Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Balení
    • Dlouhá dodací doba (6dni od objednání teprve expeduji) a to vám dají vědět až po odeslání objednávky
    • Cena, na to že to není letošní kalendář

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den, paní Veroniko,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že vaše zkušenost s nákupem nebyla optimální. Již jsme se k vám obrátili s návrhem řešení této situace. V případě dalších otázek nebo specifických požadavků se neváhejte obraťte na náš zákaznický servis. Děkujeme za důvěru a věříme, že příště bude váš nákup probíhat bez problémů.

    S přátelským pozdravem,

    Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    knihy opět špatně zabalené a poničené!

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme, za upřímnost. Vaše zkušenost s nákupem nás velice mrzí. Abychom dostáli kvality našich služeb, již jsem na Vás obrátila s návrhem, jak tuto situaci řešit. Pokud máte jakýkoliv dotaz tak se neváhejte obracet na náš zákaznický servis a my pro Vás rádi najdeme řešení, které Vám bude vyhovovat. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že Váš příští nákup již proběhne podle vašich představ.

    S přáním příjemného dne,

    Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Extrémně dlouhá doba doručení a nakonec zboží nebylo v pořádku. Místo zákaznické podpory automatický e-mail a žádná odpověď od člověka. Kdybych to věděla, objednávku během toho nekonečného čekání zruším. Stále čekám vyjádření e-shopu
    • Nižší cena je vykoupena neskutečně dlouhou čekací dobu, nejistým stavem produktu a nulovou reakcí zákaznické podpory. Příště si raději připlatím a budu mít vánoční dárek v klidu.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za sdílení Vašeho zážitku. Lituji, že jste prožila takovou situaci. Ihned jsme se snažili poskytnout vyjádření a jsme zde pro veškeré dotazy nebo specifické požadavky, které můžete mít. Spokojenost našich zákazníků je i nadále naší nejvyšší prioritou. Děkujeme za důvěru a věříme že Vaše příští zkušenost s nákupem u nás už bude jen pozitivní.

    S přátelským pozdravem,

    Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • knižky přišly poničené
    • vyřízení objednávky trvalo dýl

    knížky přišly poničené a vyřízení objednávky trvalo dýl

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši otevřenost. Je nám líto, že jste měl takový zážitek. Okamžitě jsme se Vám snažili nabídnout řešení této situace a nyní jsme k dispozici pro jakékoli dotazy či specifické požadavky, které byste měl. Naším cílem je zajistit Vaši maximální spokojenost. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že příště proběhne Váš nákup bezproblémově.

    S přátelským pozdravem,

    Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Abychom vyřešili situaci, kterou jste zde popsal/a, tak jsme Vás již kontaktovali e-mailem s návrhem, jak celou věc vyřešit. Velmi děkujeme za Vaši důvěru a postaráme se to, aby příště vše proběhlo na 1.
    Příjemný zbytek dne, Markéta z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem platila ihned a od te doby je ticho, obchod mi nesdelil ani jestli jiz objednavku vyexpedoval. Zbozi zatim nemam

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, Vaše zkušenost není pozitivní. Abychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti, právě jsme Vás kontaktovali e-mailem s návrhem co nejlepšího řešení Vaší situace. Věříme, že příště bude Vaše reakce už jen pozitivní.
    Krásný zbytek dne, Markéta z Booktooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dělají s lidí blbce.
    • V profilu mám objednávku uvedenou jako řízenou a přitom ještě ani nebyla expedována
    • Oni mají moji peníze a já nemám nic!

    Jednání eshopu hraničí s zklamáním zákazníka a pokud se eshop do dvou dnů nevyjádří a nevyřeší mou objednávku, tak to nechám podstoupit ČOI.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že nastaly komplikace. Abychom vše vyřešili k plné spokojenosti, kontaktovali jsme Vás e-mailem s návrhem co nejlepšího řešení situace.

    Krásný zbytek dne, Markéta z Booktooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • Lživé údaje

    Zboží nedorazilo!!! Ale hodnocení by chtěli v objednávce mám Vyřízeno kompletně přitom lžou !!!!! Nemám ani sledovací číslo ani knihy nedoporučuji pokud přemýšlíte kde koupit knihy zde určitě ne !!!!!! Beru to jako okrádání zákazníka platba byla provedena předem… Na závěr si radši rozmyslete zda tu chcete něco brát :)

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše zkušenost nebyla kladná Obratem jsme Vás již kontaktovali e-mailem s návrhem řešení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu. Jsme zde pro Vás a rádi Vám vyjdeme vstříc. Děkujeme za důvěru a doufáme, že příště budete s našimi službami spokojena.

    Se srdečným pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • Nulová komunikace

    Jedna knížka v pořádku přišla. Na druhou stále čekám. Komunikace obchodu nulová, na mail neodpovídají. Objednal jsem naposledy...

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši odezvu. Upřímně nás mrzí, že Vaše zkušenost nebyla ideální. Pro řešení této situace jsme Vás již kontaktovali e-mailem. V případě dalších otázek nebo specifických požadavků nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím našeho zákaznického servisu. Jsme tu, abychom Vám co nejvíce pomohli. Děkujeme za důvěru a věříme, že příště budete s našimi službami spokojen.

    S pozdravem,
    Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasilka (4 knizky) nedorazila, uz tyden zpozdeni. Info servis BOOKTOOK nedava zadnou konkretni informace. Platba za koupe byla provedena predem, a toho moc lituji.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme líto, že jste neměla ideální zkušenost. Již jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení situace. Pokud budete mít další dotazy nebo požadavky, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Jsme tu pro Vás a rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou pomoc. Děkujeme za Vaši důvěru a věříme, že příště budete s našimi službami spokojena.

    S přátelským pozdravem, Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prestoze jsou knihy bez problemu k zakoupeni v kamennych knihkupectvich, Booktook moji ctrnact dni starou objednavku jeste neodeslal, ani se neozval s vysvetlenim.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkal. Obratem jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení této záležitosti. Pokud budete mít dotaz nebo požadavek, tak se obraťte na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zásilku jsem objednala 27.11. ráno. Dnes je 4.12. Zatím nedošlo ani avízo o odeslání ze skladu. Zásilka byla přislíbena k doručení během několika dní. Již 2x jsem volala na zákaznickou linku. Prý mají hodně práce pro black Friday.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vaše zkušenost nás velice mrzí. Již jsem Vás kontaktovala s informacemi na Vaší e-mailovou adresu s upřesněním stavu Vaší objednávky. Vážíme si Vaší schovívavosti a věříme že příště vše proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZA 4 DNY OD OBJEDNÁNÍ JSEM NEDOSTAL ZPRÁVU O STAVU OBJEDNÁVKY.POUZE PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY 26.11. ANOTACI A DATUM DODÁNÍ 30.11. 30.11 KDYŽ JSEM PŘES KONTAKTNÍ FORMULÁŘ DOŽADOVAL SDĚLENÍ O STAVU ZAKÁZKY. BYLO MNĚ ODEPSÁNO, ŽE UŽ NA TOM ZAČÍNAJÍ DĚLAT. V DNEŠNÍ DOBĚ??A TO SE MNĚ SNAŽÍILI VNUTIT TO, ŽE JSEM ZBOŽÍ OBJEDNAL 27.11. JE TO PROSTĚ NEPŘÍPUSTNÉ. JE TO PARTIČKA CO SE TĚŠÍ NA PRACHY ZÁKAZNÍKA, KTERÝ VYDRŽÍ VŠE. ALE NENÍ TŘEBA TO STRPĚT.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Vaše zkušenost nás mrzí. Abychom dostáli vysokým očekáváním, které máte, tak jsme Vás již kontaktovali na e-mailovou adresu. Pokud budete mít dotaz či požadavek obracejte se na náš zákaznický servis. Rádi Vám vyjdeme vstříc. Jsme rádi, že si chodíte dělat radost právě k nám, a věříme že příště proběhne vše podle Vašich představ.

