Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Komunikace
    • Pomalý a neprofesionální přístup
    • Řešení problémů

    Zboží celkem rychle od objednání dorazilo, nicméně poškozené, nevypadalo to na poškození které by mohlo být způsobeno během přepravy, ale ok těžko říct. U dopravce sepsán záznam o škodě, nicméně komunikace s obchodem tragická, po dvou dnech se někdo ozval s řešením až po urgenci přes live chat. Nabídnuta byla směšná sleva nicméně jsem stejně potřeboval zboží které je v pořádku. Byl dodán druhý kus který jsem teda ani nepřevzal, opět fatální poškození. Staré zboží jsem celkem obtížně musel zabalit a nachystat na svoz ... Opět než se někdo přes email ozval cca 2 dny. Další už naštěstí nemají skladem, nabídnut byl dobropis takže teď už několik dní čekám na peníze. Výsledek toho všeho ? Hromada starostí, vypisování emailů, čekání a nakonec i finančních nákladů, každému kdo zde chce nakoupit se doporučuji podívat po jiné spolehlivější firmě, protože tohle je jedna velká komedie.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a že z naší vzájemné komunikace máte tyto pocity. Reklamace se snažíme vždy řešit v co nejkratším možném termínu. Pro urychlení procesu reklamace také doporučujeme využít vždy našeho on-line reklamačního formuláře: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, který nám poskytne všechny potřebné informace k prověření Vaší reklamace. Dle interního systému vidím, že Vaši reklamaci nyní zpracováváme. Kolegyně Vás o průběhu Vaší reklamace bude obratem kontaktovat.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pro zboží jsem musel do depa sám, zboží je zmetek a nabídka firmy je podvod- stížnost jsem Vám zaslal a místo odpovědi dostanu dotazník spokojenosti. K smíchu a pláči zároveň

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a jeho doručení doprovázely tyto nepříjemnosti. Doručení vaší stížnosti jsem nechala prověřit. Vaši stížnost jsme obdrželi a kolegyně z prodejního oddělení Vás bude obratem kontaktovat.

    Prosím, jestliže zboží nesplňuje Vaše očekávání, neváhejte co nejdříve vyplnit náš on-line reklamační formulář dostupný na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/. Vše obratem prověříme a dohodneme se s Vámi na dalším postupu.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Prislo mi nekompletní zboží

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve se všemi potřebnými informacemi k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo poškozené teď reklamují pak dám hodnocení, kovová tyč k vysavači poškozená

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den, paní Mohyláková,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání a doprovázely jej tyto nepříjemnosti. Vaše reklamace je u nás nyní v řešení. O jejím průběhu Vás budeme pravidelně informovat.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme. Pevně věříme, že se nám celou situaci podaří vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

    • Při dopravě poškozeno a při reklamaci arogantní chování

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a že z naší vzájemné komunikace máte tyto pocity. Situaci v rámci řešení Vaší reklamace samozřejmě necháme ihned prověřit.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel zboží poškozené i přes důkladnou prohlídku při převzetí dopravní společnosti

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti.

    Prosím, pokud Vám dorazila poškozená zásilka, neprodleně nás o této skutečnosti informujte prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti. Stav poškozeného zboží také ihned zdokumentujte pořízením fotografií či videozáznamem. Poslouží k rychlejšímu a snadnějšímu vyřízení Vaší reklamace.

    Děkujeme a přejeme pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vozík který byl doručen - kolečka nejdou namontovat. Na reakci obchod nereaguje. Závit v materiálu je s širší roztečí než na kolečkách. Když se díra zvětší nejde šroub dotáhnout překáží materiál od koleček.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že produkt nesplnil Vaše očekávání a Vaši objednávku tak doprovázely tyto nepříjemnosti. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom vaši reklamaci mohli vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita zboží mizerná, zásilky špinavé, zaprášené i uvnitř a zboží poničené, poohýbané, poškrábané. Hnus.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Věřte, prosím, že Vámi popisovaná situace pro nás určitě není standardem.
    Pokud Vám dorazila poškozená zásilka, neprodleně nás, prosím, o této skutečnosti informujte prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti. Stav poškozeného zboží také ihned zdokumentujte pořízením fotografií či videozáznamem. Poslouží k rychlejšímu a snadnějšímu vyřízení Vaší reklamace.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nelibi se mi, že výnos se platí! A kdybych náhodou nezaplatil výnos do patra tak potom volaji, že to mám jen ke dveřím. Tohle je hodně špatný, člověk jim dá vydělat a potom se takhle chovají.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně našich dodacích služeb a omlouváme se Vám za jakékoliv nejasnosti nebo nedorozumění.

    Chceme Vás ujistit, že naše standardní doprava ZDARMA zahrnuje doručení "na práh domu". Nicméně rozumíme, že někteří zákazníci preferují speciální doplňkové služby, jako je výnos do patra s aktivní asistencí nebo bez asistence. Tyto možnosti lze objednat přímo během procesu nákupu na našem e-shopu.

    Vaše připomínky bereme vážně a budeme se snažit vylepšit naše postupy. Rovněž jsme připraveni poskytnout dodatečné informace nebo pomoci s řešením konkrétní situace, pokud nám poskytnete více detailů o Vaší objednávce.

    Děkujeme Vám za trpělivost a za to, že jste si vybrali naše služby.

    S přáním pěkného dne,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nákup zboží v pořádku. Ale po nákupu, neuvěřitelné ,soustavné obtěžování reklamou . Již nikdy neotevřu stránky tohoto prodejce !!!

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že z naší internetové komunikace máte tyto pocity a za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouváme. Situaci jsem zaslala k prověření našemu technickému oddělení. Pevně věříme, že se nám situaci podaří vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kancelářská skříň - totální katastrofa. Nedoporučuji

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na webu u zásobníku na papírové utěrky byly jako související zboží nabízeny utěrky, které do zásobníku nepatří - nevejdou se do něho. Takže jsme si objednali zboží které není kompatibilní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka sice dorazila, bohužel v nekompletní sestavě a reklamace ani po týdnu bez informace o postupu.

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Situaci jsem nechala prověřit. Vaši reklamaci nyní zpracováváme. Dle informací z interního systému chybějící díly dnes předáváme na expedici. Kolegyně Vás již kontaktovala e-mailem.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kvalita opracování dodaného dřeva pro lavici je špatná navíc není jasné, že si lavici musíte smontovat sami

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání. Informaci o montáži necháme prověřit naším technickým oddělením.
    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře, dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Objednáno a zaplaceno, stále čekáme na doruční tresoru.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání
    • nekvalitní zboží

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že zboží, které jste u nás objednali, nesplnilo Vaše očekávání. Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom celou situaci mohli vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Kvalita materiálu
    • Kvalita spojovacího materiálu
    • Jako celek otřesné

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti a že produkt, který jste u nás objednali, nesplnil Vaše očekávání.

    Prosím, pokud jste tak doposud neučinili, kontaktujte nás pomocí reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách: https://www.b2bpartner.cz/reklamace/, abychom mohli celou situaci vyřešit co nejdříve k Vaší plné spokojenosti.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Reklamace vyřešena za 10 sekund
    • Prodej nekvalitního zboží z Číny za přemrštění ceny,kvalita nula,cena 100,popis produktu neodpovídá skutečnosti ,jak řekl pan Werich ,nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci .Tady je zboží drahé ale stejně nekvalitní jako z Alli Expresu:-)

    Pokud chcete kvalitní věc nenakupujte zde:-)

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že produkt, který jste u nás objednal, nesplnil Vaše očekávání a že z nákupu v našem obchodě máte tyto pocity. Jsme rádi, že se nám podařilo vaši reklamaci společně vyřešit. Popis produktu jsem již zaslala k prověření našemu technickému oddělení.

    Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá čekací doba doručení - zřejmě zaviněno na straně dopravce. Komunikace s dopravcem byla tristní. Doporučuji změnit dopravce

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti. Celou situaci jsme zaslali dopravci k prověření.
    Věřte, prosím, že se jedná o ojedinělou situaci, která pro nás určitě není standardem.

    Za vzniklé komplikace se Vám moc omlouváme.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu B2B Partner

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Mrzí nás, že Vaši objednávku doprovázely tyto nepříjemnosti, za které se Vám moc omlouváme. Věřte, prosím, že se jedná o mimořádnou situaci, která pro nás určitě není standardem.

    Přeji pěkný den,
    Michaela
    tým B2B Partner