• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod je v pohodě,ale psí bouda špatná
    • Balík roztrhaný,špatně zabalený.Bouda pro psa katastrofální kvalita.Díly nesedí,špatně nařezané díly.Montáž byla dost komplikovaná.Takové domado.velké mezery mezi díly bude zatékat při dešti.Nikomu nedoporučuji.

    Balík roztrhaný,špatně zabalený.Bouda pro psa katastrofální kvalita.Díly nesedí,špatně nařezané díly.Montáž byla dost komplikovaná.Takové domado.velké mezery mezi díly bude zatékat při dešti.Nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za poskytnutí zpětné vazby a omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil(a) s naším produktem. Jsme velmi znepokojeni tím, že Vaše očekávání nebyla splněna, a chceme tuto situaci co nejrychleji vyřešit.

    Vaše spokojenost s našimi výrobky je naší prioritou, a proto bychom rádi detailně prozkoumali, co se stalo. Prosíme Vás, abyste nám poskytl(a) číslo objednávky a fotografie problematických částí našeho produktu na našem webu nebo e-mailu. Tím nám umožníte lépe pochopit situaci a podniknout kroky k okamžité nápravě.

    Omlouváme se za veškeré potíže a děkujeme Vám za trpělivost. Jsme tu pro Vás a uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci napravili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Piskoviste je vyrobeno opravdu z tenkeho dreva, dalo by se rici i z nekvalitniho.
    • Zvolili jsme variantu impregnovane - prislo nam to skoro v oranzove barve a jeste to je natrany lážo plážo- odfláknuté
    • Píší, ze davaji k piskovisti lopatku zdarma, lopatku nam neposlalai, misto toho nam poslali mini babovicku

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a litujeme, že jste nespokojen(a) s kvalitou pískoviště a způsobem, jakým bylo zpracováno. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které to mohlo způsobit.

    Vaše spokojenost s našimi produkty je naší prioritou, a proto bychom rádi situaci co nejrychleji vyřešili. Prosíme Vás, abyste nás kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu. Poskytnutím čísla objednávky nám umožníte detailněji prozkoumat, co se stalo, a přijmout nezbytná opatření pro vyřešení této situace.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost. Jsme tu pro Vás a uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci napravili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nespokojenost s plachtou, která byla mizerně ušitá. Švy jsou křivé a visí z nich kusy nití. Některé přišité suché zipy se odtrhly a natržené je také jedno okno.
    • Jednoduchá stavba konstrukce.

    Nespokojenost s plachtou, která byla mizerně ušíta. Švy jsou křivé a visí z nich kusy nití. Některé přišité suché zipy se odtrhly a natržené je také jedno
    okno.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a litujeme, že jste nespokojen(a) s plachtou, kterou jste obdržel(a). Omlouváme se za jakékoliv nedostatky a nepříjemnosti, které to mohlo způsobit.

    Vaše spokojenost s našimi produkty je pro nás klíčová, a proto bychom rádi situaci co nejrychleji vyřešili. Mohli byste nás, prosím, kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu? Poskytnutím čísla objednávky nám umožníte detailněji prozkoumat, co se stalo, a přijmout nezbytná opatření pro vyřešení této situace.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost. Jsme tu pro Vás a uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci napravili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na urgence o dodání nereaguje kurýr ani obchod. Stav dodání je neznámý.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zanechání zpětné vazby a omlouváme se za jakékoliv potíže, které jste zažil(a) s dodáním vaší objednávky. Vaše spokojenost je naší prioritou, a jsme velmi znepokojeni, že k dodání došlo s problémy.

    Omlouváme se za nedorozumění a vzniklé nepříjemnosti. Pro detailní prověření situace bychom Vás rádi požádali o poskytnutí čísla vaší objednávky. Mohli byste nás, prosím, kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu? Tím nám umožníte rychle a efektivně zjistit, co se stalo, a poskytnout Vám přesné informace o stavu dodání.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost. Jsme tu pro vás a uděláme vše pro to, abchom situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží,pianko,JEDNA že ČTYŘ klávesnic zcela nefunguje.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zanechání zpětné vazby a omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti spojené s nefungující klávesnicí. Vaše spokojenost s našimi produkty je pro nás klíčová, a chceme co nejrychleji vyřešit tuto situaci.

    Omlouváme se za vzniklý problém a chceme Vám nabídnout co nejrychlejší a nejefektivnější řešení. Mohli byste nás, prosím, kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu? Tím nám umožníte detailně prozkoumat situaci a poskytnout vám instrukce pro výměnu zboží nebo vrácení peněz.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost. Jsme tu pro vás a uděláme vše pro to, abchom situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste byl(a) s našimi produkty spokojen(a).

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Plachta 2x4m ma rozměr1,9x3,9,tak tomu nerozumím.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zanechání zpětné vazby a omlouváme se za jakékoliv nedorozumění spojené s rozměry plachty. Vaše spokojenost s našimi produkty je pro nás klíčová, a chceme co nejrychleji vyřešit tuto situaci.

    Omlouváme se za případné nesrovnalosti v rozměrech plachty. Mohli byste nás, prosím, kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu? Tím nám umožníte detailně prozkoumat situaci a poskytnout vám vhodné řešení, včetně možné výměny nebo vrácení peněz.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost. Jsme tu pro vás a uděláme vše pro to, abchom situaci co nejrychleji vyřešili a zajistili, abyste byl(a) s našimi produkty spokojen(a).

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • bordel

    dostat zásilku po 11 dnech je tristní
    PM

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, objednávku jste si vytvořili 29.03.2023.
    Objednávku jsme odeslali 30.03.2023.
    Takže klidně se nám ozvěte na e-mail nebo telefonicky a klidně si vyslechneme to, co se stalo, protože pravděpodobně došlo k nedorozumění.

    S pozdravem
    Tím Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nefunguje

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zanechání zpětné vazby a omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti spojené s nefungujícím zbožím. Vaše spokojenost s našimi produkty je naší prioritou, a chceme co nejrychleji vyřešit tuto situaci.

    Omlouváme se za vzniklý problém a chceme Vám nabídnout co nejrychlejší a nejefektivnější řešení. Mohli byste nás, prosím, kontaktovat na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu? Tím nám umožníte detailně prozkoumat situaci a poskytnout vám pokyny pro nápravu nebo výměnu zboží.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost. Jsme tu pro vás a uděláme vše pro to, abchom situaci co nejrychleji vyřešili.

    S pozdravem,
    Tým BESTENT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemohu hodnotit, zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zanechání zpětné vazby a omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti spojené s nedodáním zboží. Vaše spokojenost je pro nás klíčová, a chceme se postarat o co nejrychlejší a nejefektivnější řešení této situace.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek jako takový vůbec nesplňuje popis .
    Altán přišel nekompletní. Strecha altánu má jinou barvu než bočnice . Prodejce o rozdílného odstínu vi. V návaznosti na reklamaci nám nabídl zaslání stání jiného v zelené barvě , kde rozdíl není tolik vidět . Strecha má bílé lemování i když prodejce tvrdí, ze nemá . Osobně způsob takového prodeje je opravdu smutný a určitě obchod a nákup v něm nedoporucujeme.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí jakým způsobem jste se postavil k této recenzi. Vašeho případu jsem si samozřejmě vědom, bohužel nastal problém v ne uplně totožných barvách bočnic a střechy nůžkového stanu. Tento problém vznikl už když to balili u našeho dodavatele, takže jsme jej nemohli nijak ovlivnit. Samozřejmě nás toto nijak neomlouvá a ihned poté co jste nám problém oznámil jsem, nabídli že stan od vás zdarma odvezeme a buď jej vyměníme za jinou barevnou kombinaci a nebo vám rádi vrátíme peníze, pokud vám výrobek nevyhovuje. Vy jste toto odmítl s tím, že vám máme pouze poslat ještě jednu stěnu stanu a původní stan si necháte. Tudíž je očividné, že výrobek na tom nebude tak špatně, pokud jste ochoten si ho nechat a nemáte zájem jej ani vrátit ani vyměnit.

