Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Přes telefonické ujištění dodávky nebylo dodrženo datum dodání a zboží nepřišlo v počtu, jakém bylo objednáno.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Vaši reklamaci jsme přijali a je u nás nyní v urgentním řešení. Kolegyně z reklamačního oddělení Vás bude v nejbližším možném termínu kontaktovat. Pevně věříme, že se nám situaci podaří vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    Prosím, v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit pomocí naší e-mailové adresy [email protected] či prostřednictvím naší bezplatné telefonní linky 800 700 700, kde jsme pro Vás každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám už desátý den a nic nedošlo

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Dle informací u Vaší zásilky došlo ke zpoždění z důvodu přeplněné kapacity objednávek a svátečních dnů, během nichž přepravci nerozváželi (27.12. a 31.12.). Aktuálně je Vaše zásilka na cestě k Vám a doručení je plánováno na dnešní den v čase mezi 10:32 a 11:32 hod.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat na naši e-mailovou adresu [email protected] či pomocí naší bezplatné telefonní linky 800 700 700, kde jsme pro Vás k dispozici každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    Stojan byl doručen, ale rozbitý. Témeř hned jsem ho reklamovala, ale reklamace se téhle už nějakou dobu.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a doprovází jej tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Vaši reklamaci jsme přijali a nyní ji zpracováváme. V nejbližším možném termínu Vás bude kolegyně z reklamačního oddělení kontaktovat a dohodne se s Vámi na dalším postupu.

    Prosím, v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit na naši e-mailovou adresu [email protected] či na naši bezplatnou telefonní linku 800 700 700, kde jsme pro Vás každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo s vadou, která nebyla dosud vyřízena. Reklamaci jsem už dávno poslal. Tak drahé zboží by neměli s takovou vadou vůbec posílat. Špatně nalepená dýha na boku desky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Řeším reklamaci a již přes týden se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručili špatné zboží.
    • Stále není vyřešení reklamace, kterou začali řešit až po telefonické urgenci

    Doručili špatné zboží. Na infolince mi řekli, že mám založit reklamační řízení. Mou reklamaci začali řešit až po mé telefonické urgenci a stále není dořešená.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Vaši reklamaci jsme přijali a je u nás nyní v urgentním řešení. V nejbližším možném termínu Vás bude kolegyně z reklamačního oddělení kontaktovat.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Prosím, v případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na naši e-mailovou adresu [email protected] či pomocí naší bezplatné telefonní linky 800 700 700, kde jsme pro Vás k dispozici každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo poškozené.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a produkt tak nesplnil Vaše očekávání.

    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodávky
    • dodávka nebyla kompletní

    Dorazila nekompletní dodávka, reklamace 4 dny bez odezvy, dovolat se nemohu.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala obratem prověřit u našeho reklamačního oddělení. Podle informací od kolegyně, která s Vámi reklamaci již řešila, byla Vaše reklamace zpracována a je nyní vyřízená.

    Pokud by přesto něco nebylo v pořádku nebo byste měla další otázky, neváhejte se na nás obrátit vždy na e-mailovou adresu [email protected] či na naší bezplatné telefonní lince 800 700 700 v pracovní dny od 07:00 do 17:00 hod. Rádi Vám pomůžeme.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    S přáním hezkého dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel věšáky jsou nestabilní a nesplňují tedy )plně svou funkci.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Misto cerpadla ktere melo vazit 6,5.kg prisel ventilator ktery vazil asi 2.kg.Pri reklamaci rekla vase pracovnice ze chyba se stala uz pri prvnim nakladani ze skladu.Rozumim tomu tak ze pracovnik ktery to zabaloval ani nekontroloval co naklada. Jinak prece nemuze k takovemu omylu jit, Musim ale pochvalit vasi pracovnici Barboru Meckovou, ktera vse vyridila kme spokojenosti

    Rychle dodani ale s omylem.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a za vzniklý omyl při expedici se Vám moc omlouváme. Jsme rádi, že se nám situaci společně podařilo vyřešit k Vaší plné spokojenosti. Věřte, prosím, že se jedná o ojedinělou situaci, která pro nás určitě není standardem.

    Děkujeme Vám za pochopení a ještě jednou se Vám omlouváme. Kolegyni Vaši zpětnou vazbu předáme.

    Prosím, v případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat prostřednictvím naší e-mailové adresy [email protected] či na naši bezplatnou telefonní linku 800 700 700, kde jsme pro Vás k dispozici každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    S přáním hezkého dne,
    Tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Miniaturní návod,chybějící šrouby,chybějící předvrtané otvory.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a produkt nesplnil Vaše očekávání.

    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí on-line reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den,
    skříňka byla doručena, avšak provedení je velmi nekvalitní.
    Jedna část byla ulomená, skřínky se zámky se zamykají každá jinak. Šedivé lakování chybí na jedné byl na

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální výběr neschopného dopravce (firma RABEN CZ), který ani po čtyřech pracovních dnech není schopen zboží doručit , ač dopravu denně avizuje - ve středu se zásilka údajně nevešla do auta, ve čtvrtek lživě napíše "příjemce nezastižen" - není to pravda, jsem doma a čekám na zásilku, v pátek se o doručení ani nepokusil a rovnou se objevila poznámka "inventura", v pondělí pro změnu opět lživé tvrzení "zásilka odmítnuta" - opět nesmysl, proč bych odmítala zboží, které potřebuji a čekám na ně už čtvrtý den???!!! Samozřejmě jsem četla recenze tohoto dopravce, na nichž zákazníci sdílejí vesměs stejně negativní zkušenosti jako jsou ty moje, bohužel zákazník na výběr dopravce nemá vliv. Samotné zboží hodnotit nemohu, nebylo mi nikdy doručeno. Z tohoto obchodu už nikdy nic neobjednám - na další doručovací martyrium nemám čas ani chuť.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Plně chápeme Vaše rozhořčení a omlouváme se za nepříjemnosti, které Vám tato situace způsobila.

    Situace je u nás nyní v urgentním řešení s přepravcem.

    V případě jakýchkoliv dotazů i co se týče dopravy či zpoždění zásilky nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na naši e-mailovou adresu [email protected] či na naši bezplatnou telefonní linku 800 700 700, kde jsme pro Vás každý pracovní den od 07:00 - 17:00 hod. Situaci u přepravce obratem prověříme a rádi Vám pomůžeme.

    Za vzniklé komplikace se Vám ještě jednou omlouváme a doufáme, že i přes tuto nepříjemnou zkušenost nám dáte šanci situaci napravit.

    S přátelským pozdravem,

    Michaela
    Tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dobrý den, magnetická tabule byla zvlněná. Nebyla hladká. Mohu zaslat fotografie.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a produkt tak nesplnil Vaše očekávání. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Stav poškozeného zboží určitě také raději ihned zdokumentujte pořízením fotografií či videozáznamem, který následně můžete do on-line reklamačního formuláře snadno přiložit. Poslouží k rychlejšímu a snadnějšímu vyřízení Vaší reklamace.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • DPD zcela nevyhovující,komunikace s pracovníkem nevyhovujíci

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že doručení Vaší zásilky doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsme zaslali k prověření dopravci.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží bylo hodně poškozené

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a produkt tak nesplnil Vaše očekávání. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nemám rád dotazníky

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Za nepříjemnosti se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Reklamoval jsem písemně, je to dva dny a dosud žádná reakce, reklamace č. RB2BCZ24005360

    Zřejmě mně bylo dodáno zboží jiné, než jsem si objednal. To se může stát, ale dnes mi stojí v obýváku knihovna, kterou nemohu použít, protože některé díly prostě nesedí. Za takové situace bych očekával, že dodavatel bude reagovat okamžitě a bude se snažit to napravit či hledat řešení, ale jak se zdá, není tomu tak.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den, pane Millere,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Dle interního systému vidím, že jsme Vaši reklamaci přijali a je u nás nyní v urgentním řešení. V nejbližším možném termínu Vás bude kontaktovat kolegyně z reklamačního oddělení, aby se s Vámi dohodla na dalším postupu.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme. Pevně věříme, že se nám podaří situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Prosím, v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte kdykoliv také obrátit na naši e-mailovou adresu [email protected] či na naši bezplatnou telefonní linku 800 700 700, kde jsme pro Vás každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Došlo jiné zboží, než jsme objednali, na reklamaci je měsíc. V takovém případě je pro nás zboží nepoužitelné.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá. Velice nás mrzí, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Dle interního systému vidím, že jsme Vaši reklamaci přijali a nyní ji zpracováváme. V nejbližším možném termínu Vás kolegyně z reklamačního oddělení bude kontaktovat, abychom se s Vámi dohodli na dalším postupu.

    Prosím, v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit prostřednictvím naší e-mailové adresy [email protected] či naší bezplatné telefonní linky 800 700 700, kde jsme pro Vás každý pracovní den od 07:00 do 17:00 hod.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé a levné dodání
    • Čínská nekvalitní zboží.

    Skříňka nepřežila ani instalaci. Poličky jsou z plechu tenkého jako papír. Bodové svary výztuh nevydržely ani obezřetné sestavení. Dvířka nám ze skříňky během jednoho týdne 3x vypadly - musel jsem vysoustružit nové čepy. Díry pro čepy dvířek jsou o více než 1/4 větší, než šířka originálních čepů.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner