Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zbytečný problém s fakturací !!!

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    bohužel nerozumíme Vaši stížnosti.

    Nakupujete u nás několik let a fakturu jste dostal vždy se zbožím.
    V případně registrovaného účtu si ji můžete stáhnout po přihlášení do obchodu v sekci FAKTURY.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Uvnitř originálního balení jiné zboží. Krabice byla 100% již jednou rozbalena. Slepeno průhlednou lepící páskou

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto vzniklých problémů.

    Zkontrolovali jsem expedici Vaší objednávky. Dle kamerového záznamu jste dostal přesně Vámi objednané stěrače.
    Může se samozřejmě stát, že do balení dal výrobce omylem jiný typ stěrače. Dané balení bylo zapečetěno výrobcem. Rozhodně nebylo přelepeno lepící páskou o které tu píšete. Jednalo se o zboží dodané přímo společností BOSCH.

    Mrzí nás o to více, že jste nám problém nenahlásil a dozvídáme se o něm až zde a na dalších portálech s hodnocením.
    Asi by bylo ideálnější zprvu kontaktovat naši společnost a problém řešit a nevěnovat se pouze stížnostem bez vědomí prodávajícího.

    Budeme Vás tedy kontaktovat a zkusíme nalézt řešení.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

    • Neporučuji

    Originální krabice s ložisky včetně rozvodového řemenu byla roztrhaná a přelepována.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si u nás rozvodovou sadu INA s osobním vyzvednutím v Plzni.

    Omlouváme se Vám , i toto se může občas stát. Dle kamerového záznamu z výdejny byl ale stav krabice bytelný.
    Obsah krabice byl před expedicí zkontrolován. Byl zcela bez poškození a to včetně řemenů a kladek (asi Vámi myšlená ložiska).

    Nerozumíme ale, proč jste tedy dané zboží převzal, když Vám tolik vadil lehce poškozený obal. Objednávku jste mohl na místě zrušit či chtít opakovanou dodávku zboží v lepším obalu. Taktéž jste mohl zboží vrátit do 21 dní od převzetí. Ani jedné možnosti jste nevyužil a zboží si odnesl. Následně jste si pouze zde postěžoval.

    Načež provozujete servis vozidel a musíte tedy vědět, že obal krabice není vždy ve stoprocentní kondici. V případě autodílů je opravdu důležitý obsah.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Dostal jsem zboží s prošlou dobou použitelnosti a další balení ve výdejně byly ještě starší. Na druhou stranu reklamace byla vyřízena ukázkově (vrácením peněz).

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení.

    Za prvé, nedostal jste zboží s prošlou dobou použitelnosti. Ale souhlasíme, že se dle etikety blížila.
    Jednalo se ale o aditivum do paliva. Dle zákona tam nějaké datum uvedeno musí být, ale u aditiva v uzavřeném stavu neexistuje datum expirace. Ověřit si to můžete i u výrobce aditiva.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V dnešní době nelze platit kartou. Absurdní

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosím o uvádění pravdivých údajů.

    PLATBA KARTOU V NAŠEM OBCHODĚ JE MOŽNÁ. Při vytváření objednávky si stačí vybrat typ platby "Online platba" a uhradit.
    Ano, není možné platit kartou přímo na prodejně, ale o tom jste včas velmi výrazně informován v SMS i E-MAILu.

    Váš případ, kdy jste si objednal 2x aditivum VIF a poté jste se přišel vztekat na prodejnu, že tam není možné platit kartou.
    Proč jste nepřijal naši nabídku na změnu typu platby a mohl jste pomocí karty uhradit i na místě (pokud máte přístup do e-mailu v mobilním telefonu)?
    Či případně, proč jste si nepřečetl text v sms zprávě či výrazný text v e-mailu?

    Chápeme Vaše následné rozhořčení, ale nemůžeme za Vaši ignoraci veškerého notifikačního textu. Vztek tedy doporučujme využít vůči vlastní osobě. Naši zaměstnanci za to nemohou.

    Mimochodem, je to Vaše pátá objednávka s osobním vyzvednutím v Praze. Nerozumíme tedy Vašemu novému "zjištění".

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nelze platit kartou

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění pravdivých údajů.

    V našem e-shopu KARTOU PLATIT MŮŽETE. Stačí si vybrat online platbu.

