• Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vůbec nesouhlasí rozměr,který byl udán,pokud bychom potřebovali přesný rozměr plachty,tak by chybělo 11cm,což je katastrofa.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Avšak u každých placht, stejně jako u té, co jste si sami objednali, je napsána tolerance -Rozměry: 2 x 6 m (+/- 7%).
    Když jste si dělali objednávku, mohli jste to tam vidět.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodací lhůty uvedené internetovém obchodu nejsou aktuální! Zboží jsem objednával na základě informace o doručení které se ovšem v realitě líbilo o 2 týdny. Proto jsem objednávku zrušil a zboží koupil jinde dokonce za lepší cenu.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    V první řadě se omlouváme za situaci, která nastala při Vaší objednávce.
    Budeme Vás kontaktovat co nejdříve, abychom situaci vyřešili.
    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dodání rychlé... ale produkt přišel poničený a špinavý...

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    V první řadě se omlouváme za situaci, která nastala při Vaší objednávce.
    Budeme Vás kontaktovat co nejdříve, abychom situaci vyřešili.
    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto příšerný e-shop
    • Totální ignorace a nulová komunikace

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Omlouváme se za situaci, která nastala při Vaší objednávce.
    Dne 21.02.2022 Vám byl odeslán e-mail o objednávce, a Vy jste nám na to reagovali.
    Hned ten den jsme Vám zpětně odepsali, vysvětlili situaci, a Vy jste souhlasili, že pokud se bude nejdál čekat za zboží, objednávku můžeme stornovat a peníze dobropisovat.
    Peníze jsme dobropisovali hned ten daný den 22.02.2022.
    Takže klidně nám můžete dát zpětnou vazbu, pokud jsme na něco zapomněli nebo něco podobného.
    Děkujeme.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Delší dodací lhůta, špatné balení uvnitř krabice, sedák z ekokůže bez jakéhokoliv obalu volně v krabici mezi spoustou roztrhané a špinavé výplně.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    V první řadě se omlouváme za situaci, která nastala při Vaší objednávce.
    Budeme Vás kontaktovat co nejdříve, abychom situaci vyřešili.
    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo úplně jiné a navíc poškozeno.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Křeslo má hroznou kvalitu. Nemůžu bohužel vrátit,syn při vybalování totálně zničil obal.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi stalo 940kc a ja zaplatila omylem 990kc nemam ani zbozi ani penize uz nikdy FRICOVA

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den přejeme p. Fricova,
    zkontrolovali jsme průběh vaší objednávky a vidíme, že vše proběhlo v pořádku.

    Objednávku jste udělali 14.12.2021 v 19:13 hodin, expedována byla 15.12.2021 v 8:36 hodin.
    Podle čísla balíku v systému PPL byla zásilka doručena 16.12.2021 ve 13:05 hodin.

    Objednávka byla v hodnotě 702kč a kurýrovi jste zaplatili 702kč.

    Pokud stále evidujete při vaší objednávce nějakou nesrovnalost prosím kontaktujte nás na naší infolince nebo na email [email protected].

    Děkujeme a přejeme pěkný den
    S pozdravem
    Tým Bestent.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Realita se ani zdaleka neztotožňuje se zbožím nafoceném "pro katalog"

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednávku jsem učinil s Bestent.cz.; Fakturu za objednané zboží "zahradní foliovník-pařeniště; kod produktu 8271; na sumu 778 Kč; jsem obdržel od SFTB CzechRepublic s.r.o.; reklamaci na nedodaný díl zaslal na Bestent.cz; a odpověď na tuto reklamacipřišla jako "Váš případ č.:xxxxxxxx na FOXIGY ;
    • Takže pro zákazníka absolutní informačně - komunikační guláš.
    • Na webstránkách chybí jasné kontakty jako např.: e-mail; telefon; na jednatele společnosti, obchodníka, reklamační oddělení a pod.

    V případě problémů s dodaným zbožím, je absolutně nejasné na koho se obrátit. Informačně- komunikační guláš!!!

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Komunikační guláš by nebyl, kdybyste to četli pěkně, pomalu a s porozuměním.

    Jsme stránka jako každá jiná, kde na stránce máme -

    1. kontakty - v kontaktech naleznete: e - mail, telefon, jména, vše.
    2. na stránce je link a jmenuje se - reklamace/ vrácení zboží - kliknete a tam si zadáte případ

    Příště klidně volejte, nebo pokud to nenajdete kontakt, tak znáte-li stránku FACEBOOK - tam jsme také, do vyhledávání dáte "BESTENT" a napište zprávu.
    Potom Vám vysvětlíme vše od A po Z pomalu, plynule, srozumitelně, co je kontakty, reklamace, kde se co píše, a kde co máme.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo špatně zabalené,v hrozne potrhane krabici,a hlavně zidle byly komplet všechny poškrabané.. už bych si z obchodu neobjednala..

