Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodná sleva 50%, ktero vlastně nelze získat. Jel jsem tam úplně zbytečně.

    Špatné chování, podvodná reklama, výmluvy. Nikdo za nic neodpovídá a neví jak to řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dobrý den, vše proběhlo v pořádku. Velký problém nastal při montáži,
    šroubky a jiné byly v jednom sáčku a tudíž nebylo možné vědět kam který
    patří ( i s pomocí šuplery a jiných měření _ HLAVOLAM). A co nejhorší, žádný kus nebyl nijak označen aby bylo jasné kam a ke kterému patří. Taktéž nebyly označeny jednotlivá balení jak k sobě pasovaly ,, třeba na jednu
    komletaci. I po úplné kompletaci některé díly ne- úplně lícují.
    Z výše uvedených důvodů nemohu být spokojený s výrobcem.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku.

    Montážní plánky od produktů bohužel neovlivníme. Záleží na každém výrobci, jaký typ montážního plánku zvolí a popíše postup při smontování daného produktu. Nicméně doposud jsme u tohoto programu nezaznamenali nějakou výhradu ze strany zákazníků na obtížnost montáže.
    Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
    S pozdravem
    Vaši ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Sedačku budu vracet neodpovídá představě z e-shopu.
    Naprosto tragická doprava!
    Čekací doba 8 týdnů, je příliš!

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku u naší společnosti.
    Pohovku, kterou jste si na našich stránkách objednávala, byla v daný moment objednání inzerována k dodání za 6 - 8 týdnů.
    Pokud zboží po doručení neodpovídá Vaší představě, máte možnost ho vrátit ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu na jakoukoli naši pobočku.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.
    S pozdravem

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký problém s vracením zboží

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    prověřili jsme Vaši recenzi. Na pobočce v Teplicích proběhlo vrácení standardně bez jakýchkoli problémů. Peníze zpět obdržíte na svůj účet v co nejkratší době.

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Drahé dopravné 1099 Kč za skříň.
    • Skříň neměla rovné boční stěny, takže nešla vycentrovat při složení do pravých úhlů a seřízení pantů bylo úplně nemožné.

    Nevyplácí se kupovat levné věci. Prodejce ví, proč je prodává levně. Jen kdyby to taky narovinu napsal.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku a za zpětnou vazbu.
    Vidíme, že naše reklamační oddělení Vás již kontaktovalo ohledně řešení reklamace.
    Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doručování od Toptrans je snad nejhorší co jsem kdy zažil..

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Nové zboží špinavé

    Nová matrace přišla v neporušeném obalu pro přepravu, ale po rozbalení jsme zajistili, že je na dvou místech špinavý potah matrace. Reklamaci neřeším, nemám na to čas a musíme na něčem spát.

    Možná chyba přímo u dodavatele, nevím kdo provádí balení.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci.

    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží poškozené. Odřené, odštípnuté.!!!!!!
    Špatně zabalené,v krabici litalo ze strany na stranu.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    omlouváme se, že zboží přišlo naši přepravou poškozené. Správně jste zboží nepřevzala. Nová zásilka Vám byla obratem - 16.2. odeslána.
    Přijměte naši omluvu za způsobené komplikace.

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží již ze startu vadné a reklamace má trvat 30 dnů. Kdyby se vady projevily časem budiž, ale hned po rozbalení má být reklamace okamžitá.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží dorazilo bez 4 nožiček, předpokládaná doba dodání chybějících nožiček k sedací soupravě za 4 týdny.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku. Vaši reklamaci jsme prověřili u výrobce, který nám přislíbil dodání nožiček 4. KW.
    Prosíme o strpení, reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být připraveno k odběru na prodejně, ale vůbec tam nebylo. Zbytečná cesta 25 km .

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    přijměte od nás omluvu za lidskou chybu, ke které došlo při obdržení Vaší objednávky. Bohužel naše zaměstnankyně nereagovala dle nařízených předpisů, kdy měla jít obdrženou objednávku obratem pro zákazníka nachystat. Tímto by se okamžitě zjistilo, že bohužel zboží není k dispozici a zákazník by byl včas informován o nedostupnosti.
    S našimi zaměstanci byl na základě Vaší recenze znovu veden rozhovor ohledně odbavení objednávek při službě Osobní odběr.
    Pevně doufáme, že při Vaší příští návštěvě budete již spokojen.

    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhoda doručení rychlé
    • Nikde nezobrazuje objednání zboží a nepříjemní řidič

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota vyjít zákazníkovi vstříc
    • Nesourodost informací - na infolince e-shopu vám řeknou něco úplně jiného než v kamenné prodejně
    • Celkově hrozný přístup, Asko už nikdy víc

    Objednávala jsem si set skříně + komoda. Komoda dorazila v pořádku, tak jsem ji převzala, avšak skříně prý byly poškozeny, tak že mi je doručí později. Následně mi volala paní ze zákaznické podpory, že se omlouvá, ale skříně již nejsou skladem a doručit mi je mohou až za dva měsíce. Jelikož nemůžu tak dlouho čekat, chtěla jsem vrátit komodu, kterou jsem předtím přebrala (a zatím ani nerozbalila) a která je mi sama o sobě k ničemu, když k ní nemám set skříní, avšak na reklamačním mi řekli, že to je možné pouze na vlastní náklady. Chyba je v tomto případě na straně Aska a já ještě musím platit dopravce…následovalo dohadování, absolutní nezájem s tím něco udělat, jakkoliv vyjít vstříc. Z komunikace jasně vyznělo “prostě máte smůlu”. Jsem velmi velmi nespokojena!

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    na základě Vaší recenze jsme na našem zákaznickém servise nechali prošetřit Vámi popsanou situaci a vzhledem k problému s doručením druhé části objednávky, jsme stanovisko k vrácení zboží z první dodávky, přehodnotili.
    Naše reklamační oddělení Vás během dnešního dne bude kontaktovat ohledně dořešení svozu zboží na naše náklady.

    Přijměte prosím naši velkou omluvu a věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po objednání a zaplacení jsem nedostala ani potvrzení objednávky a musela vše urgovat
    • uz bych Asko nábytek nevyužila

    není to spolehlivý obchod

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    prověřili jsme Vaši objednávku.
    Objednávku jste vytvořila dne 11.1. Bohužel Vám neprošla platba platební bránou. Náš zákaznický servis Vás o hodinu později kontaktoval ohledně neprošlé platby a na základě telefonického hovoru objednávku na Vaše přání vystornoval.

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Opet dodano jine zbozi nez je uvedeno na eshopu

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Téměř po týdnu zboží ještě nemám,nebyl jsem ještě ani kontaktován přepravní společnosti.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    na základě Vaší recenze jsme přověřili stav Vaší objednávky, která byla z našeho skladu vyexpedována v termínu. Omlouváme se Vám za našeho externího dopravce, který díky technickým problémům prodlel v rychlém doručení. Zásilka dle všeho bude doručena dnes.

    Ještě jednou přijměte omluvu za vzniklou nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.

    S pozdravem

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá čekací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá čekací doba
    • Poškozené zboží
    • Cena dopravy
    • Neuznání reklamace

    Přišla nám děravá sesaci souprava na opěradle, jako kdyby byla prezuznata s chybějícími nožičkami. Nožičky jsme naštěstí dopatrali u dopravce, kterým nejspíše někde v autě vypadly ale obchod poškození hodil na nás a reklamaci uzavřel. Po vyplnění reklamačního formuláře s přiloženými fotografiemi přišla odpověď, že jejich technik vyhodnotil mechanické poškození kupujícím.
    Měla jsem tam vyhlidnute ještě jiné zboží ale po této zkušenosti s tínto přístupem k zákazníkům, to byla poslední koupě v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zrušila, nebudu platit zboží, které dorazí za 10 týdnu a celá platba je předem. To je trošku přehnaná čekací doba na gauč.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    sedací souprava o kterou jste měla zájem aktuálně nebyla skladem a byla nabídnuta možnost objednání na delší dobu čekání. Dodací lhůta v takových případech je vždy u každého nabízeného produktu, uvedena v kartě produktu na našem webu.

    S přáním hezkého dne

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nečinost

    Reklamace ale nic se neděje.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    prověřili jsme v našem systému Vaši reklamaci, kterou jste podal. Náš zákaznický servis reklamaci řádně řeší a o jejím průběhu jste emailem informován.
    Prosím o strpení. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
    S pozdravem

    Vaše ASKO - NÁBYTEK