Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Nereagují na e-mail
- Nereagují na telefon
- Infolinku nikdo neobsluhuje
- Neodesílají objednané zboží
- Mažou negativní komentáře na instagramu
Byla jsem dlouholetý a věrný zákazník. Už nikdy. Poslední zkušenost mě přesvědčila o tom, ze tento obchod absolutně selhal v mnoha ohledech.
O jednáme zboží mám k tomuto datu 12 dní. Strávila jsem 3 hodiny na jejich absolutně šíleně neprofesionální infolince. Zaslala jsem několik e-mailů a pokoušela se dovolat na číslo spojené s účtem na instagramu. Nic.
Negativní komentáře na instagramu (2) jsou smazané.
Ale komunikace stále není. O povrchní věci se starají, to ano…(image), ale o to co je vlastně živí, to ne (zákazníci).
Na webovkách o tomto excesu nic není zmíněno, jen přibývá negativních recenzí na různých platformách.
Nedoporučuji vůbec nic objednávat a už vůbec ne něco platit dopředu. Tenhle obchod je buď šíleně neorganizovaná a arogantní společnost a nebo podvod. -
Nedoporučuje obchod
- Hezky zpracované stránky
- Dlouhá dodací doba
- Zákaznický servis nereaguje
Ani po asi 11 dnech od objednávky není odeslané zboží, které má být skladem. Psala jsem na zákaznický servis před pár dny a bez reakce. Příště si to prostě koupím radši z Alzy nebo Rohlíku
-
Nedoporučuje obchod
Zboží, které mělo být skladem, za 11 dní nedorazilo, nikdo mne nekontaktoval, na můj dotaz, co je s objednávkou, zatím taky nikdo neodpověděl. Dříve jsem vždy nakupovala v kamenné prodejně a byla jsem spokojená, tak snad je to jen momentální zkrat.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží po měsíci stále nedorazilo. Nikdo mě nekontaktoval
Snažil jsem se dovolat, ale nikdo to nebere a na e-maily také neodpovídají. Mám pocit, že se svého zaplaceného zboží nejspíše nedočkám.
-
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikuji
- Nezvedaji telefon
- Nevraci penize za zbozi, ktere neposlali
-
Nedoporučuje obchod
Už přes 3 týdny čekám na svoji zaplacenou objednávku. Zboří bylo na skladně v době objednání, je tam i teď. Komunikace žádná, na e-maily nereagují.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem 30.6., zboží nedorazilo, obchod vůbec nekomunikuje se zákazníkem. Po urgencích na infolinku, mailem a nekomunikaci ze strany obchodu jsem objednávku zrušila. Peníze vráceny, omluva žádná. Podivný přístup.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- dlouhá dodací lhůta, skoro 14dní
Při objednávce s okamžitou platbou bych očekávala odeslání zboží do 2-3 prac. dní. V tomto obchodě jsem se po týdnu musela připomenout e-mailem a teprve poté mi bylo sděleno, že odesílají.
Objednáno a uhrazeno 27.6 a zboží dorazilo 10.7. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel se musím přidat ke špatným recenzím. Dříve jsem v Biooo objednávala bez problému. Nyní čekám již 11. den na svou objednávku, kterou stále nemám. Na emaily neodpovídají a na zákaznické lince jsem strávila již několik hodin poslechem hudby a automatu, který mi sděloval pořád dokola, kolikátá jsem v pořadí. Už u nich nikdy nic nekoupím.
-
Doporučuje obchod
- Velké množství různých přírodních produktů v jednom obchodě
- Velký výběr
- Ceny jsou vyšší než jinde
- Poštovné zdarma od vysoké ceny nákupu (v řádu tisíců) oproti jiným obchodům
- Dlouhá dodací doba
-
Nedoporučuje obchod
Zatím nedoporučuji, neboť stále nemám zboží a hlavně obchod nekomunikuje - mail, kontaktní formulář a půl hod čekání na zák. lince (stále 4. v pořadí) a nic, žádný kontakt. Stále věřím, že až se někdo ozve tak to vyřešíme a dostanu zboží nebo peníze zpět, ale zatím nemohu obchod doporučit.
-
Bohužel se musím přidat ke špatným recenzím. Mám objednané zboží, rezervaci částky na účtu od 6.7., přesto jsem dnes 10.7. dostala urgenci, abych zaplatila. Termín doručení měl být mezi 9-12.7, což je zřejmé, že určitě nestihnou. Na klientskou linku se v podstatě nelze dovolat, 40 minut čekání a pořád jsem prý v pořadí. Prozatím přišly pouze automatické odpovědi. S politováním musím konstatovat, že zde už asi nenakoupím. Je skvělé, když máte super výrobky, ale když k nim nepřidáte nezbytný dobrý servis, tak o zákazníky přijdete dřív, než je získáte.
-
Nedoporučuje obchod
Žádný e-mail o objednávce. Zboží dosud nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Naprosto otřesné. Po týdnu od objednání nemám žádné informace o objednávce. Na telefonní lince jsem vyčkávala 30 minut, než mě někdo obsloužil.Poté jsem se dozvěděla, že jednu věc nemají skladem a čekají na dodání. Nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- Příšerná zákaznická linka
- Lze objednat zboží, které není na skladě
- Na objednávku čekám 5 týdnů a nemám žádné informace
-
Nedoporučuje obchod
- Velmi špatná komunikace se zákaznickou linkou.
- Na zaplacenou objednávku čekám už měsíc. Obchod balíček ani neodeslal.
-
Nedoporučuje obchod
Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Nedostala jsem potvrzení objednávky, zboží neposlali a jediné, co mně přišlo, bylo hodnocení obchodu po šesti dnech ode dne objednání. Po třičtvrtě hodiny čekání na jejich call centru mně paní sdělila, že produkt je vyprodán a v dohledné době nebude. Přitom jej stále mají na eshopu jako dostupný. Velké štěstí, že jsem měla úhradu dobírkou! Objednávku jsem zrušila.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávám teď hodně balíčků z různých e-shopů a tak je zajímavé pozorovat, že objednávky vytvořené mnohem později mám již dávno doma, zatímco Biooo ještě ani neexpedovalo (je to již 6 pracovních dnů).
Obchod jsem dříve měla ráda hlavně kvůli kamenným prodejnám, ale e-shop mě tímto zklamal. Zboží je navíc často výrazně dražší, než na jiných eshopech. Na druhou stranu nikde nemají tak velkou nabídku. -
Doporučuje obchod
- široký sortiment
- dobré ceny
- poplatek za vyzvednutí na pobočce
- v případě nedostupnosti zboží není při objednávce nijak zvýrazněno, lehko se to přehlédne a člověk pak čeká a čeká než zásilka dorazí
-
Nedoporučuje obchod
- žádná komunikace
Možnosti dodání: již zítra u vás. Realita? Kdo ví...ani po 11 dnech od objednávky nemám balík, ani žádnou komunikaci :(