Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Heliova láhev přišla prázdná.

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Moc děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel se často zákazníci domnívají, že láhev začne nafukovat ihned po otočení hlavním ventilem. Většinou ihned volají, že láhev je prázdná. Láhev ale začne nafukovat až po nasazení balonku na nafukovací ventil a po ohnutí ventilu. Je nám líto, že jste nás v této věci nekontaktovala, mohli jsme Vás obratem informovat o správném použití láhve. Navíc jste v této věci neuplatnila žádnou reklamaci a o problému s produktem jste nás neinformovala ani následně, co nás vzhledem k ceně helia opravdu překvapuje.

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obdržel jsem svoji objednávku a když jsem ráno před oslovou chtěl číselné balonky nafouknout, aby bylo vše "čerstvé", tak se ukázalo, že jsou oba balonky ve sváru prasklé. Takže jsem celý dárek za 1600 vyhodil do koše a plánované překvapení se nekonalo. Moc děkuji.
    A to nemluvím o to, že v balení téměř neexistuje český návod...

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Moc děkujeme za zpětnou vazbu. Určitě nás Vaše zkušenost mrzí. Hlavně nás ale překvapila. Když se podíváte na ostatní recenze, tak všichni oceňují kvalitu balónků. Co nás ale mrzí nejvíce, je skutečnost, že jste se u nás žádnou reklamaci neuplatnil a nedal jste nám šanci "postavit se k problému čelem". Samozřejmě bychom peníze za poškozené balonky obratem vrátili. Hodnota balonků je 300,- Kč, nikoliv 1.600,- Kč. Bohužel balonky jsou v originálním balení a případné poškození nejsme schopni při expedici odhalit.

    Co se týká českého návodu - návod na používání helia je součástí balení. Je to knížka, ve které je návod na použití v několika jazycích, a taky česky. Navíc v případě jakéhokoliv dotazu jsme pořád k dispozici na HOT LINE 777 000 019.

    Na základě Vaší recenze, jsme se Vám snažili dovolat, abychom mohli obratem vyřídit reklamaci. Bohužel bezúspěšně. Neuplatněnou reklamaci vyřídit neumíme :(

    Balonky sro

    P.S.: Vaše objednávka obsahovala gel HI FLOAT na prodlužování létání, který se používá výhradně na latexové balonky, nikoliv na foliové číslovky, které byly obsahem objednávky a které jste označil jako "prasklé ve sváru". Pokud jste tento gel aplikoval do foliové číslovky a nechal ho zaschnout uvnitř balonku, dosáhl jste toho, že obě strany balonku jste slepil k sobě a při nafukování opravdu mohly balonky ve sváru prasknout. Bohužel ale bez konzultace s Vámi není možné celou situaci objektivně vyhodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží, které jsem si objednala mi přišlo až dlouhou dobu po tom, co mi mělo ve skutečnosti přijít

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Moc děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel musíme konstatovat, že je neobjektivní. Objednávku jste provedla dne 25.3. ve 20,29 hod. Vaše objednávka byla obratem zpracovaná a ve 21,49 hod. jste od nás obdržela informaci, že zásilka hned následující den od nás odchází. Dne 26.3. byla řádně odeslána a bohužel dne 3.4. nám byla dopravcem vrácena. Zásilku jste jednoduše nepřevzala.

    Že se někdy zásilky vrací jako nevyzvednuté resp. nedoručené, na to jsme si již zvykli. Bohužel někteří "zákazníci" mají zálibu objednávat a zásilky nepřebírat. Že ale někdo, kdo si zásilku objedná a následně jí nepřevezme, napíše ještě negativní recenzi - to opravdu nechápeme.

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Napíší ve zkratce helium na 30 balonku - lahev přišla prázdná
    Balonky 30 ks mix a provázky tak ty se raději v e shopu rozhodli tam nedat a při telefonátu se ještě paní snaží z nás udělat pitomce. Nakupovali jsme zde vždy pravidelně dětem na oslavy po téhle zkušenosti už ne!

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za zajímavou recenzi. Zajímavou proto, že jste právě před 10-ti minutami domluvil s kolegyní na zákaznické lince a domluvili jste se, že láhev pošlete zpět na reklamační řízení. Dle telef. dohody bude postoupena dodavateli do Portugalska a ten podrobí láhev tlakové zkoušce a vyhodnotí, zda láhev byla prázdná anebo ne. Vše jste odsouhlasil a slíbil jste, že láhev řádně pošlete. Po 10-ti minutách napíšete hodnocení, že z Vás kolegyně "dělá pitomce".

    Navíc tvrdíte, že balení helia neobsahovalo ani balonky a ani provázky, přičemž dodávky zboží podléhají při expedici dvojí kontrole. Budeme citovat z telefonátu - to říkám pro jistotu, abyste se nedivili, že balonky a provázky zpět nedostanete. Dále jste v telefonátu uvedl, že láhev je strašně lehká a tudíž musí být prázdná. A při použití jste jí rozebral, odstranil hlavní ventil a pokusil jste se do ní "načerpat vzduch". Nezlobte se, ale opravdu nerozumíme smyslu této "zkoušky". Že je láhev s heliem lehká, je logické. Helium je totiž lehčí než vzduch, právě proto balonky naplněné heliem létají.

    Zkusíme to shrnout. Vaši objednávku jsme řádně vykryli, zboží obratem odeslali. V sobotu jste slavili a dle Vašeho tvrzení zjistili, že láhev je prázdná. Přesto jste s reklamací čekal do úterního dopoledne, kdy jste volal na zákaznickou linku. Popsal jste svoje postupy "zkoušky" láhve a argumentoval jste, že láhev musí být prázdná, protože je lehká. S kolegyní jste si domluvil reklamaci, kdy Vám popsala průběh reklamačního řízení - tlaková zkouška u dodavatele. Po skončení telefonátu jste si patrně reklamaci rozmyslel (nebudeme spekulovat o důvodech) a raději napsal negativní recenzi.

    Nevidíme v našem postupu žádné pochybení. Objednávku jsme řádně vyřídili a reklamaci s Vámi kolegyně na zákaznické lince projednala a domluvila si další postup. Pokud jste čekal, že na základě telefonického tvrzení, že láhev je prázdná, Vám obratem vrátíme peníze, tak to opravdu bohužel možné není. Když si koupíte boty a chcete je reklamovat, taky nemůžete zavolat do obchodu a tvrdit, že jsou děravé. Musíte je v rámci reklamačního řízení vrátit a nechat reklamaci posoudit.

    Rádi vyjdeme všem zákazníkům vstříc, ale reklamaci bez vrácení láhve opravdu není možné uznat. V případě, že jste se rozhodl náš e-shop nedoporučit právě z uvedeného důvodu, tak s tím bohužel nic nezmůžeme. Situace nás mrzí o to více, že z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.

    Závěrem si ale dovolíme konstatovat, že pokud se zákazníci domnívají, že mají prázdnou láhev (a to se domnívají docela často), obratem telefonují na HOT LINE 777 000 019. Takže pravidelně dáváme instrukce ohledně použití láhve o sobotách i nedělích. Vždy je navigujeme, jakým způsobem mají láhev použít a vždy láhev funguje. Chyba bývá pouze v použití. Ve Vašem případě jste se nás o víkendu ani nepokusil kontaktovat a k reklamaci přistoupil až v úterý...a nakonec jste se rozhodl jí vůbec neuplatnit. Je to Vaše rozhodnutí, ke kterému jste patrně měl své důvody - ale určitě to není důvod k negativní recenzi :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • brzké dodání
    • objednávali jsme si 310 balonků z toho minimálně 20 bylo prasklých . bohužel chybělo nám museli jsme dokupovat jinde

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Dobrý den,

    moc děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Když se totiž podíváte na recenze ostatních zákazníků, oceňují hlavně kvalitu balónků. Vůbec nerozumíme taky formulaci "minimálně 20 balonků bylo prasklých". Balónky se připravují do balíků ručně, každý balónek tudíž mají skladníci v ruce. Že by Vám do balíku dali poškozené balónky je tedy naprosto vyloučeno. Pokud jste Vaší recenzí mysleli to, že Vám balonky po nafouknutí praskaly, tak chyba nemusela být v kvalitě balónků, ale v nafukování. Vaše objednávka totiž neobsahuje žádnou pumpu a pokud jste je nafukovali průmyslovým kompresorem, tak je to možné. Před používáním průmyslových kompresorů na nafukování balónků varujeme na několika místech na webu a tuto informaci dostává taky každý zákazník v balíku. Zda si to ale zákazníci přečtou, to už bohužel neovlivníme.

    To by vysvětlovalo i skutečnost, že jsme od Vás žádnou reklamaci neobdrželi. Ani informaci ohledně poškozených balónků, ani fotku údajně poškozených balónků.

    Děkujeme tedy za negativní recenzi. Sice nám "shodila" hodnocení na webu, ale alespoň poslouží ostatním zákazníkům k tomu, aby četli přiložený leták a průmyslovým kompresorem balónky nenafukovali :)

    Balonky sro

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Při prosbě o radu, nebo vysvětlení jsem byl nařčen, že na obchod útočím a oni s 15 lety zkušeností ví co a jak, rady jsem se nedočkal

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za Vaší recenzi. Jelikož je veřejná, je nutné uvést podrobnosti. Nejednalo se o prosbu o radu. Psal jste nám, že naše metalické balonky mají průměr 23 cm a že při pokusu o nafouknutí do námi uvedeného rozměru 30 cm mají hruškovitý tvar. Obratem jsme balonky nafoukli a s přiloženým centimetrem (který ukazoval průměr 30 cm) jsme Vám fotku odeslali.

    Další Vaše výtka byla taky konkrétní - byl jste rozčílen, že Vaše dcera při osobním vyzvednutí e-shopové objednávky musela čekat, než paní prodavačka obsloužila dva zákazníky před ní. My jsme konstatovali, že paní prodavačka postupovala naprosto správně, protože považujeme za běžné, že jsou zákazníci obsluhováni podle pořadí. K přednostnímu obsluhování některých zákazníků není důvod. Vážíme si každého zákazníka a z toho důvodu nikoho upřednostňovat nikdy nebudeme. V reakci na toto konstatování jste ukončil hovor bez pozdravu - asi tento druh jednání považujete za slušný, my nikoliv.

    Co se týká Vaší poznámky o 15-ti leté zkušenosti - lživě jste nás obvinil, že na popisu zboží máme zavádějící informace ohledně produktů (což jsme obratem emailem fotodokumentací vyvrátili). Odpověděli jsme, že opravdu víme, co 15 let prodáváme a s jakým materiálem 15 let pracujeme. Na fotku jste nereagoval, omluvy za lživé nařčení jsme se nedočkali, ale napsal jste tuto recenzi.

    V pořádku, máte na to samozřejmě právo. Jsme rádi, že máme možnost na Heuréce na Vaší recenzi reagovat. Závěrem tedy shrneme - byl jste rozčílen, že lžeme u popisu produktů (to jsme obratem vyvrátili) a že Vaše dcera nebyla přednostně obsloužena (co je samozřejmě v pořádku). Pokud na základě této zkušenosti náš obchod nedoporučujete, asi to nemá smysl dále komentovat :)

    Balonky sro

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodani
    • Kvalita balonku 0

    Absolutni nespokojenost,objednala jsem balonky na dcery party,50 modrych,50 ruzovych,nafoukli v noci a uz ten den a rano pulka vyfouknuta .Kdyz jsme si toho unikani vsimli tak jsme jeste extra poradne uvazovali a stejne do rana pulka vyfoukla.Delam toto kazde narozeniny svych deti a absolutne nechapu co je tohle za kvalitu,protoze tohle se mi jeste nestalo.Jako s ubytkem se pocita,ale tohle je vazne moc.

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za Vaši recenzi. Rozumíme Vaší "absolutní nespokojenosti", ale skutečnost, že běžné latexové balonky vydrží létat pouze omezenou dobu - cca 8 hodin, je uvedena na webu hned několikrát. Pokud potřebujete dobu létání prodloužit, používejte prosím gel HI FLOAT, který dobu létání prodlouží na několik dní.

    Pokud ve své recenzi tvrdíte, že doba létání byla kratší než výše uvedených 8 hodin, je nutné hledat chybu buď v zauzlování balonků resp. plynu, kterým jste nafukovala. Nemůžeme posoudit kvalitu helia, kterým jste nafukovala. Vaše objednávka helium neobsahuje. Kvalita (resp. čistota) helia má totiž taky samozřejmě vliv na dobu létání Vašich balonků.

    Vzhledem ke skutečnosti, že na naše balonky tiskneme a jsou v průběhu tisku vystaveny enormnímu tlaku, musí být naše balonky kvalitní. Jinak bychom je nemohli používat do tisku. Když se podíváte na recenze ostatních uživatelů, oceňují v nich hlavně kvalitu balonků. Naši tiskárnou projde ročně několik milionů balonků - a zákazníci se k nám pro reklamní balonky rádi vracejí, co je v přímém rozporu s Vašim hodnocením.

    Přesto Vám děkujeme za Váš názor. Alespoň budou ostatní zákazníci vědět, že doba létání balonků je skutečně omezena a dle toho je nutné balonky nafukovat ve správném čase :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • moznost platby kartou online
    • nedostatecna produktova informovanost zakaznika - zakoupila jsem heliove balonky a nikde nebylo upozorneni, ze je nutne a za kolik, zakoupit nafouknuti heliem. Dalsi prekvapeni bylo pri prevzeti - balonky byly dodany nezabalene, pouze uvazane na snurce, bez jakehokoli zavazi / zabezeceni - jako objednat si jidlo a zaplaceni zjistit, ze talir stoji xx Kc a jidlo vam prinesou bez priboru.

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Docela nás překvapila, protože konkrétně na Vaší zakázce pracovali naši kolegové nadstandardním způsobem. Jelikož je Vaše reference veřejná, považujeme za důležité přesně popsat Vaši objednávku a její realizaci.

    Dne 4.4. v 9,54 hod jste v našem e-shopu objednala foliové číslovky a online uhradila platební kartou. V poznámce jste uvedla, že potřebujete balonky nafouknout heliem. V 10,15 hod. jste nám napsala email, v kterém uvádíte "Dobry den,
    prosim o informaci o cene za nafouknuti nize objednanych balonu heliem. Rada bych provedla platbu kartou". Z Vašeho emailu je tedy jasné, že jste si byla vědoma skutečnosti, že cena za zakoupené produkty neobsahuje nafouknutí heliem.

    Obratem jsme Vás kontaktovali a odsouhlasili si telefonicky cenu za nafouknutí helia. Speciálně pro Vás jsme za účelem zaplacení helia v e-shopu vytvořili kartu zboží, o které jsme Vás ihned emailem informovali.

    Přes tuto kartu zboží jste vytvořila druhou objednávku (naplnění balonků heliem) a uhradila online kartou, a to ve 12,38 hod tentýž den. Ve 12,55 jste byla informována, že zboží z centrálního skladu přesouváme na Vámi zvolené místo vyzvednutí a bude k dispozici od 14,00 hod téhož dne.

    Závaží na balonky popř. pytel na heliem nafouknuté balonky nebyl součástí Vaší objednávky, tudíž nemohly být ani součástí dodávky.

    Shrneme tedy výše uvedené:

    1/ za komunikaci jsme si od Vás vysloužili 0,5 bodu z možných pěti bodů. A to přesto, že jsme speciálně pro Vás vytvořili kartu, přes kterou jste mohla zakázku online zaplatit. Nemluvě o několika telefonátech a emailech, v kterých jsme vyřízení Vaší objednávky realizovali.

    2/ vytýkáte chybějící upozornění na nutnost dokoupit helium - přičemž sama jste ho v korespondenci doobjednávala, tudíž je z popisu karty naprosto jasné, že předmětem prodeje je pouze balonek samotný. Nikoliv helium do balonku - to je nutné logicky dokoupit zvlášť.

    3/ vytýkáte nám chybějící závaží v zakázce, ale závaží jste přitom neobjednala.

    4/ mimochodem zakoupila jste balonky, které je možné plnit vzduchem i heliem - plnění heliem tedy nemůže být automaticky součástí ceny balonku

    Domníváme se, že jsme pro realizaci Vaší zakázky udělali maximum, a to skutečně obratem. Pokud přes vše výše uvedené nemůžete naše služby doporučit, asi to nemá smysl komentovat.

    Ve stylu Vašeho srovnání můžeme pouze konstatovat - je to jako když si objednáte hlavní jídlo a divíte se, že jste automaticky nedostala předkrm, polévku a zákusek s kávou na závěr.

    S přáním krásného dne :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Příliš předražené zboží

    Zboží v obchodě je příliš předražené. Například čepičky z tvrdého papíru s potiskem za 60 kč je opravdu trochu moc...

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Moc děkujeme za zpětnou vazbu. Každý zákazník si může u nás zboží vybrat a nakoupit - pokud se zákazníkovi ovšem zdá, že náš obchod je předražený, tak má taky právo navštívit jiný e-shop popř. prodejnu a pokusit se nakoupit tedy zboží levněji.

    Co se týká Vaší objednávky - nakoupil jste u nás frkačky, nikoliv čepičky. Možná jste je chtěl dokoupit na prodejně a cena 59,- Kč za 6 čepiček se Vám zdála vysoká. Bohužel pokud nakupujete papírové čepičky s motivem s licencí, tak cena je určitě vyšší, než u čepiček bez licence.

    Můžete pro příště navštívit konkurenční prodejnu, kde je cena ale naprosto stejná jako u nás.

    Přesto děkujeme za Váš názor a přejeme krásné svátky a všechno dobré :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Svítící balónky LED absolutně nevyhovující. Již mám zkušenost s jiným typem, který byl vynikající, ale zde prodávané diody s bezpečnostním proužkem svítily jen velmi nepatrným svitem a některé dokonce měly i chybný kontakt..

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za zpětnou vazbu. LED světlo s bezpečnostním proužkem je jediný produkt tohoto druhu, který splňuje bezpečnostní předpisy EU. Každopádně se nejedná o produkt, který by svítil jako svítidlo - to od LED balonků není možné očekávat. Tato skutečnost je ale v popisu produktu uvedena.

    Nevíme, zda byla chyba v manipulaci s produktem anebo pouze produkt nesplnil Vaše očekávání. Vaše hodnocení uvedeného produktu ale nesouhlasí s hodnocením jiných zákazníků - viz reference na Heureka.cz: https://balonky.heureka.cz/balonek-svitici-bily-led/recenze/#section

    Ještě nás překvapilo hodnocení dodací lhůty - objednávku jste provedla 27.11. v 16,43 hod. Ještě v ten stejný den byla vyřízena - informační email o vyřízení objednávky jste obdržela 27.11.v 19,57 hod. Zásilka byla dopravcem vyzvednuta 28.11. a k Vám doručena hned následující den, tedy 29.11. - logicky - první možný termín doručení. Přes vyřízení objednávky obratem jsme si od Vás vysloužili hodnocení 3 z 5 bodů :)


    Balonky sro

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávka proběhla v pořádku, s věcmi jsem byla spokojená mimo obyčejných balonků, které i při menším nafouknutí samy od sebe praskaly.

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za recenzi. Bohužel Vámi popisované praskání balonků, které uvádíte jako důvod k hodnocení "nedoporučuji", nebylo způsobeno kvalitou balonků, ale Vámi použitým nafukovadlem.

    Přímo k nákupu jste obdržela technický list, v kterém je jasně uvedeno, že balonky NESMÍTE NAFUKOVAT PRŮMYSLOVÝM KOMPRESOREM.

    Ten bohužel obsahuje drobné kapky oleje, které při nafouknutí velkou rychlostí narazí do stěny balonku a balonek praskne.

    Je nám líto, můžeme to několikrát napsat přímo na e-shopu, přidat k nákupu technický list a tam opět tuto informaci uvést. Ale neumíme ovlivnit, zda si zákazník tuto informaci přečte a bude se dle instrukcí řídit.

    Pokud si přečtete hodnocení jiných zákazníků - oceňují hlavně kvalitu balonků. Navíc Vámi zakoupené balonky byly s potiskem (první narozeniny), takže proběhly tiskařským strojem. Nekvalitní balonky by přímo ve stroji praskly, potisk by určitě nevydržely.

    Balonky sro

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nezkontrolování zboží spolu se zákazníkem, kdy nastalo, že bomba nebyla naplněna Heliem, ale vzduchem...

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za "skvělou recenzi", na základě které nás nedoporučujete jiným zákazníkům. Objednala jste si jednorázové balení helia, které jste obdržela v ORIGINÁLNÍM balení. Helium jste si osobně vyzvedávala.

    V sobotu jste nám volala, že helium je vadné a domluvili jsme se, že vše vyřídíme v týdnu. Helium jste přinesla a OBRATEM jste dostala peníze zpět. Nevyužili jsme ani zákonem stanovenou lhůtu 30 dní na vyřízení reklamace. Vše jsme vyřídili ihned na místě.

    Takže se pokusíme shrnout celou záležitost:

    1/ 11.10. ve 14,39 jste objednala zboží
    2/ 12.10. bylo obratem zboží připraveno k vyzvednutí
    3/ 15.10. jste volala, že helium je vadné
    4/ 18.10. jste přišla helium vrátit a obratem jste peníze dostala zpět

    Přes vyřízení Vaší objednávky obratem a okamžité vyřízení reklamace jste nám dala hodnocení NEDOPORUČUJI.

    Netušíme, jak si představujete obchod, který by jste k nákupům doporučila. 95 % produktů zákazník obdrží v originálním balení přímo od výrobce a není v našich silách tyto produkty rozbalovat a kontrolovat, zda jsou všechny v pořádku. A taky si myslíme, že by se zákazníkům ani nelíbilo kupovat produkty, které budou rozbalené a použité resp. vyzkoušené, jak jste se vyjádřila v hodnocení.

    Na druhé straně, Vám jako zákazníkovi nikdo nebrání, aby jste přímo u převzetí zboží svoje produkty rozbalila a vyzkoušela :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jsou to profíci.
    • Napíšete email a už bombardují emailama. Nikde žádné unsubscribe.

    Ano, ale používejte spamový email. Emaily začnou posílat bez odkazu na unsubscribe.

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za titul "profíci". Co se týká newslettru, byl jste z databáze odhlášen ihned po zaslání žádosti o vyřazení z databáze :) Newsletter se zasílá jednou měsíčně a je věnovaný novinkám v nabídce e-shopu. Pokud adresát požádá o vyřazení z databáze, je z ní okamžitě odstraněn, stejně jak se stalo i ve Vašem případě.

    Jenom nerozumíme Vašemu rozporuplnému hodnocení, kde v textu náš e-shop doporučujete a přitom jste označil hodnocení NEDOPORUČUJI :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • nedokonalé zboží

    balónky po nafouknutí praskaly - samovolně, asi tenký materiál, abychom získali 50 balónku museli jsme jich nafouknout aspoň 75 a to jsme je rozhodně nepřefukovali a hned je věšeli !!! A oba ubrusy objednané přes internet byly potrhané, přestože obal byl neporušený, půlku z každého jsme museli ustřihnout a vyhodit. Kdyby byl čas na reklamaci, tak bychom to udělali, ale zjistilo se to až v sobotu při chystání oslavy. Škoda...

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Zajímavou hlavně proto, že Vaše objednávka obsahovala přesně 10 balonků - t.j. 2 x balení po 5-ti kusech. Takže docela nerozumíme Vaší recenzi, kde jste nafukovali "alespoň 75 balonků, aby jste získali 50 kusů".

    Prosíme o info, kam jste balonky věšeli. Pokud jste je věšeli třeba na provázek natažený kolem zdi, tak praskání je logickým důsledkem kontaktu s hrubou omítkou. Jakmile se balonky dostanou do kontaktu s ostrým předmětem (i malým), tak prasknou. Pokud se podíváte zpětně do recenzí, tak zákazníci oceňují právě kvalitu balonků, na které taky tiskneme. Takže nekvalitní být nemůžou, to by nám všechny balonky praskly přímo v tiskárně.

    Co se týká ubrusů, to je nám líto. Ale jak uvádíte, obal byl neporušen a tím pádem poškozený obsah od dodavatele nemáme šanci odhalit. Každopádně je v takových případech možné alespoň poškozené produkty nafotit a dodatečně zaslat emailem reklamaci.

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Sortiment pro oslavy
    • Nedorazila kompletní objednávka

    Průměrné zboží, balonky praskaly při nafouknutí, nedorazily čepičky a provázky

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu.

    Začneme tedy dodací lhůtou, kde jste nám v hodnocení dala 3,5 bodu z 5. Vaše objednávka proběhla 13.1. v 9,30 hod.

    Obratem jste byla informována, že objednávku expedujeme v ten stejný den a zboží jste obdržela následující den - 14,1. v 15 hodin 24 minut. Dovolíme si konstatovat, že rychlejší expedice zboží, než je výše uvedená, zcela jistě neexistuje. Pokud jsme si i touto rychlostí vysloužili 3,5 bodu z 5 bodů, tak to asi nemá smysl komentovat.

    Ihned po provedení objednávky jste obdržela informační email s potvrzením Vaší objednávky a potvrzení formou SMS.

    Obratem jme posílali email o expedici objednávky. V odpoledních hodinách jste dostala potvrzení a převzetí do dopravy od společnosti IN TIME. V den doručení jste obdržela SMS a email s telef. kontaktem na doručovatele, který Vám vezl balík.

    Z výše uvedeného vyplývá, že jste byla průběžně několikrát informována o Vaší objednávce i o způsobu a termínu doručení. Přesto jsme si opět vysloužili z možných 5 bodů pouze 3,5 bodu v hodnocení kvality komunikace.

    K Vaší poznámce, že objednávka nebyla kompletní a chyběly Vám čepičky a provázky - Vaše objednávka ani provázky ani čepičky neobsahuje. Tudíž jste je ani nemohla v objednávce obdržet. Možná ale právě tato skutečnost vysvětluje, proč "chybějící zboží" neproběhlo žádným reklamačním řízením. Takže poznámce o chybějícím zboží opravdu nerozumíme.

    Co se týká praskajících balonků - když se podíváte na reference od ostatních zákazníků, oceňují hlavně kvalitu balonků. Prosíme o informaci, čím jste balonky nafukovala. Taky je možné, že jste je při nafukování přefukovala a ony tím pádem praskaly. To vyloučit nelze.

    Takže závěrem můžeme konstatovat, že:

    - nelíbila se Vám délka dodací lhůty do druhého dne

    - nelíbila se Vám kvalita komunikace, a to i přes několik emailů a SMS zpráv o Vaší zásilce.

    - konstatujete, že Vám chybělo zboží, které jste neobjednala

    - balonky, u kterých jiní oceňují kvalitu, Vám praskaly a bylo to průměrné zboží

    Takže skutečně děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Je nám líto, ale zboží rychleji dodat neumíme. Produkty, které si zákazník neobjednal, poslat nemůžeme. A dovolíme si konstatovat, že na základě výše uvedených skutečností nemůžeme Vaší referenci považovat za objektivní :)

    Balonky sro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Barvy výrobků absolutně neodpovídají realitě.

    Reakce obchodu Balónky s.r.o.

    Dobrý den, paní Černá - moc děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Jenom nás mrzí, že jste neuvedla zásadní problém, který Vás trápil. Rozhodně to nebyla skutečnost, že by barvy neodpovídaly realitě. Opakovaně jsme s Vámi komunikovali ohledně skutečnosti, že jste se domnívala, že pokud najdete růžový lampion, tak by ostatní růžové produkty měly mít stejný odstín. A to bohužel není pravda. Nikde na našem webu netvrdíme, že odstíny jednotlivých produktů jsou stejné.

    Netušíme, proč jste v hodnocení ocenila naší komunikaci minimálním počtem bodů. Vaše objednávka byla vystavena 4.11. v půl páté odpoledne a Vaše zboží bylo na druhý den připraveno k odběru. O této skutečnosti jste byla obratem informována. Jakmile jste zaslala informaci ohledně "špatných" barev, které Vám k sobě neladily, obratem jsme Vám na emaily odpovídali a nabídli jsme Vám standardní řešení - odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Na tuto nabídku jste nereagovala. Netušíme tedy, jakým způsobem bychom mohli naší komunikaci zlepšit.

    Výše uvedenou kritiku nechápeme o to víc, že jste si zboží osobně převzala na prodejně a tudíž jste měla možnost okamžitě barevné kombinace vyhodnotit a od smlouvy přímo na místě odstoupit.

    Jak jsme uvedli výše, děkujeme za zajímavou zpětnou vazbu. Ale nemůžeme garantovat stejnou růžovou barvu u všech růžových produktů, to skutečně není možné. A pokud nás z tohoto důvodu nedoporučujete, tak je nám to sice líto, ale není v našich silách tuto skutečnost změnit a do budoucna něco zlepšit.

    Balonky sro