Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je třeba se dokola dožadovat daňového dokladu. Obchod však nereaguje. Na balíku jen nápis - doklad dodáme později. Na ulici je toto bězné, ale v eshopu? Asi je doba zlá...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Nejasný stav skladových zásob
    • Mizerná komunikace
    • Neodpovídají na maily
    • Neberou telefony
    • Zákazník je jim naprosto ukradený

    Objednal jsem zboží. Na stránkách to vypadalo, že je skladem (jinak bych to objednal jinde). Pobavila mě položka "balné" - to se snad účtovalo naposledy někdy v minulém století, ne? Když zboží nedorazilo za pár dní, poslal jsem mail. Bez odezvy, nikdo se neobtěžoval. Potom jsem do obchodu mnohokrát volal, ale buď bylo obsazeno, nebo to nikdo nebral. Nakonec jsem se dovolal na servis karavanů a pán byl velmi laskav a (i když mě upozornil, že to není jeho práce) podíval se do systému. Zjistil, že je zboží k dispozici u dodavatele v Německu a informoval mě, že dodací lhůta bude asi týden. Po týdnu jsem volal znovu, dovolal jsem se na e-shop a paní mi řekla, že je zboží u dodavatele v Německu, ale že ho ještě nikdo neobjednal. Očekávaná dodací lhůta 14 dní. Když jsem se zeptal, jestli to z Německa ponese někdo pěšky, vysvětlila mi, že budou objednávat, až se toho sejde víc. Nakonec zboží dorazilo někdy za měsíc, v době, kdy už to nestihnu namontovat.
    Myslím, že taková situace je docela průšvih. Kdyby to byla moje firma, asi bych po tolika urgencích objednal dovoz z Německa do druhého dne a zákazníkovi to dodal obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nereaguji hrozne po objednani jsme je po tydnu museli urugovat, pote poslali ve dvou ci trech zasilkach a po 6 tydnech zbytek zatim v nedohlednu opet jsme urugovali zase nevime zda dojde proste hruza....nedoporucuji...!!!!! takhle se nepodnika kdybych takhle podnikal uz bych nemel zakazniky zamyslete se nad tim...!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se tvářilo, že je skladem ale nebylo. V den objednávky jsem dostala info, že zboží není skladem a dodavatel ho nedodal kvůli nedostupnosti zboží. Ještě ten den jsem odepisovala, že tedy dobrá a co s tím uděláme, když mám objednávku už zaplacenou? Dneska je to týden, co se mi nikdo neozval a peníze stále nemám zpátky na účtě. Kdybych si sama nevzpomněla a neurgovala to, asi by se na to zapomnělo, nevím ‍♀️ Uvidím jestli na můj dnešní mail bude někdo reagovat, nebo zase ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečná vizualizace skladové zásoby objednaného zboží v e-shopu
    • Dlouhá doba pro vrácení peněz za zaplacené zboží, které bohužel není skladem

    Neseriózní jednání e-shopu.