Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Postýlky se nadají kombinovat mezi s sebou. Člověk si tak musí vybrat buď a nebo

    Chtěli jsme tentokráte kvalitní český výrobek a bohužel to není znát. Dosud vše, co se nám líbilo jsme objednávali z Polska. Postýlka safe 3V1 se šuplíkem nám přišla jako dobré řešení, zejména kvůli odejmutí svrchní části, která bohužel po smontování již odejmout nejspíše nepůjde. Prkýnka vypadají jako z běžných kutilských obchodů (Hornbach etc..) Béžová je mnohem tmavší než jsem očekávala a odstín má studený podtón. Nátěr je Steklý ve všech dírách, takže si je musíte znovu provrtat. Šrouby jsou vidět, očekávala bych záslepky na všechny šrouby a ne jen dvě na chybějí zábranu, až tu velkou odmontujeme, tak tam budou vidět díry. Známí si také objednali odsud, dostali i nějaký prostředek na promazání, aby postel nevrzala a prý vrže jak kráva. Mají ji v bílé a barva je zteklá i na trámcích. Čekala bych pár součástech navíc, kdyby se něco zlomilo (třeba ty dřevěné kolíky). Manžel prohlásil: "Odsud už prosím nic neobjednávej. Zlatý Poláci." Velmi mě to mrzí, očekávala jsem od toho více. Možná je to tím, že jsem zvyklí si nábytek vyrobit, chtěli jsme ušetřit čas i práci a rozhodli se pro tohle řešení, ale nejsme spokojeni. Šuplík je na dvě věci, dáte do toho pár věcí a kolečka to nepobírají.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel, obchod nemohu doporučit. Za tu ,,super" cenu dostanete pár popraskaných smrkových prkýnek, které jsou v našem případě natřené bílou barvou no a nikdo si moc nelámal hlavu se zakrytím otvorů pro šrouby a spojovací materiál. Co se týká návodu na složení, tak byl problém se orientovat co vlastně skládám, vzhledem k tomu, že dostanete návod na více typů postelí. Jako by byl problém vytisknou na každou postel vlastní návod. No a když už jsme u tisku, tak by neškodilo to vytisknout trochu čitelněji a ne jako na tiskárně, kde dochází toner. Některým opravdu může dělat problém postel složit ať už proto, že se ztratí v návodu nebo protože díly postele k sobě jdou tak strašně špatně spojit. Nicméně, co jsem si četl recenze jiných obchodů, tak je to asi normál a nic lepšího zde koupit nejde, což je vlastně strašně smutný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost komunikace se zákazníkem ohledně termínů objednávky
    • Nedodržení termínu doručení
    • Podávání nepřesných informací ohledně jednotlivých částí objednávky

    Objednávali jsme postel s matrací, chráničem, mantinelem. Objednávka nebyla dodána v termínu. Termín dodání byl 2-4 týdny, již je to 5 týdnů a objednávku stále nemáme. Po dotazech na termín doručení, jednou se šil mantinel, ikdyž byl při objednání i v době komunikace skladem, potom chyběl rošt, najednou chyběla i matrace. Jako omluva obchodu byla nabídnuta sleva na příští nákup 200 Kč.

    Reakce obchodu Benlemi

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo ke zpoždění objednávky z důvodu chybějícího materiálu a některých výrobků. Objednávku jsme se snažili vyexpedovat co nejdříve to bylo možné.
    Tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zbozi 4 unora, dostala jsem potvrzeni od Gopasu od zaplaceni. Obchod neposlal nic ani potvrzeni o prijeti objednavky a take zadnou dodaci lhutu.
    dnes jsme skoro v breznu nikdo mi ani kontaktoval, pouze email at ochodnotim obchod.

