Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V prípade reklamácie , budú od Vás chcieť dokázať poškodenie , keď im ho nafotíte všetky chyby na balení , modely alebo prebale, že poslali poškodený model, odpíšu Vám , že Ich interné video im ukázalo že bolo všetko v poriadku. Po mojej žiadosti aby mi uvedené foto alebo video poslali Vám arogantne odpovedia , že to nie sú povinný. Som sklamaný s ich arogantným prístupom a jednoznačne neodporúčam od nich

    Nakoľko pre predajcov modelov nastala ťažká doba , dávajte si pozor od koho objednávate.

    Reakce obchodu automodels.cz

    Každý problém řešíme vždy trpělivě a pečlivě...
    Kromě případů hrubosti a lží...
    Bohužel nemůžeme citovat z dopisů této osoby, protože obsahují výrazy, které jsou ve veřejném prostoru nepřijatelné.

    V pořadí:

    - V reakci na první dopis byl zaslán zpětný přepravní štítek. Po 6 (slovy: šesti) dnech k odeslání nedošlo. Proč?

    - Ano, máme video ze skladu, kde je názorně vidět proces kontroly a balení.
    NIKDY, PŘÍMO ANI NEPŘÍMO, jsme nepožadovali něco dokazovat.
    JE TO LEŽ!

    - Ne! Foto ani videa z našeho skladu na vyžádání nezasíláme.
    Myslíte si, že je to špatné nebo nezákonné? Mýlíte se!
    A věta „...pokud mi nepošleš všechny fotky a videa, budu informovat všechny sběratele, že jsi nespolehlivý...“ nás jen pobavila!

    - Klientův návrh „...stačí poslat další produkt“ nám nevyhovuje! Zboží expedujeme po obdržení balíku s reklamovaným zbožím od zákazníka a uznání reklamace.

    Nezapomněli jsme na něco?

    A! Ano! O "odborném" názoru tohoto... klienta o těžkých časech :) :) :)

    Denně posíláme stovky balíků a platíme miliony na daních (Všechny údaje o nás jsou veřejně dostupné! Kontrolujte!)
    Proto zní legračně obviňovat klienta, že náš obchod byl vytvořen, aby mu ukradl 20 eur!
    Ne, problém není 20 eur! Situace je o chování a trpělivosti. Není třeba používat výrazy,
    které používáte v korespondenci, lhát a projevovat agresi!

    P.S.
    Milujeme zvířata a jsme připraveni poslat 5 (pět krat) X20 eur do jakéhokoli českého útulku pro kočky nebo psy dle vašeho výběru! Pošlete nám mailem údaje o útulku a my obratem zašleme potvrzení o platbě!
    To bude důkaz, že situace není o penězích... ;)

    Ve všech ostatních záležitostech se budeme řídit zákonem a našimi obchodními podmínkami!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ten řetězec aktérů v dodávce (Čína. Itálie ,De Agostini .cz, AutoModels.cz) je příliš dlouhý na to, aby cena mnohdy několika výlisků a pár šroubečků byla stravitelná. Touto cestou bych již nikdy nic nekupoval.
    • Pokud jde o vlastního prodejce, lze mít jen výhrady k formě potvrzení objednávky, ve které je všechno možné, ale způsob zvolené úhrady ceny nikoliv. Přitom ale vyhrůžka, že pokud jsme zvolili údradu převodem a ten neprovedli, dojde po týdnu ke zrušení objednávky. Takto si solidní jednání se zákazníkem nepředstavuji.

    Reakce obchodu automodels.cz

    Rád bych napsal odpověď, ale napsat odpověď na nesmysl se nedá!
    Jaká Čína? Jaký řetěz? Jaká je cena za "pár šroubečků"???
    Byl jste při vědomí, když jste zadával svou objednávku?
    Věděli jste cenu?
    Kategoricky trváme na tom, že výrobek 100% odpovídá popisu!

    Dostali jste, co jste očekávali???
    NE????? Tak je to důvod k odstoupení od smlouvy!!!
    Rádi vám vrátíme peníze a dostaneme produkt zpět.
    Naši vážení zákazníci mají o tento produkt zájem.

    To, co následuje, je nějaký nesmysl!
    Máme na výběr platbu kartou, dobírkou a převodem. (Nepočítám osobní odběr a platbu na naší prodejně...)
    Opravdu bychom rádi pochopili, co je špatně!!!???
    Z vašeho opusu vyplývá, že klient musí zvolit platbu převodem a...neplatit!
    Nebo zaplatit, ale až za měsíc!?
    To je velmi zajímavé! Proč čekat s platbou za objednávku déle než týden!????
    Napište nám prosím! Naše zvědavost není uspokojena!

    AutoModels.cz

    P. S. Čekáme na žádost o odstoupení od smlouvy! Ještě je čas!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • funguje obtatem

    všechno OK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledná nabídka
    • Široký sortiment
    • Rychlost dodání
    • Záměna modelu auta

    + Přehledná nabídka, široký sortiment modelů, rychlost dodání
    - záměna modelu auta, takže ze tří modelů jeden špatně (dle katalogu modelů zaměněný kus již není na skladě Toyota Supra Mark IV Rychle a Zběsile 1:43 )

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    děkujeme mnohokrát za Vaši recenzi.
    Pouze jsme model nevyměnili!
    To nikdy neděláme!
    Pokud se obsah zásilky liší od objednávky, je to důvod k reklamaci.
    Napište nám, co přesně vám bylo zasláno místo vámi objednané Toyoty, problém bleskově vyřešíme.
    Za dopravu zaplatíme oběma směry a jako omluvu vám dáme bonus!
    Čekáme na dopis!
    Omlouváme se za tuto situaci!
    S pozdravem,
    tým
    AutoModels.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • špinavé zboží

    Objednala jsem Gugatii jako dárek , přišlo zabalené autíčko,po vytažení s krabice byla originální krabička pomačkaná a špinavá. Jde o sběratelskou serii, tudíž je důležitý i obal! Nemůžu to použít jako dárek!

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi!

    Ano, v tomto případě je obal součástí produktu!
    A to je neuvěřitelný případ!
    V případě jakéhokoli poškození obalu (i když není vidět na foto) je produkt převeden do kategorie BAZAROVÉ ZBOŽÍ a prodáván se slevou.
    Takové produkty snadno najdete na našem webu...

    ALE!!!

    Jsou věci, kterým nerozumíme!
    Místo sepsání reklamace a co nejrychlejšího získání náhradního produktu
    volí klient obtížnou cestu a tou je korespondence prostřednictvím recenze!
    Ano, prostřednictvím určených kanálů jsme neobdrželi žádné zprávy o problému! Proč???
    Vážený zákazníku! Napište nám na email, vše vyřešíme rychlostí blesku... Jako vždy!

    S pozdravem,
    tým
    AutoModels.cz

    P.S.
    Nikdy neposíláme zboží bez kontroly!
    Ano, někdy se zboží při přepravě poškodí.
    Ano, řešíme to na naše náklady, i když je na vině dopravce.
    Ano, kvalita balení je naší chloubou!
    Jsme za to zodpovědní SVÝMI PENĚZY!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží před odesláním pravděpodobně již poškozeno , balení při převzetí bylo v pořádku

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi!

    Jsou věci, kterým nerozumíme!
    Místo sepsání reklamace a co nejrychlejšího získání náhradního produktu
    volí klient obtížnou cestu a tou je korespondence prostřednictvím recenze!
    Ano, prostřednictvím určených kanálů jsme neobdrželi žádné zprávy o problému! Proč???
    Vážený zákazníku! Napište nám na email, vše vyřešíme rychlostí blesku... Jako vždy!

    S pozdravem,
    tým
    AutoModels.cz

    P.S.
    Nikdy neposíláme zboží bez kontroly!
    Ano, někdy se zboží při přepravě poškodí.
    Ano, řešíme to na naše náklady, i když je na vině dopravce.
    Ano, kvalita balení je naší chloubou!
    Jsme za to zodpovědní SVÝMI PENĚZY!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Naprosto příšerná cena poštovného, tak jsem si jel vyzvednout osobně...
    • ... po zkušenostech kdy pak do dvora nacouvával deset minut borec s dodávkou (fakt sem nepochpil proč tam nejel čumákem, když se tam dá v pohodě otočit) takže nešlo odejít. Když sem mu to řekl, když mě míjel řekl, tak byl sprostrý...
    • dostal jsem dva modely a k tomu časopisy od jiných modelů, takže by bylo lepší kdyby k tomu nedávali nic než takto...

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den!
    Skvělá recenze! Pokud jsou toto největší nedostatky našeho obchodu, jsme rádi!
    V pořadí stížností...
    "...příšerná cena poštovneho..."
    To je asi těch cca 10 korun, které účtujeme navíc k tomu, co platíme dopravcům...
    OK!
    Většinou se nesnížíme k výmluvám... Ale recenze je tak vtipná, že uděláme výjimku!
    Za pár korun, které účtujeme za balné, koupíme novou krabici (12-25 korun), více druhů výplní, bublinkovou fólii a stretch fólii. Kvalita balení je naší chloubou a předností! Pokud dojde k poškození zboží při přepravě, naši zákazníci nezůstanou sami s dopravcem, problém řešíme na naše náklady!

    Vstup do dvora! To je ale překvapení! Auta sem nesmí! No, možná jen pro ty, kteří nemohou zaplatit 5 korun za pár minut parkování přímo u naší prodejny. Vždy je místo!

