Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Nechápu to nízké hodnocení, vždy vše bylo ok a obchod je poměrně levny, objednáváme pravidelně. Na stránkách je velmi sikovne ze mají funkci objednat znovu a neni potreba nic tedy hledat.

  • 10 %

    • Levnější zoohit
    • Rychlá expedice
    • Doručení pouze Českou poštou
    • Komunikace k objednávce není možná přes e-mail, ale pouze přes webový formulář.
    • Zboží mi připadá horší jakosti (klec - plastová vana), není nikde uvedeno.
    • Dodán nekompletní produkt, e-shop mi to asi nevěří.

    Objednávala jsem čtyři produkty. Spodní plastová vana klece má podivně drsný plast kde by měl být hladký, ale nebrala jsem to jako velký problém, i když mě napadlo, zda to půjde později čistit a jestli by mi zoohit nedodal o něco dražší, ale bezchybnou verzi. Pokud prodává bitiba druhojakostní zboží, mělo by to být někde uvedeno.
    Co mě ale šokovalo byla natržená krabička od kočičích dvířek a hlavně její neúplný obsah - dorazila jen jedna část rámu a sáček se spojovacím materiálem.
    Okamžitě jsem psala obchodu, jejich reakce je, že podle digitální kontroly ze skladu (váha a fotografie) by v zásilce měly být všechny produkty a ať ještě zkontroluji zásilku. To jsem samozřejmě udělala hned a odpověděla obratem v tom smyslu, bohužel od té doby se neozvali (možná mají víkend, i když první reakci psali v sobotu ráno).
    Měla jsem pro instalaci dvířek vyhrazený čas a toto mi značně zkomplikovalo plány.
    Zvažuji, že si příště připlatím za zboží u firmy, kde zákazníkovi věří, když už mu zpackají objednávku.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená PV,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, mrzí nás však Vaše negativní hodnocení.

    Bitiba neprodává druhojakostní zboží. V případě, že zákazníkovi dodaný produkt nevyhovuje, je možné zboží samozřejmě do 14 dní na naše náklady vrátit. Také v případě nekompletní nebo poničené dodávky zboží zákazníkovi samozřejmě vracíme peníze, nebo zašleme nový produkt. Protože ale máme fotografie i váhu zboží před odesláním, zákaznická linka postupuje podle interních předpisů, jak takovouto reklamaci vyřešit. Věříme, že i Vaše reklamace již byla vyřešena.

    Velice nás mrzí, že objednávka neproběhla podle Vašich představ a věříme, že s Vaší další objednávkou již bude všechno v pořádku.

    S pozdravem
    Tým bitiba

  • 80 %

    • Levnější než např. Zoohit
    • Velký výběr - kvalitní Vet krmivo pro kočky
    • Vcelku rychlé dodání
    • Nedostatečně zabalené zboží
    • Kopie Zoohitu...mohli by být originálnější, co se webu týče :)
    • Dodání pouze poštou, chybí mi možnost kurýra

    Objednávala jsem zatím jednou a byla jsem vcelku spokojená. Nelíbilo se mi, že nezabalili konzervy a kapsičky, které volně hodily do krabice mezi pytle s granulemi a stelivem. Vše přišlo v pořádku, tak jsem to neřešila. Příště by si mohli dát větší práci..
    Chválím ceny.

  • 80 %

    • Rychlé doručení
    • žádný problém, jak uvádějí ostatní recenze
    • běžné ceny, jako v obchodech při slevě
    • minimální objednávka 500
    • doprava zdarma od 1000

    Trochu jsem se bál, když jsem četl recenze, ale po vyzkouší bych jenom doporučil. Skvělé ceny a rychlé dodání. Přišlo co mělo.

  • 10 %

    Objednala jsem transportní box za necelých 1500,- a to, co dorazilo...... hnusný pelech, který nemá hodnotu ani pětistovky.
    Pochopila bych ještě záměnu v barvě nebo typu či velikosti boxu, ale poslat pelech místo transportního boxu, který je navíc mnohem větší.....to dokáže fakt jen debil.
    Co je mi platné rychlé dodání, když teď musím zase letět zpět na poštu, táhnout sebou tu velkou krabici a ješte zaplatit poštovné....a pak čekat, až se obchod uráčí poštovné proplatit.
    Vzhledem k tomu, že jsem už s boxem počítala, když obchod napsal, že posílají, jsem teď v dost blbé situaci...si dám psa asi do igelitky

    E-shop není schopný ani reagovat. Jsem zvědavá, zda mi vůbec za zboží a poštu vrátí peníze.

    Zásadně NEDOPORUČUJI nikomu zde nakupovat.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená Iveto,

    velice se omlouváme za záměnu poslaného zboží. Prosíme o pochopení, že z našich skladů jsou denně odesílány desítky tisíc objednávek a že lidský faktor může čas od času selhat, aniž by se jednalo o psychickou zaostalost zaměstnance, jak uvádíte.

    Reklamaci jste nám poslala 2.10. v 15:23, bylo na ni odpovězeno 3.10. v 10:07, tedy jak jen to bylo možné. Znovu žádáme o pochopení, že není v našich silách na emaily odpovídat obratem, naše zákaznické centrum je k dispozici od pondělí do pátku, 9:00 - 18:00.

    Jak Vám bylo odpovězeno, chybně doručené zboží není nutné vracet, nevzniknou Vám tedy žádné náklady navíc (které bychom obratem proplatili) a byla Vám již zadaná nová objednávka, která bude doručená začátkem příštího týdne, pravděpodobně již v pondělí.

    Chybně dodaný pelíšek můžete například věnovat nejbližšímu útulku.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 10 %

    Několikrát jsem objednávala zboží, obchod přehledný, odeslání a doručení rychlé - vypadalo to na 5 hvězd.
    Dokud se neobjevil problém. Dorazilo mi škrábalo, které mělo jedno ze tří částí poškozené. Balík byl vcelku OK, jen rohy lehce obouchané, takžé mám podezření, že to šlo poškozené už ze skladu.

    V den, kdy bylo doručeno píšu bitibě. Prý objednavaji hned náhradní díl. Dobře, řešíte, ale tím to skončilo:

    Po třech týdnech píšu urgenci, jak to vypadá - bez odpovědi.
    Po dalších třech dnech volám - prošetřujeme, zítra to budeme vědět.
    Zítra je dnes, odpověď žádná a infolinka obsazena.
    Reklamace trvá více než 30 dní a velké nic. Mám doma nefunkční věc za takřka 2600 Kč.
    Šablony odpovědí si prosím nechte a já jdu zvažovat, zda mám možnost se nějak bránit. To nebyla objednávka za pár korun.
    Před nákupem doporučuji zvážit, zda Vám to zato stojí.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená paní Machačová,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí, že Vaše poslední objednávka neproběhla podle Vašich představ. Celou sitaci jsme prověřili a došli ke zjištění, že se bohužel čekalo delší dobu na dodání náhradního dílu naším dodavatelem. Náhradní díl byl již odeslán a měl by k Vám tedy dorazit maximálně během příštího týdne.

    Emailem Vám zašleme odkaz na sledování zásilky, abyste měla aktuální informace o jejím pohybu.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 80 %

    • Rychlá expedice!
    • Doprava Česká pošta

    Jediné, co mě na tomto eshopu vadí je doprava! Asi bych zvážila jiného dopravce i si klidně připlatím. Protože eshop mi to expeduje hned, ale díky poště mi to dojde bůh ví kdy! Dokonce mi dnes přišlo oznámení, že si proto mám dojet na poštu, protože mě nikdo nezastihl doma, škoda jen, že od 8 hodin čekám jak k..... na zásilku....

  • 100 %

    Zakoupila jsem skládací boudu na cesty First Class, za mě velká spokojenost se zbožím i e-shopem, výborná komunikace, velmi rychlé dodání (v úterý objednáno a ihned expedováno, ve čtvrtek jsem si balík vyzvedla na poště). Vše perfektně zabaleno.

  • 100 %

    • Kvalita krmení
    • Rychlost expedování
    • Velký sortiment
    • Vstřícnost
    • Prostě TOP obchod
    • Česká pošta

    Kočička si velice pochvaluje krmení a já sem velice spokojen a můžu jen a jen BITIBU všem doporučit kteří nechtějí kupovat komerční produkty ale chtějí svym mazlíčkům dopřát opravdu kvalitní jídlo.

  • 100 %

    • Super ceny
    • Doprava zdarma
    • Rychlost doručení
    • Přepravce jen Česká pošta

    Přehledný a rychlý eshop se super cenami. Nerozumím několika negativním recenzím, které se dle mého názoru týkají víceméně přepravce "Česká Pošta" - to je ovšem pláč na špatném hrobu. Dobře že jsem se nenechal odradit. Objednané zboží přišlo ve dvou zásilkách perfektně zabalené, platba kartou (dobírka) s dopravou zdarma, doručení do dvou dnů po objednání. Kromě toho část sortimentu jsem nikde jinde nenašel (vet. dieta). Za mě palec nahoru.

  • 100 %

    • Rychlost poslání zboží

    Trochu jsem se bála po přečtení recenzí zde, ale za mě naprostá spokojenost. 16.7. 2019 objednání zboží "Skládací nylonová bouda Alu Deluxe", 18.7. 2019 mám doma. Placení online kartou. Vše proběhlo perfektně.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • 10 %

    • zákaznický servis se snaží, ale moc toho dělat nemůže
    • Otřesně zabalené zboží
    • nekompletní či poničené zboží
    • jedná se pouze o zprostředkovatele nikoli přímého dodavatele
    • neprofesionálnost
    • přepravce pouze česká pošta

    Moje zkušenost s tímto e-shopem je jako přes kopírák stejná jak u ostatních hodnotitelů. Objednala jsem klec pro hlodavce. Přišla nekompletní. Přes zákaznický servis mi bylo nabídnuto zaslání chybějících dílů v době 2-8 týdnů! Po týdenní urgenci mi nakonec zajistily vyzvednutí zásilky z místa bydliště a poslali novou klec. Měla jsem doma králíka, který neměl kde bydlet. Tentokrát dorazila klec 2x ale chyběly plastové šuplíky ( zásilka se totiž skládá ze dvou balíků klec plus šuplíky). Zásilka byla tak otřesně zabalená, že se dopravci málem rozvalila v rukou. Tak špatně zabalit celkem hodnotné zboží ! To mi hlava nebere. Opět jsem přes zákaznický servis zažádala o zpětný odvoz zásilky a čekám do třetice všechno nejhorší. No ale třeba budeme konečně příjemně překvapeni. Nehospodárnost, neprofesionálnost, zoufalost tohoto e-shopu je opravdu zarážející.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená zákaznice,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem u nás.

    Protože je Váš příspěvek anonymní, nemůžeme bohužel odhalit, co přesně se stalo. Z Vašeho popisu se zdá, že se pravděpodobně nejdříve ztratila zásilka a poté nebyla kompletní již od výrobce.

    Ano, bitiba.cz je samozřejmě pouze dodavatel, tak jako většina eshopů s jakýmkoliv zbožím.

    Věříme, že se Vaše reklamace již brzy vyřeší, omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 30 %

    • Rychlé odeslání zboží když se vezme v potaz že sklad je v zahraničí.
    • rychlé odpovědi na emailové dotazy
    • Odpovědi na emaily jsou šablony. cílem je odepsat rychle a ne řešit problém.
    • pokud se vyskytne problém, zákazníka hodí přes palubu

    Objednal jsem zboží, obchod přehledný, odeslání a doručení rychlé - vypadalo to na 5 hvězd.
    Ale problém, klec nebyla kompletní - chyběly spojovací články, takže klec na hlodavce nefunkční.

    V den kdy bylo doručeno píšu bitibě. Prý objednavaji hned náhradní díl. Říkám si super. 5 hvězd. byl tam problém, ale řeší to. Jenže...

    jenže tím to skončilo.

    po týdnu píšu urgenci co se děje, jestli už se bude náhradní kus odesílat, ptám se na termín. dostávám šablonovitou odpověd že situaci prověřují. Odpověď přišla sice rychle, ale "prošetřování" trvalo další týden.
    Po 14 dnech od doručení nekompletního zboží píši potřetí - neodpustil jsem si už podráždění. Pravda. Mohl jsem být milejší - ale nic tragickýho - jen se ptám jestli už to mají prošetřeno. Nemají a tak raději tentokrát neodepisují vůbec.

    Dávám jim další dva dny a volám infolinku. Pám mi řekl, že to objednali. neví termín kdy to přijde. z jejich skladu odeslat nemohou aby si to pak prohodili - to by asi bylo moc práce. Termín mi žádný sdelit nemůže. opět slib, že mne budou informovat jakmile to půjde. To bylo tento týden v úterý. Začíná pátek a nic. žádná zpráva. Na mail už neodepsali vůbec - asi zbytečný když jsem přece volal a bylo mi řečeno at čekám.
    Takže končí třetí týden od doručení zásilky. Nemám dva tisíce, nemám funční klec. Podpora mne nechá čekat - nedostanu žádný aspoň přibližný termín. Zvířata nemám umístit kam.

    Pokud by projevili trochu empatie a nějak aktivněji řešili, nemám problém s tím hodnotit pozitivně. chyba se může vždycky stát. Ale nechat zákazníka co se aktivně ptá tři týdny čekat s tím, že vlastně vůbec nic neví je neprofesionální. Takže za mne, ano, objednejte. Jsou rychlí a zboží vypadá kvalitně. Pokud se ale vyskytne problém, tak buďte připraveni odepsat ztráty - jste v tom jako zákazníci sami.


    Přemýšlím jestli u nich neobjednat ještě jeden kus, prohodit si to sám, odeslat ve 14 dnech zpět a počkat na vratku peněz. Asi by to bylo rychlejší :D

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem, respektive s vyřízením reklamace.

    V tomto případě bohužel pracovníci zákaznické linky opravdu musí čekat na odpověď ze skladu. Náhradní díly jsou většinou odeslány během několika dní, ve Vašem případě soudíme, že bohužel nebyly skladem.

    Protože je Váš příspěvek anonymní. nemůžeme situaci prověřit. Věříme však, že již vše dobře dopadlo.

    Neváhejte však kontaktovat [email protected] znovu v případě potřeby.

    Omlouváme se za vzniklé potíže.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 100 %

    Velká spokojenost, určitě zde nakoupím znovu. Ať se vám jen daří!

    Monika Vošická [email protected]

  • 80 %

    • Široký výběr
    • Skvělé ceny
    • Ochota při reklamaci
    • Rychlé dodání
    • Poškozené zboží

    S nákupem jsem byla téměř spokojená. Bohužel jedno zboží došlo poškozené. Naštěstí reklamace a následné vrácení peněz proběhlo rychle a bez problémů.

  • 60 %

    • Sortiment.
    • Ceny
    • Rychlé vyřízení objednavky
    • Dopravce jen Česká pošta - nikdy zatím nedoručili balík napoprvé, lžou, že nejsme doma, telefon neberou. Balík uloženy na poště je mi na nic, když ho neunesu. Už v říjnu 2018 slibovali jiného dopravce, ale zatím nic...

    Nakupujeme tu rádi, ale co z toho, když pak balík visí na poště a ze spokojeného zákazníka se stane frustrovaný a rozcileny. Přestáváme tu nakupovat, dokud se dopravce nezmění.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená zákaznice, vážený zákazníku.

    Velice nás mrzí potíže při doručování Vaší objednávky Českou poštou.

    Pokud jste tak ještě neučinili, prosíme o zaslání Vaší zpětné vazby na dopravce našemu zákaznickému servisu [email protected], abychom celou situaci mohli prověřit s Českou poštou a pokusit se o nápravu.

    Předem děkujeme.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 100 %

    • Ceny
    • Kvalita
    • Rozsáhlý sortiment
    • Doprava jen Česká pošta
  • 90 %

    • Top
  • 100 %

    Nakupuji zde už opravdu dlouho a jsem spokojená. Pokud nastal problém s poškozeným zbožím, chyba byla okamžitě napravena zasláním nového zboží. Určitě obchod doporučuji.