    Reakce obchodu Benlemi

    Mrzí nás, že došlo k menšímu zpoždění odeslání objednávky. Potvrzení o přijetí objednávky se odesílá automaticky, avšak někdy může spadnout do složky spam nebo hromadné. Jsme připraveni poskytnout informaci o stavu objednávky buď emailem, na chatu nebo telefonicky.
    Objednávka byla vytvořena 5. 2., odeslali jsme ji 27. 2.
    Tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Snaží se řešit problémy, respektive nyní mám dojem, že se tak spíš snaží vypadat
    • Kvalita neodpovídá ceně
    • Otvory mají špatné průměry, jsou mělké a křivé, šrouby nejde protlačit, kolíky jsou naopak volné, nedrží a hrozí odpadnutí stříšky, když se na ní dcera pověsí
    • Materiál ze slepovaných cca 15 až 25 cm dlouhých kusů nebo spíše zbytků
    • Lakem zalepené otvory

    Psal jsem recenze už dříve a přesto jsem opět dostal mail s žádostí o recenzi. Vůbec tomu nerozumím. Ve firmě zřejmě vládne zmatek ve všem. Doporučuji se vyhnout obloukem. Ušetří to starosti.

    Reakce obchodu Benlemi

    Mrzí nás, že opětovně dorazil formulář od Heuréky, formuláře se zasílají automaticky přes Heuréku, ne naši firmu.
    Problémy s doručenou postelí jsme se se zákazníkem snažili řešit, přesto však neměl o žádné z navržených řešení zájem.
    Tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednávce mlčení, zboží ani informace nedoručeno

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, pane Rudolfe,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše objednávka dorazila později, než měla. Vstoupily tam vánoční svátky, které prodloužily dobu výroby. Posíláme vždy email, když je objednávka přijatá a v případě platby předem informaci o přijaté platbě. Poté informujeme až když objednávku předáváme dopravci. Pro případné dotazy ohledně stavu objednávky jsme během pracovní doby k dispozici na emailu, chatu nebo telefonu.
    Věříme, že budete spokojen s kvalitou dřevěného televizního stolku.
    S přáním pěkného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodání je opravdu neuvěřitelně dlouhé

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Veroniko,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že vyřízení Vaší objednávky trvalo delší dobu, než bylo uvedeno na našem webu. Došlo ke zpoždění dodávky materiálu na výrobu prostěradel. Věříme však, že budete přesto spokojená s kvalitou dodaných prostěradel.
    S přáním všeho dobrého, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rad bych dal pozitivní zpětnou vazbu, ale nic mi ještě nepřišlo a ani nevím kdy má přijít.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, Honzo,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Objednané přídavné nohy Foots máme ve výrobě a pracujeme na jejich dokončení. Z toho důvodu jsme je zatím neodeslali. U zboží, které není skladem, uvádíme vždy dobu výroby, během které jsme schopni zboží vyrobit/nechat vyrobit u dodavatele. Někdy může nastat situace, kdy si stejné zboží objedná více zákazníků a může se ještě nějakou dobu jevit jako "skladem", ale máme k dispozici aktuálně jen 1 ks. Jakmile Vaši objednávku dokončíme, budeme Vás informovat emailem o jejím odeslání.
    S přáním pěkného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Benlemi NEVYRÁBA všetky druhy nábytku, ktoré predávajú na internete, ale i prekupuje.
    Po objednaní nám paní zavolala a mimo iné po našom dotaze na termín doručenia nám povedala, že výroba funguje obmedzene skrz dovolenky, ale termín dodržia. Hneď po vybalení nás zaskočil návod v polštine. Bohužiaľ chýbal jeden kus postele. Po mailovej komunikácii nám oznámili termín dodania do 10 dni. Po tomto termíne nás nikto nekontaktoval :( Zákazník musí prosiť, aby s nimi začali komunikovať a dať im druhú šancu a neodstúpiť od zmluvy. Chýbajúcí diel nám dorazil 29 deň po reklamácii. Bola to pre nás nemilá skúsenosť, chceli sme podporiť rodinnú firmu, ale bohužiaľ túto "rodinu" Benlemi nedoporučujeme.

