Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí něco co nemají skladem

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám.

    Bohužel k tomu opravdu občas dojde. Vámi objednané zrcátko mělo být ještě jedno skladem. Skladník ale daný poslední kus nenalezl a tak jsme Vás okamžitě kontaktovali a nabídli Vám vyčkat na opětovné naskladnění či zrušení objednávky. Objednávku jsme na Vaše přání bezplatně stornovali.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Během objednávky došlo k přecenění zboží - zdražení proti nabídce a to nelze dělat !!!

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění kompletních informací.

    Ano, omlouváme se Vám, bohužel z důvodu současného kolísání kurzu došlo ke zdražení Vámi objednané položky z ceny 4.643,- Kč na 4.790,- .

    Pravdou ale též je, že po Vašem vytvoření objednávky (neděle) jsme Vás hned v pondělí kontaktovali, že bohužel došlo ke zdražení položky u dodavatele a jestli chcete objednávku stornovat či dodat za onu vyšší cenu. Reagoval jste " podívám se jinde zda nemají levněji".

    O 16 minut později jste nám napsal SMS, že si přejete objednávku doručit.

    Souhlasil jste tedy sám s novou cenou a přál si doručení objednávky. V případě nesouhlasu bychom objednávku bezplatně stornovali nebo vyčkali silnějšího kurzu koruny.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Zakoupené zboží jsem vrátil. Bylo nevyhovující.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes zaslaný vin mě poslaly špatné zboží!!

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění kompletních informací.

    Vytvořil jste si objednávku na brzdové kotouče a destičky.
    Dle Vámi dodaného VIN kódu jsme Vás informovali, že jsou tam dvě možnosti předních brzdových kotoučů a to dle mechanické / automatické závěrky (Ford Ranger).
    Dle záznamu telefonického hovoru jste nám řekl, že máte mechanickou závěrku. Tudíž jsme Vám v objednávce ponechali Vámi objednané kotouče (jsou určené pro mechanickou závěrku).
    Nejspíše tedy máte automatickou závěrku nebo neoriginální předělávku vozidla.

    Je nám líto, ale špatné údaje jste nám dodal Vy. Přijde nám tedy zbytečné nám to dávat za chybu.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedopravuje baterie

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si baterii s jasně uvedeným textem, že danou baterii neposíláme přepravní společností.

    Nevíme tedy, proč jste si i tak danou autobaterii objednal a žádal její doručení, když jste byl předem informován o nemožnosti zaslání.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlá doprava

    Prodejci neumí pozdravit a zákazníkovi nejeví zájem.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění přesných údajů.

    Zkontrolovali jsme kamerový záznam vyzvednutí Vaší objednávky na pobočce v Mostě (6.5.2020 14:14).
    Ano, pozdravil Vás pouze jeden zaměstnanec, ale to z důvodu, že ostatní dva zaměstnanci měli telefonické hovory (handsfree na jejich uchu můžete vidět neustále). Je zajímavé, že jste je při telefonování i sledoval, takže jste o jejich hovoru s jinými zákazníky musel vědět.
    Pokud tedy čekáte, že i tak přeruší hovor, pozdraví Vás a pak se zase budou věnovat zákazníkovi na telefonické lince, pak Vám opravdu doporučujeme nakupovat jinde dle Vašeho uvážení, neboť z našeho pohledu to není jejich neuctivost k Vám.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • dobrá cena
    • neochotný personál v Mostě

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    zkontrolovali jsme průběh vyzvednutí Vaší objednávky na kamerovém záznamu.
    Nenašli jsme jediný problém v chování našich zaměstnanců.
    Ano, ten den neměli čas se moc "vykecávat", neboť jste si objednávku vyzvedl dne 5.5.2020 v 9:50. Daný den si přišlo na mosteckou pobočku 217 zákazníků vyzvednout zboží (přišlo zboží po pátečním svátku) a tak nebylo času nazmar pro vedlejší hovor.
    Můžete nám tedy napsat na e-mail [email protected], co přesně Vám vadilo?
    Děkujeme.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Byl mě dodán špatný náboj kola který vůbec tam nepasuje. Musel jsem je vrátit a čekat na správný ještě týden, bez auta...

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    prosíme o uvádění pravdivých údajů.

    Dodali jsme Vám náboj přesně dle Vaší objednávky.

    Opravdu nemůžeme za to, že jste si Vy osobně vybral špatný produkt pro Vaše vozidlo a bez kontroly jste si ho objednal.

    Taktéž nevíme, proč jste čekal týden.
    Dne 22.4.2020 Vám byl dodán Vámi objednaný produkt přepravní službou GEIS.
    Dne 27.4.2020 jste osobně vrátil daný produkt na pobočce v Praze, kde Vám za něj byla okamžitě vyplacena plná částka.
    Žádnou další objednávku jste si u nás nevytvořil a ani jste nikde neuvedl, že bychom Vám dodali špatný produkt. Prostě jste přišel a vrátil Vámi vybraný a zakoupený produkt a nechtěl jiný.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Díl je v pořádku
    • platba v nouzovém stavu pouze hotovosti

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    všechny platby na našich pobočkách prochází skrze certifikované platební terminály.

    Není tedy možnost nákazy se skrze platbu, neboť peníze uložené v terminálu jsou dezinfikované a před samotným výdejem zákazníkovi leží uschované v terminálu déle jak týden.

    Získat COVID-19 skrze vrácené peníze z našich terminálů je tedy absolutně nemožné.


    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Klamná cena

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám.

    U Vámi objednaného produktu opravdu došlo k navýšení ceny z důvodu nového ceníku výrobce (velmi výrazné zdražení EURa během jednoho týdne).

    Okamžitě jsme Vás ale kontaktovali s danou informací a Vy jste si produkt nadále přál i za vyšší cenu.
    Nedošlo tedy ke klamné ceně, neboť dodání proběhlo za Vámi odsouhlasenou cenu.

    Máte u nás celkem 7 objednávek a toto se stalo poprvé a my věříme, že i naposled.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není funkční internetový prodej. Stále chci ole j Casrol 40W - 5 koupit a mám problém s odběrovm místem J:P:
    P.S: Pomozte prosím moje tel. č. je 720303655, volal jsem v něděli, mimo prodejní dobu

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    jak jste byl informován e-mailem při vytvoření objednávky, nevydáme Vám zboží dokud neuhradíte peníze za Vaši objednávku.

    V našem internetovém obchodě jste si vytvořil objednávku na osobní vyzvednutí v Praze s platbou předem bankovním převodem.
    Pobočka v Praze je stále otevřená, ale zprvu musíte uhradit objednávku či nás kontaktovat (můžete i na pobočce) a zažádat si o změnu typu platby na hotovost na pobočce.

    Dne 7.4.2020 jsme se Vás dokonce snažili telefonicky kontaktovat s dotazem ohledně uhrazení objednávky.
    Hovor jste nezvedal a nyní zde uvádíte zcela jiné telefonní číslo.
    Zkusíme Vás tedy kontaktovat nyní a dořešit situaci.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Baterie dorazila sucha to bylo v pořádku v balení nebyl ani český návod ani elektrolit v nabídce není ani řádek že to není součástí balení. Po telefonátu na info mi bylo řečeno že to můžu vratit a že už to takhle dostávají. Řekl mi ať si někde koupím elektrolit a naleju si ho tam. Já osobně od nich nechci už ani zarovku

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme.

    Bohužel máte pravdu a u daného produktu nebyla uvedena absence elektrolytu. Informace o produktu jsem již opravili.
    Budeme Vás kontaktovat a vrátíme Vám alespoň poštovné za zaslání moto-baterie, které by mělo překrýt cenu elektrolytu.
    Český návod k aplikaci elektrolytu naleznete na našich stránkách.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mizerný a pomalý e-shop,obrázky nesedí k popisu,zboží s nápisem "skladem"nakonec nemají načež vám několikrát za den volají,nelze platit na pobočce v Mostě kartou.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený pane Řího,
    děkujeme Vám za upozornění na naši spolupráci.
    Zkontrolovali jsme Vaše objednávky.
    V roce 2019 jste si u nás vytvořil 10 objednávek.
    Celkem jste si objednal 64 typů položek. Všechny jsme Vám dodali v termínu následujícího pracovního dne. Ani jednou se nestalo, že by něco nebylo skladem.
    Všimli jsme si ale nyní, že jste 19 položek z nich vrátil. Dokonce jsme Vám vzali některé položky i po více jak měsíci zpět, za což děkujte přivětivosti prodavače.
    Souhlasíme, že pokud není objednávka v pořádku, tak nečekáme a voláme zákazníkovi s nabídkou řešení. V případě nezvednutí telefonu zašleme SMS s prosbou o zavolání zpět a případně ještě jednou voláme k večeru (17-18), kdy je většina lidí zpět z práce.
    To se stalo i nyní u Vaši objednávky z roku 2020. Vámi objednaný ventilátor má bohužel nově blokování prodeje do ČR a tak jsme Vám ho nemohli dodat. Vy jste si následně přál celou objednávku stornovat.
    Je nám líto, že po jediné "drobnosti" to vidíte "takto".
    Z důvodu oboustranné nespokojenosti Vám tedy zrušíme účet a přejeme Vám mnoho úspěchu s nákupy u jiných společností.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno určité množství oleje, bohužel nedostal jsem ho, kolega " udělal chybu " a špatně to připravil. Nehovořím o komplikaci, která mi vznikla a to u Vás nakupuji často.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za komplikaci.

    Zkontrolovali jsme kamerový záznam převzetí objednávky Vaší osobou.
    Opravdu zde došlo k pochybení našeho zaměstnance a Vy jste nakonec, po naší opakované omluvě a domluvě s Vámi, zakoupil 14 litrů daného oleje místo 15 litrů. Cenu jste ale zaplatil v pořádku za 14 litrů oleje.
    Taktéž jsme Vám na Vaše přání z objednávky odebrali speciální vazelínu, kterou jste si objednal a měl ji připravenou k vyzvednutí.

    Netušíme, jak velké komplikace Vám tím vznikly, ale rádi Vás budeme kontaktovat a nabídneme Vám případnou kompenzaci.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prý nemají skladem to, co uvádějí, během vyřizování objednávky navýšena cena zboží o více než 55 procent, proto mi oznamují, že zboží právě vyprodali a další pohádky. Jen, aby nemuseli prodat za původní cenu. Snaha zrušit objednávku ze strany obchodu.
    • Nedůvěra

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    Souhlasíme, že zde bohužel došlo k navýšení ceny. A to z důvodu doprodání produktu u dodavatele.
    Nabídli jsme vám tedy počkat na naskladnění u daného (levnějšího) dodavatele , zakoupit produkt dráže u jiného dodavatele, stornovat objednávku.

    Rozhodl jste se počkat na naskladnění u levnějšího dodavatele.
    To respektujeme a čekáme na případné naskladnění za nižší cenu.

    Rozhodně jsem se ale nesnažili Vaši objednávku stornovat.
    Dle obchodních podmínek lze z naší strany objednávku stornovat. My jsme tak ale neučinili a doufáme v naskladnění u levnějšího dodavatele.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rýchle dodanie
    • Tovar prišiel v poškodenom obale,nie vinou prepravcu anekompletný.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto případných problémů, ale nemáme od Vás nahlášenou závadu na zásilce ani v obsahu zásilky.
    Zkontrolovali jsme i balení a následnou expedici Vaší zásilky na kamerovém záznamu a bylo Vám odesláno vše dle Vaší objednávky.

    Jste si jisti, že zde hodnotíte správný obchod?

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Odeslali jiné zboží než měli nedoporučuji

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    nejspíše jste si nás spletl s jiným obchodem.

    Nakoupil jste u nás před měsícem. Doposud jste nám nenahlásil jediný problém (nakoupil jste u nás pouze jednou dle telefonu, e-mailové adresy či příjmení).
    Pro jistotu jsme ale nyní zkontrolovali kamerový záznam expedice Vaší zásilky a obsah zcela odpovídá Vaší objednávce.

    Prosíme tedy o odstranění této recenze.

    Děkujeme.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přesto že jsem obědnával zboží které bylo označeno že je skladem, obcod zrušil objednávku, protože polovinu zboží neměl.

    Reakce obchodu Autodily-Cardo.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se Vám za vzniklé problémy.

    Ano, dvě položky z Vaší objednávky nebyly v daný den skladem. Za jednu položku jsme Vám nabídli odpovídající náhradu a za olej náhradu v litrových baleních.
    Objednávku jsme ale zrušili na Vaši žádost, neboť jste si nepřál vyčkat naskladnění.

    S pozdravem
    autodily-cardo.cz