Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání

    spokojenost ve všech směrech nákupu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velká spokojenost, vstřícná komunikace, doporučuji.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Balíkovna

    Nedoručovat pomocí balíkovny, arogance České pošty nezná mezí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebyla jsem podvedena
    • Obchod se mnou komunikoval (narozdíl od ostatních recenzentů), ovšem až když jsem se já ozvala
    • Komunikace
    • Rychlost doručení

    Obchod hodnotím pouze jednou hvězdou. Půl hvězdičky za to, že zboží vůbec dorazilo a půl hvězdičky za to, že paní na telefonu byla příjemná a ochotná.

    Objednávku jsem uskutečnila ve čtvrtek 8. 2. dopoledne a doufala jsem, že při troše štěstí další den v pátek zboží budu mít, případně až po víkendu v pondělí. Ovšem zboží dorazilo až za týden v pátek 16. 2. a jsem přesvědčená, že kdybych se neozvala, dodnes bych nic neměla.

    Dne 8. 2. byla objednávka vytvořena. Objednala jsem si dvě věci, které byly skladem. Platila jsem přes Gopay a zvolila dopravce Balíkovnu. Platba proběhla úspěšně, ihned mi přišel potvrzovací mail a i na bankovním účtu byly peníze odečteny. Od eshopu mi také přišel mail potvrzující objednávku.

    9. 2. nic
    1o. 2. nic, ale to byla sobota
    11. 2. nic, byla neděle
    12. 2. nic, žádný mail, žádný telefon, nic
    13. 2. opět nic

    Dne 14. 2. jsem to ráno nevydržela a napsala mail. Bez odpovědi. Tak jsem se odpoledne rozhodla zavolat. Překvapivě asi po čtvrtém zazvonění to zvedla paní. Vyslechla si, že objednávka mi nebyla doručena, a slíbila, že zjistí, kde je problém a zavolá zpět. A přesně jak psali ostatní recenzenti, také jsem se dočkala poděkování za to, že jsem zavolala a nahlásila problém. Překvapivě paní opravdu asi po dvou hodinách volala zpět s tím, že objednávka opravdu v systému je, a že musí zjistit víc a že ráno ještě zavolá. Takže informace k ničemu.

    Dne 15. 2. ráno paní opravdu zavolala. A víte co? Jeden objednaný produkt nebyl skladem, takže mi byl nabídnutý jiný... (Sice je super, že je dražší a nemusela jsem nic doplácet, ovšem je jiný a nesplnil má očekávání, které by splňoval produkt mnou vybraný.) Jenže problém nebyl v tom, že původní produkt nebyl skladem, ale problém byl v dopravci, který můj balíček někde ztratil. Jo a paní ještě nezapomněla dodat něco ve smyslu: "no to víte, Česká pošta, klasika...". Výmluva ála školkové dítě.

    Zajímavé, že ta "Česká pošta" ten rádoby nový balík do druhého dne, tedy 16. 2. zvládla naprosto bez problémů doručit.

    Tento eshop dělá z lidí úplné blßce... Pokud přece produkt, který si zákazník objedná, není skladem nebo jej eshop nemá, i když si ho zákazník vybral, tak má eshop zákazníka kontaktovat SÁM OD SEBE a nedělat mrtvého brouka. Vždycky se to dá nějak řešit. Ale nikoli, že iniciativu musí vyvíjet zákazník.

    A vymlouvat se na dopravce, tak to je úplně trapné. Je sice pravda, že Česká pošta má s doručováním balíků někdy problémy, ovšem s Balíkovnou problémy nejsou a je to velmi rychlá a spolehlivá služba. Ve chvíli, kdy by eshop napsal mé kontaktní údaje do systému Balíkovny, v zápětí bych měla info jak v mailu, tak i v aplikaci, konkrétně větou: Obdrženy údaje k dosud nepodané zásilce. Následně bych i viděla, že eshop předal balík dopravci, větou Zásilka převzata do přepravy. Což se vůbec nestalo. Eshop jaksi nedomyslel, že ta nespolehlivá Balíkovna takhle detailně informuje zákazníka. Takže ať eshop neplive vinu na dopravce a ať ze zákazníků nedělá blßce. Kdyby se balíček ztratil, tak jak mi eshop tvrdil, tak bych měla údaje o balíku a řešila bych to s dopravcem, nikoli s eshopem. Jenže s Balíkovnou jsem to řešit nemohla, když jsem neměla číslo balíku. A jasně, že jsem ho nemohla mít, když žádný balík neexistuje a údaje k němu nikdy nebyly vypsány do systému dopravce.
    Zajímavé je, že ostatní eshopy nemají takové problémy s dopravci, jako tento. Hodně recenzí zde uvádí, že tento eshop má furt nějaký problém s dopravci. A že za nedoručené (nebo spíš neexistující) balíky může dopravce. Takže tento eshop ani nejedná se zákazníkem narovinu a ještě hází vinu na druhé.

    No a perličkou na závěr bylo, kdy mi paní v ranním telefonátu z 15. 2. ještě řekla, že kdyby náhodou přišel ten první nedoručený balíček, tak ať jej nepřebírám. xD Nebojte, nepřevezmu si "ten první" balíček, protože žádný neexistuje, tudíž nemohl být ani odeslán.

    Nevím, jak by tento nákup dopadnul, kdybych se sama neozvala. Jsem přesvědčená, že doteď bych neměla nic - ani info, ani balík, ani peníze.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlá komunikace, rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vstřícní přistup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Profesionální obchod, naprosto skvělá komunikace, bleskové dodání, perfektní nejlevnější cena za zboží na trhu, levná doprava, děkuji :)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedoporučuji! Zboží zaplacené předem vůbec nedorazilo, ani žádná reakce na e-mail, telefon…

    Nedoporučuji zde nakupovat - jedná se o podvodníky!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prvni nakup a velka spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé a pohotové řešení případných nejasností.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod lživě uvádí že má zboží skladem ale týden ho stahuje od jiného dodavatele z Polska

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručeno a na email a telefon nereagují.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborný, levný
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V dnešní době nevídaná ochota a vstřícnost.
    • Rychlost dodání zboží.
    • Obchod pro mne objednal zboží, které normálně nemá v nabídce.
    • Perfektní komunikace.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Krásný domeček pro panenky

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše v pořádku:)