Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    S e-shopem jsem maximálně spokojená, zboží přišlo velmi rychle, doručeno do dvou dnů od zaplacení. Obchod komunikuje rovněž obratem. Z objednávky jsem jedno zboží vracela a objednala místo něj jiné, protože jsem neodhadla velikost. Vratka zboží proběhla v pořádku, peníze mi byly vráceny na účet včetně dopravného. Doporučuji.

  • 90 %

    • Nekomunikace se zákazníkem

    Ač doposud všechny nákupy probehli ku me spokojenosti a že jich bylo hodně tak můj poslední nákup u společnosti BITIBA katastrofa..A budu si hodně příště rozmyslet zda u této firmy ještě cokoli objednam..v balíku chyběla jedna položka v cenne 749 kč a jelikož jsem celý balík zaplatila již kuryrovi ppl v hotovosti,jsem se obrátila na společnost BITIBA kde je tedy chyba v domeni, že tuto položku někdo ve skladu do balíku "zapoměl " dát.. bohužel mi bylo oznámeno na infolince,ze zboží bylo "vyprodano" a že mi společnost vrátí hotovost na pouze můj bankovní účet ..nepochopím,proč jsem musela za tuto položku zaplatit ,kdyz společnost jasně věděla,že již na skladě NENI a já teď čekám na připsání hotovosti na můj účet / mají na toto 7 dni/ proč mě nikdo nevyrozuměl o této skutečnosti, ze zboží již není o dispozice buď emailem či telefonickým kontaktem?? Opravdu tomuto jednání nerozumím a jsem zklamaná.. za mě obrovský palec dolů.

  • 10 %

    • Nalákali cenou, slevou na poštovné
    • Dnes jsem chtěl objednat, zadal jsem všechny údaje, bohužel i včetně karty a stránky jsou zaseknuté a nic. Nevím, zda obchod proběhnul, proběhne, neproběhne, proto nemohu zatím objednat ani jinde. Dost hrozné.
  • 100 %

    • Cena
    • Rychlost doruceni

    Zabalili a poslali klec viditelne vadnou uz z vyroby (dokonce dva vadne dily). Stane se. Reklamaci ale rychle uznali a dali na vybranou z nekolika moznosti. Ja si vybrala nove dily klece. Objednavala jsem v dubnu, soucasti klece pry objednali u vyrobce, predpokladana doba doruceni do sesti tydnu. Po dvanacti tydnech nic, ani odpoved na e-mail. Uvidime, jak budou postupovat dal.
    EDIT: Vyreseni reklamace k maximalni spokojenosti, vcetne omluvy.

  • 100 %

    • Cena
    • Rychlost doručení (odesláno do 24h, následně za 2 pracovní dny doma PPL)
    • Kontrola stavu objednávky
    • Kvalita zboží
    • Doprava zdarma (z Německa)
    • 1 díl voliéry přišel s prasklou příčkou (aktuálně řeším reklamaci - čekám na odezvu na včerejší email) - EDIT: za půl dne vyřešena reklama k mé spokojenosti => 100% hodnocení
    • Na balení by si mohli dát trošku lépe záležet -> více věnovat vystlaní/vyplnění balíků se zbožím

    Jsem spokojen škoda, té jedné prasklé příčky. Reklamuji tedy jeden díl. Toto, ale nemůžu hodnotit přehnaně špatně, toto by se mohlo stát s objednávkou odkudkoliv. Protože evidentně se to stalo během přepravy PPL.

    Pro celkové hodnocení, které následně dle toho ještě upravím, je pro mne zásadní, jak se bitiba postaví k reklamaci a její rychlosti vyřešení.

    Ale určitě zde, příště objednám znovu :)

    EDIT: reklamace vyřešena, za půl dne. Vzhledem k estetickému/malému poškození, jsem zvolil místo náhradního dílu nebo nového výrobku, slevu, kterou mi bitiba nabídla 20%. Takže servis super.


    Lukáš Bokůvka

  • 100 %

    • Velmi rychle dodání a kvalita výrobku
  • 100 %

    • bezkonkurenčně nejnižší cena za daný výrobek na heurece
    • rychlé dodání
    • doprava zdarma
    • dodání pouze českou poštou

    Vzhledem k recenzím jsem měl z objednávky trošku obavy a raději jsem neplatil kartou, ale zadal jsem dobírku, což běžně nedělám. Obavy byly ale zbytečné. Za 3 dny zboží dorazilo, v naprostém pořádku, nemám pocit že se jedná o horší jakost, nenašel jsem žádný nedostatek.

