Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nekompletná objednávka chýbal tovar.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za hodnocení a jsme rádi, že se k němu můžeme vyjádřit. Objednala jste si u nás zásilku, která obsahovala mimo jiného dvoje ubrousky. Po obdržení zásilky jste nás telefonicky kontaktovala. Je nutné uvést skutečnost, že Váš telefonát rozhodně neprobíhal slušným způsobem. Ty slovní ataky, které si kolegyně vyslechla se jen tak běžně mezi zákazníky neobjevují.
Neříkáme, že jedna barva ubrousků skutečně v objednávce nechyběla. Kolegové při expedici pochybili a opravdu jeden produkt vynechali. Dle inventurního rozdílu jsme tento omyl obratem potvrdili. Nicméně jste situace zneužila a tvrdila jste, že Vám chybí obě barvy ubrousků, co dle stavu skladu nebylo možné. Vzhledem k Vašemu chování jsme opravdu neměli energii se s Vámi dohadovat a obratem (v den Vašeho telefonátu) jsme poslali náhradní dodávku, včetně ubrousků, které jste již jednou dostala.
Ta k Vám taky ve čtvrtek dorazila a řádně jste si jí převzala. Jednalo se o balík č. 80897945 přes dopravce GLS - snadno dohledatelné. Ale i přes skutečnost, že jsme ihned poslali na své náklady náhradní dodávku, jste nám v sobotu napsala negativní hodnocení.
Pokusíme se to shrnout:
- Vaše objednávka byla obratem vyřízena a odeslána
- následoval telefonát z Vaší strany, který obsahoval hrubé slovní ataky na kolegyni v expedici
- reklamovala jste nedodání produktů, které jste objektivně obdržela. Nechyběly dvě barvy ubrousků, ale pouze jedna
- obratem jsme Vaší telefonickou stížnost vyřídili a v den reklamace na své náklady odeslali náhradní dodávku
- ve čtvrtek jste náhradní dodávku obdržela, přesto naše služby v sobotu nedoporučujete z důvodu chybějícího zboží, které jste ale v sobotu již měla u sebe :)
Dle výše uvedených skutečností si každý průměrně inteligentní zákazník situaci vyhodnotí správně. Všichni jsme jenom lidé a chyby se stávají. Ale jsme zde od toho, abychom případné chyby obratem napravili. Při vyřizování záležitosti jsme raději nebrali do úvahy Váš "styl" reklamace, který hraničil s hrubými urážkami. Ihned jsme vše napravili, dokonce odeslali i zboží, které jste již jednou obdržela. Přesto se Vám naše služby nelíbily a neváháte je nedoporučit jiným zákazníkům :)
S přáním všeho dobrého :)
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost dodání
- Zakoupené svíčky dinosaurů v reálu vůbec neodpovídaly v nabídce vyobrazených na internetových stránkách.
Celkové hodnocení - nedoporučuji.
Pokud vám nevadí, že nedostanete to co si objednáte ale rádoby atrapy, tak nakupujte.Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Nicméně marně přemýšlíme nad hodnocením svíček. Obrázek svíčky je shodný s reálným produktem. Stejně tak rozměry svíčky uvedené v popisu odpovídají realitě - opravdu má svíčka 10 cm. Kromě svíček jste objednával kelímky, slámky na pití a další běžnou dekoraci. Nevíme, co z toho označujete za atrapy a jakým způsobem se projevila nefunkčnost zakoupených produktů. Nicméně samozřejmě máte právo na svůj názor a my ho respektujeme. Vaše představy mohly být odlišné od reality. Jenom si dovolíme poznamenat, že existuje možnost odstoupení od smlouvy. Popř. reklamace produktů. Ani jednu z těchto možností jste nevyužil, co nás docela mrzí.
S přáním všeho dobrého :)
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Výrobek jsme zakoupili. Při nafukování nám balónem za 388,- Kč
prasknul. Psala jsem na reklamaci. Ale doposud mi nikdo neodpověděl.Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Nicméně jsme od Vás bohužel žádnou reklamaci neobdrželi, tudíž jsme jí ani nemohli vyřešit. Co se týká prasknutí foliového balonku při nafukování, při přefouknutí opravdu může balonek prasknout. Foliové balonky na rozdíl od latexových (gumových) balonků nejsou pružné. Takže pokud balonek přefouknete, tak ve spojích jednoduše povolí a praskne.
Balonky sro -
Nerelevantní příspěvek byl odstraněn. Nejedná se o hodnocení obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
jeden balonek byl prasklý, což byl velký problém, kupovala jsem přesný počet balonků jako bylo oslavenci let - jeden tedy chyběl. Další prasknul jen tak, ničeho se nedotýkal a udělala se do něj malá dírka a začal ucházet.
zboží je jinak krásné, ale to praskání mě moc zklamalo.
obsluha na prodejně není moc příjemná.Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za zpětnou vazbu. Prověřili jsme Vaší objednávku a zjevně se praskání týkalo latexových (gumových) balonků. Zboží jste si vyzvedávala na prodejně, tudíž jste ho osobně přebírala s kolegyní. Pokud by byl balónek prasklý při převzetí objednávky, ihned by Vám byl na místě vyměněný. Proto nás překvapuje konstatování, že jste osobně převzala a zaplatila prasklý balónek.
Co se týká balónků latexových, je velmi důležité, čím je nafukujete. Pokud použijete průmyslový kompresor, který obsahuje drobné části oleje, tak praskání balónků je naprosto běžný jev. Tyto kapky oleje totiž latex naruší a balónek se buď začne vyfukovat anebo jednoduše praskne. Tuto informaci ale dostává od nás každý zákazník.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji kvůli dopravě českou poštou. Zboží se patrně ztratilo na cestě
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za zpětnou vazbu :) Jenom pár poznámek:
1/ dopravce si volí každý zákazník dle svého uvážení. Má na výběr několik dopravců. Zvolili jste si Českou poštu a my jsme balík obratem odeslali.
2/ dle Vašeho sdělení jste uvedli nesprávnou doručovací adresu a zadali jste pokyn na Českou poštu na přesměrování zásilky. Právě přesměrování zásilky zapříčinilo její zdržení.
3/ zásilka je tedy pořád na cestě k Vám, co ale bohužel my neumíme ovlivnit
Takže děkujeme za hodnocení. V tomto případě ale bohužel musíme konstatovat, že ať bychom se snažili sebevíc, neumíme zvolit místo zákazníka rychlejšího dopravce a ani zadat správnou doručovací adresu :)
S přáním všeho dobrého :)
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr
Nákup proběhl hladce až do vyzvednutí na prodejně, kde obchodník neposkytl potřebný daňový doklad, na kterém jsme se domluvili (jednalo se výčet položek k proplacení na firmu, prostě klasickou obyčejnou účtenku, nic šokujícího :D). Když jsme na dokladu trvali, jinak bychom nákup museli stornovat, majitelé nám začali volat a urážet nás. Pan majitel se poté objevil v obchodě a slovně nás napadal, poté dokonce oba majitelé napsali několik urážlivých mailů. Sice má obchod velký výběr, ale za to drama to opravdu nestojí. Je spousta dalších obchodů s party potřebami i s lepším a přehlednějším e-shopem. Paní prodavačka na prodejně velmi příjemná a pokud zde chcete nakoupit, doporučujeme tedy spíše přijít osobně a vyvarovat se kontaktu s majiteli. Alibistické a alarmující chování vůči zákazníkovi. Což ostatně bude jistě znát i z reakce na toto hodnocení.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Děkujeme za hodnocení nákupu a jsme opravdu rádi, že máme možnost reagovat.
1/ Předně bychom se chtěli ohradit proti Vašemu tvrzení, že jsme nevystavili daňový doklad, na kterém "jste se domluvila". Váš nákup jste provedla přes e-shop a na nákup byl vystaven řádný daňový doklad - faktura. Následně jste napsala email, že potřebujete pokladní doklad, na co majitel firmy reagoval písemně a potvrdil Vám, že byla vystavena faktura následně po zaplacení obdržíte příjmový pokladní doklad - potvrzení o proplacení faktury. Na tento email z Vaší strany nepřišla žádná reakce.
2/ Po příchodu do prodejny jste fakturu odmítla s tvrzení, že máte s "majitelem domluvený jiný doklad - paragon", na kterém nechcete mít uvedeny položky svého nákupu, ale pouze napsáno balonky a helium. Kolegyně z prodejny kontaktovala vedení firmy. Vámi žádaná změna na dokladu byla vedením firmy odmítnuta. Náš systém uvádí položky nákupu a není možné doklady měnit dle požadavků zákazníka. Vy jste na to reagovala větou - já jsem Váš zákazník a mě Váš systém nezajímá. Poté jste hodila telefon na pult a odešla z prodejny.
3/ Na základě Vašeho tvrzení, že máte vše domluvené s majitelem firmy, Vás přímo majitel kontaktoval a ptal se Vás s kým a co jste si domlouvala. Telefon jste položila ještě dříve, než Vás údajně stačil slovně atakovat.
4/ Vzápětí jste se vrátila na prodejnu s maminkou a trvala jste na nákupu a dokladu dle Vašeho požadavku. Kolegyně i majitel Vám opakovaně nabízeli storno nákupu a možnost nákupu přímo na prodejně, abyste měla stvrzenku z prodejny. To jste odmítla. Vaše agrese vůči kolegyni na prodejně se i nadále stupňovala. Vrcholem Vašeho výkonu byly věty - zmlkněte (adresováno majiteli firmy), nemluvte na mě mám špatný den - adresováno na paní prodavačku a nakonec Vaše maminka odcházela se slovy - pojďme, pán je kretén.
5/ Po několika odchodech a příchodech jste nakonec zboží převzala s dokladem, který jste od začátku odmítala. Pouze jste si nechala změnit odběratele. Bohužel je zřejmé, že hlavní pointou celého výstupu byla snaha zahrnout do nákladů rozpočtové organizace svůj nákup. Proto jste odmítala specifikaci jednotlivých položek.
Následně Vám vedení firmy přeposlalo email, v kterém byl Váš požadavek k nákupu (doklad z pokladny) a reakce pana majitele, který Vám jasně specifikoval, že obdržíte fakturu a k tomu příjmový pokladní doklad. Nevíme, co je na tomto obsahu emailu urážlivé. Vy jste bohužel nereagovala na obsah emailu, ale opět jste začala vedení firmy napadat a označovat naše jednání za "šokující".
Děkujeme za hodnocení - pokud považujete vydání řádného daňového dokladu za "alibistické a alarmující chování", tak s tím bohužel nic neuděláme.
Takže se pokusíme stručně shrnout výše uvedené:
- řádná faktura za nákup znamená dle Vašeho hodnocení "obchodník neposkytl potřebný daňový doklad"
- odpověď majitele firmy, kde jasně specifikoval, jaké doklady obdržíte (bez jakékoliv reakce z Vaší strany) znamená dle Vašeho hodnocení "neposkytl doklad, na kterém jsme se domluvili"
- když kolegyně volala vedení ohledně Vašeho požadavku, znamená to dle Vašeho hodnocení "majitelé nám začali volat a urážet nás"
- když jste okřikovala majitele aby zmlknul, paní prodavačku aby na Vás nemluvila, protože máte špatný den a Vaše maminka označila majitele za kreténa - znamená to dle Vašeho hodnocení "majitelé nás uráželi".
- když Vám vedení firmy přeposlalo email, v kterém bylo jasně uvedeno, jaké doklady obdržíte, znamená to dle Vašeho hodnocení "oba majitelé napsali několik urážlivých mailů"
- v jednom jediném s Vámi souhlasíme, že Váš nákup "za to drama opravdu nestojí". Několik odchodů, několik slovních ataků, několik příchodů a nakonec jste odešla s nákupem i s fakturou a příjmovým pokladním dokladem. Přesně tak, jak Vám bylo řečeno hned v prvním telefonátu, když jste se změny dokladu dožadovala.
Přes všechny demagogické snahy o očernění našeho e-shopu Vám přejeme jenom to nejlepší - snad Vám v jiném e-shopu příště vyjdou vstříc :)
Balonky sro -
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod reaguje hned a hned posílají objednavku.
- S cim nejsem spokojena..je helium, objednala jsem helium na 50 balonku...vyslo na 30 ok, nafoukla jsem jednu cislici. A dve vetsi hvezdy.
- Nicméně, nafoukla jsem balónky v16h a druhý den rano byly balonky na zemi. Připravovat oslavu den předem, tak mam fakt po oslavě.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
je nám líto, ale vše co jste napsala výše, je v naprostém pořádku. Pokud totiž nafukujete heliem jiné rozměry balonků, tak Vám helium samozřejmě nemůže vyjít na 50 balonků. To jste navíc sama uznala - citujeme: "vyšlo na 30 ok, nafoukla jsem jednu číslici a dvě větší hvězdy".
Co se týká informace o tom, že balonky byly na druhý den na zemi - to je bohužel taky běžné. Latexové balonky vydrží létat cca 8-10 hodin. Všechny důležité informace ohledně nafukování heliem najdete v odkazu v detailu produktu:
https://www.balonky.cz/helium-a-nafukovani-balonku
Je zde uvedeno, že je nutné nafukovat obyčejné latexové balónky co nejpozději před oslavou, právě z důvodu toho, že létají omezenou dobu. Taky je zde informace, že v nabídce e-shopu je gel HI FLOAT, kterým můžete létání balónků prodloužit.
Stejnou informaci obdrží každý zákazník v objednávce formou TECHNICKÉHO LISTU, na kterém jsou všechny důležité informace ohledně nafukování balonků. Navíc balení helia obsahuje malou knížku - návod na použití, v kterém jsou tyto informaci uvedeny také.
Takže závěrem - je nám líto, že náš obchod nedoporučujete. Nicméně netušíme, co bychom mohli udělat lépe. Jak jste sama napsala, obchod reaguje hned a hned posílají objednávku. Objem helia je jasně uvedený jak na e-shopu, tak i na obalu produktu. Takže pokud zákazník nafukuje větší balónky, je logické, že jich nafoukne méně. Na omezenou dobu létání je zákazník v informacích na webu upozorněn, a to na více místech v e-shopu. Navíc najde stejné informace v návodu na použití a taky v technickém listu. Můžeme tyto informace uvést na několika místech, nemůžeme ale ovlivnit, zda si je zákazník přečte.
Každopádně děkujeme za zpětnou vazbu. Sice nám nespravedlivě snížila hodnocení, ale může posloužit jiným zákazníkům. Alespoň budou vědět, že objem balonků samozřejmě ovlivní počet nafouknutých balónků a obyčejné latexové balónky létají omezenou dobu. Delší dobu létají pouze foliové balónky.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- Přišlo jiné zboži a reakce obchodu arogantní a neprofesionální neznali svoji chybu
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Tak na Vaší recenzi jsme se moc těšili. A jsme rádi, že můžeme na ní reagovat. Objednala jste si u nás asi 6 produktů, mezi jinými byly i chromové balónky ve zlatorůžové barvě. Podotýkáme, že v nabídce e-shopu vedle zlatorůžových balónků jsou klasické růžové balónky. Po obdržení zboží jste v pátek ve večerních hodinách napsala na instagram cca 20 zpráv, že jste obdržela špatné zboží. Že jste objednala růžové balónky, ale dostala jste hnědé.
Naši kolegové na instagramu Vám poradili, abyste je nafoukla -že barva se nafouknutím opravdu mění. Vy jste na základě toho udělala na instagramu anketu, jakou barvu balónky mají :))) Kamarádky Vám odpovídaly a samozřejmě správně - že mají měděnou barvu. A že ta barva je opravdu moc pěkná. Vy jste jim opakovaně tvrdila, že jste chtěla růžové z důvodu růžové výzdoby. Bohužel Vaše objednávka obsahovala modré, stříbrné, zlaté, vínové a zlatorůžové balónky. Po růžové výzdobě, kterou jste zdůvodňovala na instagramu své rozčílení, není v objednávce ani stopy :)) Jako další krok jste zvolila napsání obsáhlé negativní recenze, že jsme nekorektní firma, která poslala jiný produkt a reklamaci odmítáme řešit. To vše, aniž byste jakoukoliv reklamaci podala - přesto, že jste byla několikrát kolegou z instagramu vyzvána, abyste vše napsala emailem a podala reklamaci.
Vy jste nám opakovaně tvrdila, že jsme Vám poslali jiný produkt. V průběhu soboty jste opět poslala přes instagram asi 15 zpráv. Opět jste byla odkázána na podání reklamace přes email. Na tuto výzvu jste zareagovala až v sobotu odpoledne ve čtyři hodiny a za hodinu jste opět napsala na instagram, že reklamaci neřešíme. Bohužel v sobotu odpoledne se k řešení Vaší reklamace kolegové dostali v šest hodin večer. Podotýkáme, že reklamace neobsahovala ani číslo objednávky a ani číslo faktury. Přesto jsme dle Vašeho emailu zakázku dohledali.
Slušně Vás poprosili, abyste vyfotila a zaslala EAN kód, abychom dohledali jaký produkt máte. Na tuto výzvu jste ani na třetí upozornění nereagovala. Takže jsme Vám napsali správný EAN code my včetně čísla produktu, který jste dostala. Tímto bylo potvrzeno, že jste dostala správný produkt. Opakovaně jste tvrdila, že jste objednala růžové balónky. Odeslali jsme na Vás zpět kopii objednávky, z které bylo jasné, že jste opravdu objednala růžovo-zlaté balónky.
Emailem jsme Vám samozřejmě nabídli odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Na tuto nabídku jste nereagovala. Po celou dobu řešení situace jste telefon nezvedla. Telefonický kontakt jste opakovaně nahrazovala kyberšikanou v podobě negativních příspěvků na sociálních sítích. Mimochodem tato Vaše aktivita Vám vydržela několik dní.
Takže se pokusíme shrnout celou záležitost kolem růžovo-zlatých balónků:
1/ obdržela jste správný produkt, co jsme zdokladovali porovnání EAN kódu na obalu a číslem produktu v objednávce
2/ opakovaně jste tvrdila, že jste si objednala růžovou barvu balónků, zatímco objednávka i faktura obsahuje produkt dle
Vašeho výběru - růžovozlaté balónky
3/ nabídli jsme Vám řešení dle zákona - odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, které jste nevyužila
4/ byla jste nespokojena s řešením reklamace, kterou jste ani nepodala
5/ místo slušného přístupu (napsání reklamace formou emailu) jste zvolila formu kyberšikany a opakovaného zasílání zpráv přes instagram a psaní negativních recenzí na internetu. Opakovaně jste nás obviňovala z toho, že jsme Vám poslali jiný produkt a reklamaci neřešíme - ani jedno z toho samozřejmě nebyla pravda. Takže jste pouze opakovaně šířila lži.
6/ přesto, že kolegové se Vám věnovali i o víkendu a celou situaci opakovaně řešili, jste pokračovala v této činnosti, kterou s klidným svědomím můžeme nazvat poškozováním obchodního jména
7/ pořád netušíme, jakou chybu máme uznat, když jste zboží obdržela dle své objednávky
8/ telefon jste ani po opakovaných pokusech nezvedla, takže jste nám znemožnila celou situaci promptně vyřešit.
9/ než jste tuto recenzi napsala, měli jsme na Heuréce 100 % spokojených zákazníků, kteří oceňují hlavně zákaznický servis.
Skutečnost, že jste jediná hrubě nespokojena, která navíc touto nespokojeností od pátku až do dalšího úterý zásobuje sociální sítě, svědčí o čemkoliv jiném, než o našem pochybení. Domníváme se, že na základě výše uvedených řádků si každý rozumný člověk vyhodnotí celou situaci správně.
Takže závěrem děkujeme za zpětnou vazbu. Přes všechnu špínu, kterou jste na nás v průběhu několika posledních dnů naházela, Vám přejeme jen to nejlepší - hlavně zdraví.
Doba je hektická a depresivní. Hodně lidí z nás čelí osobním problémům. Ale není to důvod k tomu, aby si zákazníci vybíjeli své frustrace na našich zaměstnancích. Vy jste v tomto směru předvedla úctyhodný výkon . Konkuruje Vám pouze slečna, která si ve včerejších večerních hodinách byla vyzvednout e-shopovou objednávku na prodejně a chtěla si samozřejmě něco na místě dokoupit. Když jí kolegyně upozornila, že prodejna je dle nařízení vlády uzavřena a není možné zde nakupovat, tak jí zkusila nejdříve přemluvit po dobrém a poté začala vyhrožovat, že jí nechá vyhodit. Do dokonalosti to uvedla až v momentu, kdy naší paní prodavačce řekla, že je "úplně blbá".
Samozřejmě taky vyhrožovala negativní recenzí, stejně jako Vy po celou dobu řešení Vašeho "zásadního problému". Takže Vás ujišťujeme, že děláme svojí práci pro lidi, a děláme jí rádi. Neděláme jí pro recenze. Takže "hrubě nespokojené zákazníky", kteří si objednají zboží, dostanou ho přesně dle své objednávky a celý víkend terorizují naše kolegy popř. nadávají našim kolegům, že jsou "úplně blbí" , si rozhodně nevážíme a jsme rádi, že pro příště využijí služeb jiných firem.
Balónky sro -
Nedoporučuje obchod
Zboží předražené
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Moc děkujeme za názor Spolku péče o rodinu. Vaše objednávka obsahovala různé druhy závěsných dekorací. Všechny závěsné dekorace jsou řádně popsány (design i počet ks v balení ). Obsah Vámi objednávaného zboží jste tedy předem věděli, stejně tak i cenu produktů. Celá objednávka včetně hodnoty i počtu kusů jednotlivých produktů je na spodní liště v průběhu celého procesu objednávání. Pokud se Vám zdály produkty předražené, měli jste možnost objednávku neodeslat popř. porovnat s konkurenční nabídkou.
Co se týká konkrétních cen - např. závěsné dekorace vločky jste od nás kupovali za 67,- Kč, zatímco v konkurenčních e-shopech stojí 75,- Kč. Nevíme tedy, na základě jakého porovnání jste dospěli k závěru, že jsou produkty "předražené". Navíc pokud jste byli s obsahem zásilky nespokojeni, měli jste možnost od objednávky odstoupit a do 14-dní zboží odeslat zpět.
Takže se to pokusíme shrnout. Obsah objednávky i ceny produktů jste věděli již při vystavení objednávky, a přesto jste jí odeslali. Od objednávky jste neodstoupili, "předražené" zboží nevrátili a na základě této zkušenosti náš e-shop nedoporučujete. Marně se snažíme přijít na to, co jsme při vyřizování Vaší objednávky udělali špatně :)
Přesto za Váš názor děkujeme :)
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- Balónek při nafukovani prasknul!
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Moc děkujeme za názor. Vaše objednávka obsahovala foliový balonek. Foliové balonky nejsou pružné jako obyčejné latexové (gumové). Tudíž v případě přefouknutí jednoduše prasknou. S tím my bohužel nic nenaděláme. Zvláštní ale je, že prasknutí přefouknutého balonku považujete za důvod, abyste nedoporučila naše služby :)
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní balonky,které z velké části do druhého dne popraskali. Když jsem koupila balonky na aliexpresu,nikdy se mi to nestalo,tak bych čekala za tuto cenu,ze budou kvalitnější
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
moc děkujeme za informaci. Opět jsme u toho stejného problému. Obratem jsme Vás telefonicky kontaktovali a dozvěděli se klasickou zprávu - balonky jsme nafukovali průmyslovým kompresorem. Opět opakujeme základní informaci - součástí balení jsou pokyny k nafukování, kde je jasně uvedenou tučným písmem, že balonky nemáte nafukovat průmyslovým kompresorem. Vzduch z kompresoru obsahuje malé částečky oleje a ten přírodní latex naruší.
Bohužel můžeme zákazníky o této skutečnosti několikrát informovat, ale fyzikální zákony neporazíme. Děkujeme za zpětnou vazbu - je možné z naší strany zákazníky písemně informovat, ale číst pokyny za ně neumíme :)
Možná kdybychom prodávali balónky s příměsí umělých materiálů, tak by taky vydržely i nafukování kompresorem. Balónky BELBAL jsou ale výlučně z přírodního latexu, díky čemu jsou ekologicky šetrné - jsou zdravotně nezávadné a splňují všechny platné evropské normy a směrnice.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Většina balónku nám popraskala než oslava začala.Byla jsem více spokojena s balónky z ,,normálního,, obchodu. Bylo u nich vždy všechno příslušenství (provázek na natahnutí balónku,atd).To bych spíše čekala od obchodu, který se na to specializuje, ale bohužel.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
moc děkujeme za názor, který nás opravdu překvapil. Když se podíváte na ostatní názory nakupujících, tak oceňují hlavně kvalitu produktů. Na základě Vaší recenze jsme Vás obratem kontaktovali, abychom zjistili, kde mohl být ve Vašem konkrétním případě problém. S každou zásilkou odesíláme i informace ohledně nafukování balonků (nepoužívat průmyslový kompresor), ale občas technickému listu zákazníci pozornost nevěnují.
Jelikož Vaše objednávka neobsahuje žádnou pumpu, důvod by mohl být právě využití průmyslového kompresoru při nafukování. V telefonátu jste ale nafukování kompresorem důrazně odmítla a tvrdila jste, že jste všechny balonky nafukovala pusou. Ale bohužel Vaše tvrzení zase musíme důrazně odmítnout my, a to vzhledem ke skutečnosti, že Vaše objednávka obsahovala i tvarovací balonky, které není možné nafouknout pusou. V telefonátu jste ale tvrdila, že jste je pusou nafukovala.
Navíc Vaše objednávka obsahovala balonky od 3 různých výrobců, takže pravděpodobnost, že by právě Vaše produkty byly vadné, je opravdu nulová. Vzhledem ke skutečnosti, že dva druhy balonků navíc prošly naší tiskárnou, kde jsou vystaveny extrémnímu tlaku, je naprosto vyloučeno, že by při pouhém nafouknutí na dětské oslavě jednoduše praskly.
Vzhledem k výše uvedenému bohužel nemůžeme Váš názor na kvalitu balonků považovat za objektivní. Denně vyexpedujeme tisíce kusů balonků s potiskem i bez potisku a s problémem s praskáním balonků se opravdu setkáváme pouze v případech, kdy zákazníci ignorují pokyny pro nafukování, co ale z naší strany bohužel nemůžeme ovlivnit.
Přesto za Váš názor děkujeme. Snad se na základě této recenze zákazníci poučí a budou věnovat více pozornosti informacím uvedeným na technickém listu. Jenom jsme překvapeni, že zákazník, kterému "popraská většina balonků dříve než oslava začala" se ani nepokusí poslat fotku popraskaných balonků a "vadné" produkty reklamovat.
Co se týká Vaší poznámky ohledně chybějících provázků - provázky na balónky jsou v nabídce e-shopu. Pokud si je ale zákazník neobjedná, tak mu je bohužel poslat nemůžeme.
S přáním všeho dobrého :)
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Dva foliovy balónky přišly s dírou, takže u vás už neobjednam.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
moc děkujeme za zpětnou vazbu, která nás hodně překvapuje. V jiných recenzích zákazníci oceňují hlavně nabídku a kvalitu produktů. Každopádně pokud Vám přišlo poškozené zboží, je možné nás kontaktovat a uplatnit reklamaci. Docela nás překvapuje, že jste tak neučinila, a o žádném problému s produkty jste nás neinformovala.
Všechny produkty Vám přišly v originálním balení přímo od dodavatele. Tím pádem jakékoliv poškození není možné při expedici odhalit. Vaše zkušenost nás mrzí o to více, že jste nám ani nedala šanci problém vyřešit.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- zboží bylo poškozeno
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
moc děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel zboží je zabaleno v originálním balení od výrobce. Případné poškození při distribuci nejsme schopni odhalit. Při odhalení vadného produktu stačí poslat fotku a uplatnit reklamaci. Bohužel nic takového z Vaší strany neproběhlo. Z uvedeného důvodu se nemůžeme tedy k údajnému poškození produktu vyjádřit.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Balonky foliove oba praskly ve svaru po nafouknuti
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, ale musíme konstatovat, že prasknutí foliového balonku ve sváru znamená jediné - že byl přefouknutý. Rozdíl mezi foliovým a latexovým (gumovým) balonkem je zásadní - zatímco latexový je pružný a v případě přefukování pouze mění tvar (místo oválného tvaru je to tvar hrušky), foliový balonek není pružný, je pevný, a v případě přefouknutí jednoduše praskne. A jelikož svár je nejméně pevnou částí balonku, tak praskne právě ve sváru.
Takže je nám líto, že náš e-shop nemůžete doporučit, ale rozhodně nemůžeme ovlivnit přefouknutí balonku ze strany zákazníka.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem si vyzvedla kazové,bohužel již nebyl čas na výměnu zboží.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Dobrý den,
moc děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Jelikož jsme byli Vaší recenzí překvapeni, kontaktovali jsme Vás telefonicky. Hlavně nás překvapila formulace, že jste si převzala kazové zboží, a to při osobním odběru. Vaše recenze je formulována tak, aby ostatní zákazníci měli pocit, že kolegyně na prodejně Vám záměrně předala kazové zboží a Vy jste si ho od nás převzala.
Z telefonického jednání vyplynulo, že kazové měly být pozvánky, které byly řádně v originálním obalu od dodavatele - bez zjevného poškození, ale po rozbalení jste údajně zjistila, že dvě z nich jsou špinavé, roztržené a pošlapané.
Bohužel musíme uvést to slovo "údajně". Pozvánky jsou zabalené v průhledném obalu a je tedy vidět hned na první pohled, že jsou všechny stejného tvaru bez jakéhokoliv poškození rohových částí. Pokud by byly špinavé, roztržené a pošlapané, bylo by to vidět hned u osobního odběru a nebyl by tedy jediný důvod k jejich převzetí, a hlavně by z našeho skladu ani nebyly expedovány. Kolegyně ve skladu popř. na prodejně by Vám je ihned vyměnily za nepoškozené. Navíc výroba a balení pozvánek probíhá strojově a není tedy možné, aby některé z nich byly pošlapány a poté vráceny do balící linky a zabaleny do originálního balení.
Co nás ale nejvíce překvapuje, že v případě jakýchkoliv problémů s kvalitou jste se ani nepokusila náš e-shop kontaktovat se žádostí o výměnu popř. se žádostí o vrácení peněz. Dle Vašeho tvrzení nebyl na výměnu čas. Ale na nafocení a uplatnění reklamace je čas vždy. To je otázka 5-ti minut.
Pokusíme se tedy Vaši zkušenost shrnout:
1/ dle Vašeho tvrzení byly špinavé, roztržené a pošlapané pozvánky, a to přesto, že jsou v průhledném obalu a případné
poškození by bylo vidět na první pohled
2/ dle Vašeho tvrzení jste přes kazový stav tento produkt od nás řádně převzala, a to bez jakýchkoliv námitek, protože na
výměnu nebyl čas. Tento produkt je ale na prodejně běžně skladem, takže výměna na místě by nebyl problém.
3/ kazový stav pozvánek jste nikde nehlásila (prodejna, zákaznický servis e-shopu), finanční kompenzaci nežádala a reklamaci neuplatnila.
Je nám líto, ale z výše uvedených důvodů nemůžeme považovat Vaše hodnocení za objektivní. Nemáme od Vás žádnou fotodokumentaci a Vaše tvrzení o tom, že jste vědomě převzala od nás kazové zboží kolegyně v expedici i na prodejně rázně odmítají.
Navíc jste v telefonickém jednání neuměla na naše podrobnější dotazy ohledně údajně poškozeného zboží reagovat, a telefonát jste ukončila "típnutím".
Děkujeme tedy za hodnocení, i když je zavádějící a nepravdivé. Bohužel se ale podobným útokům bránit neumíme - pouze můžeme písemně reagovat a Vaše tvrzení se pokusit vyvrátit.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- Rychle odeslání
Světlo do lampionu vydrželo svítit cca půl hodiny, místo 3 hodin, jak bylo uvedeno. Navíc se musely 2x měnit baterky, aby vůbec svítilo. Lampion venku rychle natáhl vlhkost, takže nedrzel tvar, krabati se.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Moc děkujeme za zpětnou vazbu. Co se týká světla do lampionů, jeho výdrž skutečně záleží na baterkách, které do něj vložíte. Dle Vašeho tvrzení jste museli baterky dvakrát měnit. To bude asi ten zásadní problém. Právě skutečnost, že jste opakovaně museli baterky měnit, svědčí o tom, že baterky nebyly v pořádku. Je nám líto, ale můžeme ovlivnit pouze kvalitu námi prodávaného výrobku, nikoliv kvalitu Vámi vložených baterek.
Co se týká kvality lampionu - prodáváme značku Amscan. Tyto produkty dodáváme na český trh již přes 20 let a do dnešního dne si nikdo na kvalitu lampionů nestěžoval. Vaše objednávka obsahovala běžný lampion kulatého tvaru, přičemž svíčka je umístěna uprostřed lampionu ve zpevněné části. Po umístění svíčky do zpevněné části se lampion jednoduše zavře a připevní na držák. Neumíme si představit, co myslíte formulací "nedržel tvar". Lampion je papírový a pokud pršelo, tak opravdu mohlo dojít k jeho poškození. To je ale logické, že papírový produkt při zvlhnutí může být poškozený.
Závěrem můžeme jenom konstatovat, že za těch 20 let, co tyto produkty prodáváme, jste první zákazník, který má problém jak s "nasáknutím vlhkosti" lampionu, tak i s elektrickým světlem. Vaše zkušenost nás mrzí, ale skutečně si nemyslíme, že jak kvalitu baterek, tak i poškození vlhkého papírového produktu jsme schopni jakkoliv ovlivnit.
Balonky sro -
Nedoporučuje obchod
- rychlost doruceni
- Dorazily mi jine barvy balonku nez jsem si objednala. Nekomu se proste u objednavky asi nechtelo je pocitat, tak tam dal od oka co mu prislo pod ruku.
Reakce obchodu Balónky s.r.o.
Moc děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Dohledali jsme Vaší objednávku, která obsahovala níže uvedené barvy: bílá, světlá růžová, tmavá růžová, žlutá, světlá modrá, levandulová, světlá zelená a burgundy. U těchto barev balonků se při jejich chystání není možné splést. Jediné, co Vás mohlo překvapit, že např. barva burgundy vypadá v nenafouknutém stavu jako barva černá. Ale stačí jí nafouknout a hned budete vidět, že je to opravdu vínová barva.
Je možné, že některé barvy jste si představovala jinak. To se samozřejmě může stát. Můžete mít jinak nastavený monitor a některé barvy Vám nemusely vyhovovat. V tom případě máte samozřejmě možnost nechat si barvy balonků vyměnit. V této věci jste nás ale vůbec nekontaktovala.
Pokoušeli jsme se Vám dovolat, abychom objednávku s Vámi projednali. Bohužel jste "típla" telefon. Na emailový dotaz, které balonky neodpovídají objednávce, nereagujete. Závěrem tedy můžeme pouze konstatovat, že nejdříve je nutné balonky nafouknout, abyste viděla jejich skutečnou barvu. Taky je možné, že Vám některé barvy balonků nevyhovují a měla jste samozřejmě možnost barvy balonků vyměnit, což jste neudělala. Naprosto ale vylučujeme možnost, že by se "někomu u objednávky nechtělo počítat a tak tam dal, co mu přišlo pod ruku".
Balonky sro