• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 10denni zpoždění dodávky.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za tyto nepříjemnosti. Vaše zásilka meškala 2 pracovní dny oproti dobře doručení, kterou uvádíme na našich stránkách. Zásilka Vám byla doručena 8. pracovní den od objednání. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala. Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem zaplatil 11.8.2022. Dnes je 21.8.2022 a stále nic nemám. Pokud bych sám nevolal, tak ani nevím, kde se zboží nachází.

    Prostě a jednoduše - dlouhé dodací termíny, minimální komunikace. Jediné co mohu pochválit je to, že když si člověk zavolá, tak operátoři jsou ochotní. Ale musíte si sami zavolat. V jakém stavu zboží přijde nevím, stále ho nemám. Vyhledávání zakázky podle čísla objednávky naprosto nefunguje. Nikdy více.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Petře,

    mrzí nás tato nepříjemnost, bohužel jste si vybral nejdelší možný způsob dopravy a platby - bankovní převod, jak upozorňujeme na našich stránkách. V případě platby objednávky na bankovní převod je doručovací doba prodloužena o cca 2-3 pracovní dny. Vaše zásilka je dnes přepravní společností doručována, tedy v termínu který deklarujeme na našich stránkách. Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pořád jenom lžou
    • Poslali jiné zboží a vrácení platby stále neproběhlo po 40 dnech

    10 x urgence na vrácení platby a po 40 dnech stále nic.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklou situaci. Děláme vše pro to, abychom Váš případ vyřešili co nejrychleji a následně Vás budeme informovat ohledně vyřešení.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem zboží s dodací dobou 3-5 dnů. V obchodních podmínkách jsem se dočetla, že to jen jen orientační, tedy zavádějící údaj a že obvyklá doba dodání je 4-7 dnů. No, je to 10. den od zaplacené objednávky a stále nic. Takže obchod doporučit nemohu.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Kontaktovali jsme Vás e-mailem ohledně dořešení vzniklé situace.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu jsem obdržel zprávu o ztrátě zboží

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci a komplikace s Vaší zásilku, která byla ztracena při přepravě. Budeme se snažit udělat maximum pro to, aby se již takováto situace neopakovala.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zrušila jsem objednávku a zatím mi nevrátili peníze.. prosím pospeste, děkuji. Hezký den!

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme, ale objednávku jste zrušila před týdnem, kdy už byla zásilka na cestě k Vám z centrálního skladu z Německa. Bohužel nedokážeme vrátit peníze za zásilku, která je na cestě k zákazníkovi a proto jí vždy musíme nejdřív zastavit u přepravce a až následně vše můžeme předat na účtovní oddělení. Přepravní společnost nám v pátek 29.7. potvrdila vrácení zásilky a nyní vše předáváme na účtovní oddělení k proplacení. Děkujeme a přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 14ti dny, zatím nic nedorazilo tak nemohu hodnotit objednané zboží.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace. Vaši zásilku již má přepravní společnost, která Vám ji bude dnes, případně zítra doručovat. Děkujeme za trpělivost a ještě jednou se omlouváme.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nekvalitní výrobek, který nelze řádně sestavit
    • Chybný navod

    Lehatko nelze řádně (přes dvoudenní snahu) sestavit (pripevneni části na ležení dodanými šrouby), neboť je konstrukčně nekvalitní. Takto provedené připevnění není stabilni a možná je i nebezpečné, přesto lze výrobek v omezene míře užívat. Návod je navíc v rozporu s tím, jak má výrobek dle fotografií vypadat. Byť prodejce deklaruje ochotu vrátit peníze, s ohledem na obsah dalších negativních recenzí zde obsažených a omezenou možnost užívání výrobku jsem tuto možnost nezvolil, neboť lze mít obavu z toho, že prodejce bude po vrácení lehátka nekomunikativní a peníze nevrátí. Obchod rozhodně nedoporučuji, zkusenost s výrobkem mi významně zkazila dovolenou.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Výrobek si u Vás můžeme na naše náklady vyzvednout a vrátit Vám peníze v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    není Česky návod,bez návodu zakazan prodej,jestli se nepletu!

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    český návod zasíláme vždy automaticky po objednání do e-mailu a také ho máme volně k dispozici na našich stránkách. Nyní Vám ho znovu posíláme na e-mail.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment zboží a pokud je ve slevě tak za slušnou cenu
    • zboží (ohniště) přišlo v poškozeném stavu v originálním balení - ohniště bylo poškrábané po celém svém obvodu až na plech i na některých dalších částech, kovové nožičky stejně tak; vnější obal poškozen nebyl jinak bych balík nepřevzal; ohniště bylo ve slevě a protože to je jen ohniště tak jsem to neřešil; pokud by to bylo něco jiného tak okamžitě odesílám zpět; jsem toho názoru, že když si objednávám nové zboží tak lze očekávat, že bude v perfektním stavu
    • delší dodací doba, pracovník na help lince nebyl schopen říci, kde se zboží nachází a kdy bude doručováno, trasování dle odkazu zaslaného na e-mail nefungovalo

    jelikož jsem na zásilku nijak nespěchal tak s tím nebyl problém; v případě, že bych se zbožím počítal a potřeboval jej tak by problém byl; po této zkušenosti budu velmi zvažovat další objednávku;

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Petře,

    velice se omlouváme za komplikace s Vaši zásilkou. Pokud byl výrobek v nějakém špatném stavu, můžeme si ho u Vás na naše náklady vyzvednout a vyměnit ho za nový. Podle systému jste si objednal výrobek s doručovací dobou 3-5 pracovních dnů a doručený Vám byl 6. pracovní den. Za jednodňové meškání se Vám velice omlouváme.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zbozi- fontanu , jsem si pbjrdnala 14.6. , piší, že dorazi za 3-5dnu, Uplynulo 14 dni a zasilka nikde, ani žádná pisemná komunikace nebo vysvetleni. Objednala jsem si fontánu schválne na dovolenou, abych si ji mohla osobne převzít- a nic.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Luiso,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Zásilku jsme odeslali z centrálního skladu z Německa a dnes Vám jí přepravní společnost bude doručovat. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již nic podobného neopakovalo.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno a zaplaceno 9.6. 2022 a do dnešního dne 19.6.2022 nedorazilo

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, bohužel přepravní společnost Vaši zásilku bez jakéhokoliv vysvětlení vrátila zpět k nám. Vše se snažíme urgentně vyřešit k Vaši spokojenosti.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajimavy design produktu
    • Rychla odezva na dotaz
    • Remeslne zpracovani a funkcnost je na spatne urovni (ohniště Mithras)

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tyto nepříjemnosti s výrobkem, za které se Vám omlouváme. Pokud s kvalitou výrobku nejste spokojena, můžeme si ho u Vás na naše náklady vyzvednout a vrátit Vám kompletně uhrazenou částku.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme objednávali 17.4. Jedná se o ohniště. Pořád nedorazilo.
    Několikrát jsem v minulém týdnu volala na zákaznickou linku, prý je problém s vykládkou kamionu. Skoro 3 týdny???

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tyto komplikace za které se Vám omlouváme. Snažíme se udělat maximum proto, aby byla zásilka co nejdříve u Vás.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Lavička přišla poškozená (zlomené laťky), na reklamaci mi bylo doporučeno vyplnění reklamačního formuláře, který ale bohužel nefunguje. Snad bude dořešeno, zatím nevím jak, když nic nefunguje.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    omlouváme se za tyto nepříjemnosti. Náš online formulář je nyní plně funkční. V případě pokud nevíte jak formulář vyplnit, prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu, která Vám ráda s vyplněním pomůže.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po rozbalení a instalaci jsem zjistil , že solární kaskádová fontána nefunguje , nakonec jsem zjistil , že k fontáně mě bylo dodáno čerpadlo s výkonem 0,5 m / ve skutečnosti jen 30 cm , takže dostatečně nevytlačí vodu do přepadu / , přitom v popisu na webu uvádí prodejce čerpadlo s výtlakem 100 cm , takže dodané čerpadlo neodpovídá nabídce . Vzápětí jsem zjistil , že z horního vědra - ze dna kape voda , vědro je děravé - netěsné. Poslal jsem na e-shop celkem 3 maily s popisem závady a žádostí o výměnu , 2 x jsem vyplnil žádost o pomoc na jejich webových stránkách ale již 5 dní nikdo nereaguje . Takže počkám do pondělí a budu kontaktovat Obchodní inspekci , protože těch věcí , které jsou velmi nestandartní je u tohoto prodejce - jak jsem zjistil - více.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Jiří,

    mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s výrobkem. Fontánu si u Vás samozřejmě na naše náklady vyzvedneme a vyměníme jí za novou, případně Vám vrátíme peníze. Výměnu lze realizovat přes náš online formulář, který bohužel do dnešního dne není vyplněný.
    Přejeme příjemný den.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lavičku,kterou jsem si objednala jsem vrátila,příšel mi velmi nekvalitní a porušený výrobek..velmi mě to zklamalo!

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Jitko,

    omlouváme se za vzniklé komplikace s výrobkem, který jsme si u Vás na naše náklady vyzvedli a vrátíme Vám kompletně uhrazenou částku.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chyběla kolečka, která neumí samostatně poslat. Smontovany přístroj nelze poslat k výměně. Obal se nedá již použít.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemnost za kterou se Vám omlouváme. Vše se urgentně snažíme vyřešit k Vaši spokojenosti.

    Andreas z Blumfeldt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo , po trech týdnech mi prisel mail, ze zbozi jeste nemaji, at cekam.

    Reakce obchodu Blumfeldt

    Dobrý den Hano,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Budeme se snažit udělat maximum proto, aby se již takováto situace neopakovala.

    Andreas z Blumfeldt.cz