Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vietnamské velikosti i zboží

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    uvedené zjištění nás mrzí. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete vrátit k nám ve lhůtě 60 dní od zakoupení.
    Hezký den

    • Přeska u pásku je zlomená, o vadě očividně věděl ten, kdo kabát balil a snažil se to zamaskovat!!!! Byla jsem fakt naštvaná, jak si to někdo může dovolit!!!

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    uvedená zkušenost a zjištění nás mrzí. Prosím kabát vraťte k nám zpět na naše náklady po vyplnění formuláře na vrácení: https://www.bezvasport.cz/return
    Děkujeme za spolupráci a ještě jednou se omlouváme
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • Téměř všechny výrobky jsem vrátila buď kvůli velikosti, střihu nebo nevyhovujícímu materiálu

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že to nevyšlo. Nevyhovující zboží nám můžete vrátit ve lhůtě do 60ti dnů od zakoupení.
    Děkujeme za spolupráci
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mrzí mě že poštovné není zdarma. Velikost šatů neodpovídá 38, jsou velké-

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Hezký den.

    • Neodpovida fotce,zbozi made in China

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše zkušenost, pokud Vám produkt nevyhovuje, prosím vraťte k nám ve lhůtě 60 dní od zakoupení.

    Děkujeme za spolupráci
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • pomerne rychle dodani
    • vraceni trva dlouho - podanao na zasilkovnu 28.3., ze zasilkovny potvrzeni o vyzvednuti 3.4., z eshopu az 9.4., vraceni peniz zatim v nedohlednu
    • velikost obleceni neodpovida znaceni - objednana bunda XL, bezne nosim L nebo XL, zaslana bunda byla tak mala, ze jsem si v ni pripadal jako obr (vzhledem k bunde o velikosti XL)

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi.
    Zákonná lhůta na zpracování vráceného zboží je pro každý e-shop 14 dní ode dne, kdy zásilku přijme. Platba již byla zadána k odeslání Twistu, proto pokud jste jim uhradil, bude Vám platbu vracet Twisto.
    Děkujeme za porozumění
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ceny jsou uvedeny bez DPH, to se objeví až při posledním kroku.

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý deň,
    Ceny uvedené na našom e-shope sú uvedené s DPH.
    Pekný deň

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dopravce za to nemůže,ale zboží mi dorazilo v hrozném stavu. Švy rozpárane, všude nitě, musela jsem si to opravit sama. Velmi zmačkané. A ta cena? Strašné!! Nikdy víc!!

    Toto zboží nekupovat!!

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    Chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši recenzi. Pracujeme na tom, aby se podobná situace znovu neopakovala.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme krásný zbytek týdne.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo dodáno

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý deň,
    Na Vašej objednávke sa momentálne pracuje. Po zabalení objednávky Vám príde potvrdenie na Váš email.
    Pekný deň.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá doba dodání, cena neodpovída kvalitě

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. U každého zboží jsou lhůty dodání individuální, záleží na dodavateli.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejpomalejsi doruceni
    • Nespolihlive. Zrusili pulku objednavky a bez dotaz pry polali druhou pulku. Jsemzvedav jestli mi vrati i pulku postovneho!

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie. V objednávke ste mali 2 produkty z čoho jeden bol zrušený. Platba za zrušený tovar Vám bola odoslaná späť na Váš účet.
    Pekný deň.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Svetr neoznačený velikostí, nabízený jako velikost "UNI", ve skutečnosti odpovídá tak vel. S, vzhledem k poštovnému tam i zpět se nevyplatí vrátit.
    Zde nenakupovat!

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    uvedená zkušenost nás mrzí. Univerzální velikosti jsou zpravidla doporučeny pro ženy cca ve velikosti S-L. Mrzí nás, že to nevyšlo.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízíte něco co mi ani po zaplacení nepošlete / Proč to máte v nabídce???

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    produkt, který jste si vybrala byl vyprodán u dodavatele. Pokud byl během Vašeho nákupního procesu dostupný, znamená to jediné - někdo byl rychlejší a vytvořil objednávku těsně před Vámi.
    Mrzí nás toto nedorozumění, platbu jsme obratem stornovali.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při vrácení zboží nutno platit znova dopravu

    Zboží,kalhoty,nehezké,neodpovídá velikost ani materiál

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s produktem. Zboží prosím vraťte k nám. Ano, vrácení je u nás zpoplatněné, dle našich VOP.
    Děkujeme za porozumění a spolupráci
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud jsem objednané zboží nedostal!

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění s Vaší objednávkou. Objednal jste si však produkty se skladovou dostupností až 10 pracovních dní, jak jsme Vás informovali ve Vašem potvrzení objednávky a jak jste si mohl všimnout před vložením zboží do košíku. V tuto chvíli stále čekáme na naskladnění jednoho produktu od dodavatele.
    O naskladnění a následném zabalení a expedici Vás budeme informovat.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem byla po zaplacení nucena zrušit objednávku, na co mi obchod odpověděl, že už ho poslali. Ok, počkala jsem, než se jim vrátí a po x urgencích o vrácení peněz nereagují.

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    objednávku je možné stornovat před zabalením balíku, poté je už vytisknutý přepravní štítek a balík odevzdaný do přepravy. Objednávku si může stornovat i sám zákazník přes link v Potvrzení objednávky. Pokud zákazník nevyzvedne objednávku ta se vrátí zpátky a jakmile je zpracovaná na skladě je zákazník informován a systém vrací automaticky platbu. Vaši objednávku máme na skladě od 29.3.2024 a čeká na zpracování.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neskutečně dlouhá dodací lhůta. V dnešní době, čekat na obyčejné tričko, (které měli mít na skladě) 10 dnů je podle mě zbytečně dlouho.

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. U každého zboží jsou lhůty dodání individuální, záleží na dodavateli.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo zaplaceno převodem a odesláno 25.03.2024 a dodnes 2.04.2024 ještě nedorazilo, nemohu nic hodnotit

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    Vaše zásilka byla 2x doručována (1x na Vaší žádost) a je uložena na poště, kde již končí úložní lhůta.
    Pokud se k nám vrátí, bude objednávka zrušena a vrátíme Vám automaticky i platbu.

    Děkujeme za porozumění
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zmatečné reklamní postupy, velmi neseriozní.

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás toto nedorozumění, avšak jak uvádíme na stránkách u každého produktu, je potřebné si zadat kód pro slevu do 1. kroku v nákupním košíku. Bez ručního zadání zákazníkem není sleva poskytnuta, tj. výsledná cena v objednávce za produkty je vyšší.
    Děkujeme za porozumění
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobry den. Koupil jsem si tricko XL a velikost tricka odpovida tak M

    Reakce obchodu BezvaSport.cz

    Dobrý den,
    uvedená zkušenost nás mrzí. Pokud Vám produkt nevyhovuje můžete ho k nám poslat zpět do 60ti dnů od zakoupení.
    Hezký den.