Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve vše bez problémů a rychle dodáno
    • Měsíc čekám na zboží, které stále nedorazilo. Infolinka je katastrofa - neustále automat hlásí, že jsem x-tá v pořadí. Po hodině čekání se hovor ukončil, nebo jej někdo ukončil... Na e-mail nereagují. Nedoporučuji, už nikdy si zde nic neobjednám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve jsem pravidelně nakupovala a vše bylo bez problémů
    • 2.7. Zboží objednáno a zaplaceno. Dnes 22.7. nemám ani zboží ani peníze. Na písemnou komunikaci nikdo nereaguje a dnes, když jsem se snažila několikrát dovolat na linku po hodině čekání se hovor odpojil. Chápu, že mohou nastat problémy, ale styl "mrtvého brouka" i přesto, že se na eshopu aktualizuje skladová zásoba produktů, mi nepřijde úplně rozumný ani fér.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poslední dobou je velký problém s doručování objednávek. Zaplacená zásilka (vše skladem), která stále i po 18ti dnech nedorazila.
    Nereagují ani na email s dotazem na průběh vyřizování objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    They have my money, I do not have my goods. Emails go unanswered, and their phone service is continually busy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku obchod zrušil, aniž by informoval zákazníka.
    • Nelze se do obchodu dovolat 40 min. čekání na tel. infolince.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hezky zpracované stránky
    • Dlouhá dodací doba
    • Zákaznický servis nereaguje

    Ani po asi 11 dnech od objednávky není odeslané zboží, které má být skladem. Psala jsem na zákaznický servis před pár dny a bez reakce. Příště si to prostě koupím radši z Alzy nebo Rohlíku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které mělo být skladem, za 11 dní nedorazilo, nikdo mne nekontaktoval, na můj dotaz, co je s objednávkou, zatím taky nikdo neodpověděl. Dříve jsem vždy nakupovala v kamenné prodejně a byla jsem spokojená, tak snad je to jen momentální zkrat.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží po měsíci stále nedorazilo. Nikdo mě nekontaktoval

    Snažil jsem se dovolat, ale nikdo to nebere a na e-maily také neodpovídají. Mám pocit, že se svého zaplaceného zboží nejspíše nedočkám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji
    • Nezvedaji telefon
    • Nevraci penize za zbozi, ktere neposlali
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už přes 3 týdny čekám na svoji zaplacenou objednávku. Zboří bylo na skladně v době objednání, je tam i teď. Komunikace žádná, na e-maily nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem 30.6., zboží nedorazilo, obchod vůbec nekomunikuje se zákazníkem. Po urgencích na infolinku, mailem a nekomunikaci ze strany obchodu jsem objednávku zrušila. Peníze vráceny, omluva žádná. Podivný přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací lhůta, skoro 14dní

    Při objednávce s okamžitou platbou bych očekávala odeslání zboží do 2-3 prac. dní. V tomto obchodě jsem se po týdnu musela připomenout e-mailem a teprve poté mi bylo sděleno, že odesílají.
    Objednáno a uhrazeno 27.6 a zboží dorazilo 10.7.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel se musím přidat ke špatným recenzím. Dříve jsem v Biooo objednávala bez problému. Nyní čekám již 11. den na svou objednávku, kterou stále nemám. Na emaily neodpovídají a na zákaznické lince jsem strávila již několik hodin poslechem hudby a automatu, který mi sděloval pořád dokola, kolikátá jsem v pořadí. Už u nich nikdy nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nedoporučuji, neboť stále nemám zboží a hlavně obchod nekomunikuje - mail, kontaktní formulář a půl hod čekání na zák. lince (stále 4. v pořadí) a nic, žádný kontakt. Stále věřím, že až se někdo ozve tak to vyřešíme a dostanu zboží nebo peníze zpět, ale zatím nemohu obchod doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    Žádný e-mail o objednávce. Zboží dosud nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto otřesné. Po týdnu od objednání nemám žádné informace o objednávce. Na telefonní lince jsem vyčkávala 30 minut, než mě někdo obsloužil.Poté jsem se dozvěděla, že jednu věc nemají skladem a čekají na dodání. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    • Příšerná zákaznická linka
    • Lze objednat zboží, které není na skladě
    • Na objednávku čekám 5 týdnů a nemám žádné informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace se zákaznickou linkou.
    • Na zaplacenou objednávku čekám už měsíc. Obchod balíček ani neodeslal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Nedostala jsem potvrzení objednávky, zboží neposlali a jediné, co mně přišlo, bylo hodnocení obchodu po šesti dnech ode dne objednání. Po třičtvrtě hodiny čekání na jejich call centru mně paní sdělila, že produkt je vyprodán a v dohledné době nebude. Přitom jej stále mají na eshopu jako dostupný. Velké štěstí, že jsem měla úhradu dobírkou! Objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávám teď hodně balíčků z různých e-shopů a tak je zajímavé pozorovat, že objednávky vytvořené mnohem později mám již dávno doma, zatímco Biooo ještě ani neexpedovalo (je to již 6 pracovních dnů).
    Obchod jsem dříve měla ráda hlavně kvůli kamenným prodejnám, ale e-shop mě tímto zklamal. Zboží je navíc často výrazně dražší, než na jiných eshopech. Na druhou stranu nikde nemají tak velkou nabídku.