Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vizualne pekne
    • Dobra komunikace obchodu
    • Dlouha dorucovaci doba, i pres zbozi na sklade (jednalo se jen o doplnkovy sortiment).
    • Do dreva se delaji rypance, diry velmi snadno.
    • Ne vsechny spoje dokonale sednou - skviry ve spojich u domeckovych posteli.

    Reakce obchodu Benlemi

    Pěkný den, paní Heleno,
    mrzí nás Vaše negativní recenze. Objednávky vždy zpracováváme v co nejkratším možném termínu od jejich přijetí. Vaši objednávku jsme odeslali do 10-ti dnů od jejího přijetí. U příslušenství máme běžnou dostupnost 1-4 týdny.
    Postele vyrábíme z kvalitního cinkovaného smrkového masivu. Tento druh dřeva má své přirozené vlastnosti, o tvrdé dřevo, jako je dub či buk. Pokud u vás došlo k nějakému poškození, které byste chtěla řešit reklamaci, tak prosím o vyplnění reklamačního formuláře na našich webových stránkách a naše zákaznická podpora se Vám bude plně věnovat. S přáním příjemného dne, Tým Benlemi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hezký nábytek
    • Nulový prozákaznický přístup

    Objednaná matrace přišla poškozená - natržení potahu.
    Reklamace nahlášena a po týdnu mne bylo sděleno - zamítnuto. Dopravce reklamaci neuznal.
    Doporučuji obchodu lépe balit matrace, pokud nemáte svoji vlastní dopravu a dopravce zachází se zbožím jako s hnojem. Ono pár milimetrů folie opravdu moc neochrání. Na trhu je spousta obalového materiálu, který se dá použít pro lepší zabezpečení.
    Jelikož bylo poškození vidět, situaci dále řešit nebudu, ale dovedu si představit, že poškození při přepravě bude takové, kdy při převzetí není vidět (probodnutí ostrým, tenkým předmětem v jednom místě). V tom případě bych řešil dále.
    Neochotu se alespoň zčásti podílet na škodě, kterou jsem jako kupující nezpůsobil, komentovat nebudu, nicméně přiznávám, že kvůli tomu píši tuto recenzi, aby si lidé dávali pozor.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, pane Michale,
    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.
    Obal zasílaných matraci je dvojitý a uzpůsobený k zasílání. Bohužel nezamezíme ze 100% případnému poškození.
    Vaši reklamaci jsme ihned po jejím nahlášení, obratem předali dopravci. Bohužel při převzetí zásilky, nebyl sepsán zápis o jejím poškození, který dopravce vyžaduje. Reklamace nám byla zamítnuta.
    Přesto jsme to nevzdali a znovu jsme požádali o opětovné posouzení a o kompenzaci vytaženého očka na potahu matrace.
    Jelikož nebyla reklamace ani podruhé uznána, tak jsme Vám nabídli, že z poloviny se budeme s Vámi podílet na nákladech nového potahu. Pokud budete mít zájem o toto řešení, stačí nám odepsat na email.
    S přáním krásného dne, Tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zacatkem zari jsem objednala dve detske zidlicky a stolek. Po vice nez mesici mi nebylo nic doruceno. Benlemi sam od sebe nekomunikuje, neozvou se, ze doslo k pripadnemu zpozdeni. 2x jsem jim musela psat s dotazem, kdy dodaji. Pozitivni recenze tohoto obchodu o rychlem doruceni se v tomto pripade nekona. Jiz bych zde nic neobjednala. Nabytek jsem potrebovala pro syna k narozeninam zacatkem rijna. Za me bohuzel zklamani.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Lucie,
    velice nás mrzí, že jste neobdržela včasnou informaci o Vaší objednávce a především, že k těmto komplikacím vůbec došlo. Bohužel jsme obdrželi mylné informace přímo ze strany našeho dodavatele a na základě toho, jsme se rozhodli s ním ukončit spolupráci.
    Pokud byste i přes toto zklamání k nám našla cestu, tak budeme moc rádi, když dostaneme šanci získat Vaši důvěru zpět.
    K objednávce Vám přidáme slevu 5%.
    S úctou, tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava

    celkově nepříjemné

    Reakce obchodu Benlemi

    Krásný den, paní Marie,
    jsme moc rádi, že na základě telefonického hovoru jsme si upřesnili, co Vás u objednávky potrápilo. Dopravce jsme upozornili, aby vždy informoval dostatečně předem, než zboží doručí. Těší nás, že balení i zboží se Vám líbí a že Vám vše přišlo v pořádku.
    Ať Vám medvídková podložka s hrazdičkou dělá jenom radost :).
    Mějte se moc hezky
    Tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na zboží.

    Reakce obchodu Benlemi

    Hezký den, pane Zdeňku,
    Vaše hodnocení nás velice mrzí.
    Prověřila jsem stav Vaší objednávky a máme ji připravenou k odeslání, pouze čekáme na platbu, kterou jste zvolil převodem.
    Dne 15.1. jsme na Váš email zaslali potřebné údaje k provedení platby. Věřím, že došlo pouze k nedorozumění :). Ověřte prosím úhradu.
    Pro jistotu Vám posílám podklady pro platbu ještě jednou na Váš email.
    S přáním krásného dne,
    Tereza z BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pěkný design
    • naprosto nefunkční design
    • celá postel se vyklá
    • nahoře se nedá spát, každý pohyb postel rozvyklá

    Postel je krásná, ale naprosto nefunkční. Celá se vyklá a kvůli tomu se nahoře nedá spát. Obchod dodal postel rychle, ale řešení reklamace se táhne už měsíce. Na poslední dotaz už mi ani neopověděli. Nejdřív mi doporučili všechny spoje slepit, čímž se postel stává nepřestěhovatelná, ale budiž. Ani to nepomohlo a celá postel se nadále vyklá. Jejich řešení je, že ji máme rozložit a zaslat zpatky, aby ji poskládali a prověřili závadu. Cahpu, nicméně rozložit nepůjde, je na jejich doporučení slepená. Když jsem na tento fakt upozornila, již se neozvali. Za tyto peníze jsem očekávala profesionální jednání a kvalitní produkt, bohužel Benlemi nedodal ani jedno z toho.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Schautová,
    Vaše nespokojenost a negativní hodnocení nás opravdu velice mrzí.
    Ohledně reklamace jsme spolu komunikovali a nabídli jsme Vám 2 řešení: nový model postele nebo navrácení peněz.
    Jako řešení jste zvolila navrácení peněz, což je zcela v pořádku a Vaše rozhodnutí zcela respektujeme.
    Požádali jsme Vás o rozmontování postele s doplňující informací, že díky lepení může při demontáži dojít k poškození postýlky, což nevadí. A až budete mít vše zabaleno a připraveno, tak Vám zajistíme svoz, po-té si výrobek u nás odzkoušíme a vrátíme Vám peníze na účet.
    Bohužel jsme od té doby již od Vás neobdrželi žádnou další informaci, že můžeme výrobek vyzvednout.
    Věříme, že se jedná pouze o nedorozumění.
    Kontaktovali jsme Vás proto znovu a budeme rádi, když vše dořešíme k Vaší spokojenosti :).
    Tým BENLEMI

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nekvalitní zboží
    • opoždené dodání

    Objednal jsem patrovou postel pro deti. Za pár dní mi slušně napsali, že mají problém s materiálem, postel doručili až za tři týdny, nevadí, svet se nezhroutí. Jenže po rozbalení jsem zjistil, že všechny rošty jsou z hrubého nehoblovaného dřeva se spoustou hrubých vad. Moje dcerka měla do minuty třísku. Tak jsem všech 28 roštů ručne ohobloval a osmirkoval. Když jsem jim to odfotil a napsal, komunikovali slušne, nabídly výměnu všech roštů, ale to už bylo pozde, já už postel nutně potřeboval a byla sestavená. Nabídli mi 10 procent slevu na další nákup, což jsem odmítl.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, pane Danieli,
    moc nás mrzí, že jste u nás nebyl s nákupem spokojený... Jedna věc je zpoždění dodání - bohužel se nám sešly komplikace u dodání materiálu a tím pádem prodleva v odeslání. V těchto případech naše zákazníky vždy informujeme, aby věděli nový termín dodání.
    Co se týká roštů - neohoblované či nezačištěné rošty, nejsou našim standardem a je nám líto, že dceři způsobily třísku. Rošty zasíláme zdarma k postelím standardně opracované a začištěné. Naším postupem je pak v případě reklamace vždy nejdříve případné poškozené díly vyměnit a nebo uplatnit slevu na další nákup. Mrzí mě, že Vám tento způsob kompenzace nevyhovuje avšak vždy se snažíme maximálně vyjít vstříc. Určitě pokud je ještě šance změnit názor na nás, jako na firmu, budeme moc rádi a uděláme pro to maximum :) Anna z Benlemi týmu

  • Obchod zrušil objednávku, tak nevím, proč mě obtěžujete nesmyslnými dotazníky!!!

    Reakce obchodu Benlemi

    Hezký den Vám přeji,
    děkujeme Vám za recenzi, i když nás docela mrzí... S dovolením bych ale ráda bych vše vysvětlila :)
    Z důvodu objednání produktu, u kterého se nám nečekaně prodloužila doba dodání - porucha výrobního stroje, jsem Vás telefonicky kontaktovala sdělila situaci. Měla jsem pro Vás dvě varianty a to počkat na dodání zboží - což by mělo být v horizontu jednoho měsíce až dvou a nebo, což jsme samozřejmě vzhledem k situaci naprosto chápali, objednávku stornovat. Domluvili jsme se tedy na stornování objednávky z časových důvodů.
    Emaily o hodnocení jsou automatické a z naší strany neovlivnitelné, chodí přímo ze společnosti Heureka, která eviduje pouze příchozí objednávku, resp. email. Pozdější stav objednávky, jako například storno, nebere v potaz. Proto Vám tedy i v této situaci email o hodnocení přišel. Za případné komplikace se omlouvám a i přes tuto situaci Vás kdykoli u nás rádi uvidíme a poradíme :) Za Benlemi tým, Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dřevěné rukojeti jsou asi o fous delší než prkna, takže prkna co jsou nejblíž rukojetem zcela nepřiléhají k bočnicím.
    • Největší fail je, že se nám při montáži zlomil šroub! Absolutně nechápu, co to dodáváte, když se při ručním šroubování do dřeva takový velký šroub zlomí. Snad se nám to nějak podaří spravit, dcera má za pár dní narozeniny.

    Vzhledem k tomu, že to byla dost drahá legrace, představovala bych si trochu lepší provedení a kvalitu komponent.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Simono,
    mrzí nás, že máte s produktem komplikace... Již jsem Vám zaslala email, jelikož k reklamaci potřebujeme více informací a také fotografie. Vše s Vámi vyřešíme tak, ať je co nejdříve vše v pořádku a dcerka má dárek v pořádku.

    Pokud k nám přijde reklamace, vždy děláme maximum pro to, abychom ji co nejdříve vyřídili - je však nutné vyplnit reklamační formulář nebo napsat email. V případě že se jedná o poškození montážního materiálu, jako je například šroub nebo vrut, je těžké toto ovlivnit jelikož nejsme výrobci. Víme ceny každého našeho produktu, která musí odpovídat své kvalitě. Jsme také jenom lidé a pokud se cokoli stane - produkt nesedí, apod. uděláme co je v našich silách abychom dodali správný, který ceně a kvalitě odpovídá. Ještě jednou se Vám za tuto komplikaci omlouvám a v tuto chvíli počkáme na Váš reklamační formulář, děkuji. Za Benlemi tým, Anna

  • Tezko mohu hodnotit zbozi, ktere mi nebylo doruceno

    Reakce obchodu Benlemi

    Hezký den Vám přeji,
    se zákazníkem jsme obratem vše vyřešili - nastala nám komplikace v emailech, kdy na daný produkt máme garantované odeslání do 4 týdnů, avšak email s hodnocením přišel mnohem dříve. Obratem jsme vše vysvětlili a již je vše v pořádku :) Za Benlemi tým, Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek je skutečně nádherný,bytelný. S tím problém není. Myslím,ze lepší postel na trhu není. Co je však doslova tragédie je organizace firmy.. problém s expedici,dodání nekompletní objednávky,špatná fakturace. A v době eshopu naprosto nepružná a pomalá komunikace. Nicméně nutno dodat,že personál je milý a snaží se. Pokud by byl na trhu konkurence schopný výrobek,jistě zvolím jinou firmu. Je to velká škoda.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem udělala téměř před dvěma měsíci a do dneška nic nedorazilo ani žádné informace o zpoždění! Neprofesionálnost, nedoporučuji! Jana Zavadilová

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, paní Jani,
    naprosto Vám rozumím a velmi mě mrzí postup vyřízení u Vaší objednávky. Bohužel nás zde zradila technologie, kdy se nám objednávka nezobrazila v přijatých objednávkách a tím pádem jsme s ní nepracovali dále. Moc nás celá komplikace velmi mrzí, jelikož vždy děláme maximum pro to, abychom objednávky odeslali co nejdříve a ke spokojenosti zákazníka. Pokud pro Vás můžeme cokoli udělat a pochybení napravit, budu moc ráda - vše jsem Vám také vypsala do emailové zprávy. Ještě jednou Vám velice děkuji. Za Benlemi tým, Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží 11.6. a dosud ho nemám. Dnes jsem ho chtěla znovu urgovat a telefon je nedostupný. Měsíc je opravdu dlouhá doba na doručení zboží. Už mě to nebaví.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nechápu, proč chodí e-mail o hodnocení nákupu, když zboží ještě nedorazilo...chápu, že je to automat, ale asi by to chtělo nastavit jinak.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, úplně vás chápu.

    Právě proto jsem včera osobně vyřešila situaci s maily tak, ať je dostanete vždy až v době, kdy budete mít svou objednávku doma rozbalenou. :) Pracovali jsme na tom několik týdnů, ale ne vše můžeme ovlivnit tak rychle, jak bychom si přáli.

    Hezky den, Anna z Benlemi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Matrace ani po tydnu nedorucena, dva dny dovolene k nicemu. Benlemi byl neschopen zaslat matraci podle domluvy. Ani po vlastnim zpochybneni se neobtezovali situaci resit. Dite denne ceka na postylku a matraci, breci, zklamane, v benlemi naprosto neprofesionalni, pofiderni pristup. Dite denne hleda matraci a ja denne nevim jak vysvetlit, ze neni. Bych to nikdy a nikomu nedoporucila. Mimo to, ze vycerpate celou dovolenou musite celit obrovskemu zklamani ditete.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Poptávala jsem obchod s prosbou a dotazem na doručení do konce 1. týdne. Dne 2. 1. mi byla prostřednictvím emailu přislíbena expedice na čtvrtek 3.1., protože mnou požadované zboží bylo skladem, expedováno bylo však až v úterý 8.1.
    • Deska pro připevnění přišla poškrábaná, vše bylo precizně zabaleno a nemohlo se tak stát při transportu, nejspíš byla poškrábaná už při balení.
    • Celková kvalita nepřiměřená ceně.

    Zklamání z poškozeného zboží, komunikace milá, ale k čemu když nedrží slovo.. Zboží budu určitě vracet.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den,

    ve zmíněné zakázce se nám sešlo několik provozních omylů. Od výrobní vady po evidenční chybu, což není naším standardem. Celou reklamaci jsme vyřešili expresně a zákazníkovi bez odkladu navrátili celou částku za pořízené zboží.

    Děkujeme.
    S pozdravem tým Benlemi

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zabudla som pouzit zlavovy kupon a ziadala o opravu. Niekolko krat som kontaktovala obchodnika. Bohuzial bez odozvy.

    Neodpovedaju na emaily.

    Reakce obchodu Benlemi

    Dobrý den, s úctou si dovolíme Vaši negativní recenzi rozporovat.
    Není pravdou, že neodpovídáme na Vaše e-maily. Kupříkladu na Váš e-mail ze dne 2. 7. 17:50 jsme zareagovali následujícího dne ráno, tedy 3. 7. v 7:37. V e-mailové schránce neevidujeme žádný nezodpovězený e-mail vůči Vám. Stejně tak nevnímáme, že jste se nás pokusila neúspěšně kontaktovat z telefonního čísla, uvedeného ve Vaší objednávce, v našich provozních hodinách.
    Slevový kupón jste obdržela po vytvoření objednávky a žádala jste jeho uplatnění na již vytvořenou objednávku, načež jsme Vám reagovali, že v tomto případě lze kupón použít na budoucí objednávku, nikoliv na současnou.
    Je pravdou, že jsme se s Vámi dohodli, z důvodu svátků a dovolených, na prodloužení termínu dodání, nicméně s tímto jste rovněž souhlasila.
    Nerozumíme důvodu Vaší negativní recenze, pokud cítíte z naší strany cokoliv, co ve Vás vyvolává rozhořčení, neváhejte nás kontaktovat na firemní e-mail [email protected], pokusíme se s Vámi celou záležitost prodiskutovat a otevřeně najít řešení. :-)
    Děkujeme a přejeme příjemný den.