Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi na strankach oznaceno jako skladem..Az po reseni doručeni a platby se zobrazilo ze je skladem u dodavatele s cekaci dobou 7-11 tydnu. Beru to jako klamani spotrebitele!
-
Nedoporučuje obchod
- Vše
Koupíte stolek za 3700 kde chybí díly.. plus vlastně postavit nejde je nedodělaný takže reklamace a čekáme jak blázni
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Objednávka přes eshop,která zaručovala zboží na prodejně. Zboží na prodejně bylo,ovšem vystavené a poškozené. O tomto by měl být zákazník informován dopředu.
-
Nedoporučuje obchod
Nepřišlo ani potvrzení objednávky na email , SMS nic, takže mám za to,že buď se objednávka ztratila ve vzduchoprázdnu nebo v obchodě. Zboží bylo skladem odeslání do 2 pracovních dnů.A už s ní ani nepočítám, koupila jsem jinde.
-
Nedoporučuje obchod
Neochotný arogantní personál, vypadá to , jako by je zákazníci obtěžovali
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé dodání
- Komunikace
- Vstřícnost
- Kvalita zboží
Zakoupili jsme komodu, díly moc nesedí
-
Nedoporučuje obchod
Objednávka doručena ne komplet, spletena jedna krabice a místo skříně jsem dostala komodu, komunikace 0 . Jen přes e-mail, na vše je lhůta 30 dnů, tak si za zaplacené peníze čejkejte
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za objednávku a za zpětnou vazbu.
Reklamace je v řízení a bude v nejbližších dnech vyřešena.
Omlouváme se Vám za způsobené komplikace a věříme, že bude vše v pořádku a budete spokojena.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Ať přemýšlím jak přemýšlím,žádnou výhodu nenachazím,jen velké zklamání
Asko nábytek už nikdy! Ani poličku! materiál skříně hrůza,na každém komponentu se šetřilo jak se jen mohlo,vrchní deska ani není polepená jakoby u stropu to bylo jedno! šroubky co mají držet kolejnice to je výsměch,dodala jsem svoje šrouby,aby to aspoň něco udrželo! Poláci a jiné méně známé značky mají lepší kvalitu produktů,než Asko !!
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Židle ktoré sme si vybrali, mali skladom
- Pomerne rýchla dorpava
- Extrémne drahá doprava
- Dopravca Toptrans
Jediné pozitívum je, že objednané židle mali skladom a rýchlo odoslali. Ďalej už iba zlé skúsenosti a preto viac u tohto obchodníka nenakúpime. Prvé čo nás zarazilo, bola cena dopravy... 1 300 Kč vramci ČR za dopravu 4 židlí? Bez výnosu, bez možnosti zvoliť termín doručenia a bez info kedy bude zásielka doručená? Tak nehorázne drahú dopravu sme nikdy nezažili u žiadného obchodníka, ani u konkurencie s nábytkom. Pre porovnanie, objednávka niekoľkých kusov nábytku (vrátane veľkých knižníc) u konkurencie náš vyšla aj s výnosom a možnosťou výberu termínu na 800 Kč! Nemali sme ale na výber a židle ktoré sme chceli, mali v požadovanom množstve skladom iba v ASKO nábytku. Ešte by som sa rád vyjadril na účet dopravcu Toptrans. Pár minút pred doručením zavolal kuriér s informáciou, že či sme doma, lebo bude dorúčovať zásielku - vopred sme neboli informovaní o čase doručenia. Zaujímali ma rozmery zásielky, keďže balík mal 30 kg a nebol som si istý, či ho vynesiem sám. Kuriér rozmery nevedel povedať a reagoval tak, že on sedí za volantom a balík je v nákladnom priestore, takže proste nevie. Následne som poprosil kuréra či by bolo možné doviesť zásielku po 15:00 keď bude doma manželka a budeme na to dvaja - odpoveď, nie neni to možné! Tak som prevziatie zásielky odmietol a musel som zisťovať rozmery priamo u predajcu. Takže ak to zhrniem, kuriérska spoločnosť neinformovala v dostatočnom predstihu aspoň približný čas doručenia, nevedeli povedať rozmer balíku a bez výnosu sme za dopravu zaplatili 1 300 Kč. Gratulujem, výborná práca ASKO a Toptrans :)
-
Nedoporučuje obchod
- bylo napsáno skladem a doručena pouze část
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Moznost osobniho vyzvednuti pouze v Praze, Proč?
- Nejdrazsi doprava co jsem zazil ze vsech velkych retezcu.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme za objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku.
Zakoupené zboží je možné na osobní odběr vyzvednout ve všech našich prodejnách. Každopádně vše závisí na aktuální skladové dostupnosti.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zbozi rozbite, nahradni zbozi jeste nedodamo
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku.
Nové zboží bylo již vyexpedováno z našeho skladu a je Vám doručováno.
