Obchod byl blokován z důvodu zvýšené nespokojenosti zákazníků

Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Nereagují na e-mail
    • Nereagují na telefon
    • Infolinku nikdo neobsluhuje
    • Neodesílají objednané zboží
    • Mažou negativní komentáře na instagramu

    Byla jsem dlouholetý a věrný zákazník. Už nikdy. Poslední zkušenost mě přesvědčila o tom, ze tento obchod absolutně selhal v mnoha ohledech.
    O jednáme zboží mám k tomuto datu 12 dní. Strávila jsem 3 hodiny na jejich absolutně šíleně neprofesionální infolince. Zaslala jsem několik e-mailů a pokoušela se dovolat na číslo spojené s účtem na instagramu. Nic.
    Negativní komentáře na instagramu (2) jsou smazané.
    Ale komunikace stále není. O povrchní věci se starají, to ano…(image), ale o to co je vlastně živí, to ne (zákazníci).
    Na webovkách o tomto excesu nic není zmíněno, jen přibývá negativních recenzí na různých platformách.
    Nedoporučuji vůbec nic objednávat a už vůbec ne něco platit dopředu. Tenhle obchod je buď šíleně neorganizovaná a arogantní společnost a nebo podvod.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hezky zpracované stránky
    • Dlouhá dodací doba
    • Zákaznický servis nereaguje

    Ani po asi 11 dnech od objednávky není odeslané zboží, které má být skladem. Psala jsem na zákaznický servis před pár dny a bez reakce. Příště si to prostě koupím radši z Alzy nebo Rohlíku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které mělo být skladem, za 11 dní nedorazilo, nikdo mne nekontaktoval, na můj dotaz, co je s objednávkou, zatím taky nikdo neodpověděl. Dříve jsem vždy nakupovala v kamenné prodejně a byla jsem spokojená, tak snad je to jen momentální zkrat.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží po měsíci stále nedorazilo. Nikdo mě nekontaktoval

    Snažil jsem se dovolat, ale nikdo to nebere a na e-maily také neodpovídají. Mám pocit, že se svého zaplaceného zboží nejspíše nedočkám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji
    • Nezvedaji telefon
    • Nevraci penize za zbozi, ktere neposlali
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už přes 3 týdny čekám na svoji zaplacenou objednávku. Zboří bylo na skladně v době objednání, je tam i teď. Komunikace žádná, na e-maily nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem 30.6., zboží nedorazilo, obchod vůbec nekomunikuje se zákazníkem. Po urgencích na infolinku, mailem a nekomunikaci ze strany obchodu jsem objednávku zrušila. Peníze vráceny, omluva žádná. Podivný přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací lhůta, skoro 14dní

    Při objednávce s okamžitou platbou bych očekávala odeslání zboží do 2-3 prac. dní. V tomto obchodě jsem se po týdnu musela připomenout e-mailem a teprve poté mi bylo sděleno, že odesílají.
    Objednáno a uhrazeno 27.6 a zboží dorazilo 10.7.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel se musím přidat ke špatným recenzím. Dříve jsem v Biooo objednávala bez problému. Nyní čekám již 11. den na svou objednávku, kterou stále nemám. Na emaily neodpovídají a na zákaznické lince jsem strávila již několik hodin poslechem hudby a automatu, který mi sděloval pořád dokola, kolikátá jsem v pořadí. Už u nich nikdy nic nekoupím.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Velké množství různých přírodních produktů v jednom obchodě
    • Velký výběr
    • Ceny jsou vyšší než jinde
    • Poštovné zdarma od vysoké ceny nákupu (v řádu tisíců) oproti jiným obchodům
    • Dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nedoporučuji, neboť stále nemám zboží a hlavně obchod nekomunikuje - mail, kontaktní formulář a půl hod čekání na zák. lince (stále 4. v pořadí) a nic, žádný kontakt. Stále věřím, že až se někdo ozve tak to vyřešíme a dostanu zboží nebo peníze zpět, ale zatím nemohu obchod doporučit.

  • 10 %

    Bohužel se musím přidat ke špatným recenzím. Mám objednané zboží, rezervaci částky na účtu od 6.7., přesto jsem dnes 10.7. dostala urgenci, abych zaplatila. Termín doručení měl být mezi 9-12.7, což je zřejmé, že určitě nestihnou. Na klientskou linku se v podstatě nelze dovolat, 40 minut čekání a pořád jsem prý v pořadí. Prozatím přišly pouze automatické odpovědi. S politováním musím konstatovat, že zde už asi nenakoupím. Je skvělé, když máte super výrobky, ale když k nim nepřidáte nezbytný dobrý servis, tak o zákazníky přijdete dřív, než je získáte.

  • Nedoporučuje obchod

    Žádný e-mail o objednávce. Zboží dosud nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto otřesné. Po týdnu od objednání nemám žádné informace o objednávce. Na telefonní lince jsem vyčkávala 30 minut, než mě někdo obsloužil.Poté jsem se dozvěděla, že jednu věc nemají skladem a čekají na dodání. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    • Příšerná zákaznická linka
    • Lze objednat zboží, které není na skladě
    • Na objednávku čekám 5 týdnů a nemám žádné informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatná komunikace se zákaznickou linkou.
    • Na zaplacenou objednávku čekám už měsíc. Obchod balíček ani neodeslal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Nedostala jsem potvrzení objednávky, zboží neposlali a jediné, co mně přišlo, bylo hodnocení obchodu po šesti dnech ode dne objednání. Po třičtvrtě hodiny čekání na jejich call centru mně paní sdělila, že produkt je vyprodán a v dohledné době nebude. Přitom jej stále mají na eshopu jako dostupný. Velké štěstí, že jsem měla úhradu dobírkou! Objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávám teď hodně balíčků z různých e-shopů a tak je zajímavé pozorovat, že objednávky vytvořené mnohem později mám již dávno doma, zatímco Biooo ještě ani neexpedovalo (je to již 6 pracovních dnů).
    Obchod jsem dříve měla ráda hlavně kvůli kamenným prodejnám, ale e-shop mě tímto zklamal. Zboží je navíc často výrazně dražší, než na jiných eshopech. Na druhou stranu nikde nemají tak velkou nabídku.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • široký sortiment
    • dobré ceny
    • poplatek za vyzvednutí na pobočce
    • v případě nedostupnosti zboží není při objednávce nijak zvýrazněno, lehko se to přehlédne a člověk pak čeká a čeká než zásilka dorazí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    Možnosti dodání: již zítra u vás. Realita? Kdo ví...ani po 11 dnech od objednávky nemám balík, ani žádnou komunikaci :(