Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Cena

    Zboží nepřišlo ani za 5 dní. Prý chyba u dopravce FOFR. Nevím. Musel jsem nakonec objednat jinde, bohužel v časové tísni už dráž.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mají skladem, není ani po týdnu připraveno k vyzvednutí

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za tuto zpackanou zakázku. Chyba je opravdu na naší straně a to v plném rozsahu. Jak mi bylo sděleno, kolegové z obchodního oddělení Vás již kontaktovali s vysvětlením, omluvou a nabídkou rychlého dořešení. Doufáme, že budete mít pochopení a snad nám i jednou budete chtít dát druhou šanci. Přejeme vše dobré a ať se Vám daří. Miloš Krejčík, technický ředitel Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Baterie funguje
    • zboží dorazilo s deformovaným rohem a prasklou krytkou asi odvětrání
    • pošlou obité zboží

    Pro ujasnění - zboží přišlo s deformovaným rohem a prasklou krytkou v místě asi odvětrávání. Balík i papírová krabice ve které byla baterie uložena a zabalena(uloženo ve dvou obalech), nebyla nijak poškozena ani deformována, z toho mi vyplívá (pouze má domněnka) , že baterie musela být poškozena před balením a posláním. Baterie naštěstí funguje, alespoň zatím. Pokud mám pravdu, považuji toto jednání za nekorektní. Zboží jsem nereklamoval, protože funguje a stejně bych neměl jak dokázat, že jsem zboží nepoškodil sám a pokud bych zboží vrátil ve 14denní lhůtě, mohli by říci, že je zboží poškozené a tudíž ho vrátit nemohu. Nechci obchodu křivdit, ale jiné vysvětlení mě nenapadá.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace. Samozřejmě připouštíme, že obě varianty mohou být možné. K poškození během přepravy dochází, i když nejsou na balíku viditelné známky poškození. Někdy dojde k pádu a karton se téměř nezdeformuje. Druhá varianta je samozřejmě nedopatření. Naše společnost nemá zájem posílat poškozené zboží a přidělávat si starosti, a utrácet více peněz za výměny. Jedná se o lidskou chybu pracovníka skladu nebo přípravy. To, že dorazí zásilka poškozená není neobvyklý jev. Kolegové jsou zvyklí tyto problémy řešit. A řešení je rychlé a bezbolestné jak byste sám zjistil. Stačí zavolat nebo napsat email, kolegové pošlou obratem nové zboží, a starou baterii v původním balíku od Vás vyzvedne řidič, který Vám hned druhý den doručí nové zboží. Určitě bychom Vám nedělali potíže a nijak Vás nepodezřívali, že jste zboží poškodil Vy sám. Pokud byste měl v souvislosti s touto dodávkou jakékoliv další otázky, prosíme kontaktujte nás na [email protected] Ještě jednou se omlouváme za potíže, děkujeme za důvěru, a pevně věříme, že dostaneme příště možnost toto malé nedopatření napravit. Přejeme vše dobré a ať se daří. Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • týden po zaplacení částky za objednané akumulátory za skoro šedesáti tisíc po mě ještě chtěli písemné závazné potvrzení mé objednávky ???!!!
    • abych se po uzavření objednávky a jejím zaplacení něco dozvěděl, musel jsem sám volat - chybí jakákoliv zpětná vazba o přijetí objednávky a termínu dodání...

