• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nic
    • Objednávka zaplacena a týden se nic neděje. Žádné potvrzení o platbě, info o objednávce atp.

    Dotazník by u tohoto obchodu asi měl chodit až tak měsíc po nákupu, aby stihlo zboží dorazit :)

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V objednávce jste si vybrali platbu bankovním převodem, bohužel platbu jsme stále neobdrželi. Objednávku Vám rádi změníme na dobírku a hned zašleme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi doslo poškozene, po zadaní reklamace, si zbozi odvezli, a ani za 30 dni nevratili penize ani nahradní zbozi.

    Pristup zakaznicky linky podivame sa na to, a zavolame zpet.
    Co se nikdy nestalo ani po opakovanym volani.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Žádost na vrácení peněz je na finančním oddělení, peníze Vám budou v těchto dnech vrácené.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zálohy (10.2.) se 13 dní vyšetřuje na straně dodavatele, kde skončily moje peníze. Namísto prohledání svého bankovního výpisu ( peníze šly na český účet) jsem posílal svůj výpis s identifikací, ani to nepomohlo. Český obchod, provozovaný slovenským zastoupením Berlin Brands Group (podle rejstříku Slováci), údajně nemá přístup k finančním transakcím a nemá ani telefonní spojení na německou centrálu (!?). Odmítají poskytnout jakýkoliv kontakt, jméno, nadřízeného, manažera, majitele. E-mail na německou pobočku bez odezvy. Komunikace se zákazníkem katastrofální. V zahraničí to ale není lepší, bohužel reference v Německu a ve Francii jsem zkoumal pozdě. Kupujte jinde.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za tyto nesrovnalosti. Snažíme se vše urgentně vyřešit k Vaši spokojenosti. O dalším postupu Vás budeme informovat.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv bylo zboží objednáno dne 3.2.2022, žádné slibované potvrzení objednávky mě do dnešního dne, tj. 14.2.2022 nepřišlo !!!
    Rád bych již dávno zaplatil proformu faktury, ale bohužel nic nepřišlo.
    Žádný kontakt, nikdo se neozval e-mailem, ani telefonem.

    Přišlo pouze toto :
    Upozornění: Jde o předběžné potvrzení objednávky! Konečné potvrzení objednávky včetně čísla objednávky (povinné pro použití při platbě předem) Vám přijde do emailu během následujících 120 minut.
    Č.objednávky 123113 Produkt Jednotková cena Množství DPH Celkem

    Zásobník na dokumenty, organizér na dokumenty, 5 složek, rozměry: 30,5 × 24 × 22,5 cm, bambus
    Prod.č.: 10038040 699 Kč 2 19% 1 398 Kč

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Vladimíre,

    omlouváme se za vzniklé komplikace. Potvrzení objednávky (zálohovou fakturu) zasíláme vždy automaticky po objednání do e-mailu. Vše se ihned pokusíme napravit. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Zbozi me bylo doruceno pozde nez bylo slibeno. Asi po tydnu zacalo vyhazovat Hlavni jistic na dome ! Po kontrole eletrikarem me bylo durazne doporuceno nepouzivat !
    Kdyz jsem napsal do obchodu,ze chci zbozi vymenit,ci vratit,odvolali se na formular na svem webu. Ten je v anglictine. Mam za to ze pokud si objednavam neco z ceskeho eshopu z koncovkou . Cz je povinnosti obchodu komunikovat v cestine ! Obchod semnou prestal komunikovat uplne !
    Predam tyto zkusennosti ČOI a svemu pravnikovi . Nemam rad tyto smejdy !

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Petře,

    omlouváme se za tyto komplikace. Vše se budeme snažit urgentně vyřešit k Vaši spokojenosti.
    Formulář máme také v češtině, stačí si v levém horním rohu kliknout na tlačítko "Change Language" a můžete si zvolit češtinu.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem po 11ti dnech ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme, snažíme se udělat maximum proto, aby byla zásilka u Vás co nejdříve.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dne 27.11.2021 jsem zadal požadavek na vrácení zboží, které mi bylo řádně a včas doručeno avšak nejsem spokojen s kvalitou a provedením výrobku.
    Téhož dne mi byla doručena odpověď s odkazem jak postupovat při vrácení zboží s tím, že se mi druhý den ozve dopravce. Do dnešního dne 1.12.2021 se mi dopravce k převzetí zásilky neozval a obchod se mnou nekomunikuje.
    V současné době době jsem ve fázi čekání.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Pavle,

    velice se omlouváme za zdržení a za komplikace. Snažíme se urgentně celou situaci vyřešit k Vaši spokojenosti.
    Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slabá komunikace

    Nakoupené zboží vůbec nedorazilo

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Adame,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Vaše objednávka je momentálně připravena k odeslání. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby u Vás byla co nejdříve.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje, ani telefonicky, ani emailem. Chtěla jsem odstoupit od objednávky z důvody dlouhé dodací lhůty. Bohužel se nedá s nikým dohodnout. Zboží, přes několik emailových zpráv o odstoupení, bylo odesláno. Nepřevzala jsem, nemám vrácené peníze.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Bohužel naše zákaznická podpora je momentálně vytížena trošku více, než je obvyklé, snažíme se ale vše urgentně vyřešit. Podle systému Vám objednávka byla doručena včas. Pokud samozřejmě o zboží nemáte zájem, můžeme si ho u Vás na naše náklady vyzvednout a vrátit Vám kompletně uhrazenou částku. Mrzí nás tato nepříjemnost a ještě jednou se omlouváme.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené, vratka proběhla celkem rychle ale po skoro měsíci pořád nemám zpět peníze. Takže nikdy více.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    zásilku u Vás přepravní společnost vyzvedla 26.5. na naše náklady a 2.6.2021 byl na účtovním oddělení vytvořen dobropis s tím, že peníze byste již měl mít zpět na svém účtě. Omlouváme se za toto zdržení.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně rychle dodání 10
    • Zboží došlo nekompletni

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Chybějící díly Vám samozřejmě urgentně dopošleme.
    Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala. Ještě jednou se omlouváme.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po dodání dvou zářičů byl jeden nefunkční. Hned v den příjmu jsem napsal e-mail s dotazem jak situaci řešit, včetně fotky. Je to 8 dní a nikdo nereaguje, na telefon také ne. Kontakt s firmou je nemožný.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace s výrobkem. Zářič si u Vás na naše náklady samozřejmě vyzvedneme a pošleme do servisního střediska na výměnu. Ještě jednou se omlouváme.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • 25.5. Objednáno a 8.6. ještě nic nepřišlo. Ani žádná informace. Pokud člověk volá na linku, stejně nikdo nezvedá. Par dni počkám a pak objednám jinde.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás nepříjemnosti s Vaši objednávkou, bohužel jste si objednal výrobek který je momentálně nedostupný jak uvádíme na našich stránkách a čeká se na jeho naskladnění.
    Děkujeme za trpělivost.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se údajně ztratilo, peníze obchod obdržel a nekomunikuje semnou, na zákaznickou linku se nedovolate

    Veliké zklamání. Budu muset podat trestní oznámení na dodavatele za neoprávněné obohacení

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Bohužel přepravní společnost nás kontaktovala že nedokáže Vaši zásilku lokalizovat.
    Vše je předáno na účtovní oddělení a v následujících pracovních dnech obdržíte peníze zpět.
    Děkujeme za trpělivost.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posouvání termínu doručení, zatím nedoručeno.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás nepříjemnost s delší dobou dodání za kterou se Vám omlouváme. Vaše zásilka je již na cestě k Vám a v následujících pracovních dnech Vám jí přepravní společnost doručí. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po rozložení rolety jsem zjistil, že látka je po celé ploše šmouhatá, pravděpodobně umazaná.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s výrobkem. Rádi si ho u Vás na naše náklady vyzvedneme a vrátíme Vám kompletně uhrazenou částku, případně ho vyměníme za nový.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • zboží již po druhé přišlo rozbité, v krabici rozsypané šroubky, hrůza.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemná situace za kterou se Vám omlouváme. Výrobek si u Vás vyzvedneme a vrátíme Vám kompletně uhrazenou částku.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dosud spokojenost , ale současná druha dodavka byla u sloupu B zmetek / kratší o 1 cm , nesmontovatelný detail s příčnikem G /
    • obtížná reklamace

    mám druhou pergolu /první přes unihoby / a byl jsem max spokojen ,doporučuji přatelům na své chalupy ,ale současná reklamace není pozitivní.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Sloupek Vám vyměníme za nový, případně u Vás výrobek na naše náklady vyzvedneme a zašleme Vám nový.
    Vše se budeme snažit vyřešit urgentně k Vaši spokojenosti.

    Andreas z Blumfeldt.cz