Přihlásit se a přidat recenzi
  • 90 %

    Objednala jsem méně dostupné zboží, platba převodem z účtu. Doručeno PPL v řádu dnů od objednání (3-4). Sice jsem nedostala od obchodu několik upozornění o platbě, stavu objednávky atd. jako tomu bývá u jiných e-shopů, ale na odkaze byly všechny informace dostupné. Takže za mě OK, můžu doporučit.

  • 100 %

    • Rychlé doručení
    • doprava zdarma
    • Nízké ceny

    Můžu jedině doporučit, objednán 15 kg pytel granulí za nejnižší cenu na trhu, objednáno v úterý pozdě večer, doručeno ve čtvrtek ráno, doprava zdarma.

  • 100 %

    • - nejnižší cena jakou jsem našel
    • - rychlé dodání

    Objednal jsem zde již podruhé dva 15kg pytle granulí pro psa. Jednak měli slevu při objednání 2ks a poštovné zdarma. Celkově zdaleka nejvýhodnější dostupná nabídka. Objednal jsem v pondělí po obědě, přišli dnes, ve středu dopoledne... takže rychlost dodání perfektní.

  • 100 %

    • Poruchu výrobku před koncem záruky (kočičí dvířka na mikročip) vyřešili brilantně rychle. Skvělý servis. Děkuji.
  • 10 %

    • Nekomunikují, jen zadržují peníze

    Lidi neblázněte, když někdo nabízí tak nízkou cenu, jedná se většinou jen o překupníky a podvodníky, kteří Vás odrbou. Už se probuďte a takové "firmy" nepodporujte. Žena si objednala zboží a týden s ní nikdo nekomunikoval!!

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážený zákazníku,

    je nám velmi líto, že jste nebyli spokojeni s komunikací našeho eshopu.

    Abychom Vám mohli co nejlépe pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.bitiba.cz/cs/support/tickets/new

    Zjistíme, proč jste objednané zboží neobdrželi a navrhneme Vám řešení.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 20 %

    • nekomunikuje
    • nedodáno ani po týdnu

    Mělo přijít do 2 až 3 dnů, ale je to týden a nic

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí zdržení Vaší objednávky.

    Abychom mohli dohlédnout na doručení Vaší zásilky a nabídnout Vám odpovídající kompenzaci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.bitiba.cz/cs/support/tickets/new

    Věříme, že tuto nepříjemnost napravíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 10 %

    • Nekomunikace
    • Zaplacené peníze

    V obchodu jsem nakupovala poprvé na doporučení kamaráda. Objednávku jsem odeslala, přešla k platbě kartou. Peníze se strhly z účtu a od té doby nic. Žádný potvrzovací email, vůbec nic. Nejde mi ani se přihlásit na účet na jejich stránkách.
    Nakupování zde rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste neobdrželi potvrzení objednávky a měli jste potíže s přihlášením.

    Potvrzení objednávky pravděpodobně naleznete v hromadné poště nebo ve složce SPAM ve Vaší e-mailové schránce.

    Abychom mohli dohlédnout na doručení Vaší zásilky a pomohli Vám s přihlášením do Vašeho účtu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.bitiba.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 100 %

    • Spolehlivost, důvěra

    Já... jsem velmi Spokojená, vše dorazilo jak mělo,objednávala jsem již po druhé,doporučím,a budu nadále dokupovat a objednávat,a dělat čenichům RADOST,komunikace,spolehlivost,doručení,,rozhodně doporučuji,všem!!!!Hezký den

  • 20 %

    • ŠPATNÁ KOMUNIKACE OBCHODU

    V obchodě sem nakupovala poprvé, zaplaceno předem peníze z účtu odešly, žádný email o potvrzený objednavky nebo třeba že se na odeslání zboží pracuje.... byla to objednávka pro babičku které je už přes 70 let a internet neovládá tak doufám že nám zboží přijde...

    Reakce obchodu Bitiba

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že jste neobdrželi potvrzení objednávky. 

    E-maily z našeho obchodu bohužel mohou být vyhodnoceny jako nevyžádaná pošta. Rádi bychom Vás proto poprosili o kontrolu hromadné pošty a složky SPAM ve Vaší e-mailové schránce.

    Pokud jste objednávku neobdrželi, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.bitiba.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 100 %

    • solidní ceny, rychlost dodání

    Divím se těm negativním hodnocením, objednané zboží (krmení pro psa) dorazilo do 2 dnů, za cenu nižší než ve všech ostatních e-shopech a s datem spotřeby za 1 rok - značka ideál.

  • 100 %

    • Rychlost
    • Věrnostní karta
    • Doprava zdarma nad 799 Kč
    • Možnost platit na dobírku

    Vše pokaždé bez problémů, dobře zabalené, okamžité dodání. DOPORUČUJI

  • 100 %

    • ceny
    • rychlost odeslání

    Vše proběhlo skvěle, objednávala jsem granule a nějaké doplňky pro pejska. Odeslání proběhlo rychle, v balíčku bylo vše, obsah byl řádně zabezpečen. Platila jsem na dobírku. Jednoduše skvělá zkušenost a určitě objednám znovu.

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    děkujeme moc za zpětnou vazbu. Moc si toho vážíme! Budeme se těšit na další objednávku.

    Tým bitiba

  • 10 %

    Zboží, které eshop nabízí na webu, nemají skladem, přestože píší, že skladem je. Objednala jsem 3 produkty a ihned zaplatila. Za několik dní mi přišlo 13 stejných emailů, že 2 ze tří produktů jsou nedostupné. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, že jim vypadl server, tudíž se nemohou podívat na mou objednávku a mám zavolat později. Volala jsem tedy znovu, řekli mi, že objednávka je zamrzlá a že mi tedy vrátí peníze. Za několik dní mi peníze vrátili. Po všech těch obstrukcích už ale nemám náladu objednávat znovu, takže nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vaše negativní zkušenost. Věříme, že jsme schopni problémy řádně řešit. Také doufáme, že dostaneme u vás další šanci. :-)

    S pozdravem,
    tým bitiba

  • 10 %

    Jednání zákaznického servisu, absolutní nekomunikace v případě že z jejich strany vznikne problém a vy tak čekáte 14 dní na podle nich poslaný balík, který však firmu neopustil. Mám vážně nemocnou kočku na specifické dietě a tak objednávám vždy raději s předstihem, ale tentokrát mi to firma BITIBA pěkně zavařila. Po me urgenci poslali zboží znovu - ovšem úplně jiné zboží a navíc mi znovu napalili poštovné které jsem měla původně zdarma. Tak jsem jim znovu volala, opět jsem byla ubezpečena, že odešlou správnou zásilku a ještě mi dají slevu. Ok, beru, přišlo mi potvrzení že zboží odesílají... Po pár hodinách mi přišel mail, že byla objednávka stornována, jelikož zboží není skladem?? Není to první problém s touto společností, takže je mi líto, ale absolutně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vaše negativní zkušenost. Prosíme, v případě jakýchkoliv problémů kontaktujte naší lokální podporu.

    Doufáme, že příští nákup budu již pohodový :-)

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 10 %

    Přišlo poškozené zboží, které jsem vracela a přestože slibovali, že poštovné vrátí (209,-), nevrátili mi nic. Už zde nenakoupím.

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vaše negativní zkušenost. Prosím kontaktujte nás na zákaznické podpoře.

    S pozdravem
    tým bitiba

  • 10 %

    Obchod na svých stránkách uvádí, že vrácené zboží vyzvedne kurýr . V praxi Vám ale arogantně napíší, aby jste si zašli na poštu a poslali si balík na vlastní náklady sami. Což by bylo super ok v případě, že tuto lživou informaci na svých webovkách neuvedou.

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vaše negativní zkušenost. Prosím kontaktujte nás na zákaznické podpoře pro dořešení.

    S pozdravem,
    tým bitiba

  • 100 %

    • I přes to, že zboží přišlo rozbité, z důvodu nevhodného zabalení, tak moje reklamace byla bleskově vyřízena. Za celý svůj život jsem se nesetkala s lepším řešením a rychlostí vyřízení mého požadavku. Přístup a komunikace zákaznického servisu je TOP! Děkuji!

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    děkujeme moc za zpětnou vazbu. Budeme se těšit na další nákup!

    S pozdravem,
    tým bitiba

  • 10 %

    • Žádné
    • Nedodání

    Po týdnu určování mé 9bjednavky se e-shop vymluvil, že zásilka byla ztracena přepravní službou. Přitom u přepravní služby nebyla ani fyzicky podána. S tímto eshopem už nechci mít nic společného.

    Reakce obchodu Bitiba

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vaše negativní zkušenost. Prosím kontaktujte nás na zákaznické podpoře pro dořešení.

    S pozdravem,
    tým bitiba

  • 100 %

    • bezproblémové dodání, zboží adekvátně zabaleno, výrobek kvalitní, kukaňka pro kočičku moc pěkná, velokostně odpovídá pro dospělou kočku, kočička si ji oblíbila hned první den

    Neměla jsem žádný problém, spokojenost

  • 10 %

    • cena
    • doba dodaní
    • doba pro reklamaci
    • složité vrácení zboží, kdy musíte čekat na jejich potvrzení o naskladnění. Následně znovu dáváte info. obchodu
    • Dlouhá doba, kdy obchod zasílá platbu zpět.
    • kvalita dod. zboží