Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Dodáno v roztrhaných krabičkách. Samotné snímače nesly známky použití. Jeden měl úplně jiné číslo, ten jsem odmítl převzít a nechal si vrátit peníze.
Obchod mě velmi zklamal.
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.
Dovolíme si ale uvést plnou pravdu pro přehled všem zákazníkům.
Byla to Vaše jedenáctá objednávka. Předešlých 10 objednávek bylo zcela v pořádku a bez jediné vratky.
U této problémové objednávky byl opravdu v balení jiný snímač. Ten jevil známky použití. Druhý snímač byl zcela v pořádku a ten jste si odnesl. Krabičky nebyly potrhané jak tu píšete (koukáme na kamerový záznam). Rozumíme ale Vašemu rozhořčení a přehnané reakci. Je škoda, že nehodnotíte i předešlých 10 objednávek.
Objednávku jste měl na osobní odběr v Praze. Vše se vyřešilo okamžitě na pobočce v Praze a to včetně vyplacení peněz na místě.
Bohužel se toto může stát. Naše společnost kontroluje všechno přijaté zboží zpět, ale občas se prostě chyba stane. Snažíme se poté alespoň vše rychle napravit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zapalovaci kabely, ac oznaceny NGK, tak dva z nich neodpovidaly delkama. Ze ctyr svicek, tez znacene NGK, jedna nefunkcni.
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
nerozumíme Vám, proč jste nám nic nenahlásil.
Zboží jste měl plné právo vrátit či nám alespoň nahlásit vzniklý problém.
Bydlíte kousek od naší pobočky, na které jste si zboží osobně před týdnem vyzvednul, a tak se to mohlo vše rovnou vyřešit.
Místo toho se vše dozvídáme až zde.
Budeme Vás kontaktovat jak s kabely a svíčku Vám rádi vyměníme.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Když opomenu roky trapný automat na peníze, tak Vaše zboží seženu v Německu o polovinu laciněji. Nenažraní podnikatelé v ČR
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
sám jste si u nás objednal brzdové kotouče a destičky ATE, které aktuálně nabízíme nejlevněji v ČR.
Jsme si naprosto jisti, že dané originální komponenty značky ATE za půlku ceny nikde neseženete. Jestli ano, přineste nám je ukázat i s fakturou a my Vám rádi vyplatíme bonus 1000,- Kč. Ale pouze v případě, že to budou zmíněné originální komponenty ATE a ne jiná podřadnější značka.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zbytečný problém s fakturací !!!
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
bohužel nerozumíme Vaši stížnosti.
Nakupujete u nás několik let a fakturu jste dostal vždy se zbožím.
V případně registrovaného účtu si ji můžete stáhnout po přihlášení do obchodu v sekci FAKTURY.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Uvnitř originálního balení jiné zboží. Krabice byla 100% již jednou rozbalena. Slepeno průhlednou lepící páskou
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
je nám líto vzniklých problémů.
Zkontrolovali jsem expedici Vaší objednávky. Dle kamerového záznamu jste dostal přesně Vámi objednané stěrače.
Může se samozřejmě stát, že do balení dal výrobce omylem jiný typ stěrače. Dané balení bylo zapečetěno výrobcem. Rozhodně nebylo přelepeno lepící páskou o které tu píšete. Jednalo se o zboží dodané přímo společností BOSCH.
Mrzí nás o to více, že jste nám problém nenahlásil a dozvídáme se o něm až zde a na dalších portálech s hodnocením.
Asi by bylo ideálnější zprvu kontaktovat naši společnost a problém řešit a nevěnovat se pouze stížnostem bez vědomí prodávajícího.
Budeme Vás tedy kontaktovat a zkusíme nalézt řešení.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Neporučuji
Originální krabice s ložisky včetně rozvodového řemenu byla roztrhaná a přelepována.
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
objednal jste si u nás rozvodovou sadu INA s osobním vyzvednutím v Plzni.
Omlouváme se Vám , i toto se může občas stát. Dle kamerového záznamu z výdejny byl ale stav krabice bytelný.
Obsah krabice byl před expedicí zkontrolován. Byl zcela bez poškození a to včetně řemenů a kladek (asi Vámi myšlená ložiska).
Nerozumíme ale, proč jste tedy dané zboží převzal, když Vám tolik vadil lehce poškozený obal. Objednávku jste mohl na místě zrušit či chtít opakovanou dodávku zboží v lepším obalu. Taktéž jste mohl zboží vrátit do 21 dní od převzetí. Ani jedné možnosti jste nevyužil a zboží si odnesl. Následně jste si pouze zde postěžoval.
Načež provozujete servis vozidel a musíte tedy vědět, že obal krabice není vždy ve stoprocentní kondici. V případě autodílů je opravdu důležitý obsah.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Dostal jsem zboží s prošlou dobou použitelnosti a další balení ve výdejně byly ještě starší. Na druhou stranu reklamace byla vyřízena ukázkově (vrácením peněz).
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení.
Za prvé, nedostal jste zboží s prošlou dobou použitelnosti. Ale souhlasíme, že se dle etikety blížila.
Jednalo se ale o aditivum do paliva. Dle zákona tam nějaké datum uvedeno musí být, ale u aditiva v uzavřeném stavu neexistuje datum expirace. Ověřit si to můžete i u výrobce aditiva.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
- V dnešní době nelze platit kartou. Absurdní
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
prosím o uvádění pravdivých údajů.
PLATBA KARTOU V NAŠEM OBCHODĚ JE MOŽNÁ. Při vytváření objednávky si stačí vybrat typ platby "Online platba" a uhradit.
Ano, není možné platit kartou přímo na prodejně, ale o tom jste včas velmi výrazně informován v SMS i E-MAILu.
Váš případ, kdy jste si objednal 2x aditivum VIF a poté jste se přišel vztekat na prodejnu, že tam není možné platit kartou.
Proč jste nepřijal naši nabídku na změnu typu platby a mohl jste pomocí karty uhradit i na místě (pokud máte přístup do e-mailu v mobilním telefonu)?
Či případně, proč jste si nepřečetl text v sms zprávě či výrazný text v e-mailu?
Chápeme Vaše následné rozhořčení, ale nemůžeme za Vaši ignoraci veškerého notifikačního textu. Vztek tedy doporučujme využít vůči vlastní osobě. Naši zaměstnanci za to nemohou.
Mimochodem, je to Vaše pátá objednávka s osobním vyzvednutím v Praze. Nerozumíme tedy Vašemu novému "zjištění".
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Nelze platit kartou
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
prosíme o uvádění pravdivých údajů.
V našem e-shopu KARTOU PLATIT MŮŽETE. Stačí si vybrat online platbu.
Platit kartou nelze přímo na prodejnách, ale o tom jste předem informován e-mailem i SMS zprávou. Je nám líto, když texty obojího zcela ignorujete a pak se na prodejně divíte. Stačilo věnovat pár sekund přečtení si SMS zprávy.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Po několikáté mi dali úplně jiný náhradní díl, i když podle čísla sedí
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážená zákaznice,
je nám líto, ale asi si nás pletete s jiným obchodem.
Máte u nás celkově 13 objednávek. Zboží jste vracela pouze jednou a to v roce 2020 z důvodu, že jste si omylem vybrala zboží na zadní nápravu a potřebovala jste na přední. Zboží jste si tenkrát dala do košíku sama a nechtěla jste kontrolu dílu dle vozidla. Z naší strany je to tedy Vaše, námi neovlivnitelné, rozhodnutí.
Jinak jste nám nikdy nic nevracela a ani nám nikdy nepsala či nevolala, že Vám něco nesedí.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Bohuzel muj oblibeny eshop zacal spolupracovat uz jen s DPD, ktera je ostudou dorucovacich sluzeb a zase a opet mam problemy s dorucenim.
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
omlouváme se Vám za vzniklé problémy s doručením zásilky.
Společnost DPD používáme již déle než dva roky. Je to rozhodně nejkvalitnější dopravce v ČR (i my jsme zkusili již několik přepravních společností - ČP, PPL, GEIS).
Ve Vašem případě jste opravdu měl jen 24 hodin na vyzvednutí zásilky z Alzaboxu. Naše společnost Alzaboxy právě i z tohoto důvodu nedoporučuje, ale bohužel je síla trhu silnější nežli naše doporučení. Vždy je lepší zaslat zásilku na adresu či na klasické výdejní místo.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Špatný online objednávky.
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
je nám líto, ale chyba byla na Vaši straně.
Objednal jste si u nás olej dle ceny a ne dle normy pro Vaše vozidlo.
Bohužel jste si ani nezadal kontrolu dílu dle vozidla, díky které bychom Vám dokázali poradit.
Ale přijít s tím, že jste si u nás objednal olej do vozidla, který jste následně otevřel a poté zjistil, že pro Váš vůz není vhodný a že ho chcete vrátit. To je nám líto, ale to opravdu není možné. Jen a jen škoda, že jste daný olej otevřel před ověřením. V případě nepoškozeného obalu by nebyl problém zakoupený olej kdykoliv vrátit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Nenechte si poradit co tam správně patří za díl! Prodají vám nejdražší který tam nepatří.
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
prosíme o uvádění přesnějších údajů.
Máte u nás 22 objednávek za posledních 7 let. Zboží jsme Vám nikdy v historii žádné nevybrali a ani v objednávce neměnili. Vždy jste dostal, co jste si sám objednal. Zboží jste vracel pouze jednou a to před rokem (v hodnotě 206,- Kč).
Od té doby i nadále nakupujete a nic nevracíte. Nevolal jste, nepsal jste.
Opravdu netušíme co by Vás vedlo ke stížnosti.
Pro čtenáře recenzí:
Zákazníka budeme kontaktovat s dotazem, zda se opravdu jedná o jeho recenzi (nemá k ní důvod) nebo recenzoval někdo ze sdílené IP adresy, což bohužel heureka dovoluje = zobrazuje dotazník komukoliv z IP adresy ze které se uskutečnil obchod.
S pozdravem
autodily-cardo.cz -
Nedoporučuje obchod
Bohužel jsem dostal díl, který neodpovídal danému typu, musel jsem velmi improvizovat, abych tento díl mohl použít..... podle fotografie na stránkách to byl správný díl, dodán však byl odlišný.......
Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz
Vážený zákazníku,
zkontrolovali jsme průběh Vaší objednávky a to i na kamerovém záznamu z předání.
Dostal jste přesně zboží, které jste si objednal. Obsah odpovídal uvedené fotografii a odpovídal Vámi objednanému kódu zboží. Kontrolu dílu dle vozu jste si nevybral.
Bohužel jste si tedy sám objednal špatné zboží. Nejedná se tedy o chybu našeho obchodu.
V čem jste improvizoval při nasazení zakoupené spojkové sady či vzpěry stabilizátoru si opravdu raději nedokážeme představit. Stačilo donést zboží zpět a objednalo by se zboží odpovídající Vašemu vozidlu, které bychom Vám vybrali přímo my.
S pozdravem
autodily-cardo.cz