Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přístup prodavačky je šílený

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo rychle
    • Ceny jsou tak šílené, že v domnění, že nakupuji uncové mince, nakoupil jsem omylem za obdobnou 1/2 uncové No chybama se člověk učí.

    Naštěstí mají dobírku jen do 10 litrů, takže jsem provařil jen několik tisíc
    Zaplať pánbu, za ty dary

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den, pane Štědronský,
    objednal a zakoupil jste u nás stříbrné mince Lunární série III. - Year of the Tiger (Rok tygra) 1/2 Oz 2022 za cenu 550 Kč. Cena této mince byla v daném okamžiku v České republice nejnižší nebo jedna z nejnižších na trhu. Vaše objednávka byla doručena do druhého dne, přesně jak jste ji učinil. Jak sám uvádíte „nakoupil jsem omylem za obdobnou 1/2 uncové" a dále uznáváte, že jste udělal chybu „chybama se člověk učí".
    Potom tedy nechápeme Vaši negativní recenzi na naši společnost. Dovolujeme si vypůjčit citát od Jana Wericha „Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem.“

    Omlouváme se všem slušným zákazníkům,
    AuPortal tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 10 dnů po zaplacení mi nic nepříšlo.
    • Bez informace o stavu objednávky

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrá den pane Kubíku,
    když zákazník objedná 27.2. minci, která má na eshopu datum naskladnění 23.3. a vaše platba dorazí 1.3., opravdu nejsme schopni poslat minci do 10ti dnů od vaší platby, tj. dnes 11.3., chápu vás, že není příjemné poslat někam peníze a čekat, ale prozatím jsme, myslím, vám nedali špatnou nebo nepřesnou informaci,

    pěkný den a pevné zdraví,
    Beneš
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zákaznický servis opravdu tragédie, běžná věc je, že prodejce není na prodejní ploše a nejste schopni se doklepat ani dovolat a zbývá jen čekat na ulici, než se obsluha uráčí přijít. Za deště za mrazu, ono je to obsluze jedno ani se neomluví za čekání.
    Kupoval jsem zde i historickou minci, na webových stránkách avizováno, že mince je ve velmi dobré stavu, když jsem minci přebíral, tak měla uraženou hranu, přesto, že na prodejně měli další tři mince ve stavu, který popisovali na internetu.

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den, *jméno editováno*,
    jsme velice rádi za vaši recenzi, byť je negativní, alespoň máme možnost se k incidentu vyjádřit. Jak jistě víte, musíme se řídit nařízením vlády ČR a dodržovat počet osob v prodejnách, abychom dodrželi limit 15m2 na osobu.
    Byl jste velice slušně požádán, abyste chvíli setrval před prodejnou, než obsloužíme zákazníka, který dorazil dříve.
    Nejen my, ale i zákazník před vámi.. byl zaskočen vaší velmi nepřiměřenou reakcí.
    Také nerozumíme skutečnosti, proč, když jste tak s naší společností nespokojen, opakovaně využíváte našich služeb?!
    Věřte, že i my, raději v našich prodejnách uvítáme klienta, který je u usměvavý, a který chápe, že některá vládní opatření prostě nejsme schopni ovlivnit.

    AuPortal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mince byla poškrábaná. Kdybych chtěl minci z druhé ruky, tak si ji koupím v bazaru o hodně levněji.

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,
    minci jste si přebíral osobně na prodejně, kde jste si ji prohlédl a bez jakýchkoliv námitek převzal. Nerozumíme tedy tomu, proč jste tak učinil, když podle Vás mince byla poškrábaná. Každopádně i přesto jsme Vám nabídli, že minci vyměníme.
    Této nabídky jste nevyužil a nechal ji bez reakce.
    Je nám líto, ale i my, uvítáme, když napříště, jak sám píšete, využijete bazarových služeb.

    AuPortal s.r.o.

  • Zboží jsem zaplatila, nedostala jsem potvrzení mé objednávky, ani potvrzení o zaplacení, ani výzvu k vyzvednutí.

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše nedoporučení. Bohužel jste učinila objednávku v době, kdy byla naše pražská prodejna z technických důvodů uzavřena. Patrně jste při zadávání objednávky tuto informaci přehlédla. Každopádně jsme odesílali informace o uzavření prodejny a pro samotné vyzvednutí jsme Vás po otevření prodejny ihned kontaktovali . Produkty poté byly Vámi následně ihned vyzvednuty.

    Přejeme krásný den

    Váš AuPortal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment. Možnost slev.

    Cena, která se něbí několikráte do minuty, i když ji máte v košiku než zaplatíte ještě se to 5x změní.

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den, pane Maliňáku,
    upřímně nerozumíme Vašemu nedoporučení, když Vy sám i přes Vaší nespokojenost uděláte okamžitě další objednávku
    Jak jistě víte objednáváte u nás investiční kovy, které reagují na aktuální cenu zlata na burze , ceny se proto mění cca každých
    5 minut. Nelze tedy předpokládat, že Vám ceny v košíku, pokud nedokončíte objednávku zůstanou týden nezměněné.
    Navíc nám prosím dovolte upozornit na Váš nepříliš nestandartní postup, kdy i přes Vámi odsouhlasené obchodní podmínky nedodržujete splatnost Vámi objednaného zboží .
    Váš AuPortal. s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vyborna obsluha
    • dlouhe naskladneni minci
    • personal OK
    • personal OK
    • dlouha doba naskladneni

    napisi je skladem druhy den do druheho dne a tak to jde dokola

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,
    objednal jste minci na cestě, bohužel jsme museli 2 x změnit termín naskladnění (celkově to bylo o 14 dnů), z důvodu že výrobce měl chybu při první várce ražby nových mincí a zjistilo se to až u distributorů a mince výrobce stahoval zpět, bohužel jsme toto nebyli schopni nijak ovlivnit a jsme nakonec rádi, že ta jedna stříbrná mince k vám nakonec doputovala,

    Váš AuPortal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé dodání

    posílat zboží přesně podle nabídky a nenahrazovat jinými ročníky

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den, pane Mejzlíku,
    velice nás mrzí Vaše nedoporučení...každopádně moc nerozumíme Vašim podnětům. U mincí v jejichž popisu je ročník, garantujeme dodání daného ročníku,
    u mincí, kde ročník v popisu není, je rozšířený (nepřehlédnutelný) popis a informace. U této investiční mince nerozlišujeme ročník emise. Pokud tedy objednáte tuto minci a neuvedete do poznámky o jaký ročník máte zájem, pošleme první minci, která nám přijde pod ruku, omlouváme se, ale věštecké koule nám ještě nedorazily. Věřte, že se našim klientům snažíme vždy maximálně vyjít vstříc. Při následné vzájemné komunikaci jsme Vám navrhli řešení ...tuto nabídku jste velmi arogantním způsobem odmítl využít, stane se, v pohodě, každý jsme nějaký.
    Věřte, že i v tomto předvánočním shonu lze vše řešit pohodou a úsměvem.
    Váš AuPortal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zlatá mince byla odeslána sice v několika obalech, ale řada jiných obchodníků přidá k minci rovnou pevný obal (např.Mojemincovna)

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den, pane Látr,
    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí Vaše nedoporučení.
    Každopádně se musíme přiznat, že vůbec nerozumíme Vašim podnětům.
    Platba za minci byla na náš účet připsána 15.1. 2018 a ten samý den byla vyexpedovaná.
    K dodání produktu došlo ihned na druhý den, tedy
    16.1. 2018.
    Produkt byl odeslán v originálním balení, který je dodáván přímo mincovnou.
    Produkty jsou záměrně baleny do bublinkových obalů, aby byly co nejvíce ochráněny a při dopravě tak nedošlo k poškození.
    Věříme, že minci jste si u nás objednal právě proto, že Vámi inzerovaná firma ji v tuto chvíli nemá v nabídce....opomineme-li tedy skutečnost, že jejich ceny jsou v průměru o 20-30% vyšší, což vysvětluje, proč je možné, dostávat i dárkové krabičky.
    Věřte, že krabičkou mince na hodnotě nezíská, tak to, alespoň vnímá většina našich klientů, kteří u nás nakupují právě pro nejnižší ceny na našem trhu.
    Věříme, že i přes toto prvopočáteční nedorozumění, bude tato skutečnost Vámi nyní vnímána jako přednost.
    Budeme moc rádi za další spolupráci.

    Váš AuPortal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží v nabídce neodpovídá dodanému.1/10 Britannia uveden rok 1987. Dodán byl 2014. Telefonické zdůvodnění, nabídka je pouze informativní.

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den, pane Přibyle,
    velice nás mrzí, že jste byl nespokojen. Obrázky jsou skutečně jen ilustrativní. Ročník ražby na ilustračních obrázcích tedy skutečně nemusí odpovídat ročníku námi dodávaných mincí. Ročník ražby není parametrem, který bychom byli schopni u dodávek investičních mincí ovlivnit. O této skutečnosti informujeme zákazníky i na našem eshopu. Pokud si ovšem objednáváte minci, kde je garance ročníku...tzn. uveden ročník přímo u názvu mincí, je vždy specifikovaný ročník dodán. Tak, jako to bylo i ve Vašem případě. Věříme, že i přes toto nedorozumění nám zachováte Vaši přízeň. Váš AuPortal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Víceméně dobré

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,

    v návaznosti na náš telefonický hovor jsme rádi, že jste byl moc spokojen, a že šlo z Vaší strany o nepochopení dotazu. Dotazem se tedy myslela míra Vaší spokojenosti a zda-li i ostatním doporučujete společnost AuPortal, nikoliv tedy, že je od Vás požadováno aktivně doporučovat klientelu. Ještě jednou děkujeme za Váš názor a přejeme krásné léto. Váš AuPortal.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Zboží bylo zřejmě skladováno tak, že mírně utrpěla jeho kvalita. Jednalo se o poslední kus a tudíž nebyl k dispozici náhradní bezvadný, přičemž tato skutečnost mi nebyla předem sdělena.

    Nezáleží jen na ceně.

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,

    ano, ve Vašem případě byla plastová kapsle na minci v ne úplně perfektním stavu. Každopádně mince samotná byla naprosto v pořádku, bez vady, v perfektním stavu. Prosím, pokud budete mít cestu kolem, stavte se a plastovou kapsli na minci vyměníme, to není problém! Děkujeme za komentář a přejeme krásný den. AuPortal

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vybírají poplatek za platbu kartou

    Vybírají poplatek za platbu kartou

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,

    ano, je tomu skutečně tak, bankovní poplatek ve výši 1,2 % z konečné ceny vybíráme kvůli vysokým bankovním poplatkům. AuPortal

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Předražené poštovné

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s výší poštovného. Cena se odvíjí od druhu zásilky. V tomto případě, jsou zásilky zasílány jako cenná psaní, tudíž jsou po celou dobu přepravy pojištěné. Navíc každá zásilka je vložena do bezpečnostní obálky, která je Českou poštou, také zpoplatněna. Naši klienti, tak mohou mít jistotu, že právě tímto způsobem expedice,bude jejich zásilka bezpečně a včas doručena.
    Přejeme Vám krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • objednané zboží je již v prodeji u ostatních prodejcu alevneji

    neukvaoujte se

    Reakce obchodu AuPortal

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení. V okamžiku Vaší objednávky bylo u produktu uvedeno, že bude skladem 3. týden v září. Nakonec produkty dorazily o týden dříve. Tím, že jste si produkt objednala, se Vám automaticky zafixovala cena produktu a ta se mezitím změnila. Děkujeme Vám a přejeme příjemný den.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.