Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Přehledný web
    • Obchod se mnou komunikoval (narozdíl od ostatních recenzentů), ovšem až když jsem se já ozvala
    • Příjemný personál
    • Obchod nekomunikoval sám od sebe
    • Rychlost doručení

    Obchod hodnotím pouze dvěma a půl hvězdičkami. Původní hodnocení byla jedna hvězda, ale na základě komunikace s obchodem a finanční kompenzace za průběh objednávky toto hodnocení zvyšuji. Protože obchod se mnou problém řešil a vyřešil jej.

    Objednávku jsem uskutečnila ve čtvrtek 8. 2. dopoledne a doufala jsem, že při troše štěstí další den v pátek zboží budu mít, případně až po víkendu v pondělí. Ovšem zboží dorazilo až za týden v pátek 16. 2. a jsem přesvědčená, že kdybych se neozvala, tak čekám ještě doteď.

    Dne 8. 2. byla objednávka vytvořena. Objednala jsem si dvě věci, které byly skladem. Platila jsem přes Gopay a zvolila dopravce Balíkovnu. Platba proběhla úspěšně, ihned mi přišel potvrzovací mail a i na bankovním účtu byly peníze odečteny. Od eshopu mi také přišel mail potvrzující objednávku.

    9. 2. nic
    1o. 2. nic, ale to byla sobota
    11. 2. nic, byla neděle
    12. 2. nic, žádný mail, žádný telefon, nic
    13. 2. opět nic

    Dne 14. 2. jsem to ráno nevydržela a napsala mail. Bez odpovědi. Tak jsem se odpoledne rozhodla zavolat. Asi po čtvrtém zazvonění to zvedla paní. Vyslechla si, že objednávka mi nebyla doručena, a slíbila, že zjistí, kde je problém a zavolá zpět. A přesně jak psali ostatní recenzenti, také jsem se dočkala poděkování za to, že jsem zavolala a nahlásila problém. Překvapivě paní opravdu asi po dvou hodinách volala zpět s tím, že objednávka opravdu v systému je, a že musí zjistit víc a že ráno ještě zavolá. Takže informace k ničemu.

    Dne 15. 2. ráno paní opravdu zavolala. A víte co? Jeden objednaný produkt nebyl skladem, takže mi byl nabídnutý jiný... (Sice je super, že je dražší a nemusela jsem nic doplácet, ovšem je jiný a nesplnil má očekávání, které by splňoval produkt mnou vybraný.) Jenže problém nebyl v tom, že původní produkt nebyl skladem, ale problém byl v dopravci, který můj balíček někde ztratil. Jo a paní ještě nezapomněla dodat něco ve smyslu: "no to víte, Česká pošta, klasika...". Výmluva ála školkové dítě.

    Zajímavé, že ta "Česká pošta" ten rádoby nový balík do druhého dne, tedy 16. 2. zvládla naprosto bez problémů doručit.

    No a tak jsem se zklamaná dala v noci do psaní recenze. Hned ráno jsem měla od obchodu omluvný mail s nabídkou vrácení peněz a pozvánkou do firmy. Peníze jsem přijala, pozvání ne, ovšem vysvětlila jsem, proč jsem pozvání nepřijala a co se mi na nákupu nelíbilo. A to napíšu i zde - komunikace se zákazníkem. Jakmile se má objednávka zpozdit, obchod musí kontaktovat zákazníka sám, nikoli, že zákazník pátrá, kde je jeho zboží nebo peníze. A obchod přislíbil, že se polepší a že bude víc komunikovat se zákazníkem, tak uvidíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno a zboží nebylo doteď doručeno. Nepřišla žádná zpráva o stavu objednávky, nejde se dovolat. Platila jsem předem, tak teď zvažují, co a tím. Už zde nikdy nenakoupím
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Příznivější ceny.
    • Slabá komunikace ze strany obchodu. Pouze automatické mailové odpovědi o založení zásilky, ale již nepřišlo potvrzení o přijetí platby faktury (převod). Až po několika dnech přišel mail a SMS s výzvou k vyzvednutí.

    Vzhledem ke slabším recenzím by mohl obchod zlepšit komunikaci o změnách stavu objednávky, aby nevznikal dojem, že kašlou na objednávku. Nakonec ale zboží v pořádku vyzvednuto.