    Platit kartou nelze přímo na prodejnách, ale o tom jste předem informován e-mailem i SMS zprávou. Je nám líto, když texty obojího zcela ignorujete a pak se na prodejně divíte. Stačilo věnovat pár sekund přečtení si SMS zprávy.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po několikáté mi dali úplně jiný náhradní díl, i když podle čísla sedí

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážená zákaznice,
    je nám líto, ale asi si nás pletete s jiným obchodem.

    Máte u nás celkově 13 objednávek. Zboží jste vracela pouze jednou a to v roce 2020 z důvodu, že jste si omylem vybrala zboží na zadní nápravu a potřebovala jste na přední. Zboží jste si tenkrát dala do košíku sama a nechtěla jste kontrolu dílu dle vozidla. Z naší strany je to tedy Vaše, námi neovlivnitelné, rozhodnutí.

    Jinak jste nám nikdy nic nevracela a ani nám nikdy nepsala či nevolala, že Vám něco nesedí.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel muj oblibeny eshop zacal spolupracovat uz jen s DPD, ktera je ostudou dorucovacich sluzeb a zase a opet mam problemy s dorucenim.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za vzniklé problémy s doručením zásilky.

    Společnost DPD používáme již déle než dva roky. Je to rozhodně nejkvalitnější dopravce v ČR (i my jsme zkusili již několik přepravních společností - ČP, PPL, GEIS).

    Ve Vašem případě jste opravdu měl jen 24 hodin na vyzvednutí zásilky z Alzaboxu. Naše společnost Alzaboxy právě i z tohoto důvodu nedoporučuje, ale bohužel je síla trhu silnější nežli naše doporučení. Vždy je lepší zaslat zásilku na adresu či na klasické výdejní místo.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný online objednávky.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, ale chyba byla na Vaši straně.

    Objednal jste si u nás olej dle ceny a ne dle normy pro Vaše vozidlo.

    Bohužel jste si ani nezadal kontrolu dílu dle vozidla, díky které bychom Vám dokázali poradit.

    Ale přijít s tím, že jste si u nás objednal olej do vozidla, který jste následně otevřel a poté zjistil, že pro Váš vůz není vhodný a že ho chcete vrátit. To je nám líto, ale to opravdu není možné. Jen a jen škoda, že jste daný olej otevřel před ověřením. V případě nepoškozeného obalu by nebyl problém zakoupený olej kdykoliv vrátit.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nenechte si poradit co tam správně patří za díl! Prodají vám nejdražší který tam nepatří.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění přesnějších údajů.

    Máte u nás 22 objednávek za posledních 7 let. Zboží jsme Vám nikdy v historii žádné nevybrali a ani v objednávce neměnili. Vždy jste dostal, co jste si sám objednal. Zboží jste vracel pouze jednou a to před rokem (v hodnotě 206,- Kč).
    Od té doby i nadále nakupujete a nic nevracíte. Nevolal jste, nepsal jste.
    Opravdu netušíme co by Vás vedlo ke stížnosti.

    Pro čtenáře recenzí:
    Zákazníka budeme kontaktovat s dotazem, zda se opravdu jedná o jeho recenzi (nemá k ní důvod) nebo recenzoval někdo ze sdílené IP adresy, což bohužel heureka dovoluje = zobrazuje dotazník komukoliv z IP adresy ze které se uskutečnil obchod.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Bohužel jsem dostal díl, který neodpovídal danému typu, musel jsem velmi improvizovat, abych tento díl mohl použít..... podle fotografie na stránkách to byl správný díl, dodán však byl odlišný.......

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    zkontrolovali jsme průběh Vaší objednávky a to i na kamerovém záznamu z předání.

    Dostal jste přesně zboží, které jste si objednal. Obsah odpovídal uvedené fotografii a odpovídal Vámi objednanému kódu zboží. Kontrolu dílu dle vozu jste si nevybral.

    Bohužel jste si tedy sám objednal špatné zboží. Nejedná se tedy o chybu našeho obchodu.

    V čem jste improvizoval při nasazení zakoupené spojkové sady či vzpěry stabilizátoru si opravdu raději nedokážeme představit. Stačilo donést zboží zpět a objednalo by se zboží odpovídající Vašemu vozidlu, které bychom Vám vybrali přímo my.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    i přes kontrolu dílů VIN kodem mi byly prodány jiné díly, popisky na stránkách nejsou konkrétní

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    nejspíše se jedná o omyl.

    Objednávku jste si vyzvedl dne 27.5.2022.
    Dnes je 18.07.2022 a nemáme od Vás nahlášený jediný problém a ani jste žádný díl nevracel. Nejspíše si nás pletete s jiným obchodem.

