Přihlásit se a přidat příspěvek
  • S Bezvasport mám kladnou i negativní zkušenost.

    První koupě bez problému.

    Začátkem roku jsem udělal další objednávku, bohužel zboží došlo poškozené. Provedl jsem reklamaci a od té doby žádné informace, laxní a nepříjemná komunikace ze strany podpory v rámci e-mailové komunikace oproti telefonické. Odkazují se na měsíční lhůtu, jenže daná reklamace již běží bez mála 2 měsíce s argumentací, že čekají na dodavatele....

  • S obchodem mám kladnou ale teď již i špatnou zkušenost.
    Objednávku jsem vytvořila 16.10. a zaplatila jsem si “expresní doručení.”
    Je 30.10. a zboží mi stále nedošlo.

  • S obchodem mám kladnou ale teď již i špatnou zkušenost.
    Objednávku jsem vytvořila 16.10. a zaplatila jsem si “expresní doručení.”
    Je 30.10. a zboží mi stále nedošlo.

  • Dobrý den,
    bohužel i já se musím přidat do fronty zklamaných a nespokojených zákazníků.
    V obchodně jsem zkusila nakoupit s příplatkem "Expresní odeslání+pojištění" a balík přišel obratem, zboží bylo OK (to zase musím uznat, že materiál OK, velikost seděla).
    Tudíž jsem obratem objednala podruhé opět s příplatkem "expresní odeslání" (tentokrát jsem na to fakt spěchala). Nedorazilo, jak jsem si myslela, ale došel mail, že je už zabaleno a připraveno k odeslání , tudíž jsem volala =v zásadě jsem se chtěla ZKUSIT DOMLUVIT, zda by nešlo nějaké výjimečné odeslání expresním kurýrem (i jsem byla původně připravena si za to třeba připlatit, fakt jsem to zboží potřebovala) -

    ALE jakákoliv domluva naprosto nemožná, naprosto AROGANTNÍ jednání dámy na lince.
    Shrnu-li to - MOJE vinna, expresní odeslání vlastně není expresní odeslání a měla jsme si přečít pbchodní podmínky, co to "u nich" znamená - což jsem tedy opravdu neudělala). ALE o to nakonec ani nejde, jako spíš o to, jak strašným způsobem jednají s klienty. Zpatra, arogantně, i vytípnou telefon a pak už vás prostě vtyignorují - a není cesty, jak se s nimi domluvit. V životě jsem takhle . výsledek mě šokoval a velmi , velmi naštval :-(

    Možná jen zaměstávají dámu, která není na svém místě a neumí jednat s lidmi - ale jelikož tady vidím víc recenzí podobnéo druhu stěžující si na jejich arogantnost, tak to bude spíš prostě jen firemní politika.

    Nakupovat u obchodu, který takto jedná s klienty nedoporučuju, rozhodně si u nich už nic neobjednám, i kdyby měli nevím jaké slevy. Naštětstí je stovky jiných e-shopů s hadry.

    Uvidíme, jak to bude s vrácením peněz.

    Jana V.

  • dobrý den,
    přidávám se do fronty nespokojených zákazníků. Zdá se že jejich taktika je stejná vůči všem. Zboží objednané do 3.12. - jak garantovali doručení do vánoc, není stále doručeno. 17.12. info mail že je zásilka kompletní a předává se dopravci. Od té doby žádná zpráva, reakce na číslech infolinky je nastaven automat který vás po cca 5 min volání vykopne pryč - volala jsem na tato čísla, chování infolinek je stejné.
    226219823
    226292310

    dle cedule na sídle firmy viz níže odkaz jsem kontaktovala pána na č. 720994625 - zvedl, ale ochota řešit nula.... prý to nejde zavolat nikam atd....

    https://mapy.cz/zakladni?x=14.4496202&y=50.1239312&z=17&pano=1&source=firm&id=12817760&pid=69641172&yaw=1.798&fov=1.570&pitch=-0.066&ds=1

    Vím že mívají 3týdenní dobu doručení - s tím jsem počítala, ale zde sami na svých webových stránkách garantovali doručení do vánoc.

    chování e-shopu arogantní, odmítavé, uvidíme jak to bude s vrácením peněz.

    • Dobrý den,
      protože zde komentujete anonymně, nemohu objednávku prověřit. S konkrétním dotazem nás kontaktujte na [email protected], na všechny zprávy odpovídáme.
      Zřejmě jste byla na některé z výdejen v ČR, protože sídlo naší firmy je na Slovensku, to jen pro upřesnění.
      S přáním klidného dne
      Vlaďka, zákaznická podpora

  • Také čekám na objednané, zaplacené zboží od 1.12.,obchod komunikuje přes email, ale stále nějaké výmluvy. Dnes jsem objednávku stornovala a jen doufám, že mi peníze pošlou zpět na účet.Zboží pěkné, ceny pěkné, ale to je tak vše. Určitě nedoporučuji!!! Květa

    • mám stejnou zkušenost

    • Dobrý den, paní Strouhalová,
      pokud jde o objednávku trenýrek, byly odeslány 08.12.2021. Vrátily se nám jako nepřevzatý balík dne 15.12.2021. Nepřevzaté objednávky jsou automaticky stornovány. Platbu zpět jsme zadali automaticky přes platební bránu.
      S pozdravem
      Vlaďka, zákaznická podpora

  • Taky čekame dlouho, jenže vše už zaplaceno. Tak doufáme že nepríjdeme i o peníze .

    • Dobrý den,
      protože zde komentujete anonymně, nemohu objednávku prověřit. S konkrétním dotazem nás kontaktujte na [email protected], na všechny zprávy odpovídáme.
      S pozdravem
      Vlaďka, zákaznická podpora

  • Po přečtení recenzí a diskuzí to vidím na návštěvu obchodní inspekce z důvodu klamání zákazníků.

    • Dobrý den, Nelo,
      přejete si Vaši objednávku zrušit? Neváhejte nás kontaktovat na [email protected]
      S pozdravem
      Vlaďka, zákaznická podpora

  • Musím se přidat. Na zboží jsem čekala tři týdny. Email tedy pokazde jiný.
    Vůbec jsem nevěděla, ze je to stejný obchod jako fatcool. To bych neobjednala.! A na "padelcich" asi něco bude. Značkové ponožky, boxerky, tepláky.. Divný materiál, divny potisk= při roztazeni zesvetla. Jen svetry jsou pěkné, pružné. Už nikdy.

    • Dobrý den, Šárko,
      to nás moc mrzí, že nejste spokojená s objednaným zbožím.
      Samozřejmě je možné ho bez problému vrátit.
      Produkty objednáváme od prověřených dodavatelů, budeme rádi za konkrétní podnět k přezkoumání.
      S pozdravem
      Vlaďka, BezvaSport/FactCool

  • čekám už 18 den, bohužel druhá objednávka a opět to samé, už nikdy, snad vrátí alespoň peníze

    • Dobrý den,
      protože zde komentujete anonymně, nemohu objednávku prověřit. S konkrétním dotazem nás kontaktujte na [email protected], na všechny zprávy odpovídáme.
      Vlaďka, zákaznická podpora

  • Tento e-shop nedoporučuji, už měsíc čekám na balík, mam tam dárky k Vánocům budu ráda jestli to vůbec dorazí, když jim nápišu e-mail odpovídá mi bot, jak to vim? Už dvakrát jsem tam psala, a přišela mi stejná odpověď, a to že do dvou dnů to odešlou a nikde nic.

    • Dobrý den, Jančí,
      protože zde neuvádíte číslo objednávky ani celé jméno, nemohu objednávku prověřit. S konkrétním dotazem nás kontaktujte na [email protected], na všechny zprávy odpovídáme.
      Vlaďka, zákaznická podpora
      (já ani kolegyně nejsme boti, vězte, že v BezvaSportu pracují živé bytosti)

  • Nedoporučuji. Doba dodání nebyla splněna už po druhé co jsem si z tohoto e-shopu něco objednala. Čekám již měsíc a budu vůbec rada, zda balík dorazí.

    • Dobrý den,
      bez čísla objednávky nebo alespoň celého jména nemohu ověřit, co se s objednávkou děje. Napište mi na [email protected]
      Vlaďka, BezvaSport

  • Velikosti neodpovídají uvedené v jejich tabulce.
    Objednal jsem si tričko velikosti XXXL a odpovídalo to naší velikosti M max. L.
    Už nikdy si neobjednám a všem co znám to ne doporučím. Když budou něco chtít, tak v první řadě ať si přečtou recenze na váš obchod.

    • Dobrý den, Zdeňku,
      to nás mrzí, že zboží nesedí.
      Ve Vaší objednávce vidím velikost XXL. Tričko je samozřejmě možné vrátit:
      https://www.bezvasport.cz/pick_return
      Pokud si konkrétní značku objednáváte poprvé, při vytváření objednávky je také možné do poznámky uvést požadované rozměry, zboží pak na expedici před odesláním přeměříme a odešleme jen když odpovídá.
      S pozdravem
      Vlaďka, BezvaSport

  • Také tento obchod nedoporučuji. Zboží neposilaji v originálním balení. Navíc jen v igelitové tašce, bez bublinek či jiných ochranných prvků.

    • Dobrý den,
      pokud přišlo zboží poškozené, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou podporu.
      Protože zde komentuje anonymně, nemohu objednávku ověřit.
      Děkuji za pochopení
      Vlaďka, BezvaSport

  • Tato firma prodává aušusive zboží sám jsem to poznal za vyhozené peníze za tepláky koupíte si tepláky které na slunci scervenaji a při reklamaci bylo uvedeno že to bylo otáčkou přitom červená barva byla hlavne na stehnech kam svítilo sluníčko reklamace neuznaná ať se s těma penezma udusí podvodníci

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost mě moc mrzí.
      Případné dotazy k reklamaci neváhejte zaslat na email [email protected]
      Děkuji za pochopení
      Vlaďka, BezvaSport

  • Objednala jsem si šaty. Doma po rozbalení jsem zjistila, že jsou zatržené v místě výstřihu. Psala jsem tedy na podporu, protože se mi nelíbilo, že mám platit poštovné zpět za poškozené šaty. Paní mi odpověděla, že v případě reklamace, kdy mi přijde poškozené zboží, tak poštovné zpět z ceny nestrhnou. A jak myslíte, že to dopadlo... Peníze si samozřejmě strhli... Psala jsem jim email a samozřejmě nikdo nereaguje. Takže nedoporučuji.

    • Dobrý den, Edito,
      na všechny emaily odpovídáme. Psala jste na [email protected]?
      Je pravděpodobné, že vratka za poštovné proběhla zvlášť jako samostatná platba, ověřte na bankovním účtu, případně nás znovu kontaktujte přes email nebo formulář na našem webu.
      S přáním bezva dne
      Vlaďka, BezvaSport

  • Obchod nedoporučuji velmi nespolehlivý . Zboží které je skladem a k doručení do 24hod již zaplacené najednou zrušena objednávka a zboží již není.
    Není to poprvé co takto jedná.

    • Dobrý den,
      vzhledem k tomu, že neuvádíte číslo objednávky ani jméno, nemohu ověřit, co se s objednávkou dělo. Pokud jsme Vám objednávku zrušili pro nedostupnost zboží, ještě jednou se za to omlouváme. Na vylepšení našeho rezervačního systému usilovně pracujeme. Jestliže byla objednávka zaplacena předem, peníze vracíme automaticky přes platební bránu.
      Děkuji za pochopení
      Vlaďka, BezvaSport

  • Jo a jak tady píše jedna paní o tom dárkovém balení,
    tak tam padá ještě nějaké připojištění balíčku, nechápu,
    člověk musí být jak ostříž, co si tam přiúčtují....
    teď mi poslali úplně jiné šaty a v dobropisu mi nevrátili poštovné,
    myslela jsem, že omdlím,
    si dělají z lidí blázny,
    omluva žádná....
    prachy prachy prachy
    bez jednání,
    Monika

    • Dobrý den,
      dárkové balení i pojištění balíčku lze odebrat v košíku před uzavřením objednávky.
      Ohledně vratky, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu: [email protected]
      S pozdravem
      Vlaďka, BezvaSport

  • Podotýkám, ještě nikdy jsem nenapsala recenzi, proto jsem si zde vytvořila účet,
    ať Heuréka poděkuje Bezvasportu.
    Nicméně BezvaSport má slovo "bezva" pouze jenom v názvu, jinak je to totální katastrofa,
    zboží přijde třeba za měsíc, ale to nevíte, protože na eshopu mají napsáno skladem.
    A pak pošlou něco jiného nebo objednávku úplně zruší.
    Vzhledem k tomu, že občas spadne do spamu, tak jsem třeba nedávno čekala na šaty 3 neděle a pak jsem zjistila, že mi napsali, že mi objednávku zrušili.
    To se mi snad zdálo a když jsem napsala, ať mi dají slevu na novou objednávku, tak mi napsali, že žádná sleva teď není, ať si počkám na další, nejsem čuchací pes, sorry.
    Jiný eshop, když se tohle stane tak pošle slevový kód jako omluvu,
    ale tady když napíšu tak mi neodpoví nikdo anebo nesmysl, jedou na kvantitu,
    kvalita prodeje na bodu mrazu,
    opravdu
    "bezva" eshop
    Monika

    • Dobrý den,
      protože zde neuvádíte číslo objednávky ani jméno, nemohu prověřit, co se s objednávkou dělo.
      S jakýmkoliv dotazem neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu: [email protected]
      S pozdravem
      Vlaďka, BezvaSport

  • Objednala jsem si čepici, dorazila do 2 dnů, perfektní, přesně jako na obrázku - originál. Naprostá spokojenost. Asi záleží na tom, co si objednáte a od jakého dodavatele. Například bundu bych si takto neobjednávala, ta je potřeba vyzkoušet.