Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na vrácení peněz si stanovili 14 dní

    Cenu navýšili přes 30%

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží deklarované skladem , není pravda a když vše uhradíte okamžitě tak vám v případě nedodání zboži nechtějí vracet peníze, Čekám již 14 DNÍ NA VRÁCENÍ PENĚZ / cca 5 0000 Kč /. Neplaťte dopředu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Drahé poštovné !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo skladem, příliž dlohý termín objednání, proto zrušeno a zakoupeno u konkurence ihned.
  • Tvrdily že umyvadlo bude a po 2 měsících že není, nebude

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    28.5.2022 jsme obednali lihový vaříč, dodnes není skladem. Obchod ani nenabídl alternativu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží nemají, přesto nabízejí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdĺhavé riešenie ľahko vyriešiteľných problémov, zlá komunikácia. Dlhá dodacia lehota (pravdepodobne vďaka spoločnosti Toptrans)

    Pokiaľ v tomto eshope nenakupujete na ičo s obmedzenou možnosťou platby v rámci zahraničia, a nepotrebujete žiadny ďalší kontakt pri spracovaní objednávky, pravdepodobne sa vyhnete viacerým komplikáciam. Po problémoch so samotnou objednávkou a zamenením balíkov prepravnou spoločnosťou som si nadrozmerný tovar s príplatkom za nadrozmerný tovar musel nakoniec vyzdvihnúť sám na vlastné náklady v 40km zvdialenom depe Toptransu, keďže som nemohol čakať na doručenie ďalších niekoľko dní (nevedeli mi konkretizovať dátum doručenia s odôvodnením, že mám nadrozmerný tovar).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kompletne celé od A po Z zle.
    • Totálna nekompetentnosť personálu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají zboží skladem i když na web.stránkách jsou k objednávce. Nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacenou objednávku zrušil obchod a od té doby vůbec nereagoval. Po mém druhém e-mailu, kdy mi laskavě vrátí peníze mi za 4 dny přišel e-mail, že na vrácení mají 14 dní!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem pouze zboží "skladem" ovšem bylo mi sděleno, že ho nemají resp.mají přednost zákaznící v kamenné prodejně..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruji,že mají zboží skladem, po objednaní se Vám 2 den ozvou,že zboží skladem není a ,že bude cca až za 2 měsíce a ještě ke všemu podražené o několik 100Kč
    • Nabizeji na svych strankach zbozi, ktere pak nejsou schopni dodat. Jinde toto zbozi k mani je.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednal a zaplatil bylo uvadeno, že je skladem. Nebylo, za nekolik dní mi volala paní, že zrovna na servisu něco odebrali co jsem měl v objednávce, tak zboží bude cca za týden. Řekl jsem ať tedy pošlou vše najednou až to bude, aby nechodily jednotlivé položky jak se nákladní. Nyni je to 27 dní. A nemám nic....
    Prvni objednavka byla 10.1. Zboží nebylo skladem, tak jsem si jeste po domluvě s pani, která volala 19.1. Priobjednal nějaké zboží.. Je to téměř měsíc a nikdo mě ani nekontaktoval...

    • Zboží zatím nebylo doručeno. Dlouha doba čekání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je třeba se dokola dožadovat daňového dokladu. Obchod však nereaguje. Na balíku jen nápis - doklad dodáme později. Na ulici je toto bězné, ale v eshopu? Asi je doba zlá...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Nejasný stav skladových zásob
    • Mizerná komunikace
    • Neodpovídají na maily
    • Neberou telefony
    • Zákazník je jim naprosto ukradený

    Objednal jsem zboží. Na stránkách to vypadalo, že je skladem (jinak bych to objednal jinde). Pobavila mě položka "balné" - to se snad účtovalo naposledy někdy v minulém století, ne? Když zboží nedorazilo za pár dní, poslal jsem mail. Bez odezvy, nikdo se neobtěžoval. Potom jsem do obchodu mnohokrát volal, ale buď bylo obsazeno, nebo to nikdo nebral. Nakonec jsem se dovolal na servis karavanů a pán byl velmi laskav a (i když mě upozornil, že to není jeho práce) podíval se do systému. Zjistil, že je zboží k dispozici u dodavatele v Německu a informoval mě, že dodací lhůta bude asi týden. Po týdnu jsem volal znovu, dovolal jsem se na e-shop a paní mi řekla, že je zboží u dodavatele v Německu, ale že ho ještě nikdo neobjednal. Očekávaná dodací lhůta 14 dní. Když jsem se zeptal, jestli to z Německa ponese někdo pěšky, vysvětlila mi, že budou objednávat, až se toho sejde víc. Nakonec zboží dorazilo někdy za měsíc, v době, kdy už to nestihnu namontovat.
    Myslím, že taková situace je docela průšvih. Kdyby to byla moje firma, asi bych po tolika urgencích objednal dovoz z Německa do druhého dne a zákazníkovi to dodal obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereaguji hrozne po objednani jsme je po tydnu museli urugovat, pote poslali ve dvou ci trech zasilkach a po 6 tydnech zbytek zatim v nedohlednu opet jsme urugovali zase nevime zda dojde proste hruza....nedoporucuji...!!!!! takhle se nepodnika kdybych takhle podnikal uz bych nemel zakazniky zamyslete se nad tim...!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se tvářilo, že je skladem ale nebylo. V den objednávky jsem dostala info, že zboží není skladem a dodavatel ho nedodal kvůli nedostupnosti zboží. Ještě ten den jsem odepisovala, že tedy dobrá a co s tím uděláme, když mám objednávku už zaplacenou? Dneska je to týden, co se mi nikdo neozval a peníze stále nemám zpátky na účtě. Kdybych si sama nevzpomněla a neurgovala to, asi by se na to zapomnělo, nevím ‍♀️ Uvidím jestli na můj dnešní mail bude někdo reagovat, nebo zase ne.