-
Nedoporučuje obchod
Přišla mi udírna téměř na třísky .kouřovod vypadal jako by na něj někdo na něj šlapal .nohy byly přidělaný hodně odvflaklé .takže jsem vyklaji .strávil jsem na tom přes hodinu práce abyh to dál nějak dohromady a z recenzí ostatních ještě musím k tomu udělat komín .takže moje doporučení zní .koupit jsi kouřovod v Bauhausu a podlahové palubky a udělat jsi ji sám
-
Nedoporučuje obchod
Po vložení zboží do košíku a vytvoření závazně objednávky , přišel potvrzovací email s doručením za dva dny. Po 5. dnech voláno do obchodu, že zboží nedorazilo. Odpověd byla, že zboží bude naskladněno až za dva měsíce.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Krabice vypadali jako by vypadli za jízdy z vlaku. Jedna stěna rozštípaná.
- Bouda je tak pro pudla a to jsem si objednal XL, několikrát jsem se ptal online prodejce zda je to dost velké pro rotvajlera a byl jsem několikrát ubezpečen, že ano. Výsledek? Ani se tam nepostaví a o kvalitě ani nemluvím.
Tento obchod rozhodně nedoporučuji ručuji na psí boudy.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychle doručeno.
- Žádná valná kvalita výrobku. Neuvěřitelně mrňavé hřebíčky na lišty a rohy. A navíc se nedá moc věřit popisu. Bouda je pro malá plemena. Nebo štěňata těch středních a větších plemen. Je opravdu malá.
Obchod by měl hlavně upřesnit popis výrobku. Je zavádějící.
-
Nedoporučuje obchod
Dobry den, bohuzel stavebne dilce nejsou ocislovane museli jsme zavolat na pomoc hodinoveho manzela ktery ma skusenosti a i on mel problem to zmontovat
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
Děkujeme, že jste se s námi podělili o svoji zkušenost. Je nám líto, že jste měli problémy se sestavením stavebních dílců a že nebyly očíslovány. Rozumíme, jaké to může být frustrující, a omlouváme se za vzniklé potíže.
Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a pomůže nám zlepšit naše služby a produkty. Máte-li další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se na nás obrátit.
Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
S pozdravem,
Tým bestent -
Nedoporučuje obchod
Klamavá reklama při objednávce..
BESTWNT udává..doručení do druhého dne..
Doteď jsme zboží neobdrželi..
Vše zaplacené bank.převodem
i kurýr GLS .
Na email mně pracovnice Sabina Poník odepsala že si můžu stěžovat akorát na kurýrní službu a ukončit smlouvu prý nemůže. Nebyl mi ani zaslany link na kontrolu zakázky kde se zrovna nachází..Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měl/a negativní zkušenost s naší službou. Omlouváme se za vzniklé potíže a komplikace s doručením Vaší objednávky. Rozhodně nechceme, aby naši zákazníci čelili takovým situacím, a vážíme si toho, že jste nás na to upozornil/a.
Bohužel ano, obchodní podmínky máme nastaveny tak, že pokud zboží od nás odešlo a již u nás není, a není zatím ani u Vás, nemůžeme v ten daný čas dobropisovat částku za zboží, které je v přepravní společnosti a hýbe se.
Link na sledování zásilky Vám zaslán byl hned po doručení Vašeho e-mailu.
Věříme, že se setkáme při dalším nákupu již s úspěšným doručením.
Děkujeme.
S pozdravem,
Tým bestent.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- při i výběru odeslání, funguje jen kurýr / chtěla jsem zásilkovnu na dané místo/
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
Chápu, že máte zájem o možnost výběru doručení a preferujete možnost využití služeb Zásilkovny. Je důležité zkontrolovat možnosti dopravy a doručení, které konkrétní obchod nebo firma poskytuje. Některé obchody mohou nabízet pouze kurýrní služby, zatímco jiné mohou mít možnost výběru doručení do Zásilkovny či jiného výdejního místa.
Pro zajištění, že vaše preferované doručovací místo je k dispozici, je dobré prověřit možnosti doručení na internetových stránkách obchodu před provedením objednávky. V případě, že daný obchod nenabízí doručení do Zásilkovny, můžete zvážit kontaktování jejich zákaznické podpory pro další možnosti nebo alternativní řešení.
Pokud máte konkrétní obchod na mysli, rád bych vám pomohl s dalšími informacemi nebo pokyny, jak postupovat při výběru doručení.
S úctou,
tým bestent.cz -
Nedoporučuje obchod
- na webu slíbili doručení v pátek a doručili v pondělí
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění doručení Vaší objednávky. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a bereme ji vážně. Pokusíme se zlepšit naše procesy, aby se podobné situace nestávaly. Pokud máte k této situaci nějaké konkrétní otázky či připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Rádi bychom Vám pomohli a vyřešili případné obavy.
S úctou,
tým bestent.cz -
Nedoporučuje obchod
- silně poškozená krytina střechy
- proražená vnitřní stěna boudy od patek střechy při neodborném zabalení (patky vnitřního prostoru střechy namířeny přímo na tenkou desku vnitřní části boudy a staženo)
- části, které se mají ošetřit nátěrem byly nesmyslně přelepeny izolepou a nesají nátěr (musí se vybrousit)
- slabé zateplení, které místy zcela chybí
Výrobek po řadě oprav a investovaného času navíc, pořádného zateplení a výměně vstupních "plastů" nakonec bude sloužit svému účelu.
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za poskytnutí podrobné zpětné vazby ohledně zakoupeného produktu. Omlouváme se za veškeré potíže, které jste s naším výrobkem zažil(a). Vaše připomínky jsou pro nás velmi důležité, a rádi bychom se snažili najít řešení, které Vám vyhovuje.
Chceme Vás ujistit, že bereme Vaše připomínky vážně a budeme pracovat na vylepšení našich výrobků a procesů. Rádi bychom Vám nabídli naše omluvy a zároveň bychom chtěli zjistit více informací ohledně konkrétní situace a na jaký produkt se Vaše hodnocení vztahuje.
Prosím, kontaktujte nás přímo na našem zákaznickém servisu na [kontaktní e-mail] nebo telefonicky na [kontaktní telefonní číslo]. Jsme připraveni věnovat potřebnou pozornost a společně najít vhodné řešení pro vyřešení této situace.
Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti a doufáme, že nám dáte příležitost napravit chyby a obnovit Vaši důvěru v naše produkty.
S pozdravem,
BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Opěrky jsou otlučené
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
Děkujeme za Váš čas a zpětnou vazbu. Omlouváme se za jakékoliv potíže, které jste měl(a) s našimi opěrkami. Chceme, abyste byl(a) s našimi produkty naprosto spokojen(a), a tak se budeme snažit vyřešit tuto situaci co nejrychleji a nejefektivněji.
Pro prosbu o bližší informace a potřebu detailnějšího zkoumání problému, bychom Vás rádi požádali o zaslání fotografie otlučených opěrek na naši e-mailovou adresu společně s číslem Vaší objednávky. Tím nám pomůžete lépe porozumět situaci a urychlit proces řešení.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost a spolupráci.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
- zboži bylo pomačkané a poškozené - vypadalo to jako by už někdo používal, při komunikaci s obchodem, prý takto dodává dodavatel
- byla mi poslaná špatná adresa na vrácení, musela jsem zaplatit tedy poštovné na vráceni - aby se mi balíček vrátil zpět
- nová adresa pro vrácení je Slovensko, takže se vám objednávka z česka vrací na Slovensko a pěkně se vám poštovné prodraži za poškozenou věc......protože tyto peníze Vám již nikdo nevrátí
Už nikdy u této firmy objednávat nebudu. Solidní firma si pro poškozenou věc pošle nebo vám pošle štítek na vrácení. V česku objednám nevidím důvod proč vracet do jiného státu!!!! Neuvěřitelné!!!!
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
Děkujeme za recenzi.
12.12.2023 jste nás kontaktovali ohledně nesrovnalosti při Vaší objednávce.
Hned v daný den jsme Vám také odepsali.
Bohužel nemůžeme za to, že jste nás předtím nijak nekontaktovali, že máte nějakou nesrovnalost a bez našich informací a porady jste to sami někam odeslali.
Když jste si vytvářeli objednávku, souhlasili jste s našimi obchodními podmínkami, a také to máme i na naší stránce, že sklady máme na Slovensku.
Co se týče svozu zásilky, kolega Vám nabídl svoz, abyste to nemuseli sami odesílat.
Celou věc už řešíte s reklamačním technikem.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent -
Nedoporučuje obchod
- Nedodržení termínu dodání
Avizovaný termín dodání 16.11, 23.11 stále nic. Bez vysvětlení, nic. Bohužel placeno předem, již bych předem v tomto obchodě neplatil.
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
na začátku bychom Vám chtěli vyjádřit upřímnou omluvu za vzniklé komplikace a nedorozumění ohledně termínu dodání. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí a bereme si vaše slova k srdci.
Chápeme, jak je důležité pro Vás mít objednávku včas a jsme nesmírně zklamaní, že jsme nesplnili avizovaný termín dodání. Zavazujeme se k důkladnému vyšetření této situace a zavedení opatření, abychom zajistili, že se podobné události nebudou opakovat.
Vzhledem k tomuto nedorozumění bychom Vám rádi nabídli naši upřímnou omluvu a zároveň poskytli možnost řešení. Prosíme Vás o kontakt s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu, abychom mohli situaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a chceme udělat maximum pro obnovení vašeho důvěře v naše služby. Děkujeme Vám za pochopení a za to, že jste nám dal(a) příležitost situaci napravit.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Přišlo to rozbité,bez návodu,prostě aušus
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
Omlouváme se za situaci a mrzí nás že s produktem nejste uplně spokojená.
Samozřejmě situaci nahlásíme jak reklamačnímu technikovi, a tak vás na email kontkatuji i já osobitně abychom situaci prošetřili.
S pozdravem
Tým Bestent -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nemám co extra hodnotit, prostě jsem vybral a zboží došlo, to je vše co se obchodu týče.
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent -
Nedoporučuje obchod
Zbozi bylo doruceno poskozene. Dopravni sluzba prijela o pul hodinu driv, nez avizovala a tovar mi nechala na vydejnim miste. NEDOPORUCUJI!
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za sdílení vašeho zážitku a upřímně nás mrzí, že jste měl(a) negativní zkušenost s doručením vašeho zboží. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit.
Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a chceme tuto situaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit. Prosíme Vás, abyste nás co nejdříve kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu, abychom mohli detailněji prozkoumat a řešit vaši stížnost.
Zároveň se snažíme neustále zlepšovat naše služby a spolupracovat s dopravními společnostmi, aby byla doručení co nejvíce bezproblémové. Vaše zpětná vazba nám pomáhá identifikovat oblasti našeho procesu, které je třeba vylepšit.
Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti a věříme, že se nám podaří situaci napravit. Děkujeme za vaše pochopení a za to, že jste nám dal(a) příležitost se zlepšit.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
- Dorazili mi místo jedné boudy dvě a musel sem obě dvě uhradit jinak bych nedostal žádnou
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za sdílení vaší zkušenosti, a omlouváme se za vzniklou situaci. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, a rádi bychom tuto záležitost co nejrychleji vyřešili.
Omlouváme se za chybu v dodávce a za veškeré nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit. Rádi bychom vám nabídli okamžité řešení. Prosíme vás, abyste nás co nejdříve kontaktoval na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu, abychom mohli detailně prozkoumat a vyřešit vaši stížnost.
Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě, a budeme se snažit udělat maximum pro to, abchom vám poskytli optimální řešení. Děkujeme za vaše pochopení a za to, že jste nám dal(a) příležitost tuto situaci napravit.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
- Dodané zboží bylo silně poškozeno na všech "dílech" skládačky. Nekvalitní dřevo, spoje byly provedeny pouze sponkovačnou a to nekvalitně. Všechny díly uloženy na sobě, bez jakéhokoli proložení, vše zabaleno pouze v jednovrstvé lepence! Mám problém zaslat zpátky, nevím, jak zásilku znova zabalit!
Nedoporučuji.
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za sdílení vašeho zážitku a omlouváme se za nejednoznačný stav, který vznikl při dodání vaší skládačky. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, a rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili.
Omlouváme se za škody na zboží a za veškeré nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit. Chceme vám nabídnout náhradní řešení. Prosíme vás, abyste nás co nejdříve kontaktoval(a) na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu, abychom mohli detailně prozkoumat a vyřešit vaši stížnost.
Vaše spokojenost a pozitivní zážitek jsou pro nás prioritou, a budeme se snažit udělat maximum pro to, abchom vám poskytli optimální řešení. Ohledně zpětného zaslání zboží vám rádi poskytneme pokyny a asistenci.
Děkujeme za vaše pochopení a za to, že jste nám dal(a) příležitost tuto situaci napravit.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
Nepravdivé informace o výrobku. Nepoužitelné na koberec.
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš čas a zpětnou vazbu týkající se našeho produktu. Omlouváme se, že jste měl(a) problémy s informacemi o výrobku, a chceme se ujistit, že situaci co nejlépe vyřešíme.
Rádi bychom získali více podrobností o konkrétním výrobku a situaci, abychom mohli lépe porozumět problému. Mohl(a) byste nám, prosím, poskytnout číslo objednávky a název výrobku, na který se toto hodnocení vztahuje? To nám umožní prověřit informace a najít nejlepší řešení pro Vás.
Omlouváme se za veškeré nejasnosti a potíže, které mohly vzniknout, a děkujeme za Vaši trpělivost. Jsme zde pro Vás a uděláme maximum pro to, abychom situaci vyřešili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
- Asi nic...
- Zboží bylo doručeno s 3 týdenním spoždením.
- Foliovník vydržel 4 měsíce..Prišel mi koncem dubna a včera jsem objevil dírky na fólii po celé délce foliovniku,dnes je 2.9.Prej vysoce odolná fólie..h....
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za sdílení Vaší zpětné vazby a omlouváme se za veškeré potíže, které jste zažil(a) s naším produktem. Jsme velmi znepokojeni tím, že jste neměl(a) pozitivní zkušenost s naším foliovníkem.
Chceme, abyste byl(a) s našimi produkty naprosto spokojen(a), a proto bychom rádi vyřešili tuto situaci co nejrychleji a nejefektivněji. Abychom Vám mohli poskytnout náhradu nebo jiné vhodné opatření, potřebovali bychom více informací. Mohli byste nám poskytnout číslo objednávky a fotografie foliovníku, abychom mohli lépe zhodnotit situaci?
Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit, a děkujeme Vám za trpělivost. Jsme tu pro Vás a uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci napravili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ -
Nedoporučuje obchod
Inzerovali jste to s velkou slevou ...cenu 10 Kč a do dnešního dne jste se ani neobtěžovali omluvit za to ze objednavka nebyla vyřízena
Reakce obchodu Bestent.cz
Dobrý den,
Děkujeme za recenzi.
V první řadě Vás prosíme, abyste nešířili klamavé informace.
Dne 31.07.2023 jste byli e-mailově obeznámeni na e-mail, který jste zadali v objednávce, že o víkendu u nás nastala technická chyba na e-shopu, což znamená, že nám samovolně měnilo ceny u produktů jak chtělo.
Následně hned nato první pracovní den a to 31.07.2023 jsme Vám psali e-mail, že se velmi omlouváme za situaci, která nastala.
Myslíme si, že iz logického hlediska vyplývá, že bylo možné si myslet, že jde o nějakou chybu, protože se sada nemohla prodávat za 10kč, když už jen za kurýrní společnost byste platili 99kč.
Proto Vás prosíme, nešiřte klamavé informace dříve, než jste si nepřečetli náš omluvný a vysvětlující e-mail o tom, co se nám bohužel na e-shopu stalo.
Samozřejmě, v e-maily zmiňujeme i správnou cenu, a to nejhlavnější, i kompenzaci ve tvaru slevy jako velká omluva za situaci, která na našem e-shopu nastala.
Ještě jednou se omlouváme a věříme, že to vyřešíme v pozitivním znění.
Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent