžeme.
Děkujeme za zpětnou vazbu a jsme s pozdravem. Za tým BookTook Monika -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si dvě knihy v jedné objednávce. Vy jste mi poslali každou zvlášť za dvojnásobné poštovné. Tak to opravdu sorry.
Reakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Objednávku jsme zkontrolovali a podle záznamů byla doručena jako jedna zásilka, za jedno poštovné i dobírkovné. V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit přímo na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme k dispozici a věřím, že příště vše proběhne k vaší plné spokojenosti.
S pozdravem Monika z BookTooku -
Nedoporučuje obchod
- knihu jsem objednal a protože se vyhybam eshopum, připlatil jsem si za dobírku - tedy platbu v hotovosti nebo kartou na terminalu při prevzetí zboží. zboží bylo poslano do AlzaBoxu...ale šlo vyzvednout pouze formou povinne platby predem převodem na učet (neboli žadna dobírka, ale pouze proti platbe předem převodem na učet).
vyhybam se eshopum bez možnosti platit dobírkou, i zde jsem si řadně připlatil za platbu hotove nebo kartou na terminalu při převzetí. Zasilka přišla přišla do Alza Boxu... žadna platba v hotovosti nebo kartou na terminalu boxu ale nebyla povolena .....eshop se dožadoval převodem penize předem. ... neboli knižní eshop dela ze zakazniku blbce....
doporučuji zakazníkum, aby tyto podvodne praktiky nepodporovali a zboží nepřebírali. doceůa se tato podvodna praktika rozmahaReakce obchodu Booktook.cz
Dobrý den, pane,
je nám líto, že nejste spokojen s Vaší zkušeností. Možnost platby na dobírku nabízíme, a je na zákazníkovi, aby si tuto volbu zvolil při objednávce. Pokud jste vybral AlzaBox jako odběrné místo, je dobré zmínit, že některá výdejní místa mohou mít specifické podmínky ohledně možností platby. Rádi Vám podrobněji pomůžeme na naší zákaznické lince.
S pozdravem, zdraví Monika z BookTooku.