Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tímto bych chtěla upozornit na nehorázné chování nového personálu na AuPortal.cz. S firmou obchoduji již několik let a byla jsem vcelku spokojená. Až na jednu drobnost, a to když mi byl zaslán poškrábaný slitek. Požadovala jsem výměnu, ta proběhla v pořádku, až nato, že jsem se musela dohadovat o proplacení poštovného.
    Momentálně proběhla v AuPortálu změna personálu , ale bohužel, asi to nebyla ta správná volba. Mnoho let jsem podnikala a proto vím, že lidé - tedy personál - jsou 90% úspěchu firmy. Takže na nich velmi záleží, jak se firmě povede.
    Paní nebo slečna, se kterou jsem chtěla uzavřít obchod, dobrou reklamu firmě asi dělat nebude. Hubatá štěkna, která vás ani nepustí ke slovu, arogantní a velmi nepříjemná. Nabídla jsem k prodeji zlaté slitky, zakoupené od jiné firmy, a to z toho důvodu, že i když AuPortal platí méně, byla jsem zde velmi spokojená, obchod proběhl vždy velmi rychle a bez problému, peníze mi na konto dorazili hned po doručení zboží, tedy druhý den.
    Nová zaměstnankyně požadovala zaslání nafocení slitků, což jsem učinila. Poté je chtěla zaslat. když jsem však slitky zaslala, volala, že čísla zadala do stroje ???? a že se jí nezdají - cituji - „ KOŠÉR “, že je nemůže najít a že to asi není zlato a křičela do telefonu, že slitky ode mne nevykoupí !!!! Takže mě vlastně označila za podvodnici, což mě velmi uráželo. Požadovala fakturu od nákupu, kterou jsem po obvolání dodavatelů chtěla poskytnout. Dodavatel byl ochoten čísla slitků potvrdit. Bohužel arogance prodavačky pokračovala, nic ji nezajímalo a velmi nevybíravým způsobem odmítla slitky zakoupit, takže jsem je musela nechat zaslat zpět. Poštovné mi již nikdo neproplatí. Nechápu, proč si nechala slitky zasílat, když je je předem viděla nafocené i s čísly. Slitky mají přece sériová čísla od toho, aby se daly identifikovat. Dodávám, že jeden slitek měl mírně odchlíplou folii, ale tak jsem to již zakoupila. Slitky jsem již prodala, a to úplně bez problémů .
    Je to jen o lidech, jaký zvolí přístup. V tomto případě byl velmi neprofesionální, hrubý, urážlivý a arogantní. S firmou již v budoucnu obchodovat nehodlám. Kvůli této zkušenosti.
    MF