Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    Možnosti dodání: již zítra u vás. Realita? Kdo ví...ani po 11 dnech od objednávky nemám balík, ani žádnou komunikaci :(

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem zboží koncem června a zatím stále nedorazilo. I když zboží nebylo skladem, tak doba od objednání je 10 dní, a to zboží stále nemám ....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po týdnu mi zboží stále nedorazilo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • dlouhé čekání
    • zboží není skladem
    • velké zklamání

    Téměř 14 dní jsem čekala na objednávku. Až když jsme se ozvala, kdy objednávka dorazí, odepsali, že nemají polovinu věcí na skladě a jestli počkám pár týdnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nebyl schopen vůbec objednávku doručit, nekomunikoval, objednávku jsem zrušila po delší době a žádala peníze, co jsem zaplatila, jinak že budu řešit s právníkem, smutné. Po tomto mi peníze poslali, už nikdy vice

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do obchodu se nelze dovolat, pouze automat, který vám půl hodiny rika, ze je 5 lidi před vámi, další hovor, další půl hodina, ze jsou 4 lidi před vámi…
    • Nikdo neodpovídá na e-maily, za zboží bylo zaplaceno při objednání, čekám přes týden a zadnej balíček nedorazil a o kontaktování obchodu nemluvě.
    • Ostuda internetových obchodů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    E-shop nekomunikuje, po 7 minutách čekání na lince bylo dohodnuto vrácení peněz za nedodané zboží, o po více než týdnu peníze stále nedorazily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    20.6.2024 jsem si objednala, dodnes (4.7.2024) nemám info, co je s objednávkou, kdy bude vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí biokosmetiku, kterou jsem sháněla
    • zboží je skladem, zaplatila jsem obratem, ale ani po 11 dnech mi nebylo odesláno
    • 2x jsem napsala dotazující mail, bez odpovědi
    • zkoušela jsem volat, vydržela jsem být "v pořadí" asi hodinu, pak se hovor sám ukončil, zkusila jsem zavolat znovu, ale byla jsem opět až 5. v pořadí...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží "skladem" nedorazilo ani po týdnu.
    Na telefonické lince 6. v pořadí, po více než půhodině první v pořadí, pak zavěšeno.
    Email bez reakce.
    ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co se s firmou děje, vždy jsem v minulosti byla spokojená, ale teď jsem objednala a zaplatila zboží a od té doby nic, nikdo nereaguje ani na maily a nejde se dovolat k nim ani na zákaznickou linku a zboží nemám!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zaplatila, nepřišel mi mail o uhrazení, psala jsme e-mail, stále bez reakce

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávku jsem zaplatila hned a od té doby jsem neobdržela jediný update. Uz čekám týden na odeslání objednávky nebo alespoň update, kdy můžu zboží očekávat. Čekala bych lepší komunikaci ze strany obchodu.
    Jinak vytvoření objednávky bylo bez problému a web je velmi pěkný a přehledný.

  • Nedoporučuje obchod

    • nic nemám

    nedorazilo žádné zboží, nic . Objednávku jsem uhradila. Obchod nereaguje. Komunikační problém? Chyba v systému?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr dobře popsaného zboží.
    • Neupozorní, že objednané zboží bude dostupné za několik týdnů.

    Vždy jsem byla s obchodem spokojená, teď jsem zklamaná. 15.6 jsem si objednala a zaplatila zboží. 21.6. jsem se až na svůj dotaz dozvěděla, že jedno zboží bude až za několik týdnů. Celou objednávku jsem zrušila a byla jsem ujištěna, že mi peníze vrátí co nejdříve. 1.7. na dotaz mi bylo sděleno, že kolegyně zadala příkaz k úhradě minulý týden. Dnes 2.7. peníze stále nemám. Je hezké, že byl zadám příkaz k úhradě, jen netuším s jakým datem splatnosti. Dnes převod peněz je téměř okamžitý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo na skladě, na e-shopu nedostupnost zboží neoznačeno, zboží vůbec nedorazilo, žádná informace stran Biooo nepřišla, musela jsem sama kontaktovat zákaznickou linku, abych se dozvěděla, proč zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení zboží
    • Žádná komunikace se zákazníkem

    Po více jak týdnu od objednání žádné zboží nedorazilo. Na e-mail ohledně stavu objednávky dosud nikdo neodpověděl.
    V minulosti jsme u tohoto obchodu pravidelně odebírala kosmetiku a vše bývalo v pořádku :(. Teď si zboží objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po týdnu zaplacené! zboží nepřišlo . Na telefonický dotaz mi rekli, že bylo vyprodáno! Přišlo by po dalším objednání asi za měsíc.
    Sami mě vůbec neinformovali !

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velká škoda, dřív bez problémů. Zboží objednáno 4.6., produkty skladem či na cestě od dodavatele, po dvou týdnech jsem obdržela email, že nemají na skladě skoro nic z mé objednávky, i když na eshopu v tu dobu psali něco jiného. Po skoro třech týdnech jsem poprosila o vrácení peněz a během týdne peníze dorazily, tak aspoň toto hodnotím kladně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybný datum dodaní

    Zboží jsem objednala 21.6., potřebovala jsem rychlé dodání, takže jsem volila takové zboží, aby bylo skladem a pobočku, aby bylo doručeno nejpozději 25.6. Tato informace se mi zobrazila i při objednání. Když se 25.6. nic nedělo, rozhodla jsem se zavolat na infolinku, tam jsem se dozvěděla, že objednávka čeká na zboží, které není skladem. Paní byla velmi milá a domluvily jsme se, že mi zruší produkt, který nemají a zboží pošle na jinou pobočku, abych si ho mohla vyzvednout 26.6 dopoledne, do teď nic nedorazilo. Za mě jedno velké zklamání a objednávku budu rušit.