Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 13.6.2024, dnes je 20.6.2024 a objednávka se stále zpracovává a obchod bez komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací lhůta, špatná komunikace

    Zboží, které bylo a je na e-shopu aktuálně skladem jsem před týdnem objednala a zaplatila. Dosud nebylo ani předáno dopravci, na e-mail s dotazem nikdo nereaguje. Dříve můj oblíbený obchod, nyní velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Už to není, co bývalo.
    Hledám si jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na stránkách mají, že pokud objednáte zboží ve všední dny do 24 hodin odesílají,objednávala jsem minulé úterý a nic.. 13.6. ve čtvrtek jsem psala jak to vypadá a do dnes bez odpovědi..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde se k nim dovolat
    • Na mail nikdo neodpoví
    • Objednávka po deseti dnech nikde

    Nedoporučuji. Nikdo nekomunikuje. Volala jsem hodinu na zákaznickou linku. Až jsem byla první v pořadí, tak se hovor náhle vypnul! Při dalším hodinovém volání to stejné! Na mail nikdo neodpověděl. Asi u nich nikdo nepracuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doteď nedorazilo
    • 39 korun za vyzvednutí v prodejně. I v případech,kdy zboží již na prodejně je a není třeba ho zasílat
    • Předražené, zboží v akci 2+1 je zde dražší než jinde bez akce (kde ani není třeba kupovat více kusu)
    • Nakupuji zde pouze, pokud jinde z o opravdu neni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nevím o žádné.
    • Po týdnu od objednání přišlo jen potvrzení objednávky. Od té doby ze strany obchodu žádná komunikace, jak či proč zboží stále nedošlo. V jednotlivých hodnoceních nelze dát koukám nulu, tak tedy za minimálních půl hvězdy.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech jsem si musela volat jak je to s objednávkou a oni mi řekli že zboží nemají - tak proč ho nabízejí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nechapu, proc mi eshop uctuje dopravu a balne (39 Kc), kdyz si zbozi vyzvednu na pobocce, kde je jen prodavacka sunda z police. je to uplne ujete a znacne to omezilo pocet mych objednavek zde.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    e-shop objednávky jsou většinou zpracované, zabalené a odeslané z našeho centrálního skladu. Z toho důvodu je k objednávce účtováno 39 Kč za dopravu a balné.

    BIOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrý sortiment
    • Zboží bylo objednáno, zaplaceno, ale po pár dnech jsem obdržela info, že není na skladě. Zbytečná ztráta času

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Věřím, že se tato situace již nebude znovu opakovat.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po týdnu stále nemám objednávku
    • Neustále problémy

    V poslední době buď není zboží na skladě nebo technické problémy.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Bohužel jsme se v minulých dnech skutečně potýkali s technickými problémy, objednávky byly z toho důvodu zpožděny. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Věřím, že se tato situace již nebude znovu opakovat.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nejnižší cena na některé položky
    • Obchod nespěchá zboží zasílat
    • Dotazník mi už dorazil, ale zboží pořád čeká na odeslání

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Bohužel jsme se v minulých dnech potýkali s technickými problémy, objednávky byly z toho důvodu zpožděny. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Věřím, že se tato situace již nebude znovu opakovat.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 19.3., předpokládaná doba doručení byla 21.3.. Dnes je 25.3. a zboží dosud nebylo doručeno a podle aplikace Zásilkovna ještě ani není doručováno. Nepřišel mi a i žádný email s informacemi.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Bohužel jsme se v minulých dnech potýkali s technickými problémy, objednávky byly z toho důvodu zpozděny. Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace. Věřím, že se tato situace již nebude znovu opakovat.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Vyzvednutí na prodejně stojí 40 Kč

    Biooo mám ráda, je to roztomilý obchůdek plný skvělých věcí, ale upřímně nic mě neštve víc než zpoplatnění osobního odběru na prodejně. Kdybych si objednala zboží do zásilkovny nebo poštou, ale když jdu přímo na prodejnu, tak ok, deset korun za to, že nemusím nic hledat v regále, ale rovnou 40??? To se na mě nezlobte, ale to je trochu přehnané, obzvláště, když si objednám jednu věc, kdyby moje objednávka měla 100 kg, ok, ale takhle?

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Zpoplatnění dopravy na prodejny bylo reakcí na celkové skokové zdražení našich dopravců, včetně těch kteří expedují objednávky z našeho centrálního skladu na prodejny. Děkujeme za pochopení.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nedodrzeni terminu dodani

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nevymění nevhodnou velikost

    není možno vrátit nepoužité zboží (veškeré zboží v kategorii hygienické potřeby prostě nelze vrátit - i když nebylo použito a jen došlo k chybné objednávce velikosti - velice nepříjemná komunikace, nevstřícné jednání - poznámka o nemožnosti vrácení je schována v obchodních podmínkách - tím pádem mají vše ošetřeno a dále nehledají možnost řešení, zákazník má smůlu - škoda.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Tato skutečnost vychází z našich obchodních podmínek a je uvedena u produktů tohoto typu (menstruační a inkontinenční kalhotky) v popisu zboží. Bohužel jakmile je produkt otevřen, je hygienicky znehodnocen a tedy není možné jej vrátit ani vyměnit. Děkujeme za pochopení.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Spatna komunikace. Dlouha dodaci doba.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Při objednání zboží na prodejnu v Brně jsou produkty expedovány z našeho centrálního skladu v Praze. Při objednání v úterý večer je dodací lhůta v pátek tentýž týden, jako tomu bylo u Vaší objednávky. Tato informace je na e-shopu při volbě způsobu dopravy uvedena. Doba doručení byla tedy standardní.

    Krásný den, BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Nelze kombinovat dárkový poukaz a slevový kód

    Nelze kombinovat dárkový poukaz a slevový kód v rámci jednoho nákupu, což e-shop nedokáže nijak vysvětlit a nemá ani snahu o vyřešení situace.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Bohužel kombinaci procentního slevového kódu a kódu z dárkového voucheru náš systém neumožňuje. Tato skutečnost je na e-shopu při zadávání kódu uvedena. Děkujeme za pochopení.

    BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup produktů byl schválen a peníze byly staženy z mé karty. Na můj e-mail bylo zasláno potvrzení. Obchod následně napsal e-mail, že produkty nejsou dostupné. Nyní o 10 dní později, o týden později, stále neexistuje žádná náhrada.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. O nedostupném produktu jsme Vás informovali obratem. Na Vaši žádost byla stornována celá objednávka. Finanční prostředky již byly odeslány zpět na Váš účet. Věříme tedy, že je již vše v pořádku.

    Vaše BiOOO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • To že u objednávky za 2,5tis musím platit za to, že si jí vyzvednu na prodejně, přebíjí všechny ostatní pocity a názory na nákup. Podle mě je to zlodějina.

    Nakupuji jen v akcích, jinak jinde nabízejí lepší podmínky.

    Reakce obchodu Biooo

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Zpoplatnění dopravy na prodejny bylo reakcí na celkové skokové zdražení našich dopravců, včetně těch kteří expedují objednávky z našeho centrálního skladu na prodejny. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Vaše BiOOO.cz