  • 20 %

    • Objednávala jsem několikrát, vždy rychlá dodávka.
    • Poslední objednávka sice byla vyřízena rychle, ale úplně špatně. Dodali mi jiné zboží. Bohužel jsem platila kartou předem. Sepsala jsem reklamaci, co mi dodali správně, co mi nedodali vůbec a co mi došlo navíc. Na reklamaci reagovali, že zboží navíc si vyzvednou, některé zboží, které mi nedodali, mi už nemají, tak mi ho nedodají. Některé zboží, co mi nedodali, vůbec neřešili, do teď jsem nedostala odpověď. Pak mi napsali, že peníze mi vrátí zpět, jak obdrží neporušené zboží, co mi poslali navíc. To už dávno mají, ale peníze stále zpátky nemám, i když jsem jim dvakrát psala.
    • Stránky neodpovídají povinným náležitostem, chybí majitel webových stránek, na kterého by se mohl člověk obrátit v případě právě těchto problémů. Takže doporučuji, pokud chcete tady nakupovat, vyberte si dodávku na dobírku a před platbou si zkontrolujte, zda vám dodali, co jste si objednali. Nebo rovnou nic neobjednávejte a vyberte si seriozní web.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená zákaznice,

    moc nás mrzí potíže, které nastaly s Vaší poslední objednávkou.

    Z důvodu anonymity příspěvku bohužel nemůžeme přesně prověřit, co se stalo a jestli se již situace zcela vyřešila. Věříme však, že ano.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 10 %

    • nenakoupím

    Chtěla jsem zakoupit krmení, ale na stránkách jsem nenašla v kontaktech ani IČ, ani adresu, což je pro mne podezřelé ....

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    Vámi zmíněné informace jsou k nalezení zde https://www.bitiba.cz/info/legal/imprint

    Hezký den přeje
    tým bitiba

  • 100 %

    • rychlost doručení
    • ceny
    • kvalita balení
    • Nic
  • 100 %

    • Ač nestíhám psát recenze, rozhodně v případě tohoto e-shopu si čas najdu. Objednávání už po třetí a vždy jsem nad míru spokojena, jednak s rychlosti dodávky , s přihlédnutím k tomu, že zboží putuje až z Německa , kdy do druhého dne od objednání ho mám doma. Sortiment zboží v tomto množství cca 9 kg purina ONE vůbec v ČR neseženou a ani za takovou cenu. Také vzhledem ke skutečnosti, že zboží pro západní trh je kvalitnější než zboží pro východní ( byť ve stejném obalu) , předpokládám, že mam nakoupeno kvalitněji a za nejlevnější cenu na trhu, takže vřele DOPORUČUjI!!!
    • Sortiment v tomto objemu na trhu ČR není !!!!
    • Poštovné zdarma od určité nijak vysoké výše !!!A to se dopravuje z Německa ......
  • 40 %

    • Velký výběr
    • Měl jsem rád tento obchod , bohužel po roční pauze jsem chtěl opět objednat granule pro kočky a balení které stálo 119,- Kč už stojí 159,- ,takže už se nevyplatí zde nic kupovat ,každý Supermarket má lepší akce jak na granule ,tak konzervy . Bohužel u mě tento obchod skončil.

    V dnešní době se už nevyplatí nic objednávat zde i s poštovným vyjde vše mnohem dráž než v kdejakém supermarketu .

  • 100 %

    Objednavala jsem kabatek pro psy, vypadá kvalitně, nejnižší ceny a velmi rychle dodání, doporučuji

  • 100 %

    • Rychlost
    • Ceny

    10. 1. jsem objednala a 13.1. byl balíček doma. Dobře zabalené, hezké ceny. Určitě to nebyl poslední nákup

  • 20 %

    • dostatečný výběr zboží
    • dobrá cena
    • rychlost dodání
    • absolutně nedohledáte obchodní informace a reálné kontakty
    • při reklamaci mi poskytli informace, že jsou nyní zatíženi a budou reagovat později

    Slušný obchod až do okamžiku, kdy chcete řešit reklamaci, takže s nimi končím.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená zákaznice, vážený zákazníku.

    Mrzí nás Vaše negativní hodnocení.