    S pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedodržen termín dodání. Jsem 4 dny po něm a nevím, kdy zboží dorazí :-(

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Názory našich zákazníků jsou pro nás velice důležité, protože nám i nadále pomáhají vylepšovat kvalitu našich služeb. Již jsem Vás kontaktovala na Vaši e-mailovou adresu s upřesněním k této situaci. Děkujeme za důvěru a schovívavost v období Vánočních svátků a věříme že příště proběhne vše k Vaší naprosté spokojenosti.

    S přáním příjemného dne Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržení slíbeného termínu dodání

    Kniha měla být dodána 29.11, /měl to být dárek/ zatím nedodána. Sice napsali, že kniha bude dodána později /nestíhají/. Kdybych tušíla, že nebude dodána do slíbeného termínu, tak bych sí knihu objednala někde jinde

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Mrzí nás, s jakou zkušeností jste se setkali. Obratem jsme Vás kontaktovali s upřesněním k této záležitosti. Pokud budete mít dotaz nebo požadavek, tak se obraťte na náš zákaznický servis. Rádi Vám budeme maximálně nápomocni. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží ještě nedorazilo, ale dotazník spokojenosti už ano?

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti. Omlouváme se za komplikace a již jsem Vás kontaktovala s vyjádřením k této záležitosti. V případě dalších otázek či požadavků nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme za Vaši trpělivost a věříme, že Vaše budoucí nákupy proběhnou hladce.

    Se srdečným pozdravem,
    Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • objednal jsem několikrát většinou bylo dobře zabaleno
    • většinou dobrá cena + časté dodatečné slevy
    • Při poslední objednávce dali knihu jen do bublinkové obálky, která je totálně nedostatečná

    Obchod jsem si docela oblíbil, ale po poslední objednávce jsem dost rozčarovaný. Z nějakého důvodu nacpali relativně těžkou knihu do bublinkové obálky, což samozřejmě dopadlo tak, že přišla s poškozeným hřbetem.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chceme se omluvit za případné nesnáze, které jste s naším obchodem zažil. Reagovali jsme na Váš e-mail s bližšími informacemi ohledně řešení této záležitosti. Děkujeme za trpělivost a věříme, že příště vše proběhne přesně podle vašich představ.

    S přátelským pozdravem,
    Monika z BookTooku

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dorazila pouze část zboží

    objednal a zaplatil jsem si 4 knihy a dorazily pouze 3, jedna má údajné zpoždění na skladě, což však při objednávce ani odeslání nebylo nijak avizováno.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chceme se omluvit za případné nesnáze, které jste s naším obchodem zažil. Reagovali jsme na Váš e-mail s bližšími informacemi ohledně stavu Vaší objednávky. Děkujeme za trpělivost a věříme, že Vaše budoucí nákupy budou probíhat bez problémů.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nemohu hodnotit, zboží mi dosud nepřišlo.

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za upřímnost. Mrzí nás, s jakou zkušeností se setkáváte. Obratem jsme Vás kontaktovali s upřesněním stavu Vaší objednávky. Děkujeme za důvěru a věříme že Váš příští nákup proběhne na 1.

    S přátelským pozdravem Monika z BookTooku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zrušené pobočky v Praze je katastrofa.
    V posledních třech objednávkách jsem měla jednu knihu politou a u další knihy potrhaný obal.
    Je to pro někoho možná drobnost, ale pokud máte knihu jako dárek je to neodpustitelné....vyměnit? No, to je proces....

    Reakce obchodu Booktook.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Abychom vyřešili situaci, kterou jste zde popsali, tak jsme Vás již kontaktovali e-mailem. Velmi děkujeme za Vaši důvěru a postaráme se to, aby příště vše proběhlo na 1.

    Příjemný zbytek dne, Markéta z Booktooku