Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    super rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena, rychlost, komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, odesláno ještě týž den co proběhla platba.

    Spolehlivý obchod, doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá komunikace
    • Výběr zboží
    • Ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super ceny

    Objednala jsem zboží a teprve potom jsem našla poměrně negativní recenze. Začala jsem se bát, jestli jsem nenaletela podvodníkům. Ale obchod se mnou komunikoval naprosto normálně, zboží bylo odesláno a zabaleno do 2 dnů od objednání. Dodání do balikovny v terminu. Hračky přišly v pořádku a takové, jaké jsem objednala. Za mě OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání

    spokojenost ve všech směrech nákupu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velká spokojenost, vstřícná komunikace, doporučuji.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Balíkovna

    Nedoručovat pomocí balíkovny, arogance České pošty nezná mezí.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Přehledný web
    • Obchod se mnou komunikoval (narozdíl od ostatních recenzentů), ovšem až když jsem se já ozvala
    • Příjemný personál
    • Obchod nekomunikoval sám od sebe
    • Rychlost doručení

    Obchod hodnotím pouze dvěma a půl hvězdičkami. Původní hodnocení byla jedna hvězda, ale na základě komunikace s obchodem a finanční kompenzace za průběh objednávky toto hodnocení zvyšuji. Protože obchod se mnou problém řešil a vyřešil jej.

    Objednávku jsem uskutečnila ve čtvrtek 8. 2. dopoledne a doufala jsem, že při troše štěstí další den v pátek zboží budu mít, případně až po víkendu v pondělí. Ovšem zboží dorazilo až za týden v pátek 16. 2. a jsem přesvědčená, že kdybych se neozvala, tak čekám ještě doteď.

    Dne 8. 2. byla objednávka vytvořena. Objednala jsem si dvě věci, které byly skladem. Platila jsem přes Gopay a zvolila dopravce Balíkovnu. Platba proběhla úspěšně, ihned mi přišel potvrzovací mail a i na bankovním účtu byly peníze odečteny. Od eshopu mi také přišel mail potvrzující objednávku.

    9. 2. nic
    1o. 2. nic, ale to byla sobota
    11. 2. nic, byla neděle
    12. 2. nic, žádný mail, žádný telefon, nic
    13. 2. opět nic

    Dne 14. 2. jsem to ráno nevydržela a napsala mail. Bez odpovědi. Tak jsem se odpoledne rozhodla zavolat. Asi po čtvrtém zazvonění to zvedla paní. Vyslechla si, že objednávka mi nebyla doručena, a slíbila, že zjistí, kde je problém a zavolá zpět. A přesně jak psali ostatní recenzenti, také jsem se dočkala poděkování za to, že jsem zavolala a nahlásila problém. Překvapivě paní opravdu asi po dvou hodinách volala zpět s tím, že objednávka opravdu v systému je, a že musí zjistit víc a že ráno ještě zavolá. Takže informace k ničemu.

    Dne 15. 2. ráno paní opravdu zavolala. A víte co? Jeden objednaný produkt nebyl skladem, takže mi byl nabídnutý jiný... (Sice je super, že je dražší a nemusela jsem nic doplácet, ovšem je jiný a nesplnil má očekávání, které by splňoval produkt mnou vybraný.) Jenže problém nebyl v tom, že původní produkt nebyl skladem, ale problém byl v dopravci, který můj balíček někde ztratil. Jo a paní ještě nezapomněla dodat něco ve smyslu: "no to víte, Česká pošta, klasika...". Výmluva ála školkové dítě.

    Zajímavé, že ta "Česká pošta" ten rádoby nový balík do druhého dne, tedy 16. 2. zvládla naprosto bez problémů doručit.

    No a tak jsem se zklamaná dala v noci do psaní recenze. Hned ráno jsem měla od obchodu omluvný mail s nabídkou vrácení peněz a pozvánkou do firmy. Peníze jsem přijala, pozvání ne, ovšem vysvětlila jsem, proč jsem pozvání nepřijala a co se mi na nákupu nelíbilo. A to napíšu i zde - komunikace se zákazníkem. Jakmile se má objednávka zpozdit, obchod musí kontaktovat zákazníka sám, nikoli, že zákazník pátrá, kde je jeho zboží nebo peníze. A obchod přislíbil, že se polepší a že bude víc komunikovat se zákazníkem, tak uvidíme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlá komunikace, rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vstřícní přistup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Profesionální obchod, naprosto skvělá komunikace, bleskové dodání, perfektní nejlevnější cena za zboží na trhu, levná doprava, děkuji :)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedoporučuji! Zboží zaplacené předem vůbec nedorazilo, ani žádná reakce na e-mail, telefon…

    Nedoporučuji zde nakupovat - jedná se o podvodníky!!!

    Reakce obchodu BabyMall.cz

    Vážená paní Zlatohlávková ,
    Vaše objednávka opravdu nebyla doručena do 6 dní, tedy do doby, než přišel hodnotící formulář z heuréky. Za tuto chybu jsme se Vám nejen velmi omluvili, ale také jsme Vám vrátili peníze za celou objednávku a poslali dárek, který dokonce převyšoval hodnotu objednávky.
    Dárek jste převzala, nicméně jste odmítla tyto skutečnosti přidat do recenze, aby bylo zřejmé, že o své peníze jste nepřišla a naopak obdržela zboží zdarma.
    Děkujeme, obchod babymall

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prvni nakup a velka spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé a pohotové řešení případných nejasností.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Určitě mužů doporučit. Telefonicky prodejce vyřešil všechny nejasnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoručeno a na email a telefon nereagují.

    Reakce obchodu BabyMall.cz

    Dobrý den paní Bydžovská ,
    Vaše první zásilka nebyla z neznámých důvodů doručena, což jsme bohužel zjistili až na základě negativní recenze. Ihned poté jsme poslali nový balík, který Vám byl do druhého dne doručen. První zásilka se nám po měsíci vrátila z depa. Na emaily se snažíme odpovídat do 24 hodin a kolegyňky na telefonické podpoře odpovídají na telefonáty vždy v pracovní hodiny, může se stát, že linka je obsazená.
    Za zpoždění Vaší zásilky se ještě jednou omlouváme a děkujeme za pochopení.
    obchod babymall