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Není možnost si vybrat doručení na zásilkovnu či na poštu

    Objednání proběhlo hladce, ale pak mi kurýr napsal, že mi bude doručovat tři různé zásilky, a to z firmy s jiným názvem. Protože jsem si objednal jen jednu věc a nechtěl jsem nic vracet napsal jsem do obchodu e-mail a když nebyla žádná reakce, tak jsem tam volal. Reakce pracovnice mi připadla slušně řečeno nevstřícná. Nakonec však byly věci dány do pořádku a zboží jsem v pořádku dostal.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    V telefonu Vám jasně bylo vysvětleno, že společnost jsme jiná, ale e-shop stránka se jmenuje také jinak, celou věc jsme prověřili a vše vysvětlili, bohužel, Vy jste nám bezdůvodně řekli, že nepřeberete zásilku, a to jste si ji vytvářeli den před , zač už my nemůžeme.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Hrozne spatna komunikace obchodu
    • Zbozi neodoslali dle toho jak informovali
    • Vyslovene arogantna pani na zakaznickej servisu, ktera mi nakonec polozila

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Objednávku jsme odeslali v ten samý den, jak jste si vytvářeli objednávku.
    Bohužel, my už kurýrní společnost nejsme, abychom měli na starosti i doručování balíků.
    Pro budoucnost raději našim zákazníkům doporučujeme, si objednat produkt alespoň 2 - 3 dny dopředu, ne 1 den předtím, a druhý den chcete mít produkt doma, třeba bohužel počítat s časovým rozpětím.
    Zákaznická podpora dělá vše proto, aby našim zákazníkům věděla pomoci, ale chovat se k nim hrubě, který bohužel zato nemohou, že v kurýrní společnosti nastaly komplikace, také není dobře.
    Náš e - mail, který jsme Vám poslali, kde se Vám omlouváme za kurýrní společnost a nabídli jsme Vám 15% slevu jste odignorovali, takže si myslíme, že z naší strany proběhlo všechno, jak mělo.
    Pro budoucnost jen radíme, objednat si zboží dříve, přece jen, neumíme bohužel ovlivnit budoucnost co nastane.

    S pozdravem
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jiný prodejce ,jiný dodavatel a problém s reklamací !

    Již nikdy si u této společnosti nic neobjednám !Nakupuji přes eshop
    několik let a s takovým postupem a přístupem jsem se nesetkala.
    Nemám ani poničené zboží a ani peníze. Jen jsem na poštovném o pár
    stovek lehčí!

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace s prodávajícím ,slibujou a neplnéji

    K zakoupenému zboží slibují dárek.Dostala jsem kousek roztrhané plachty.Tak jestli to měl být dárek nevím.Po telefonátě s obchodem mi řekli že se zeptají ve skladě a od té doby se nikdo neozval.Nedělejte z lidí hlupáky.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod je v pořádku, ale výrobek mě zklamal .Nejsem spokojena z pokrytím stánku a nelze použít zástěny chybí suché zipy po okrajích ! Celková nespokojenost!

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • pohodlné sezení
    • nevyhovující kvalita zboží
    • praní potahu - díky nutnosti odmontovat celou konstrukci, aby se dal vůbec sundat
    • velmi hlasité přecvakávání při polohování podnožky
    • křeslo není až tak moc houpací

    překližkový rám houpacího křesla je poškrábaný na hodně místech
    díry pro spojení dílů nejsou dost hluboké, aby se dalo křeslo sešroubovat za uvedených 10 minut
    některé pásky okolo vnitřní kovové konstrukce, které tvoří podpěru potahu se hýbají, takže se při povlíkání potahu rozjíždí a není jisté jaký vliv to bude mít při sezení
    úplně chybí jakékoliv krytí rámu zespodu proti poškrábání podlahy

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednal, zaplatil, smlouva platná, zboží zatím nedodáno, přišel e-mail že se po smlouvě mění cena a jestli si chci doplatit. Uvažuji předat inspekci.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr
    • rychlé doručení
    • Místy lživý popis výrobků
    • odbytý návod u výrobku
    • mazání komentářů

    Kupoval jsem dětské pískoviště https://www.bestent.cz/piskoviste-pro-deti/impregnovane-piskoviste-s-lavickami-140cm/

    S produktem jsem nespokojen na základě dvou poměrně zásadních věcí:
    1. Pískoviště není z borovicového dřeva, ale ze smrkového. Je jen natřené tak, aby vypadalo jako borovicové. V průřezu je to jasný smrk a je velmi lehké.
    2. V balení byly dva návody, jeden v polštině a druhý v češtině. Ale nejlíp uděláte, když je rovnou vyhodíte a uděláte to podle sebe, protože každý ukazuje úplně jiný postup. Navíc se neshodnou ani ve výčtu materiálů - prkének cca 10x30 má být podle polského návodu 4 ks, podle českého 10 ks, ale přišlo jich 14.

    Abych nebyl jen negativní, smrkové prkna jsou alespoň rovné, nezkroucené.

    Navíc mi byl u tohoto produktu smazán komentář, což považuji za dost nekalou praktiku.

    Pokud bude u tohoto produktu (a jemu podobných) alespoň upraven popis, aby odpovídal realitě, můžu toto hodnocení smazat.

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,


    Děkujeme za recenzi.
    Nicméně, bohužel do dnešního dne od Vás neevidujeme žádný e - mail ani telefonát o tom, abyste měli nějakou nesrovnalost při produktu.
    Klidně nás proto prosím kontaktujte a my to budeme promptně řešit.


    S pozdravem,
    Tým Bestent

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychld doruceni
    • Nekvalitne zbozi pisana 100%bavlna a doslo mi povleceni z nejlevnejsiho polyesteru tej najhorsej kvality
    • Arogancia obchodu pisem co mi dosli a ci vedia co je klamliva reklama a ich drza odpoved ma fakt nadzvihla az ked som napisala ze na nich poslem coi tak mi poslala formular na vraceni zbozi samozrejme na moje naklady

    Nekupovat nic nekvalitne zbozi a som zvedava ci mi vratia peniaze

    Reakce obchodu Bestent.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za recenzi.
    Ano, pokud si přečtete podmínky, které máme na e -shopy, tak je právem v pořádku, že vracíte Vy na své náklady zboží, které se Vám nelíbí, čili je to z vaší strany, ne z naší.

    S pozdravem
    Tým Bestent