Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 40 %

    • Dříve spokojenost, vše fungovalo skvěle
    • Dnes vázne komunikace, některé položky se tváří skladem, ale reálně k dispozici nejsou

    Nakupovala jsem přes eshop léta bez jediného zádrhelu, nyní ale jako den a noc.
    Na začátku letošního srpna jsem dělala objednávku, všechny položky skladem, u dvou varování, že jsou poslední kusy, platba předem. Hned druhý pracovní den mi přišla automatizovaná informace, že dvě položky nejsou skladem, a možnost, jestli chci poslat jen část objednávky nebo počkat. Když jsem jim psala email s dotazem, kdy budou dostupné, a že na stránkách nedostupné produkty pořád můžu objednat, odpověď mi dorazila až tak za 10 dní a ještě s tím, že neví, tak jsem nakonec objednávku zrušila. V mezičase jsem si přečetla hromadu nespokojených recenzí za posledních pár měsíců a opravdu jsem se zděsila, takže jsem začínala mít obavy o to, aby mi vůbec vrátili peníze. Musím ale říct, spokojeně alespoň v tomto ohledu, že peníze za celou objednávku jsem dostala za pár dní zpátky. Nicméně, zkušenost nepříjemná, když jste u nich zvyklí na 100 %.

  • 40 %

    • Dříve spokojenost, vše fungovalo skvěle
    • Dnes vázne komunikace, některé položky se tváří skladem, ale reálně k dispozici nejsou

    Nakupovala jsem přes eshop léta bez jediného zádrhelu, nyní ale jako den a noc.
    Na začátku letošního srpna jsem dělala objednávku, všechny položky skladem, u dvou varování, že jsou poslední kusy, platba předem. Hned druhý pracovní den mi přišla automatizovaná informace, že dvě položky nejsou skladem, a možnost, jestli chci poslat jen část objednávky nebo počkat. Když jsem jim psala email s dotazem, kdy budou dostupné, a že na stránkách nedostupné produkty pořád můžu objednat, odpověď mi dorazila až tak za 10 dní a ještě s tím, že neví, tak jsem nakonec objednávku zrušila. V mezičase jsem si přečetla hromadu nespokojených recenzí za posledních pár měsíců a opravdu jsem se zděsila, takže jsem začínala mít obavy o to, aby mi vůbec vrátili peníze. Musím ale říct, spokojeně alespoň v tomto ohledu, že peníze za celou objednávku jsem dostala za pár dní zpátky. Nicméně, zkušenost nepříjemná, když jste u nich zvyklí na 100 %.

  • 10 %

    Bohužel se musím připojit k dalším nespokojeným zákazníkům. Roky nakupuji v Biooo a bylo vždy vše v pořádku , ale teď se mi stalo to, co píšou i další. Objednávka zaplacena voucherem na eshopu (na prodejně zboží nebylo dostupné). Přestože bylo zboží skladem, nebylo odesláno ani po 9 dnech a komunikace nulová. Neodpovídají, nereagují. Chtěla jsem objednávku stornovat a raději si koupit něco jiného přímo na prodejně, ale když nekomunikují, je voucher nepoužitelný.

  • 20 %

    Dva bylinne mini produkty ve velike krabici plne plastoveho smeti. Aby se ta drcena bylinka neposkodila. Tahle znacka opravdu bio, eko citeni nema.

  • 10 %

    • Absolutně nulová komunikace
  • 10 %

    • Nekomunikují, zboží x týdnů nedodali

    Aktuálně vůbec nedoporučuji biooo.cz, mizerná až zoufalá komunikace, zboží po 3 týdnech od zaplacení nedorazilo, psala jsem několik e-mailů, strávila desítky minut na infolince aniž bych se dovolala. Prodavačky na pobočce slíbili, že mi objednávku stornují, protože už jsem nechtěla čekat na dodání a chtěla peníze zpět obratem a po několika dnech opět žádná akce a jen mi přišel e-mail, zda už se na balíček těším, že mi ho posílají. Stornovat už se nedalo, protože už to předali dopravci. Kdyby lidi z marketingu, kteří posílají týdně newslettery a tvoří stories na IG, raději poslali do skladu balit objednávky a nebo aspoň poslat zákazníkovi e-mail, že zboží se zdrží, tak by si obchod zachoval aspoň nějakou image a prozákaznický přístup, ale tento aktuální počin obchodu biooo.cz je v dnešní době neuctivý k letitým zákazníkům. Nedoporučuji, objednávat nebudu, energie tohoto obchodu se proměnila k horšímu.

  • 10 %

    • Nic
    • Objednáno 24.06 za 1 115 Kč. Do dnešního dne zboží nemám.
    • Obchod nekomunikuje, nereaguje na e-mail.

    Dříve bez problémů, nakupovala jsem tam několik let. Dle ostatních recenzí se nejspíše zboží nedočkám.
    Už někdo kontaktoval ČOI, nebo organizuje hromadné trestní oznámení?

  • 10 %

    • Neodeslane zboží
    • Obchod nekomunikuje

    Objednané zboží nedorazilo (objednávka 23.6.), obchod nereaguje - emaily bez odpovědi, nedá se dovolat. Nemám ani zboží ani peníze zpět

  • 20 %

    Zaplacená objednávka z 5.7. stále nedoručena. Obchod nekomunikuje.

  • 10 %

    • Totální selhání. I já jsem zřejmě přišla o své peníze
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve vše bez problémů a rychle dodáno
    • Měsíc čekám na zboží, které stále nedorazilo. Infolinka je katastrofa - neustále automat hlásí, že jsem x-tá v pořadí. Po hodině čekání se hovor ukončil, nebo jej někdo ukončil... Na e-mail nereagují. Nedoporučuji, už nikdy si zde nic neobjednám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dříve jsem pravidelně nakupovala a vše bylo bez problémů
    • 2.7. Zboží objednáno a zaplaceno. Dnes 22.7. nemám ani zboží ani peníze. Na písemnou komunikaci nikdo nereaguje a dnes, když jsem se snažila několikrát dovolat na linku po hodině čekání se hovor odpojil. Chápu, že mohou nastat problémy, ale styl "mrtvého brouka" i přesto, že se na eshopu aktualizuje skladová zásoba produktů, mi nepřijde úplně rozumný ani fér.
  • 10 %

    Objednávám každoročně pravidelně, ale poslední objednávka provedena a rovnou zaplacena 3.7. bez odezvy....
    Nereagují na e-maily a dovolat se na uvedené číslo je nemožné, pokaždé je 5 lidí na drátě a po půl hodině čekání jsem byla 4 na lince.. Bohužel nemám celý den na to čekat na lince..
    Objednala jsem věci pro přípravu na porod a do porodnice, ale vypadá to, že dříve porodím a ještě k tomu přijdu o peníze..
    Jak tak koukám nejsem první a zdaleka nebudu ani poslední, vzhledem ke stále fungujícímu e-shopu.
    Šílený!!

  • 10 %

    Rozhodně nedoporučuji! Objednávala jsem začátkem července zboží které bylo skladem a rovnou zaplatila. Týden se nic nedělo, na emaily se neodpovídá, dovolat se mi podařilo po 3 dnech a objednávku stornovat. ALE....peníze mi jaksi stále nedošly! Samozřejmě dovolat se opět nedá. Takže trávím hodiny voláním, abych se připomněla že mi dluží peníze!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Poslední dobou je velký problém s doručování objednávek. Zaplacená zásilka (vše skladem), která stále i po 18ti dnech nedorazila.
    Nereagují ani na email s dotazem na průběh vyřizování objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    They have my money, I do not have my goods. Emails go unanswered, and their phone service is continually busy.

  • 10 %

    • v minulosti dobrá skúsenosť s e-shopom
    • zavádzanie, nulová komunikácia

    Roky som v Biooo.cz nakupovala a vždy bolo všetko v poriadku. Teraz katastrofa. 24.6. som urobila a zaplatila 100 eurovú objednávku. Najprv sa ozvali, že niektoré položky na sklade nie sú a treba čakať niekoľko týždňov. To mi nevyhovovalo a objednávku som stornovala. Do týždňa mi mali byť vrátené peniaze na účet. Neboli.
    KTO STE BOLI PODOBNE PODVEDENÍ FIRMOU BIOOO.CZ, ozvite sa mi prosím na [email protected].
    Nikto na moje viaceré maily neodpovedal. Na zákaznícku linku som sa po hodine nedovolala...30 minút som bola 5. v poradí!
    Neposielať peniaze!

  • 10 %

    • Nedodání zboží
    • Nulová komunikace

    8. Den po objednání nemám žádné zprávy o objednávce. Na e-mail nereagují a na telefon se nedá dovolat. Zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku obchod zrušil, aniž by informoval zákazníka.
    • Nelze se do obchodu dovolat 40 min. čekání na tel. infolince.
  • 10 %

    • Nereagují na e-mail
    • Nereagují na telefon
    • Infolinku nikdo neobsluhuje
    • Neodesílají objednané zboží
    • Mažou negativní komentáře na instagramu

    Byla jsem dlouholetý a věrný zákazník. Už nikdy. Poslední zkušenost mě přesvědčila o tom, ze tento obchod absolutně selhal v mnoha ohledech.
    O jednáme zboží mám k tomuto datu 12 dní. Strávila jsem 3 hodiny na jejich absolutně šíleně neprofesionální infolince. Zaslala jsem několik e-mailů a pokoušela se dovolat na číslo spojené s účtem na instagramu. Nic.
    Negativní komentáře na instagramu (2) jsou smazané.
    Ale komunikace stále není. O povrchní věci se starají, to ano…(image), ale o to co je vlastně živí, to ne (zákazníci).
    Na webovkách o tomto excesu nic není zmíněno, jen přibývá negativních recenzí na různých platformách.
    Nedoporučuji vůbec nic objednávat a už vůbec ne něco platit dopředu. Tenhle obchod je buď šíleně neorganizovaná a arogantní společnost a nebo podvod.