    No a to nejdůležitější! Kategoricky prohlašujeme, že produkt plně odpovídá popisu a obchodním podmínkám! No, samozřejmě, toto je osobní odběr! Vždy můžete odmítnout nákup produktu, pokud nesplňuje vaše očekávání!
    To jsi neudělal! Nepřipadá vám to divné?!
    Nám ano!!!
    Tým
    www.AutoModels.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Prodejce podle mě zboží důkladně nechrání zboží před poničením při doručování.

    Zboží je na skladě, ale v případě modelů, jakou jsou vozy od firmy ModelStroy, nedoporučuji si nechat poslat modely poštou, neboť Vám doručí místo "rohlíku strouhanku'. V takovém stavu mi přišel model vůz Laurin a Klement. Už bych u nich nikdy zbytečně nenakupoval, pokud nechcete strávit hodiny opravou totálního vraku. Děkuji.

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    To jsou zase změny v zákoně, které jsme propásli!?
    Nyní se reklamace řeší přes Heureku???
    Vážený zákazníku!
    Abyste nebyli nučení

    „strávit hodiny opravou totálního vraku“,

    stačí podat reklamaci!
    A z nějakého neznámého důvodu jste to neudělali.
    Ano. Víme, že přepravci mohou při přepravě poškodit i litinová závaží.
    A změnit tuto skutečnost je velmi obtížné. Ale jsme na to připraveni a zboží poškozené přepravou vyměníme...
    Je škoda, že jste se rozhodli problém vyřešit po svém a touto nepříjemnou a nečestnou recenzí vůči nám...
    S pozdravem,
    tým
    AutoModels.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží přišlo v pohodě
    • Předražená cena modelu a dá se předpokládat změnu dalších modelů to je stejné

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi!
    Nepřináší žádný užitek, ale čtenáře náramně pobaví!
    Proč!?
    Řeknu to!

    Člověk nakoupí... Zná cenu produktu, cenu dodání, a další podmínky...

    Prodejna ze své strany:
    - Zasílá kvalitní zboží
    - Balí se tím nejlepším možným způsobem
    - Odesílá rychlostí blesku
    - Garantuje doručení nepoškozeného zboží, postará se o případné problémy přepravce...

    ČLOVĚK DOSTANE KVALITNÍ PRODUKT a co dělá!?
    ANO!!! Píše negativní recenzi!
    Smějeme se!!!
    Doporučujeme odstoupit od smlouvydo 14 dnů. Ještě máte dost času!
    Vrátíme vám peníze, samozřejmě včetně poštovného!
    Jinde nakoupíte levněji a budete naprosto spokojeni! (I když abych byl upřímný... pochybuji o tom!)

    Tým
    AutoModels.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Model autíčka mě přišel bez přední masky

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši recenzi!
    Správně popisujete skutečnost!
    Ale přesto nedává vysvětlení, proč nejste spokojen!
    Pojďme popořadě ... Produkt, který jste si zakoupili, se nazývá

    Fiat 125P 1:43 - časopis s modelem BAZAROVÉ ZBOŽÍ (zkopírováno ze stránky produktu)

    Produkt stojí pouze zlomek ceny nového produktu.

    Popis říká:
    BAZAROVÉ ZBOŽÍ
    Сhybí světlomety (nápis je zvýrazněn jasnou barvou)

    Nakonec je na fotce chybějící část zvýrazněna tučným červeným kroužkem!

    Teď máme otázku! Co jsme udělali špatně!
    S pozdravem,
    tým
    www.AutoModels.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • NEPOSILAJI KOMPLET VECI HLAVNE CASOPISY K AUTOMOBILUM UZ DRUHEJ PRIPAD.

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den!

    Jdeme po pořádku!
    Obdrželi jste neúplnou položku. (Ano, toto VELMI ZŘÍDKA se stává i při naší dvojité kontrole.)
    Ano, je to pravda!
    Podali jste reklamace.
    Ano, tak by se to v takových případech mělo dělat!

    CO JSME UDĚLALI!?
    1. Odpovězeno rychlostí blesku.
    2. Omluvili se.
    3. UZNALI JSME REKLAMACE
    4. Navrhlí řešení:
    vrácení zboží a vrácení peněz S NÁHRADOU POŠTOVNÉHO.

    Co jsi udělal???

    Bylo nám řečeno, že nejste spokojeni s vrácením zboží (připomínáme, že jsme již hlásili TŘIKRÁT, produkt je vyprodaný a nemůžeme jej vyměnit !!!) a musíme NĚCO udělat, abyste nebyl rozlučený se zboží ...

    Nic jsme nepokazili????

    S pozdravem,
    AutoModels.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S Automodels.cz jsem doteď neměl problém, ale co mi místo MODELU za 695,- poslali hračku za pár korun jsem s nimi skončil. Už nikdy nebudu nakupovat na tomto e-shopu a doporučuji ostatním si nákup nejdříve rozmyslet aby jste nedopadly jako já !

    Reakce obchodu automodels.cz

    Skvělá recenze!
    Velmi emotivní a rozsahla! Pouze jedna nevýhoda! Ona lže!

    Jdeme popořadě...
    Zakaznik si koupil MODEL v měřítku 1/24. A je to je dost velký model!
    A zde je odkaz, žádná tajemství před našimi zákazníky!

    https://www.automodels.cz/Ford-Police-Interceptor-Utility-1-24-MOTORMAX-d22120.htm

    Cena za takový model je docela odpovídající! Zkontrolovali jsme, nemůžete najít levnější!
    Zakaznik dostal... (POZOR! Odeslání do jednoho pracovního dne! RYCHLOST A KVALITA BALENÍ JE NAŠE VŠE!) ...objednaný model.
    A kvalita zboží mu nevyhovovala! Zajímavostí je, že kvalita zboží tohoto výrobce byla klientovi známa. Již dříve mu bylo zboží tohoto výrobce odesláno! A přesto je to v pořádku! Z fotky nelze kvalitu 100% posoudit. Co v takových případech klient dělá? Ano, hlásí, že mu nevyhovovala kvalita! Co dělá SLUŠNÝ obchod? Ano! Nabízí vrácení zboží a poštovné oběma směry, což jsme udělali !!!!!!!!!!!!!

    A tady je to nejzajímavější!
    ZÁKAZNÍK NECHCE VRÁCENÍ ZBOŽÍ a poštovné oběma směry!
    Chce to vyměnit! Na podobný jen z kovu a s jiným sklem a s dalšími detaily!
    A pokud hned nevyrobíme jeho vysněný model, chce napsat falešně negativní recenzi!

    Vážený zákazníku, nic jsme nespletli!???

    Tak a teď je příběh kompletní.

    S pozdravem,
    tým
    AutoModels.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • zaplatil som a tovar stale nemam, tak dlho som este necakal a komunikacia obchodu ziadna, ale dotaznik spokojnosti odoslany, som nespokojny.

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den,
    napsali jste NEGATIVNÍ recenzi.
    Vždy dodržíme své sliby a tentokrát také. V popisu produktu upřímně píšeme o možném zpoždění expedice až 3 pracovní dny u tohoto konkrétního produktu. Jejich platnost ještě nevypršela, ale recenzi už jsme četli. Toto není pravdivá recenze...
    S pozdravem,
    tým,
    www.AutoModels.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nákup zkreslující a matoucí!!!!!

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den!
    Zvláštní zprávy!
    Udělali jste 25 (slovy: dvacet pět) objednávek ... Vše bylo skvělé, ani jedna reklamace, ani jediná chyba z naší strany ...
    Pak uděláte 26. objednávku (slovy: dvacátý šestý). V 19-30! Vaše objednávka byla odeslána následující den. Žádné maily, volání, SMS, že je něco špatně... A!!!

    RECENZE!!!

    """Nákup zkreslující a matoucí!!!!!"""

    Žádné další komentáře!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávání to nabízelo více možností platby tak jsem vybral možnost platby při vyzvednutí v zásilkovně . Na email mi přišlo že zaplatit hned . Tak kde je chyba ?

    Reakce obchodu automodels.cz

    Dobrý den.

    Ano, máme mnoho možných způsobů platby!
    NE!!!!!!! Nevybrali jste dobírku! Zvolili jste bankovní převod!
    Ano, obdrželi jste potvrzovací e-mail s uvedením způsobu platby!
    Ne, neplatili jste zvoleným způsobem!
    Ano, ignorovali jste upomínku platby!
    Ne! Nevolali jste nám ani nepsali!
    Ne, neposíláme zboží zdarma!
    Ano, na e-maily vždy rychle odpovídáme!
    Ne, nevíme, jak číst tajné myšlenky zákazníků a posílat na dobírku, když je zvolen bankovní převod!

    Tým
    AutoModels.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Špatně zabaleno, model došel poškozený. Již nikdy zde nic nekoupím, a nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu automodels.cz

    Ahoj!
    Řekněte mi, je to nějaká aktualizace zákona?
    Nyní by komunikace s obchodem v případě reklamace měla jít přes Heureku?????!!!!

    V souvislosti s problémem nebyl žádný dopis, telefonát ani jiný kontakt!
    Kvalita našich obalů je naší chloubou!
    Postaráme se také o problémy přepravců, pokud je zboží poškozeno při přepravě!
    Nikdy od nás nedostanete výrobek ve staré krabici nebo se starými letáky uvnitř nebo s nedostatkem plniva!
    Žádáme Vás, abyste problém podrobněji nahlásili, reklamovali a místo poškozeného obdrželi nový výrobek!

    AutoModels.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.