    Reakce obchodu Benlemi

    Pěkný den, pane Petře,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že u dodané postele chyběl díl, jehož dodání jsme neprodleně řešili s naším dodavatelem. Díl jsme museli nechat vyrobit ještě jednou, protože jej na cestě k nám poškodil dopravce, o čemž jsme Vás informovali a z toho důvodu se vyřízení Vaší reklamace protáhlo. Věříme však, že je Vaše postel již v pořádku a jste s ní spokojeni.
    Abychom mohli poskytnout co nejširší nabídku různého zboží našim zákazníkům, spolupracujeme také s českými i zahraničními dodavateli. Zda daný výrobek vyrábíme my, nebo si jej necháváme vyrábět, naleznete vždy v popisu parametrů u jednotlivých výrobků. Naše dodavatele si vždy pečlivě vybíráme tak, aby kvalita nabízených výrobků byla vždy co nejvyšší.
    S přáním příjemného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Psali dodání 3-6 týdnů, je to víc jak sedm a doteď žádná zpráva o tom, kdy doručí

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Aleno,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se nám nepodařilo Vaši objednávku včas dokončit kvůli opožděným dodávkám materiálu, který jsme potřebovali k výrobě postele. Děláme vždy vše, co je v našich silách, abychom termín výroby stihli, avšak v některých případech může dojít ke zpoždění, což nedokážeme vždy ovlivnit. Pokud byste se v budoucnu rozhodla nám dát ještě šanci situaci napravit, rádi Vám poskytneme slevu na objednávku 6%. S přáním pěkného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu jak může prijít dotazník spokojenosti ještě předtím než je zboží doručeno….‍♂️

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, pane Tomáši,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že dotazník spokojenosti dorazil dříve než Vaše objednávka. Stává se to tehdy, kdy je některé zboží z objednávky skladem, což je zrovna případ přídavných nohou Foots, které máme ve variantě, kterou jste si objednal. Ještě pracujeme na výrobě postele, abychom mohli Vaši objednávku včas odeslat. Budeme rádi, pokud si najdete chvilku pro hodnocení výrobků, až je budete mít doma.
    S přáním pěkného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Za mě celkové špatná komunikace,žádný zpětný eimel nic,a zboží po 30dnech stále nemam

    Reakce obchodu Benlemi

    Pěkný den, paní Petro,
    děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí, že došlo ke zpoždění vyřízení Vaší objednávky. Je to z důvodu opožděné dodávky materiálu do výroby. Emailem jsme Vás o zpoždění také informovali. Věříme, že jakmile zboží dorazí k Vám, budete s jeho kvalitou spokojená.
    Přejeme Vám pěkné letní dny, Tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dokud ani po měsíci zboží nebylo doručeno. Jedná se o dárek pro vnučku, které bychom chtěli houpačku darovat k narozeninám a ne až někdy po.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, pane Petře,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že došlo ke zpoždění ve vyřízení Vaší objednávky způsobené výpadkem materiálu potřebným pro výrobu. Dělali jsme, co bylo v našich silách, aby byla houpačka vyrobena co nejdříve to bylo možné. Věříme, že Vaší vnučce houpačka udělala radost a líbí se jí.
    S přáním krásného dne, tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je to již 22 dní, objednávku stále nemám a nidko se mi ani sám od sebe neozval, že má zdržení, musela jsem volat.

    Zboží hezké, ale dodací doba 4 týdny v dnešní době a bez jakékoli zprávy mi přijde moc.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Martino,
    mrzí nás Vaše recenze a že jsme nestihli Vaši objednávku dodat v avizovaném termínu. Očekávali jsme naskladnění zboží v termínu během 3 týdnů od vytvoření Vaší objednávky, nicméně došlo k neočekávanému zpoždění odeslání od našeho dodavatele. Ohledně stavu Vaší objednávky a následném zpoždění Vás informovala kolegyně emailem i telefonicky.
    S přáním pěkného dne, tým BENLEMI.

    • Dlouhá reakční doba

    Reakce obchodu Benlemi

    Pěkný den, pane Petře,
    děkujeme Vám za Vaši recenzi. Mrzí nás, že se nám nepodařilo dodržet slíbený termín výroby závěsného křesla Vicos způsobený delší výrobou konstrukce. Věříme však, že budete s křeslem spokojeni a bude se v něm skvěle relaxovat. :)
    S přáním krásného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    slibovane dodani 2-4 tydny od objednani, zbozi zatim nedorazilo (objednano 5.1.) a ani telefonicky mi nejsou schopni rict kdy dorazi (po mesici od objednani udajne cekaji na material)

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, pane Honzo,
    mrzí nás Vaše negativní recenze.
    Všechny objednávky se snažíme vyřizovat v nejkratším možném termínu. Jak jsme Vás informovali emailem, bohužel se nám opozdila dodávka materiálu od našeho dodavatele, který dorazil tento týden. Vaši postel jsme již dokončili a budeme ji co nejdříve posílat k Vám. Jakmile bude nachystána k expedici, dostanete od nás email. Věřím, že budete s objednanou postelí Tatami spokojeni. :)
    S přáním příjemného dne, tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdříve se vše zdálo super. Dokonce i hovor na rekapitulaci objednávky s tím, že slib dodání do Vánoc ze stránek platí určitě a že se pokusí dodat i dříve. Tento slib na webu , a posléze i po telefonu člověka motivoval k objednávce. Za mě reklamní podvod … v pracovní dny nyní mají vypnutý telefon …. Zklamání veliké. Vždy chci podpořit českou firmu, ale proč nikdo už nekomunikuje ?

    Reakce obchodu Benlemi

    Hezký den, pane Pavle,
    jsme moc rádi, že se vše nakonec vyjasnilo a věříme, že s postýlkami Kiddy budeme velmi spokojeni :).
    V období 23.12. až 1.1. byla firma z důvodu celozávodní dovolené uzavřena. Našim zákazníkům jsme to avizovali na webových stránkách a emailem.
    S přátelským pozdravem, tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dopravce vůbec nedorazil

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Ivo,
    velice nás mrzí, že k této situaci došlo. S dopravcem PPL máme dlouhodobě dobré zkušenosti.
    Dopravce nás informoval, že zásilka byla opakovaně doručována na adresu a to ve dnech 13.12. a po té 14.12.2022.
    Povlečení se tak vrátilo zpět k nám na sklad z důvodu nepřevzetí.
    Věříme, že Vás to neodradí od budoucích nákupů a zasíláme Vám na email malé překvapení.
    S přáním krásného dne, tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Postel 120 cm
    • Nekvalitní zpracování
    • Doba dodání
    • Komunikace
    • Doprava

    Velmi nekvalitní zpracování postele. Délka některých částí vzájemně nepasovala a vznikla tak škaredá mezera. Dřevo je přemalováno jednou vrstvou bílé barvy, místy jdou vidět jednotlive tahy. Na bílé posteli jsou zlaté šrouby bez krytek.

    Reakce obchodu Benlemi

    Hezký den, paní Michaelo,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Mrzí nás, že nastaly komplikace během doručování Vaší objednávky, a že s Vámi dopravce nekomunikoval ohledně doručování Vaší objednávky. Rozhodli jsme se s ním ukončit další spolupráci.
    Kontaktovali jsme Vás ohledně nedostatků na posteli a pokud nám pošlete email s fotkami, budeme s Vámi situaci dále řešit.
    S přáním pěkného dne, Tým BENLEMI.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhé čekání na objednávku

    Reakce obchodu Benlemi

    Hezký den, paní Moniko,
    vaši objednávku na matrace a pěnové puzzle jsme přijali 23.10., předběžný termín odeslání je do 11.11.
    Doba dodání objednávky se vždy řídí produktem, který má nejdelší dobu dodání. Ve Vaší objednávce se tak řídíme datem odeslání matrací, u kterých uvádíme 2-3 týdny. Věříme, že budete s produkty spokojená :).
    S přátelským pozdravem, Tým BENLEMI