Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při přebírání zboží jsem si všiml drobných oděrek na autobaterii, zeptal jsem se tedy zda je nová. Odpověď byla ano i za přítomnosti vedoucího prodejny Martin Škorpík? Velice mi mrzí že jsem se nechal přesvědčit. Při montáži jsem odstranil kryty kontaktů a zde objevil bláto a kontakty autobaterie ošoupané. Nechápu přístup zaměstnanců. Mám , ale záruku tak snad je v pořádku. Dejte lidem na výběr zda chtějí použitou nebo novou, budou se k vám přeci vracet...

    neseriózní

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Prodáváme zásadně a pouze nové akumulátory. Nikdy ne použité. Naši zaměstnanci prodávají pouze takové akumulátory, jaké nám dodají naši dodavatelé - tedy buď přímo výrobci nebo oficiální distributoři. Autobaterie se skladují na paletách ve vrstvách a bez obalu. Stává se, že při expedici částečně rozbalených palet, dochází ke znečištění, protože mnohá překladiště výrobců, dopravců apod. nejsou 100% kryté a čisté prostory. Vy jakožto kupující autobaterie při osobním odběru jste samozřejmě mohl vznést námitky i požadovat jiný kus. Pokud máme skladem rádi vyhovíme. My jako prodejce bychom měli dbát více na zvyšování úrovně a kvality prodeje, a viditelné nečistoty před prodejem odstranit. Tímto se Vám dodatečně a upřímně omlouváme.
    Na výběr zákazníkům dávat nebudeme, protože použité baterie neprodáváme a ani Vám jsme použitou neprodali, můžete být zcela klidný. Ošoupané kontakty, jak píšete, jsou evergreen v naší branži. Kde kdo si na to stěžuje a my jsme napsali již tisíce vysvětlení. Pólové vývody se vyrábějí na strojích, které za směnu zpracují desetitisíce kusů a ke konci každé směny mohou být hlavice tepelného lisu umaštěné, znečištěné, zanesené, atp. Z tohoto důvodu mohou pólová zakončení vypadat jako použité, ošoupané, znečištěné, atd. Stejně tak může během distribučního procesu dojít k dobití ve skladu distributora či v našem skladu, čímž může na měkkém olověném kontaktu vzniknout stopa po svorkách.
    Pro Váš klid nám můžete zaslat na email [email protected] sériové číslo Vašeho akumulátoru (naleznete jej v návodu) a my Vám zpátky potvrdíme datum zprovoznění (aktivace) - neboli datum výroby.
    Za tým Battery.CZ přeji klidné prožití vánočních svátků a vše nejlepší do Nového roku.

  • Nedoporučuje obchod

    S firmou toptrans bych okamžitě ukončil spolupráci !!!!!! Nejdříve mi přijde x SMS že dnes zásilku doručí vč. telefonu na řidiče, což se samozřejmě nestalo a řidič na volání nereaguje, ozve se po třech dnech, kdy už jsem nebyl k zastižení zase já .... No magoři ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi rychlé vyřízení mojí objednávky
    • Obchod uvádí, že autobaterie jsou nabité. Po vybalení autobaterie jsem měřením zjistil svorkové napětí 12,5 V, t.j. 75% nabití, tzn., že autobaterie byla částečně nabitá. Po celonočním nabíjení naměřena hodnota 12,8 V (100 % nabití). Po dalších 24 hod. klidového stání v garáži jsem opět naměřil hodnotu 12,5 V (75 % nabití). Před každým startováním hlásí řídící jednotka automobilu "úsporný režim je aktivní", tzn., že baterie není dostatečně nabitá pro energetické potřeby vozidla. Předchozí, 8 roků stará baterie měla stejné parametry (cca 12 měsíců 12, 5 V) a stejné reakce řídící jednotky. Proto jsem ji měnil. Mám velké pochybnosti o kvalitě prodávaného zboží tímto obchodem.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení a za zpětnou vazbu.
    Velmi nás mrzí, že jste nespokojen, ale bohužel nezbývá konstatovat, že to se někdy stává, že koupíte nekvalitní zboží. Z tohoto důvodu je tady ochranná záruční lhůta.
    Z toho co popisujete vyplývá, že Vámi zakoupený akumulátor Varta je vadný a nyní tedy nefunkční. Pokud je akumulátor přesto funkční, tak potom doporučuji zkontrolovat měřící přístroj případně nabíječku. Nezřídka se stává, že zákazníci změří napětí na 12.5V i méně a po té se ukáže, že mají poškozený měřák napětí nebo pouze vybitou baterii v měřáku. Raději prosím kontaktujte naše reklamační oddělení a poraďte se o dalším postupu.

    Mrzí náš, že hodnocení obchodu vztahuje k produktu, které prodáváme. My nejsme výrobcem zboží - značky Varta. Jsme pouze prodejce. Pokud tedy máte hodnotit nás a nákup v našem elektronickém obchodě, bylo by fér, kdybyste hodnotil pouze náš přístup a nikoli skutečnost, že jste koupil vadný kus. Prodáváme autobaterie nabité a čerstvé. Na výstupu každou baterii změříme, a pokud je nabitá předáváme ji dále k zákazníkovi. Není však v našich silách dobíjet 50 tisíc autobaterií několikrát ročně. Nikde netvrdíme, že autobaterie budou 100% nabité. Tvrdíme, že budou připravené, nabité a provozu schopné dle požadavků a norem výrobce!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod je ok, ale zboží (nová baterie do notebooku) je nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    špatná doprava, baterie dorazila s rozlitou kyselinou a o den později než bylo avizováno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nekorespondovala s vyzvednutým zbožím (obsah baterie byl nižší) a následně mi nabídli 10 % slevu. Následně si musela zakoupit jinou s danou kapacitou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodání
    • zřejmě příliš staré akumulátory

    Šlo o akumulátor do auta. Při objednávce bylo uváděno, že bude nabitý. Po nainstalování do auta se ukázalo, že je tak vybitý, že auto nenastartoval. Dobíjel jsem ho 6 hodin. Byl ve stavu hlubokého vybití, před kterým přiložený návod důrazně varuje.
    Myslím, že jeho životnost nebude velká.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za nákup i za reakci.

    Problém, který popisujete bych rozdělil do dvou rovin.
    1) Akumulátor je vadný, a proto nenastartoval vozidlo.
    2) Vozidlo je porouchané, nebo nastal jiný podobný problém, a proto nebylo možné jej nastartovat.

    Třetí možnost, která by vycházela z Vaší teorie starého vybitého akumulátoru neexistuje. Naprosto ji vylučuji. Autobaterie, která se samovolně vybije tak, aby nenastartovala vozidlo (upadne tedy samovolně do hlubokého vybití), by musela být stará nejméně 30 měsíců, ale spíše ještě starší. Moderní autobaterie mají tak extrémně nízké samovybíjení, že to prostě není možné. Pokud byste uvažoval o tom, že je tedy baterie takto stará, třeba 3 roky, není nic jednoduššího než zkontrolovat záruční list, kde je vypsané sériové číslo. To nám pošlete, můžete anonymně, abychom vyloučili možnost, že bychom Vás snad balamutili nepravdou a tím zjistíte, že je akumulátor čerstvý. Odhaduji 6 - 9 měsíců. To je zcela v pořádku. Výrobce uvádí 18 měsíců. Vždy důrazně hlídáme, abychom prodávali pouze čerstvé akumulátory!

    Lze namítnout, že byl akumulátor vybitý úmyslně, tedy použitý. To se však prosím u nás neděje. Jsme společnost, která si velmi striktně zakládá na prodeji nikdy nepoužitých akumulátorů a vždy zkontrolovaných před odesláním. Výrobce uvádí jako minimální hodnotu napětí pro nastartování vozidla 12.2V. Náš podnik nikdy neopouští autobaterie s napětím nižším než 12.5V To odpovídá zhruba 70 - 80% kapacity. Není v našich silách dobíjet 40 tis. startovacích automobilových baterií. Ale autobaterie, které klesnou pod 12.5V striktně dobíjíme.
    Nikdo ze zaměstnanců skladu, ani jiných oddělení, nemá důvod jakoukoliv autobaterii použít, a to opakovaně, a pak jí vybitou vrátit na sklad. Na servisním odd. máme desítky kusů použitých autobaterií, které slouží jako zápůjčkové baterie pro nás i naše zákazníky. Na nové nepoužité zboží se prostě nesahá!
    Samozřejmě mi nemusíte věřit, ale to by již bylo na jinou rozpravu.

    Co Vám tedy navrhuji, abyste autobaterii pečlivě zkontroloval zdali nedošlo nyní po pár dnech užívání k dramatickému poklesu napětí (nutno měřit v klidovém stavu). A v případě, že ano, ihned nás kontaktoval a zboží reklamoval. Někdy má baterie vadný článek, tedy výrobní vadu, ale jednoduchým testem při výstupní kontrole se tato vada neodhalí, teprve zátěžovým testem neboli zprovozněním ve vozidle. Vaše dobití mohlo na pár dnů či týdnů pomoci, ale rozhodně bych takto podezřelou baterii ve vozidle nedoporučil provozovat.

    Případně došlo na popsanou variantu č. 2, tedy autobaterie je v pořádku a objevil se jiný neznámý problém mající vliv na startování vozu. To je již pouze na Vás.

    V případě dotazů jsme Vám plně k dispozici. V úctě tým www.battery.cz

  • Nedoporučuje obchod

    i když bylo psáno že mají zboží skladem, k přímému odběru druhý den nebylo.Zakoupil jsem je někde jinde kde své slovo dodrželi

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku, velmi se omlouváme za toto nedopatření. Zásoby autobaterií Varta běžně držíme v počtech stovek až tisíců kusů. Toto je neobvyklá situace. Během sezóny došlo k doprodání několika modelů a jeden z mála, který neměl dodavatel skladem byl právě Varta E23. Nicméně i tento model jsme měli skladem na jednom z našich středisek, konkrétně v Brně. Více než 20 ks. Nyní 13ks stále skladem. Náš e-shop zobrazuje přesné počty kusů skladem, takže také tuto informaci jste měl k dispozici. Objednávku jste učinil v 19:42, tudíž jsme druhý den nemohli reagovat a přivézt 1 ks z Brna ještě týž den.
    V každém případě je naší chybou, že jsme zásoby mezi ostatní střediska nepřevedli včas. Ještě jednou prosíme za prominutí. S pozdravem tým BATTERY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rozsah sortimentu
    • Arogantni obsluha na obchode
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • o ničem nevím
    • personal vás přesvědčuje o nákupu jiných baterií pochybné značky přitom má nad hlavou velkou ceduli VARTA
    • personál nedoporučuje nic v obchodě kupovat, ani příslušenství.
    • Vyznačení jak se dostat do obchodu v Brně je naprosto katastrofální. Jednak Vás adresou navedou do společnosti Dribo, kde už na bráně na vás hlídač volá, že musíte jet o další bránu dál. A podruhé totálně malinkatý cedulky které vás v tom areálu mají donavigovat k prodejně. To se s prodejnou v Juliánově nedá srovnat i když tma se blbě parkovalo.
    • objednal jsem si objednávku, nicméně mi nepřišli fakturační údaje tak jsem zaplatil na prodejně kartou.

    Věřil jsem té firmě že dodává prvnotřídní zboží za nejnižší ceny a že má kamenou prodejnu někde přístupnou autem. Za pár let co je svět světem se všechno změnilo. Personál divnej, pokud jsou baterie varta špatné a oni mají nějaké důkazy o větší reklamovitosti baterií VARTA a doporučují Exide, tak by s tím mělít veřejně ven, ukázat to na stránkách apod... jako věřit prodavačovi, který chce jen něco prodat co má na skladě a potřebuje se toho zbavit? ne děkuji takhle se seriozní obchodník nechová. Proč mají na prodejně vystavené startoací kabely, které sami nedoporučují kupovat? Tak proč tam jsou? Tento styl podnikání mi přišel divný.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Milý zákazníku, děkujeme za nákup a za obsáhlou recenzi. Myslíme si, že Vaše hodnocení je přespříliš kritické. Pravděpodobně jsme se na Vás dopustili nespravedlnosti již tím, že jste cestou k nám zabloudil. Nicméně přejeme mnoho zdaru na cestách a hodně bezpečně ujetých kilometrů. Tým BATTERY.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • celkem dobré ceny na oko
    • absolutní neochota personálu

    No autobaterie zakoupená osobní odběr s možností na montování baterie nedokáží vůbec zálohovat systém ve voze dojel jsem pro baterii v 17 hodin ani nebyli schopni autobaterii vyměnit pač už tam nikdo není na no služby hruza a děs

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám moc líto, že jste byl nespokojený. Bohužel není v našich personálních silách měnit akumulátory i po 17. hodině. Abychom předešli těmto situacím, uvádíme tuto skutečnost výrazně u nabídky výměny autobaterií. Čas, ve kterém je možné si autobaterii nechat vyměnit. Tento čas je od 8:30 do 16:30. Často se stává, že přijdou zákazníci s prosbou o výměnu po 16:30. I těmto zákazníkům naši zaměstnanci často vyhoví. V naší brněnské pobočce pracují 4 zaměstnanci. Tito se musejí střídat na směny, abychom mohli zákazníkům nabídnout pracovní dobu až do 18:00. Není však možné od 17:00 do 18:00 zachovat také veškerý servis, a to zejména odbornou výměnu akumulátorů. Snad nyní chápete, že se z naší strany nejednalo o neochotu. Sám píšete, že jste dorazil po 17. hodině. Osobně jsem se dotazoval vedoucího brněnské pobočky na Váš případ, a bylo mi sděleno, že jste vysvětlení o nemožnosti servisu přijal s porozuměním a bez problému. Proto nás nyní mrzí toto Vaše velmi negativní hodnocení, kde si rovněž stěžujete na pomalou dodávku zboží, přičemž akumulátor byl ihned po objednávce připraven k vyzvednutí a tuto informaci Vám kolegově sdělili 20 minut po objednávce. Pro akumulátor jste si však přišel až po 4 dnech.
    Dále uvádíte, že neprovádíme zálohu systému při výměně. To však není pravda. Všichni naši technici (Jesenice, Brno) jsou proškolení, používají moderní diagnostické a zálohovací přístroje k udržení palubního napětí. U složitějších systémů ještě navíc používáme silový záložní systém, který zabrání poškození elektroinstalace či přetavení pojistky v případě náhodného zvýšeného odběru proudu prostřednictvím OBD zásuvky (např. vozy BMW se vzdálenou aktivací osvětlení vozu). Jsme odborníci, zvládáme výměny autobaterií většiny vozů provozovaných na našem trhu. Vč. výměny autobaterií vozů se systémy START-STOP a BMS, které vyžadují aktivaci nově instalovaného akumulátoru. Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo dodáno bez Českého návodu. Zřejmě se nejedna o zboží určené pro tuzemský trh...

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že na základě chybného vyhodnocení situace hodnotíte nákup u naší společnosti takto negativně. Zboží - nabíječka (CTEK MXS 5.0 s teplotním čidlem), kterou jste u nás zakoupil a osobně vyzvedl v naší kamenné prodejně je z oficiální distribuce - určena pro český trh. Toto tvrzení si můžete ověřit dvěma způsoby. První, složitější způsob, je napsání dopisu výrobci s dotazem na sériové číslo a dostanete odpověď pro jaký trh bylo zboží určeno. Druhý, jednoduší způsob, je zjistit na stránkách výrobce CTEK kdo je distributor pro ČR a u tohoto distributora se dotázat na naší společnost. Tento distributor Vám zajisté potvrdí, že se nejedná o Vámi složitě rozkrytou konspiraci dodávek nabíječek určených pro zahraniční trhy, ale zcela bez pochyby potvrdí, že jsme jejich zákazníkem. Taktéž Vám potvrdí, že všechny výrobky CTEK dodány takto do distribuce mají český návod. Pokud ne, je možné že jej výrobce do krabice při kompletaci nedodal nebo jej někdo během předvádění nevrátil zpět do krabice. V prvním případě je to chyba výrobce, v druhém případě je to chyba našich zaměstnanců nebo distributora. V případě, že se jedná o naše pochybení, velmi se Vám omlouváme. Až se dozvíte, že je situace jiná, než ta na jejímž základě jste negativně ohodnotil nákup u naší společnosti, zvažte prosím objektivitu svého hodnocení. Český návod samozřejmě dodáme. Případně dodáme novou kompletní nabíječku a původní bez návodu vrátíme dodavateli k originálnímu zkompletování. Prosím ozvěte se na [email protected]. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • po výběru způsobu doručení - osobní převzetí v PPLshopu a zaplacení v hotovosti mi zásilku přiveze přepravce PPL domů. Nepočítám s tím a pak se naháníme nebo mi ji odmítne složit na jiné adrese. Chybně pracující systém zadávání způsobu doručení, protože mi vše odsouhlasí, pošle správně způsob doručení, ale proběhne to jinak.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobrý sortiment
    • sliby. na stránkách je dodání do týdne a je to 10 dní a nic

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za zpětnou vazbu a moc se omlouváme za naši chybu. Vaše objednávka dorazila v pátek 8.7. večer, vyřizovat se tedy začala až po víkendu. V důsledku úterního státního svátku v zemi našeho dodavatele, ovšem došlo ke zpoždění při odeslání zásilky a Vy jste bohužel o této skutečnosti nebyl včas informován. Email o možnosti vyzvednout zboží Vám dorazil v den kdy zboží dorazilo k nám. Se zhruba 4 denním zpožděním, za což zcela neneseme vinu, ale jak již bylo napsáno, samozřejmě jsme Vás o tomto zpoždění měli předem informovat. Pokud máte o baterii stále zájem, nabízíme Vám kompenzaci ve výši 500,- korun. Za způsobené komplikace se ještě jednou velmi omlouváme. Tým Battery.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabídce uvedeno skladem v Brně,po objednávce sděleno, že akumulátor do notebooku bude do Brna dodán za 2-3 dny.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku, velmi nás mrzí, že jste s námi nebyl spokojen. Bohužel náš systém u některých položek nerozpoznává zdrojový sklad. Tedy jestli je zboží na naší centrále v Jesenici, či na pobočce v Praze či Brně. Notebookové skladové položky, které se nepárují pouze s jedinou skladovou kartou v e-shopu jsou toho příkladem. Skladem tato položka je a byla (aktuálně 2ks). Netuším proč Vám kolegové v Brně sdělili dostupnost 2-3 dny. To je samozřejmě chyba. Baterie mohla být odeslána týž den a skladem v Brně hned druhý den nebo případně již ten den u Vás (přepravní službou). Ještě jednou se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    • Snad si děláte legraci. ptát se jak jsem spokojen s nákupem, když se má objednávka stále ještě vyřizuje.

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku, jak mi bylo sděleno, kolegové z naší brněnské pobočky Vás již kontaktovali a omluvili se. Tímto se tedy ještě jednou moc omlouváme i my z vedení podniku, chybička se vloudila. Dotazník spokojenosti se odesílá automaticky, to jsme již nemohli ovlivnit, určitě se nejednalo o žert. Nejméně však vyprovokoval Vaší reakci a tím jste nás upozornil na chybu. Děkujeme a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod trval tragicky dlouho pouze mě informovaly že se to vyřizuje v nějaké pobočce....???

    Reakce obchodu Battery.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, že jste nespokojený. Omlouváme se, avšak nebylo v našich silách vyskladnění urychlit. V zimním období držíme skladem minimální zásoby motocyklových akumulátorů a Vámi objednaný model nebyl skladem. V takovém případě objednáváme zboží u alternativních dodavatelů, ale v ČR bohužel není mnoho konkurenčních distributorů, kteří by přes zimu drželi skladem motocyklové baterie. Důvod je prostý, motocyklová sezóna začne až s příchodem teplejšího počasí. Obvykle konec února nebo začátek března. My jsme přijali Vaši objednávku 18. 1. a zboží jsme poslali 22. 1. Pokud je zboží skladem, posíláme týž den, pokud nikoliv musíme i my čekat na dodávku. Pět dnů u nedostupného zboží není dle mého skromného názoru "tragicky dlouho". Pokud jste se dotazoval na termín a ten jsme porušili, prosím o postoupení komunikace na můj email, vyšetřím příčinu zpoždění - pochybení, a újmu Vám patřičně vykompenzujeme: [email protected] Přeji vše dobré.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednané zboží s okamžitým odběrem bylo zamluveno pro jiného zákazníka, to jsem se dozvěděl, až když jsem se chystal zboží vyzvednout a nebylo stále připraveno k odběru. Čekal jsem další dva dny na vyřízení. Obchod jsem přitom volil, protože zboží mělo být dostupné stejný den.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zbozi je skladem.
    • Nevedi, co prodavaji.

    Medene (dle popisu na webu - vodice z medi o sile 16mm2) startovaci kabely za temer 1000 Kc, jsou na prurezu stribrne. Nejsem buhvijaky chemik ci fyzik, ale ze by mela med stribrnou barvu? Pravdepodobne jde o pomedeny hlinik. Kabely asi poslouzi, ale za tu cenu je to ******. A balit je, shanet dopravu a handrkovat se s vracenim zbozi, tak na to se muzu vyprdnout, za ten ztraceny cas mi to nestoji. Vyrobce GYS France => vyrobeno v Cine. Druhe uvedeni v omyl.