    Ohledně popisu dílů.
    Popisy a fotografie dílů, včetně jejich přiřazení k vozidlům, je spravováno systémem TecDoc. Jedná se o nejobsáhlejší a opravdu nejpřesnější celosvětový systém.
    I ten ale může mít sem tam nějakou chybu. Avšak jak píšeme, nám jste nic nehlásil a ani jste nám nic nevracel.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny

    Nemužeš se dovolat často. Polovinu objednavky zapomněli vůbec připravít k vyzvednutí. Proste ztraceny čas! Pro mě to je zbytečná cesta hodinu tam a hodinu zpět ...

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za pochybení našeho zaměstnance.

    Vytvořil jste si objednávku na jedny brzdové destičky. O pár minut později jste volal, že si přejete přidat k objednávce ještě jedny destičky.
    Náš operátor na telefonu je do objednávky sice přidal, ale již je pro Vás nenechal stáhnout na pobočku v Praze z centrálního skladu.

    I takové věci se bohužel občas stanou a opravdu nás to mrzí.

    Děkujeme Vám za nahlášení. Budeme Vás kontaktovat s nabídkou vyrovnání.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel, i přes mnoho pozitivních hodnocení, já musím hodnotit negativně a nedoporučuji.
    • Komunikace špatná, nikdo nebere telefony, jak už bylo zde řečeno.
    • Zažádal jsem si o kontrolu dílů a i přes to poslali špatné.
    • Zabalení katastrofa, oba stěrače k sobě přilepené izolepou a díky tomu celá krabice po otevření narušená a i tak, byla hodně zdeformovaná.

    Pro špatné stěrače si měl dojet kurýr, samozřejmě jsem byl kvůli tomu celý den doma a nikdo nepřijel. Prej zkusí znovu objednat svoz na další den, samozřejmě zase nikdo nepřijel. A jako tečka, ozvou se až za 14dní....

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    Ano, souhlasíme, že zde došlo k pochybení z naší strany.
    Vybral jste si dva stěrače a přál si kontrolu dílů dle vozidla. Při kontrole bylo zjištěno, že jste si objednal jeden nedostupný stěrač.
    Poté jsme Vám volali a bohužel Vám, i přes zákaz, náš operátor na telefonu vybral stěrač na vozidlo. Zde došlo k jeho pochybení, neboť Vám sice chtěl pomoci, ale vybral špatný vůz a vyměnil tedy nedostupný stěrač za špatný stěrač. Pro kontrolu dílů dle vozidla máme dva speciální techniky a on je bohužel tímto obešel a způsobil tím dané problémy. Všechny operátory jsme opětovně poučili o rozmezí jejich pravomocí.

    Správný stěrač jsme Vám zaslali hned druhý den po nahlášení chyby.

    Ohledně špatné komunikace.
    Zde nesouhlasíme. Píšete, že si lidé stěžují, že se nemohou dovolat. Pak jste si určitě četl i naší reakci, že máme automatickou ústřednu. Stačí zavolat jednou a my Vám zavoláme v blízké době zpět. Není zapotřebí volat několikrát za hodinu a doufat, že se dovoláte na neobsazený telefon. Máme v průměru 206 telefonických hovorů denně při 4 telefonních linkách.

    Ohledně špatně zabaleného zboží.
    Zkontrolovali jsme průběh expedice zásilky. Ano, možná byla z Vašeho pohledu nestandardně zabalena, ale v balení zásilek máme větší praxi jak Vy. K poškození stěrače nedošlo a to je základem balení.

    A nyní uvedeme i Vaši chybu, kterou zde opomíjíte.
    Na naše náklady, neboť to byla prokazatelně naše chyba, jsme zaslali kurýra na nově uvedenou adresu. Vy jste nám ale dal špatné PSČ nové adresy k vyzvednutí. Poté jsme čekali na vrácení stěrače kurýrem.
    Čekali jsme 14 dní, kdy jste nás ani neinformoval, že k Vám kurýr nedorazil a až náš systém nám nahlásil nevrácení zboží.
    Po vzájemné komunikaci jsme zjistili onu chybu, že jste nám dal špatné PSČ a z tohoto důvodu nemohl dorazit.
    Je škoda, že toto už zde neuvádíte a jen si na službu kurýra stěžujete.
    Samozřejmě můžete zaslat dané zboží i poštou s tím, že Vám poštovné bude proplaceno.

    Je nám jasné, že nic takového by nevzniklo nebýt naší prvotní chyby a ještě jednou se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace nulová , nikdo nebere telefon

    Určitě bych se obrátil na jiného prodejce

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    žádáme Vás o uvádění kompletních informací.

    Naše společnost vlastní velmi moderní telefonickou ústřednu, kdy stačí zavolat jednou a my se Vám v případě naší nedostupnosti ozveme v nejbližším čase zpět.

    Zde tedy uvedeme "jak tomu bylo". Jedná se o Vaši jedinou objednávku u nás.

    24.03.2022 16:26 - Vytvořil jste si objednávku na jeden náboj kola s požadavkem kontroly na vozidlo.
    24.03.2022 17:05 - Snažili jsme se Vám dovolat, že na Vaše vozidlo existuje více typů nábojů.
    24.03.2022 17:46 - 2x jste se snažil dovolat mimo pracovní čas naší společnosti.
    25.03.2022 8:35- 9:35 - Několikrát jste se snažil dovolat mimo pracovní čas naší společnosti.
    25.03.2022 9:38 - Volali jsme Vám zpět. Objednávku jste si přál stornovat.

    Ze záznamu je evidentní, že bohužel jste prvně nezvedl Vy našeho operátora, i když jste si zdarma přál kontrolu dílu dle vozidla. S velkou prodlevou jste nám volal zpět, ale bohužel většinou mimo pracovní dobu naší společnosti.

    Volali jsme Vám zpět 38 minut od otevření.

    Taková je pravda Vašeho hodnocení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Líbily se mi zapalovací svíčky a zapalovací modul, které jsem si u vás objednal a obdržel na místě vydání. Vedoucí prodejen mě však dle mého nezaslouženě zařadili na "Černou listinu" podle telefonního čísla a já jsem již nemohl objednávat náhradní díly na webu ve Vaší prodejně. Písemné dotazy, proč to udělali, nejsou zodpovězeny. Další sadu náhradních dílů bylo nutné objednat (editováno). proto bych Vaši prodejnu s podobným přístupem k zákazníkům z řad manažerů nedoporučoval svým známým.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, ale jedná se pouze o Vaše "dle mého".

    K zařazení na black list dochází až po opakovaném nevyzvednutí objednávky. Ve Vašem případě se jednalo o klasické storno objednávky.

    Zároveň jsme zkontrolovali telefonního hovory s Vámi a nenašli žádnou informaci o blokaci.
    E-mail jste nám opravdu poslal, že Vám nejde vytvořit objednávka a my jsme Vám odepsali (na základě Vámi dodaného screenu), že nesmíte v telefonním čísle uvádět mezery (proto Vám dané pole svítilo červeně).
    Více jste nám již neodpověděl.

    Je nám tedy opravdu líto Vašeho nařčení, ale jedná se opravdu pouze o Vaši chybu a následné domněnky.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost dodání a cena.
    • Problém při vrácení nevhodného dílu.

    Na pobočce Cardo Most ,mě bylo odmítnuta možnost vrácení nevhodného dílu ( snímač otáček od firmy TRW) důvod odmítnutí : nasazení snímače na konektor.(podle obsluhy použití dílu)
    Už při tomto nasazení čidla na konektor hlásilo chybu na diagnostice VAG COM. (Nedošlo k žádnému poškození ani čidla ani obalu.)Při koupi stejného čidla od firmy ATE byla závada odstraněna. Podle mého díl ,nebyl kompatibilní s mim vozem. Byl jsem donucen podat reklamaci na uvedený díl.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění kompletních informací.

    Zakoupil jste si u nás nový senzor otáček kol. O tři dny později jste ho přišel vrátit. Senzor ale jevil známky montáže, které jste i sám viděl. Dle Vašeho vyjádření jste ho připojil a nemontoval. Přesto jste nám ho vrátil s otlaky od šroubů.

    Každopádně tu sám píšete, že senzor jste připojili a hlásil chybu. Dle obchodního zákoníku nemůžete žádat vrácení produktu při jeho nefunkčnosti, ale máte právo produkt reklamovat. Což jsme Vám i navrhli a produkt jste nakonec reklamoval.

    Pokud si koupíte TV. Zapojíte ji a nefunguje, pak ji taktéž nemůžete vrátit, ale musíte ji reklamovat. Při vrácení produktu a účelném zatajení jeho poruchy se dopouštíte přestupku či trestného činu (dle ceny produktu).

    Ohledně vhodnosti dílu pro Váš vůz netušíme více, neboť senzor jste si zakoupil sám bez uvedení vhodnosti pro vozidlo. Vozidlo jste ani následně neuvedl.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz