Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (kancelářský stůl) dorazilo poškozené. Zlomená vrchní deska velkého stolu. Po zkušenostech s reklamacemi podobných obchodů upuštěno od reklamace a stůl opraven svépomocí. TRAGÉDIE!! Takto poškozené zbořří by si v kamenném obchodě nekoupil nikdo.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti.
    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, pokud nás i přesto kontaktujete pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží došlo poškozeno

    Obchod nereagoval na reklamaci bude podána stížnost

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Vaši reklamaci jsme přijali a je u nás v urgentním řešení. Kolegyně Vás bude obratem kontaktovat.

    Pevně věříme, že se nám podaří situaci vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nejsou schopni zajistit náhradní klíče

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Je nám líto, že jsme nemohli vyhovět Vašim požadavkům.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Michaela
    B2B Partner s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalita výrobku

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání.

    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře, dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom měli k dispozici všechny potřebné informace a mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • srovnatelné zboží za srovnatelnou cenu se nedá sehnat jinde.
    • Nedá se spolehnout na informace na webových stránkách.

    Při objednávce bylo zboží deklarováno "skladem", po objednání a zaplacení mi přišel e-mail, že bude skladem až v srpnu (je duben), poté další e-mail, že už skladem nebude... Pozitivní je, že platba byla vrácena celkem rychle.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti.

    Bohužel se občas může stát, že současně s Vámi objedná zboží i jiný zákazník a zboží, ještě než objednávka projde zpracováním naším interním systémem, se v daný moment vyprodá. I proto potvrzujeme termín doručení vždy v e-mailu spolu s potvrzením objednávky. Při jakékoliv změně datumu dodání Vás obratem také kontaktujeme telefonicky či e-mailem, zda-li budete chtít balík doručit i s delší dobou dodání či si přejete celou objednávku stornovat.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat prostřednictvím naší e-mailové adresy [email protected] nebo pomocí naší bezplatné telefonní linky 800 700 700.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Z pěti skříní byly čtyři poškozené

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/ abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží si nechali zaplatit zálohov,poslali avizaci doručení, potřech dnech zboží stále nedoručeno.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že z objednávky v našem obchodě máte tyto pocity. Vaši recenzi jsem zaslala k prověření našemu prodejnímu oddělení.
    Dle interního systému jsme Vaši objednávku obdrželi 26.3., a ještě tentýž den byla Vaše objednávka expedována. Doručení Vaší zásilky proběhlo následující den 27.3. Platba za Vaši objednávku proběhla na fakturu se splatností.

    Můžeme Vás poprosit o kontrolu, zda-li nemohlo případně dojít k záměně obchodu nebo čísla Vaší objednávky?

    Budeme moc rádi, pokud nás budete kontaktovat na naší bezplatné telefonní lince 800 700 700 či na e-mailové adrese [email protected], abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Děkuji předem mockrát a přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo značně poškozené

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši zboží, které jste u nás objednali, nesplnilo Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti.

    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 12ks dorazů u kterých bylo uvedeno 15ks skladem. Poté následoval telefonát, že už je nemají + absolutní nezájem věc řešit alternativně. Naštěstí nejsou jediní a tak jsem dorazy koupil jinde a ještě levněji a rychleji. Mám nového dodavatele.
    Ten přístup byl pro mě šok....

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsem zaslala k prověření našemu prodejnímu oddělení.

    Bohužel se občas může stát, že současně s Vámi objedná zboží i jiný zákazník a zboží, ještě než objednávka projde zpracováním naším interním systémem, se v daný moment vyprodá. I proto potvrzujeme termín doručení vždy v e-mailu s potvrzením objednávky a při jakékoliv změně datumu dodání Vás obratem kontaktujeme standardně také telefonicky či e-mailem, zda-li budete chtít balík doručit i s delší dobou dodání či si přejete celou objednávku stornovat.

    Dle dostupných informací vidím, že kolegyně postupovaly podle standardního postupu a navrhly Vám také alternativy v podobě obdobných produktů k vámi vybranému a bohužel již vyprodanému modelu parkovacího dorazu. Velice nás mrzí, že z naší vzájemné komunikace máte tyto pocity a že jsme nemohli vyhovět Vašim požadavkům.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Chybí základní komunikace o dodání zboží, jako termín, způsob platby.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Situaci jsem nechala prověřit u našeho prodejního oddělení.

    Podle dostupných informací byl dle charakteru Vaší zásilky zvolen dopravce, který zákazníkům zasílá e-mail s odkazem pro sledování zásilky. Po naší vzájemné komunikaci Vám byl v den avizovaného doručení zaslán také kontakt na řidiče, který Vám zásilku bude doručovat, vyžádaný od dopravce. Mrzí nás, že Vaše doručení doprovázely tyto nepříjemnosti.
    Způsob platby lze zvolit při zadávání objednávky ve třetím kroku v košíku. U platby dobírkou je u této možnosti uvedeno, že ne vždy je možno dobírku uhradit platební kartou z důvodu různých podmínek dopravců: Proto, prosím, pokud požadujete dobírku uhradit kartou, uveďte to, prosím, vždy v poznámce k objednávce.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit prostřednictvím naší e-mailové adresy [email protected] či naší bezplatné telefonní linky: 800 700 700

    Děkujeme a přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Desky stolu přišly poškrábané, objednáno už 3x a vždy přišly trochu více poškrábané, teď poslední má.objednavka tmavých desek stolu - poškrábané už hodně. Na email zatím nezareagovali, už je to déle než týden. Uvidíme, jak to vyřeší, zbytek stolu si zřejmě budu muset sehnat jinde.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Stav vaší reklamace jsem zaslala k urgentnímu prověření našemu reklamačnímu oddělení. Kolegyně Vás bude obratem kontaktovat.

    Věřte, prosím, že každou reklamaci řešíme vždy bez zbytečného odkladu v co nejkratším možném termínu.

    Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace, vyplňte, prosím také, pokud jste tak doposud neučinili, reklamační formulář na adrese: http://www.b2bpartner.cz/reklamace/, kde nám uvedete všechny potřebné informace k vyřízení Vašeho požadavku. Po odeslání formuláře obdržíte ihned potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na Váš e-mail.

    Pevně věříme, že se nám situaci podaří vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží
    • Reklamace trvá dlouho

    Na reklamaci už nikdo nereaguje. Jsem naštvaný, už od B2B nebudu nikdy objednávat.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a Vaši objednávku doprovází tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Vaši reklamaci jsme přijali a nyní je u nás v urgentním řešení. V nejbližším možném termínu Vás bude kolegyně z reklamačního oddělení kontaktovat, aby se s Vámi dohodla na dalším postupu.

    Děkujeme Vám za trpělivost a za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené, vyplnili jsme reklamační formulář na webu a nikdo se neozval (jen přišel potvrzovací email).

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že zboží, které jste u nás objednali, nesplnilo Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit.
    Vaši reklamaci jsme přijali a nyní ji zpracováváme. Kolegyně z reklamačního oddělení Vás bude obratem kontaktovat a domluví se s Vámi na dalším postupu.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    U 2 kusů stolů z 10 kusů dodaných se vyskytla závada, která byla popsána v reklamačním protokolu a do dnešní dne jsme nedostali informaci jak bude problém řešen.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkty, které jste u nás objednali, nesplnili Vaše očekávání a doprovázely je tyto nepříjemnosti. Dle interního systému vidím, že Vaši reklamaci nyní zpracováváme. Co nejdříve Vás bude kontaktovat kolegyně z reklamačního oddělení, aby se s vámi dohodla na dalším postupu.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Objednávku jsem zrušil kvůli dlouhému termínu dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neschopná organizace dopravy, nemožnost platit kartou, řidič nemá peníze na rozměnění. Není to řidiči ale organizaci dopravy, už nikdy.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá. Velice se omlouváme, ale ne pokaždé má přepravce terminál. Proto u platby na dobírku uvádíme také informaci, abyste nám případnou platbu kartou uvedli do poznámky k objednávce a my mohli zboží předat přepravci, který terminálem disponuje.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti.

    V případě dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.

    Děkuji a přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Komunikace
    • Pomalý a neprofesionální přístup
    • Řešení problémů

    Zboží celkem rychle od objednání dorazilo, nicméně poškozené, nevypadalo to na poškození které by mohlo být způsobeno během přepravy, ale ok těžko říct. U dopravce sepsán záznam o škodě, nicméně komunikace s obchodem tragická, po dvou dnech se někdo ozval s řešením až po urgenci přes live chat. Nabídnuta byla směšná sleva nicméně jsem stejně potřeboval zboží které je v pořádku. Byl dodán druhý kus který jsem teda ani nepřevzal, opět fatální poškození. Staré zboží jsem celkem obtížně musel zabalit a nachystat na svoz ... Opět než se někdo přes email ozval cca 2 dny. Další už naštěstí nemají skladem, nabídnut byl dobropis takže teď už několik dní čekám na peníze. Výsledek toho všeho ? Hromada starostí, vypisování emailů, čekání a nakonec i finančních nákladů, každému kdo zde chce nakoupit se doporučuji podívat po jiné spolehlivější firmě, protože tohle je jedna velká komedie.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a že z naší vzájemné komunikace máte tyto pocity. Reklamace se snažíme vždy řešit v co nejkratším možném termínu. Pro urychlení procesu reklamace také doporučujeme využít vždy našeho on-line reklamačního formuláře: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, který nám poskytne všechny potřebné informace k prověření Vaší reklamace. Dle interního systému vidím, že Vaši reklamaci nyní zpracováváme. Kolegyně Vás o průběhu Vaší reklamace bude obratem kontaktovat.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pro zboží jsem musel do depa sám, zboží je zmetek a nabídka firmy je podvod- stížnost jsem Vám zaslal a místo odpovědi dostanu dotazník spokojenosti. K smíchu a pláči zároveň

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a jeho doručení doprovázely tyto nepříjemnosti. Doručení vaší stížnosti jsem nechala prověřit. Vaši stížnost jsme obdrželi a kolegyně z prodejního oddělení Vás bude obratem kontaktovat.

    Prosím, jestliže zboží nesplňuje Vaše očekávání, neváhejte co nejdříve vyplnit náš on-line reklamační formulář dostupný na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/. Vše obratem prověříme a dohodneme se s Vámi na dalším postupu.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Prislo mi nekompletní zboží

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve se všemi potřebnými informacemi k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo poškozené teď reklamují pak dám hodnocení, kovová tyč k vysavači poškozená

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den, paní Mohyláková,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti. Vaše reklamace je u nás nyní v řešení. O jejím průběhu Vás budeme pravidelně informovat.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme. Pevně věříme, že se nám celou situaci podaří vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner