• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 24.4. a 7.5. dorazil e-mail, že došlo k systémové chybě a objednávku je nutné zrušit. Pokud je zboží stále k dispozici, je možné opět samostatně objednat (rozdělit na 2 objednávky) a opět zaplatit. A čekat na prodlouženou dodací lhůtu ze skladů v Německu.
    Okamžitě vystavili odkazy pro nové platby, i když původní platba zatím vrácena nebyla. Nespolehlivé a neprofesionální jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo. Eshop nepodá žádnou informaci co je s objednávkou. Až po zavolání na infolinku bylo sděleno že zboží není. Přitom při objednání bylo skladem dodání do 6 dnů.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme.
    Bohužel výrobek, který jste si objednal se náhle vyprodal a nebylo ho možné poslat. Budeme se snažit udělat maximum pro to, aby se již podobná situace neopakovala. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávku jsem obdržel, ale poškozenou tubu.

    Reklamační systém Blumfeldtu nefunguje. Kontaktoval jsem přímo zákaznickou linku, naposílal nafocené poškozené zboží a v celé emailové komunikaci je aktivní pouze Geis, který se dokazuje na prodejce a objednatele dopravy. Snad se to brzy vyřeší, zatím nemám žádné info od prodejce, jak s tím bude naloženo. A bohužel pozdě jsem si na Amazonu přečetl recenze zákazníků, kdy poškozenou tubu řešili i půl roku :/

    Samotný výrobek ale jinak vypadá nádherně. Jen to zpracování skleněné tuby a packaging je dost tristní.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace a nepříjemnosti. Celou situaci samozřejmě urgentně vyřešíme k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zakoupil jsem si Infrazářič CosmicBeam Plus - po nainstalování na zeď jsem zjistil že je bohužel nefukční dálkový ovaladač a bez něj zařízení zapnout prostě nejde. Nyní se už 2 týdny snažím vyreklamovat tento dálkový ovladač (už druhý týden se zjištuje zdali je možné nahradit pouze ovladač nebo je potřeba vrátit zpět i s ohřívačem.....). Do dneška stále nic a na venkovní terase mám nefukční ohřívač za 7tis na který si můžu tak akorát pověsit nějaký truhlík s kytkou...

    Zařízení není funkční a ani nevím kdy bude vyřešeno!
    Stále se snažím zjistit zdali je nutné vyměnit celou jednotku nebo pouze vadný ovaladač.. nikdo vám nezavolá zpět, žádná zpráva kdy bude tato jednoduchá věc vyřešena, prostě nic...

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Aleši,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Jak jsme se již domluvili, výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový. Ještě jednou se omlouváme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno špatně, stála 20000 CZK, zlomilo se vše při prvním použití. Obchod absolutně nespolupracoval, neprofesionální jednání, nemají ponětí o tom, co prodávají. Hrozné a 21.000 CZK ztraceno…
    • Všechno špatně, stála 20000 CZK, zlomilo se vše při prvním použití. Obchod absolutně nespolupracoval, neprofesionální jednání, nemají ponětí o tom, co prodávají. Hrozné a 21.000 CZK ztraceno…

    ČOI uvědomělá a předžalobní výzva sepsána.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za tyto nepříjemnosti s výrobkem. Podle systému jste psal kolegům do Německa, kteří Vám odepsali s návrhem řešení a na tento e-mail jsme od 11.8. nedostali odpověď. Z tel. čísla, které máte v objednávce zase neevidujeme žádný příchozí hovor. Rádi bychom vše vyřešili k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem ihned vrátila,v originálním obalu a nepoužité.
    • Předala jsem zboží kurýrovi a od té doby se mi vůbec nikdo z obchodu neozval.
    • Ani na můj dotaz,zda zboží dorazilo zpět jsem nedostala žádnou odpověď.

    Nerozumím,jak to,že obchod přestal komunikovat a vůbec nereaguje na mou vrácenou zásilku?
    Trvá to již 2 měsíce.
    Prosím o vyřešení a o vrácení peněz za zboží.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost, ale prověřil jsem kompletně Vaši objednávku včetně reklamace a podle systému Vám již 5.6. byly peníze vráceny zpět na kartu z které byla objednávka uhrazena. Bohužel z Vaši e-mailové adresy, kterou máte v objednávce neevidujeme žádný přijatý e-mail ohledně dotazu, zda-li nám byl výrobek doručen. Vše nyní ještě interně kompletně prověřujeme s příslušným oddělením. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vnější obal byl při převzetí poškozen. Vlastní krb : nepřesné odlitky, závity nepřesně proti díře pro vrut, osazení, resp. pant dvířek ohnuté, nutné dodělky doma.
    Pokud jste kutil, po dopracování se bude dát používat. Jinak hezký design.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud je výrobek ve špatném stavu, můžeme si ho u Vás na naše náklady vyzvednout a vyměnit ho za nový. Nyní Vás budeme kontaktovat a vše se pokusíme urgentně vyřešit k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    byla vydána faktura na 3 kusy, dodané byly 2 kusy. naštěstí jsem tuto okolnost zjistil přede zaplacením dopravci.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tyto nepříjemnosti za které se Vám omlouváme. Budeme se snažit udělat maximum pro to, aby se již takováto situace neopakovala. Vše se budeme snažit vyřešit k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Přišla mi objednávka - 2 krabice, z nichž jedna patřila k jiné barvě zboží. Nabídnuta sleva , doposud neproplaceno.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Roberte,

    velice se omlouváme za tyto nepříjemnosti. Dnes je to 4 pracovní den od vytvoření dobropisu a řešení celé situace.
    V následujících pracovních dnech můžete očekávat peníze zpět. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochotný personál na infolince
    • Zboží nebylo doručeno kompletní
    • Nereagují na e-maily
    • Dlouhá doba vrácení peněz

    Zboží mělo dorazit ve 3 krabicích, doručeny byly pouze 2, třetí zásilku znovu odeslali, ale jednalo se o totéž zboží, které jsem už obdržela.
    Třetí díl stále chyběl, poté jsem zboží vrátila a dožadovala se vrácení peněz. Po několika týdnech jsem se vrácení peněz dočkala.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Celou situaci se snažíme urgentně vyřešit k Vaši spokojenosti. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pozdní dodání oproti lhůtě na webu o 14dni!!!!

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace a zdržení Vaši zásilky. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby Vám přepravní společnost zásilku doručila co nejdříve. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo objednáno 9.4., poté 14.4.potvrzeno jeho zaplacení a 20.4. si jej ze skladu ještě nevyzvedla přepravní společnost. Takže doporučuji pouze těm, kdo na objednávku nespěchají. Doufám, že dorazí (bohužel jsem zaplatila předem).

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Kateřino,

    omlouváme se za zdržení. Prověřil jsem kompletně Vaši objednávku a zásilku jsme 14.4. odeslali z centrálního skladu z Německa a je na cestě k Vám. Doručovací doba u tohoto produktu je 6-8 pracovních dní a dnes je to 5. pracovní den, tedy stále ve lhůtě. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby u Vás zásilka byla co nejdříve. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5.4. mi bylo potvrzeno, že objednávka opustila sklad. 18.4. mi přepravce napsal, že byla pouze vytvořena objednávka na přepravu, ale balík dosud nemají a dodavatel mi 19.4. napsal, že 11.4. odeslali balík ze skladu z Německa a že mi do dvou dnů dorazí. Kde je balík nyní opravdu nevím...

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Vaše zásilka byla odeslána z centrálního skladu z Německa a je na cestě k Vám. Bohužel se jedná o nadrozměrnou zásilku, která váží skoro 50 kg a proto je doručovací doba trošičku delší, jak upozorňujeme na našich stránkách. Předpokládáme, že v následujících pracovních dnech bude zásilka doručena. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k celkovým zkušenostem s jednáním společnosti Blumfeldt při jakýchkoliv problémech či reklamaci nemohu doporučit nákup jejich výrobku. Jen čekám, kdy se houpačka zlomí a pak řeknou, že jsem si ji zlomila sama, protože jsem ji nedemontovala na zimu.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci, ale bohužel pergola se propadla pod velkou vrstvou sněhu, která nebyla ze střechy odhrnuta. Podle fotek které jste nám zaslala bylo na střeše pergoly cca 30-40 cm napadaného sněhu a v takovém případě nedokážeme reklamaci uznat. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo rozbyté... Bohužel.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje objednávka byla zrušena kvůli údajné systémové chybě a sdělením, že produkt můžu objednat znovu. A zároveň sdělení , že produkt už nelze objednat. Žádná informace o vrácení peněz, platba byla dodavatelem potvrzena. Operátor na infolince vůbec neznal detaily a nebyl schopen poradit.

    Firma není důvěryhodná.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Julo,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Výrobek se bohužel náhle vyprodal a proto nebylo možné zásilku odeslat. Vše je ale předáno na účtovní oddělení a v následujících pracovních dnech obdržíte peníze zpět. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. Telefonicky na čísle +420 225 348 541 nebo e-mailem na: [email protected].

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsal jsem společnosti dva dopisy, že jsem objednávku obdržel ve špatném stavu - rozbitá, přiložil jsem fotografii, ale nedostal jsem žádnou odpověď

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Pavle,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Kompletní postup jsme Vám zaslali do e-mailu. Výrobek si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme ho za nový, případně Vám za něj vrátíme kompletně uhrazenou částku. Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    První den, kdy jsem zapnul topení, jedno ze dvou topení nefungovalo. Psal jsem na všechny služby v prodejně, ale nikdo mi neodpověděl. Už jsou to 4 dny. Velmi špatná služba.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace s výrobkem, vše samozřejmě urgentně vyřešíme k Vaši spokojenosti. Bohužel ale z Vaši strany neevidujeme přijatý žádný e-mail, je možné že jste psal na jiný e-mail. Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Zboží dosud nedorazilo - několikrát bylo svévolně na e-shopu zrušeno - následně mi operátor z obchodu napsal, že zboží bude odesláno i s 10% slevou. Zatím však ani zpráva o odeslání zboží. Je to 7 dní.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tyto nepříjemnosti za které se Vám omlouváme. Nová objednávka byla vytvořena včera a zásilka je připravena k odeslání. Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz