Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Logo bagind je skutečně proděravěné skrz kůži. Odporné.
    • Nekonečné slevové akce, protože se firmě příliš nedaří
    • Nekvalitní produkty
    • Nemožné se dovolat

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.



    Vytvořil jste celkem u nás 2 objednávky na výrobky od dvou dodavatelů.

    U každého dodavatele je zvolená jiná forma vložení našeho loga.

    U výrobku Vaq Misty je logo ražené klasicky do kůže, jedná se o hovězí kůži a ražené logo na něm krásně vynikne.
    Dále pak vlastníte výrobek Kampus s logem kovovým, kde je samotné logo nutné pevně zachytit ke kůži, aby nevypadávalo nebo se část neuvolnila.
    Tento batoh je ušitý z kozí kůže, která je oproti hovězí jemná a ražené logo na ni nebylo dobře vidět a často tak úplně vymizelo.

    Co se týče akcí, jsou nabízeny pro výhodnější nákupy, zákazník má tak možnost nákupu v lepší cenové nabídce a ta se různě mění.

    Telefonní kontakt byl změněný v březnu a o této skutečnosti jsme také zasílali informační emaily našim zákazníkům a taktéž aktualizovali na našich stránkách.

    Naše výrobky jsou ušité ze 100% kůže a jsou ručně a zpracovány tradiční Indickou metodou.
    Zákazník má právo v případě nespokojenosti zboží do 14 dnů vrátit a nárokovat tak zaplacenou částku zpět.

    Po prověření objednávek z Vaši strany k vrácení zboží ani komunikaci s námi nedošlo.
    Situace nás velmi mrzí, pokud byste nás kontaktoval, rádi bychom problém s Vámi vyřešili.

    Děkujeme za pochopení.

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nemuzu posoudit kdyz jsem jeste nic neobdrzel... objednano 7.4 - tyden pozdeji porad nic.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den Štěpáne.



    Dnes jsem reagovala emailovou komunikací na Váš včerejší dotaz k odeslání Vaši objednávky.
    Ještě jednou se omlouváme za technickou chybu u ean kódu výrobku Namek L, kdy jsme dořešili se skladem kladně odeslání objednávky, výrobek byl tak správně přiřazený k objednávce a odeslaný dnešním dnem.
    Věříme, že budete s Namekem spokojený.

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • skoro všechno špatně
    • nekvalitní produkty
    • nedodržování termínů dodání, co na e-shopu píší
    • arogantní, protivná, hloupá a lživá...nevím jak to napsat, lidi, co v obchodě pracují

    Ne, v tomhle obchodě už nenakoupím. Většinu objednávky jsem vrátila kvůli nekvalitě/poškozenosti/nebezpečnosti (jak kůži tak kanavas), po dlouhém neočekávaném čekání na objednávku, s nepříjemnostmi i při vracení.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den, Niko.


    Vaši objednávku jste potřebovala rozdělit kvůli různým termínům u Vašeho objednaného zboží.
    Kolegyně Vám tak vyhověla, objednávku s výrobkem Daila Mash a Kasa odeslala.
    Druhá část obsahovala Montano Tramp a také Roluy Tramp, kde mělo být naskladnění konkrétně u Roluy Tramp až k 25.3. dle deklarace na eshopu.
    Objednávka byla přesto uzavřena 26.2 a také odeslána.
    Termíny byly splněny, z naší strany nešlo o zpoždění dodání, tudíž nebylo třeba objednávku hlásit jako zpožděnou.

    Dostala jste tak kompletní druhou část mnohem dříve, než jste měla datum u objednání.


    Veškeré informace byly od počátku komunikace pravdivě předány a celá situace, která byla z Vaši strany vyhrocená, byla z obou stran vyrozuměna.


    Zboží, které jste nám následně vracela zpět, bylo odesláno bez jakéhokoli formuláře, který zmiňujeme jako potřebný v generovaném emailu pro spárování objednávky s protokolem vrácení.
    Sklad tak delší dobu dohledával a zjišťoval informace k balíčku bez identifikace, nicméně i přesto jsme dohledali, že balíček patří Vám a obratem jste byla informována emailem, že jsme Vaši vratku zaevidovali a do 12 dní Vám byly peníze odeslány.
    Tímto jsme splnili 14 denní lhůtu vrácení peněz i přes komplikace z Vaši strany.



    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží bylo dle stránek e-shopu skladem. Bohužel však jeho doručení trvalo více jak 2 týdny. E-shop mi sám od sebe ani jednou nenapsal, že je zboží zpožděné, a kdy je předpokládaný termín doručení.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.


    Děkujeme za zpětnou vazbu.
    Za komunikaci ohledně informovanosti se omlouváme, nemáme systémové nastavení hlídacího psa.
    Odpovídáme tak na Váš dotaz přímo v emailu nebo telefonické podpory.

    Ve Vaši objednávce byl termín dodání na sklad dodržený a to s doručením v datumu 29.2.
    Objednávka tak byla zpracována a po víkendu 5.3. také odeslaná směrem k Vám.
    Termíny doručení na sklad jsou vždy viditelné u výrobku na našem eshopu.
    Po doručení z Indie chvíli trvá, než se výrobky přijmou na sklad, přiřadí k objednávkám a nachystají k expedici.
    Tím se nám výdej může zdržet o pár dní, než je samotné přijetí na sklad.


    Mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel celý proces výdeje urychlit nešel.



    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výhody zatím žádné. Nevýhody zboží zaplacené nedorucene. Jen jedna kabelka neměla být skladem a ani druhá ještě nedorazila. Trochu divný email s omluvou.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den, paní Hřebačková.


    V objednávce máte výrobky Hanty a Tvoye Sirius, u obou je datum dodání dodání na konci března.
    Hanty má dodání na datum 31.3. a Tvoye Sirius 29.3.
    Tyto informace jsou systémově zaznamenávány z Vaši objednávky, kterou jste tvořila 22.2.
    Skladem tak nemohly kabelky být.
    Pokud je na eshopu zmíněno Skladem u výrobce, znamená to, že je výrobek v Indii, nikoliv v České republice.
    Proto pak máte k dispozici termíny dodání.
    Vaše objednávka tak bude vyřízena po naskladnění těchto výrobků a zkompletování objednávky.

    Věříme, že budete s výrobky spokojena a budou Vám dělat radost.

    Přeji hezký den.

    Petra z Bagind.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží jsem čekala cca měsíc a nedorazilo. Objednávku jsem zrušila, ale peníze i po urgenci mi firma nevrátila. Dovolat se do firmy je nemožné.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.


    V objednávce jste si do košíku vložila zboží s datumem doručení k 31.3.2024.
    Jednalo se o Mala Sirius, který byl dobou Vašeho objednávání ve výrobě.
    Jakmile je datum dodání navázáno na skladem u výrobce, nelze tak objednávku odeslat ihned.

    Storno objednávky jste telefonicky provedla 4.3., peníze Vám taky byly ve 14 denní lhůtě vráceny 13.3.

    Z naši strany nedošlo k pochybení.


    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá doba dodání... zboží stále nemám...

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.


    Ve Vaši objednávce jste měla dodání na náš sklad k Play Tramp 25.3.
    Realizace objednávky tak proběhla následující den a byla odeslána směrem k Vám.
    Je nám velmi líto, pokud je daný termín s pozdějším doručením na našem eshopu, zboží tak nelze odeslat ihned.

    Děkujeme za pochopení.

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se dovolat na žádné z uvedených čísel
    • Nereagují na emaily
    • Šíleně dlouhá dodací doba
    • Nekvalitní zboží - produkt CESTUY

    Řeším vrácení zboží, bylo slíbeno vrácení financí do 14 dnů, ale nestalo se tak. Nedá se dovolat na žádné uvedené telefonní číslo. Na emaily nereagují. Ušetřete si starosti a nakupte jinde.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den, pane Matoušku.


    Celkem jste u nás vytvořil 3 objednávky.

    Objednávku kterou zmiňujete jste požadoval stornovat. Měl jste zde vytvořené takto celkem dvě a ty jsme Vám do druhého dne potvrdili jako storno, přes emailovou komunikaci.
    Byly na dobírku, zde se peníze tímto nevraceli.

    Objednávka kterou jste vracel s batohem Cestuy, měla jiné číslo a tu jsme Vám přijali v rámci 14 dní jako Odstoupení od kupní smlouvy a peníze byly vráceny ve 14 denní lhůtě. Po kontrole odchozí platby, Vám byly již peníze vráceny. Reklamačním oddělením Vám byla vratka přijata, informovanost proběhla v rámci období 8-20.2. 2024 generovanými emaily na základě procesů k vratce.

    Hovořila s Vámi také kolegyně z telefonické podpory, kdy jste nezmínil žádný z avizovaných nedoporučení.

    Z naši strany v komunikaci nevidím pochybení.

    Za co se omlouváme, je zdlouhavé dodání, kdy nám termíny výrobce posunul, nemohli jsme tak situaci dořešit rychle a kladně, dle původního termínu.
    K tomuto jsme Vám také zasílali 2 omluvné emaily.

    Telefonní kontakt je změněný na nové číslo a to od 1.3.2024.
    Vše naleznete vždy v sekci Kontakt.

    Je nám líto, že Vám batoh nevyhovuje, či nesplňuje Vaši představu, proto tak máte nárok zboží vrátit.

    Věřím, že je již vše dořešeno k Vaši spokojenosti.

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhůta - 2 měsíce je opravdu hodně
    • nekvalitní zpracování

    Peněženka je opravdu velmi nekvalitní. Po týdnu už praská šití apod.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.


    Děkujeme za zpětnou vazbu.

    Peněženku Drobney je možné reklamovat, případně také vyměnit, pokud byste chtěl využít tuto možnost, prosím o vyplnění online formuláře na našich stránkách.

    Dodací lhůta se nám výrobcem posunula, za což se omlouváme. Bohužel zboží nešlo doručit do ČR dříve a tak jsme byli nuceni termín posunout.

    Věříme, že se to již opakovat nebude a s výrobci deklarovanou dobu na našem eshopu budeme plnit.

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kabelka zatím nedorazila. Bagind píše na svých stránkách, že kamenný obchod byl v Olomouci zrušen. Nedaří se mi k nim dovolat.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.


    Mrzí nás, že jsme se museli rozhodnout pro uzavření prodejen.
    Nyní ale máme partnerské prodejny, kde jejich seznam naleznete na našich stránkách Bagind.cz.

    Telefonní linka je občas v nepřetržitém provozu, mohlo se tak stát, že se hovor na základě vytíženosti neuskutečnil.
    Rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme na emailové podpoře.

    Vaše kabelka Mala měla na eshopu v době objednání deklarované datum dodání 20.2.,tento den Vám byla odeslána.
    Věřím, že Vám dělá v tuto chvíli radost a jste s našim výrobkem spokojená.

    Hezký den
    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibovali dodání 7. ledna, když jsem po desátem lednu volal, kdy že to teda mohu očekávat, tak mi oznámili, že v druhé půlce února by mělo přijet zboží od výrobce...ale web maj hezký, je vidět, co je pro ně prioritou

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den, pane Ježku.


    Vzniklá situace s oddalovaným dodáním nás velmi mrzí, prioritou jsou pro nás naši zákaznici, avšak může nastat komplikace s dodáním ze strany výrobce, kdy se nám nepodařilo dostat balíky z Indie včas do ČR.
    Za tuto nepříjemnou situaci se omlouváme.

    Hezký den

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání a žádné další informace o objednávce

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.
    U objednávání kabelky Belka byl termín vedle výrobku s datem naskladnění 20.ledna.
    Mrzí nás, pokud jste termín přehlédla, bohužel však dodání od výrobce nelze námi uspíšit.
    Kabelka Vám bude včas doručena, její naskladnění již očekáváme.
    Děkujeme také za zpětnou vazbu, Vaše reakce nás motivují k dalšímu kroku ke zlepšení samotného eshopu.
    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0
    • Zaplatíte a nic nedostanete!

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.
    Děkujeme za zpětnou vazbu.
    S dodáním u výrobku Cestuy, jsme měli velké zpoždění kvůli samotné výroby v Indii a snížením počtu deklarovaných kusů ve výrobě, za což se omlouváme. Informaci jsme odesílali v průběhu prosince, kdy Vám byl Cestuy také doručen. Budeme rádi, když Vám batoh bude dobře sloužit.
    Petra z Bagind.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, zboží mi nebylo zatím doručeno. Renata Jansová

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.
    Batoh Hezkey již máte u sebe.
    Dotazník spokojenosti, chodí nezávazně na dodání zboží, tak se může stát, že Vám hodnocení přijde dříve, než samotný výrobek.
    Přejeme, ať se Vám batoh pohodlně nosí.

    Hezký den, Petra a Lucka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Nepotvrzení objednávky dlouhá doručovací doba

    Reakce obchodu Bagind

    Výrobky Bagind se kompletně celé zhotovují mimo Českou republiku a to v Indii, šijí se v našich rodinných firmách, které jsou roztroušeny po celé poušti. Proto čekací doba může být delší. Kabelku Moye již máte u sebe, věříme, že Vám bude dobře sloužit.

    Hezký den, Petra a Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kabelka není kvalitní. Když si zvětším foto, teď už vidím i na propagačním fotu ty vady, které má i skutečná kabelka. Švy jsou křivé, kůže je pod švy zvlněná, kabelka nedrží tvar. Nemá dostatek vnitřních kapes. Přiznám se, že jsem nakoupila pod vlivem příběhu, ke kterému po nákupu už nemám moc důvěru a nevím, co si myslet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi vypadalo dobře, cena v akci zajímavá. Komunikace s info linkou jakž takž ujde. Ale bohužel dodání nějak nevyšlo
    • Objednáno 25.9. Dodání bylo uvedeno 2-3 dny. Dodnes taška nedorazila a asi nedorazí. Tak jsem zvědavý zda dorazí alespoň vrácená platba :( což má prý také trvat 14 dni ‍♂️

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den.


    Velice nás mrzí zpoždění dodání u Vaši objednávky.
    Storno objednávky na prodejnu bylo provedeno a platba byla také vrácená včas v rámci 14 denní lhůty.

    Hezký den

    Petra z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem vosk na batoh již před týdnem, objednané zboží vůbec nepřišlo, ani žádná zpráva z eshopu, že dorazí později. Prostě nic.

    Reakce obchodu Bagind

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme byli nuceni termíny dodání zboží na náš sklad posouvat.
    Omlouváme se, není v našich silách ovlivnit doručení zboží z Indie, dle nastavených parametrů.
    Stalo se tak na základě zdržení celního řízení na hranicích.
    V tuto chvíli máte již vosk doručený a věříme, že se k nákupu na Bagind.cz ještě vrátíte.
    Děkujeme za trpělivost
    Petra Z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 25.9.jsem zakoupila batoh od firmy Bagind. Datum doručeni byl 13.10.2023. Dnes je 24.10.2023 a zboží dosud nedorazilo. Chci stále věřit, že batoh bude doručen a že jsem tímto nákupem neudělala chybu.

    Reakce obchodu Bagind

    Hezký den,

    celá situace nás velice mrzí. V tuto chvíli se potýkáme s komplikacemi při dodání zásilek. Bohužel i nás někdy ovlivní byrokracie, jelikož stejně jako u nás, fungují v Indii celní kontroly. V případě, že celní správa odmítne zásilku odeslat pro chybějící dokumenty, je potřeba, aby naši výrobci vše doplnili a přeorganizovali, čímž se dodání prodlouží. Pokud se situace opakuje také a našich hranicích, dochází k dalšímu posunu. V tuto chvílí očekáváme dodání batohu Miley koncem měsíce listopadu a tento termín je nyní finální.

    Děkujeme Vám za trpělivost. V tuto chvílí pracujeme na tom, abychom všechny zákazníky informovali :).

    Beata z Bagind

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod má velmi špatnou komunikaci se zákazníkem, nikde neuvádí dobu doručení ani průběžně neinformuje zákazníka o stavu objednávky

    Počáteční nadšení bohužel velmi rychle odeznělo po dlouhé čekací době.

    Reakce obchodu Bagind

    Hezký den,

    velice nás mrzí, že máte s nákupem u nás tuto zkušenost.
    Dobu doručení uvádíme vždy u každého kousku na našem e-shopu a najdete ji nad tlačítkem ,,přidat do košíku". V případě, že by tam chyběla, je možné se obrátit na naši zákaznickou linku nebo e-mail. Koukala jsem také do e-mailové schránky a žádnou konverzaci s Vámi, kde bychom Vám slíbili nepřesné dodání, jsem nenašla.

    Co se týká průběžného informování zákazníka, vždy Vám dorazí e-mail o zaplacení objednávky a poté automatický e- mail v době, kdy je objednávka odeslána. V našem interním systému navíc vidím, že se Vaše objednávka již zpracovává a měla by tedy být do konce tohoto týdne odeslána k Vám.

    Beata z Bagind