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku. Velice si vážíme Vaší důvěry i Vašeho názoru, i když pravda, Vaše hodnocení nás mírně zaskočilo. Litujeme, že jste zklamaný naším postupem. Doufáme, že dostatečně obhájíme naše úmysly, a stále ještě doufáme, že se jedná spíše o nedorozumění. Vámi objednané zboží jsou poměrně speciální baterie, u kterých není obvyklá okamžitá skladová dostupnost v rámci ČR. Naše společnost uvádí dostupnost do 3 dnů. Tato dostupnost se samozřejmě týká minimálního množství a to 1ks, což je obvyklá poptávka koncových zákazníků pro takovýto typ zboží. A tento 1 ks náš dodavatel opravdu skladem má. Pokud by si jej zákazník objednal, tak jej do 3 dnů dostane. Situace okolo Vaší objednávky je odlišná. Vy jste objednávku vytvořil v množství 10 ks s dodáním na firmu. Jako podnikatel si musíte dobře uvědomovat, že když objednáte větší množství takovéhoto nestandardního zboží, bývá dostupnost delší. Tato skutečnost se potvrdila. Z toho jak uvažujete vyplývá, že zaplacením zboží akceptujete jakoukoliv dostupnost. Promiňte, ale takto to bohužel nefunguje. Zaplacením sice dáváte najevo vážný zájem, my však nemůžeme tušit jestli jste odhodlaný čekat týden, měsíc nebo rok, anebo jestli vůbec. I my jsme museli dostupnost zjišťovat u dodavatele, a na tuto informaci jsme čekali 3 dny. Z telefonátu nebylo úplně zřejmé, jestli na baterie budete chtít opravdu čekat nebo zda je případně zkusíte sehnat jinde a objednávku stornovat. Pozor prosím. Vás jako podnikatele nechrání naše obchodní podmínky. Ty se vztahují pouze na spotřebitele, nikoli na podnikající osoby. V tomto směru jsme se snažili se vyhnout komplikacím, či dokonce sporu, protože se mnoho zákazníků v takovém postavení domnívá, že mají stejná práva jako spotřebitelé. Snad jsme Vám tímto vysvětlením pomohli pochopit souvislosti. Po té co Vás kolegové informovali o dodací lhůtě, se pouze ujišťovali, že je pro Vás tato dostupnost přijatelná. Ještě jednou děkujeme za Vaší trpělivost, pochopení i důvěru. Budeme se snažit dělat maximum, abyste byl nakonec spokojený. Přejeme vše dobré. Tým Battery Import

  • Nedoporučuje obchod

    • Nenabita baterie

    Baterie byla vybitá měla 11,2 V.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost doruceni a zbozi skladem

    Baterii jsem objednal na zaklade vystupu z, na jejich webu umisteneho, konfiguratoru.
    Po doruceni jsem bohuzel zjistil, ze se jedna o baterii s opacnou polarizaci a tudiz neni mozne ji namontovat.
    Zpet jsem ji neodeslal, protoze jsem si teto skutecnosti nevsimnul a baterii rozbalil, tudiz by jiz pravdepodobne nebyla prijata zpet.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Vyhledávač funguje jako pomocník pro nalezení odpovídající startovací baterie, jako taková poslední možnost, když zákazník není schopen zjistit typ autobaterie tím jednodušším způsobem. Tedy otevřít auto a podívat se jakou má autobaterii. Nesupluje odpovědnost uživatele.
    V databázi jsou desetitisíce výstupních kombinací. Značka x model x objem motoru x rok výroby x různé speciality a výbavy. Databáze má přes půl milionu řádků. Data získáváme od výrobců autobaterií. Mnoho automobilů bylo upraveno přímo motoristy, takže i kdyby byla DB zcela bez chyby (což není) přesto může nastat situace, že konfigurátor neposkytne přesnou autobaterii. Před vyhledáváním proto upozorňujeme uživatele, tučným a velkým písmem: "Doporučujeme vždy překontrolovat rozměry (prostor pro usazení baterie), polaritu baterie a případně i typ (standardní WET / EFB / AGM)." Vás se týká ta polarita.
    Čas od času se najdou jedinci, kteří se patrně nechtějí zdržovat čtením, a pak si stěžují a píší negativní recenze. Ostatním lidem konfigurátor pomáhá, a naštěstí si drtivá většina uživatelů nalezené informace ověřuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce obchodu

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za toto nedopatření. Volný prodej kyseliny sírové byl před několika lety zakázán, proto i my jsme toto zboží stáhli z nabídky. Bohužel došlo omylem k opětovnému vystavení do nabídky, a než bylo zboží opět staženo, stačil jste Vy učinit objednávku. Kolegové z obchodního oddělení předali požadavek ke stažení na produktové oddělení společně s Vaší objednávkou. Bohužel tato objednávka zde již zůstala a to bez reakce, jak píšete. Ještě jednou se velice omlouváme za pochybení. Pokud byste potřeboval zprovoznit motobaterii, zajistíme Vám v rámci omluvy zprovoznění zdarma. Prosím ozvěte se případně na email [email protected] Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalé jednání a dodání

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Moc se omlouváme za zdržení. Problém byl způsoben Vaším výběrem způsobu platby. První platba, kterou jste zadal přes GOPAY, neproběhla. Byla zrušena, avšak chyba nebyla na naší straně. O den či dva později Vám kolegové zaslali novou výzvu, a tentokrát již platba proběhla. Mezitím bohužel došlo ke změně skladové dostupnosti a baterii, kterou jste si objednal stahovali kolegové omylem z brněnské pobočky do Jesenice k expedici. Zde je chyba zcela na naší straně a my se tímto ještě jednou velice omlouváme. Baterii bylo možné poslat přímo z Brna a už byste ji dávno měl.
    Prosím kontaktujte nás na emailu [email protected], pošlete-li číslo bankovního účtu s číslem původní objednávky, zašleme Vám finanční bonus 250 korun jako omluvu. Přejeme vše dobré a dlouho trvanlivost zakoupené baterie. Tým BATTERY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • popis produktu

    uvedeno že zboží obdržíte do tří pracovních dnů, skutečnost že až třetí den posílali a to ještě přes mojí urgenci

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost. U zboží není uvedeno, že jej doručíme do 3 dnů. Uvádíme doslova toto: „obvykle skladem, expedice do 3 prac. dnů“. To znamená, že se může stát, že speciální druhy autobaterií, které jsou méně prodávané, a držíme je skladem pouze v kusovém množství, se vyprodají a pak je třeba je doobjednat. V takovém případě pak expedujeme do 3 dnů. Nikoli doručujeme. Expedovat = předat přepravci. Pokud navíc nastane situace, že zboží objednáte před víkendem, a zboží se tudíž doobjednává až v pondělí, může dojít i k další prodlevě, a pak expedujeme až 4. den.
    U drtivé většiny sortimentu máme uvedenou skladovou dostupnost na všech našich 5 prodejnách. Tato se pravidelně aktualizuje, a tudíž zákazník přesně ví, že pokud objedná zboží do 15:00 expedujeme, tedy předáváme přepravci, ještě týž den, a doručujeme hned druhý den. Chápeme Vaší situaci, a rozumíme Vašemu rozhořčení, a potřebě dostat autobaterii co nejrychleji, bohužel ne vždy vše klapne podle představ. V tomto případě jde tedy spíše o nedorozumění než pochybení. Přejeme Vám vše dobré a mnoho šťastně ujetých kilometrů. Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil. Trvalo dodání dlouho a nemohli mi zaručit dodání do určitého termínu.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že jsme nebyli schopní Vám vyhovět. Omlouváme se. Jak jsem se dozvěděl od kolegů z obchodního odd., náš dodavatel mívá obvykle tyto akumulátory skladem. Kolegové proto deklarovali dostupnost do 3 dnů. Dodavatel nám však z důvodu velikosti objednávky poslal zboží nikoliv ze slovenského, avšak z německého výdejního skladu. Dodávka se proto zdržela, a my jsme nebyli schopní na vzniklou situaci reagovat lépe. Ještě jednou se moc omlouváme. Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost, výběr, cena, kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod již přešel pod jiný ! Na webu již zbytečně !

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyl spokojený. Vaší reakci však příliš nechápeme. Náš obchod nikam nepřešel. Denně vyřizujeme stovky objednávek. Stejně tak bychom vyřídili také Vaší objednávku. Vaše storno jsme samozřejmě akceptovali. Obáváme se však, že šlo o omyl či pouhé nedorozumění. Přejeme Vám vše dobré a ať se daří. Tým Battery.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle dodání

    Baterie byla vybita na 12.1 voltů. Chyběl kód BEM pro kódování.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale jedná se o omyl či nedorozumění na Vaší straně. Všechny baterie, které od nás odchází, mají změřené napětí. Pokud má baterie méně než 12.5 V určitě ji nepošleme. Pokud jste naměřil 12.1 V před montáží do vozidla, pak máte závadu na voltmetru nebo jen slabou baterii v měřáku. Ten pak ukazuje zkreslené hodnoty. Garantuji Vám, že autobaterie neměla 12.1 V. To je u nové baterie nesmysl, musela by být stará několik let nebo vadná. To se samozřejmě může stát, ale vzhledem k tomu, že jste ji nereklamoval, tak předpokládáme, že funguje. Pokud jste změřil napětí až po montáži a zapojení do elektroinstalace vozidla, pak netřeba další komentář.
    Ohledně chybějícího BEM kódu. Na každé námi dodávané baterii chybí, chyběl a vždy bude chybět BEM kód. Stejně tak bude chybět na všech bateriích ostatních prodejců. Stejně tak bude chybět na všech vyrobených bateriích značek Varta, Banner, Exide, Optima, atd. Proč? To je velice jednoduché. Ten kód tam být nemá. Jedinou výjimkou je tzv. OEM výroba směřující do koncernu VW (Audi, Škoda, atd.). Tento výrobce automobilů si objednává od výrobců autobaterií tento doplněk, ale jedná se o jinou výrobní řadu, víceméně značkových baterií výrobce automobilů. Tyto autobaterie jsou součástí nových vozidel koncernu, anebo byste si je mohl zakoupit jako originální náhradní díl. Cena je samozřejmě patřičně navýšena, až několikanásobně. Vaše kritika směrem k nám tedy není na místě.

    Ještě doplním vyjádření výrobců autobaterií. Různé systémy správy energie baterie na trhu. Většina výrobců automobilů, mezi nimi i BMW, používá otevřený systém, který umožňuje nainstalování vhodné, alternativní náhradní baterie dostupné na volném trhu, aniž by to vyžadovalo nové naprogramování elektroniky vozidla. Někteří výrobci, jako například Audi, však používají uzavřený systém a vydávají pro originální baterie a originální náhradní baterie takzvané kódy BEM. Pro náhradní baterie alternativních výrobců na volném trhu nejsou tyto kódy dostupné!
    PS: Ve značkových servisech skupiny Volkswagen Group (Audi, Seat, Škoda, VW) probíhá zaučení prostřednictvím asistované funkce online fungujícího diagnostického a informačního systému (ODIS - Offboard Diagnostic Information System). Při tom jsou zadána data jako kód BEM, sériové číslo a jmenovitá kapacita nové originální náhradní baterie. Díky tomu se systém správy energie baterie okamžitě dozví, že byla nainstalována nová baterie. Jako sériové číslo může být u vozidel skupiny Volkswagen Group aktuálně ještě vloženo libovolné 10místné číslo. Sériové číslo od koncernu VW slouží ke sledování baterie a používá se pro účely záruky.

    S pozdravem tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co říct.... Objednal jsem zboží, které dle e-shopu "bylo skladem". Je to 34 dní od objednávky a nevypadá to, že by zboží někdy dorazilo.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Bohužel, na skladě byl poslední kus. Stavy zásob se aktualizují každou hodinu. Jedná se o velmi prodávaný konektor, který je momentálně dlouhodobě nedostupný. Vaší objednávku jsme přijali večer před 18:00. Kolegové z obchodního odd. Vám hned druhý den poslali email s vysvětlením, že konektor je momentálně vyprodaný a neméně 2 měsíce bude nedostupný. Rovněž Vám byla nabídnuta náhrada v podobě stejného konektoru jiné barvy, které jsou/byly v té době skladem. Email je k dispozici, byl skutečně odeslán na Vámi uvedenou emailovou adresu. Na tento email jste do dnešního dne nezareagoval, a proto byla objednávka po 3 týdnech stornována.
    Je nám líto, že jsme Vám nemohli vyhovět, ale z naší strany nedošlo k pochybení. V případě dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat. Věříme, že toto malé nedorozumění a následné vysvětlení obnoví Vaší důvěru k naší společnosti. Byli bychom za to moc rádi. Přejeme Vám vše dobré, a ať se daří.

    S pozdravem tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo nikdy doručeno, není skladem

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Bohužel nás také mrzí Vaše reakce a negativní hodnocení. Zcela zbytečné. Zboží, které jste si objednal je dlouhodobě nedostupné. Nikoli naší vinou. Důvody jsou různé, a problém je na straně výrobce. V e-shopu u zboží uvádíme, že nejbližší dostupnost je březen 2023. Tato informace je u zboží k dispozici již od listopadu. Vy jste si zboží objednal na začátku prosince (8. 12.), a o této dostupnosti jste věděl. Navíc, kolegové z obchodního oddělení Vás o této skutečnosti znovu informovali. Přesto si nyní stěžujete, že jste zboží nedostal a hodnotíte nás negativně. Pokud jste nechal objednávku otevřenou, budeme Vás kontaktovat znovu až zboží dorazí. Do té doby přejeme vše dobré, klid a zdraví, a úspěšný vstup do nového roku. Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    -zboží mně bez jakychkolych informací nedorazilo