    I tak doufám že budete se stanem spokojen a u příštího nákupu bude vše na 100%, jelikož na preciznosti a rychlosti si zakládáme.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    2 metry je 200 cm a ne 190 cm????

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    V popisu je psáno -

    " Rozměry krycí plachty: 2x2m (tolerance +/- 7%)"


    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    bylo mi řečeno že jse naskalnuje 23.9. a zboží mi vůbec nepřišlo a jsem nespokojena z komunikací

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní recenze o to víc, když víme že problém opravdu nastal. Zboží které jste objednala nám bohužel dodavatel nezaslal a tak jsme vaši objednávku nebyli schopni vybavit včas. Kolegyně vás o všem co se s balíkem dělo sice informovala, ale chápu že to nemění nic na vašem rozhořčení. Bohužel i takováto situace se muže stát a my se omlouváme že vaše objednávka nebyla včas vyřízena, věřte že děláme maximum aby jsme takovým problémum předcházeli a do budoucna se dalších takových chyb vyvarujeme.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Komunikace

    Zboží bylo bez podložek a jedné černé zátky. Spodní část jedné nohy znatelně poškrábaná (zřejmě už použito). Kalouny dost krátké na přivázání.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za situaci a mrzí nás že s produktem nejste uplně spokojená. Samozřejmě situaci nahlásíme jak reklamačnímu technikovi, atak vás na email kontkatuji i já osobitně abychom situaci prošetřili.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zboží, píškoviště je z tenkých desek, které se prohýbají, za ty peníze šmejd, už bych zde nic nekoupila!!

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za situaci, samozřejmě situaci nahlásíme reklamačnímu technikovi, aby Vás kontaktoval.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo doručeno rychle ale všechny gely to ne vytvrdi což pro mě taková lampa je úplně k ničemu

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za vziklé nepříjemnosti, samozřejmě situaci nahlásíme reklamačnímu technikovi, aby Vás kontaktoval a celou záležitost s Vámi prošetřil. Pokud jste opravdu obdržela nějakým způsobem nevyhovující produkt, měla jste nás ihned kontaktovat na lince +420 511 444 903 každý den od 08:00-16:30 a společně vymyslíme řešení.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mažou negativní recenze na výrobky

    Zakoupen foliovník, který je bohužel velice nekvalitní. Po napsání recenze ji obchod okamžitě ze svých stránek od produktu smazal. Takové jednání považuji za snahu zamaskovat, že některé výrobky mohou být nekvalitní.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Vidíme-li negativní recenzi, vždy na ni odepisujeme, jak právě teď Vám.
    Bohužel, nedostali jsme do dnešního dne od Vás žádný e-mail ani telefonát, a bohužel ani nikde nevidíme Vaše negativní komentáře.
    Jste si jistá, že jste je napsali pod naším jménem?

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží je nekvalitní

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za situaci, samozřejmě situaci nahlásíme reklamačnímu technikovi, aby Vás kontaktoval.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Problémy s dopravcem.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Poučíme kurýrní společnost, aby se nesrovnalosti v budoucnosti nestávaly.
    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dobrý večer jsem sklamaná spousty věcí nesouhlasí ukotvení chybí sklamala jsem se šrouby chybí špatné konce u tří trubiček daly jsme to těžko dohromady mněly by jste si na balení zboží dávat pozor

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    V první řadě se omlouváme za situaci, která nastala při Vaší objednávce.
    Budeme Vás kontaktovat co nejdříve, abychom situaci vyřešili.
    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalita provedení je zoufalá.

    Doporučuji úplně rozbalit před řidičem.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Do budoucna prosíme, nejprve je třeba se ozvat, jaká situace nastala, co se děje, a ne tehdy, když už svépomocně zasahujete do produktu, více se možná stane, než bylo, a pak je to horší než je.
    Tak příště prosíme, ozvat se nám, nedělat nic svépomocně, pokud se na to necítíte a pomůžeme Vám k pozitivnímu výsledku.

    S pozdravem
    Tým Bestent