    Veškeré kontakty a obchodní informace jsou samozřejmě k nalezení na našich stránkách, a to v dolní části stránky zde: https://www.bitiba.cz/ resp. zde https://www.bitiba.cz/contact_us (pod častými otázkami), obchodní podmínky potom zde: https://www.bitiba.cz/info/legal/terms

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 100 %

    • rychlé dodání
    • vše dobře zabaleno
    • dobré ceny

    Jeden den večer objednáno, druhý den odesláno a třetí den doma. Je zajímavé, že jednu objednávku posílají i přes dva kurýry, ale na rychlost a kvalitu doručení to nemá vliv. Objednáváme zde pravidelně a nikdy nebyl žádný problém. Za mě spokojenost!

  • 80 %

    • Velmi rychlé dodání
    • Zboží řádně zabaleno

    Eshop hodnotím kladně. Velice rychlé dodání. Vše v pořádku :-)

  • 10 %

    • pomalé dodání
    • špatná komunikace
    • neochota

    5 dní po objednání mi sdělili, že asi 5 dní bude trvat dodání, což je celkem 10 pracovních dnů, což je katastrofa

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená zákaznice, vážený zákazníku.

    Velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Z důvodu anonymity příspěvku bohužel nemůžeme prověřit celou situaci, odpovíme proto alespoň obecně.

    1) Je možné, že došlo k nedorozumění - obecně dodání trvá 2 - 5 pracovních dní, pokud byla již Vaše zásilka na cestě, dodání už by bylo samozřejmě kratší.

    2) Na začátku "koronavirové krize" v ČR došlo k razantnímu navýšení nákupů jak v prodejnách, tak v eshopech. Tato vlna nákupů se nevyhula ani nám a z tohoto důvodu mohly být některé objednávky vyřízeny a odeslány se zpožděním, naše sklady byly zahlceny a dopravci měli také plné ruce práce. Pokud jste tedy objednával/a v tomto období, dodání se mohlo opravdu prodloužit.

    Věříme, že Vaše objednávka byla již doručena.

    Děkujeme za pochpení,
    s pozdravem
    tým bitiba

  • 20 %

    • nekomunikují, nespolehlivost
    • jenom hlupák může nakoupit u této firmy

    Myslím si,že dobrá firma se nejvíce ukáže při řešení různých situacích a řešení( reklamace,vrácení peněz)a co tady čtu o nich,tak u této firmy není spolehlivost, profesionalita, právě když dojde na reklamaci nebo vracení částky na účet.
    Obdržela jsem zboží, které nebylo moc kvalitní,málo zabalený.Zboží jsem vrátila a teď jen doufám,že mi vrátí včas peníze, které evidentně moc nechtějí vrátit.Paní Anna mi napsala,že mě bude informovat o převodu a do teď už nereagují na emaily.Za mne nedoporučuji!! a určitě nedoporučuji platit předem!!!!Dnes 14.den a peníze stále nejsou na účtu.Podávám stížnost.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážená zákaznice,

    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení a nelíbí se nám, že nazýváte tisíce našich spokojených zákazníků hlupáky.

    I přes anonymitu Vašeho příspěvku se nám podařilo Vaši stížnost dohledat, abychom zjistili, jestli nedošlo k pochybení z naší strany a mohli bychom tak případně situaci napravit.

    K pochybení nedošlo, není pravda, že s Vámi zákaznické centrum nekomunikovalo, na každý email Vám bylo odpovězeno do druhého pracovního dne.

    Jak Vám již bylo vysvětleno, peníze za vrácené zboží se vrací po přijetí zboží zpět na našem skladě. Prosíme o pochopení, že nemůžeme vracet peníze za něco, co jsme neobdrželi. Ve Vašem případě byl požadavek na vrácení zpět zadán v den přijetí zásilky, zpětná platba Vám tak jistě dorazila během následujících několika dní.


    Děkujeme za pochopení.
    tým bitiba

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Dobré ceny
    • Přehledný výběr
    • Skvělý zákaznický přístup

    Nakupuji zde pravidelně, líbí se mi funkce znovu objednat. Popisy jsou aktuální, výběr je velký. Nejlepší je u Vás prozákaznický přístup k řešení reklamací balíku a vždy když je nějaký problém tak se ho snažíte vyřešit co nejrychleji. Nechápu negativní hodnocení. Za mě jste super. ;)