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku i za zpětnou vazbu. Velice se Vám tímto omlouváme za zpackanou objednávku. Osobně jsem zkontroloval stávající stav, a byl jsem ujištěn, že nyní je již vše v pořádku. Kolegové z obchodního oddělení Vám telefonovali s omluvou, dále pak ještě jednou aby se ujsitili, že dodávka zboží již byla zrealizována. Nakonec k omluvě přidali i malý dárek, jako satisfakci za nepříjemnost. Přejeme vše dobré, klidné vánoce, a ať Vám baterie slouží co nejdéle. Za Battery.cz Miloš Krejčík, technický ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevymění baterii u Fordu Kuga

    Po ujištění, že jsou schopni vyměnit baterii u Fordu Kuga, mi druhý den, když jsem přijel na místo řekli, že u Fordu Kuga to nedělají....jel jsem zbytečně přes celou Prahu.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Váš zájem o naše služby a Vaší zpětnou vazbu. Velmi se omlouváme za toto nedopatření. Chápeme Vaše rozčarování a uznáváme naší chybu. V případě, že byste v budoucnosti znovu uvažoval vyzkoušet náš obchod, prosím kontaktujte mě, s odkazem na tuto situaci, na emailu [email protected], rád bych Vám nabídl finanční satisfakci. Jakési odškodnění za Váš čas a náklady se zbytečnou cestou. Technický ředitel Miloš Krejčík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nákup mi byl odmítnut z důvodu absence produktu uvedeného na webu. Je to ostuda. Informace na webu neodpovídají skutečnosti.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku, i za zpětnou vazbu. Pokud zboží není skladem, uvádíme 0 ks skladem. Pokud je zboží skladem, uvádíme, že je skladem, a k tomu množství (počet kusů) na příslušené prodejně. Pokud zboží není skladem, nebo není skladem na některých prodejnách, objednávka Vám nebyla potvrzena, a kolegové z prodejny Vám zboží nemohou vydat, protože jej zkrátka nemají. Nejedná se ani o odmítnutí ani o ostudu. Skladové zásoby, které uveřejňujeme v e-shopu na internetu jsou pravdivé. Autobaterii, kterou jste si objednal máme dlouhodobě skladem na centrále (aktuálně 2 kusů) a dále v Brně (61 kusů). Oba sklady patří nám, zboží je připraveno okamžitě k prodeji nebo k odeslání, nejedná se tedy o žádný externí sklad dodavatele či jiného subjektu, tak jako to bývá u některých jiných prodejců.
    Je nám líto, že došlo k nedorozumění, a že jste u nás nebyl spokojen, avšak chyba nenastala na naší straně. Přejeme Vám vše dobré a mnoho šťastně ujetých kilometrů. Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebylbodan cesky navod

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku. Je nám líto, že jste nebyl s našimi službami spokojen a moc omlouváme se za nedodání českého návodu. Již jsem informoval kolegy z našeho produktového oddělení, aby se s Vámi spojili a zjistili stávající stav, pokud byste snad návod stále ještě postrádal. Věříme, že s produktem budete spokojen, a že kromě našeho malého prohřešku bude jinak vše v pořádku. Přejeme vše dobré, a doufáme, že nám třeba někdy v budoucnosti dáte šanci na reparát. S pozdravem tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem baterku 12v 7ah, což bylo i v objednávce a ve faktuře. Rodiče jeli okolo tudíž jsem jim řekl až objednávku vyzvednou, říkal jsem si co by se mohlo stát :) samozřejmě jsem dostal baterku 12v 8ah která je větší, která se do skútru který už jsem musel předat hůř vešla. No řeš to na poslední chvíli :)

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Váš nákup i za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se za případné potíže. Při kontrole objednávky, účtenky i stavu skladu, a na konec i kamerového záznamu, jsme zjistili, že jste dostal správnou motobaterii. Žádné pochybení z naší strany tímto nevzniklo. Motobaterii, kterou jste si objednal, jsme vyskladnili do rukou Vašeho zástupce.

    Nicméně máte pravdu, že baterie je skutečně 8Ah. Výrobce značky Varta, společnost Clarios, změnil v letošním roce uváděnou kapacitu ze 7Ah na 8Ah. Ohledně velikosti baterie však nedošlo ke změně. Opakovaným přeměřením jsme zjistili, že rozměr půdorysu schránky tato změna nijak neovlivnila.

    Domníváme se tedy, že v tomto případě došlo spíše k nedorozumění, nežli k našemu pochybení, v případě, že toto vysvětlení akceptujete, budeme moc rádi, pokud Vaši důvěru opět získáme. S pozdravem tým Battery.CZ