Omlouváme se za poškození původní zásilky během přepravy.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
druhý díl objednávky dorazil rozbitý, náhradní zatím nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Dne 20.10.2023 jsem si na e-shopu Asko objednala svítidlo nad stůl. Svítidlo bylo na e-shopu uvedeno jako poslední kus skladem na pobočce Praha - Štěrboholy. Tudíž jsem jej objednala s osobním vyzvednutím a zaplacením na této uvedené prodejně. Objednávku jsem provedla v 11:55, ve 12:01 mi přišlo potvrzení o objednávce a v dalším e-mailu ve stejný čas bylo uvedeno, že si zboží již mohu vyzvednout. Pro svítidlo jsme se s přítelem dostavili večer, kolem 18:00 téhož dne. Co mě zarazilo, že provozovna zela v tuto odpolední dobu prázdnotou, bylo tam více prodavaček než zákazníků. Při příchodu k pokladně jsem sdělila pokladní, že si jdeme vyzvednout objednávku z e-shopu a sdělila jí číslo objednávky. Na to mi odpověděla, že to ještě nemám zaplacené, že nejdříve musím zaplatit a pak že půjde pro zboží. Tak jsem objednávku zaplatila a myslela jsem,že už pro mě mají zboží připravené. Ale neměli, poslali nás podívat se na prodejnu, že prý musí světlo najít. Takže oni neměli za 6 hodin od přijetí objednávky čas světlo najít? To mi přišlo divné.S takovým jednáním jsem se ještě nikde a nikdy nesetkala. Po cca 20ti minutách chození po prodejně jsme se vrátili k pokladně a paní pokladní nám oznámila, že světlo nemohou najít. Že ho tam asi nemají. Říkám, že ho tam mít musí, jelikož by ho tam dle stránek měli mít jen jeden kus skladem na provozovně. Tak se nejprve vymlouvala na e-shop, a že oni s ním mají málo společného, a další výmluvy, nakonec mi řekla, že zavolá ještě vedoucí. Když vedoucí přišla, řekla,že se s prodavačkou půjdou podívat do skladu a do oddělení světel. OK, takže jsme čekali dalších cca 10 minut. Poté přišla vedoucí s prodavačkou a nesli krabici, na které bylo světlo, které jsme si objednali. Jenže krabice byla otevřená a z ní koukalo NEzabalené světlo. Tak jsme požádala vedoucí ať světlo zkontroluje, jelikož krabice je otevřená. Jen začala světlo vysunovat, poznala jsem,že v krabici je úplně jiné světlo, než které jsme si objednali a které bylo vyfocené na krabici. Říkám jí, že tohle ale není to světlo co jsme si objednali. Koukali na mě nechápavě, copak neviděli že v krabici je jiné světlo než na obalu? Tak na to mi odpověděli, že to originál světlo nemají. Přítel už byl dost naštvaný a já začínala být, tak jsem požádala o vrácení peněz. A to byl další problém, jelikož jsem platila platební kartou tak paní pokladní nevěděla, jak má peníze vrátit zpátky. Takže opět čekání skoro 15 minut, pokladní musela jít na druhou pokladnu s vedoucí a až pak to zvládli.
Za prvé - nechápu, jaký doslova bordel na provozovně mají, že mají zboží v otevřených krabicích, uvnitř krabice jiné zboží. Za druhé, nechápu, proč jsem musela nejdřív zaplatit, když ani neměli to zboží připravené. Tak si mohla pokladní ušetřit celé to martýrium s vracením peněz zpět.Proč jsem nemohla nejprve zboží převzít, překontrolovat a pak zaplatit? A za třetí - kdyby měli na prodejně tolik zákazníků jako je třeba v Ikee, tak chápu že nestihly objednávku připravit za celých 6 hodin, ale na prodejně bylo prázdno. A kdyby nebyly líné a objednávku připravily včas tak by zjistily,že světlo na prodejně nemají a mohli mi dát vědět buď oni a nebo e-shop abychom tam zbytečně nejzdili. Jeli jsme pro světlo přes celou Prahu abychom po cca 45 minutách strávených na prodejně odjeli s prázdnou. Co jsem zaslechla tak se bavili prodavačky s vedoucí u pokladny ,že to světlo tam někde asi bylo, ale že ho asi někdo rozbil...takže oni o tom věděli a dělali že ho hledají? To by pak vysvětlovalo to jiné světlo v krabici.Druhý den mi na e-mail přišlo upozornění,že jsem si dosud nevyzvedla zboží. Pardon, ale to už mě opravdu vytočilo. Takže jsem zavolala na Asko zákaznickou linku, zvedl mi to nějaký pán, tak jsem mu řekla, co se mi na prodejně stalo. A ejhle,pán mi řekl,že prodejna měla e-shopu oznámit, že byl s objednávkou problém, že byla stornována, ale to neudělali a objednávka se stále v systému ukazovala jako nevyzvednutá. Dále mi potvrdil, že na prodejnu dorazila moje objednávka hned po potvrzení mě, tj. ve 12:05 a že prodavačky měli co nejdříve objednávku připravit, a že v případě že by bylo se zbožím něco v nepořádku, že to měli oznámit e-shopu aby mě kontaktovali a sdělili, že na prodejnu nemám jezdit a že by objednávku stornovali. Což se samozřejmě nestalo. Takže chyba a těžké pochybení je jen a pouze na straně prodejny. Doufám, že Asko bude celou záležitost řešit a prodavačky vč. vedoucí budou něcím potrestány. Já i přítel máme firmu, podnikáme ve službách a jezdit jen tak po Praze a doplácet na neschopné zaměstnance v Asku je opavdu plýtvání naším časem a penězi. Kdybychom se mi takto chovali k našim zákazníkům tak už dávno zkrachujeme. Tak hlavně že v reklamě se Asko chlubí, že je jednička na trhu. Na to jako přišli kde? Já myslím že jsou až někde na koncí prodejen nábytku...
P.S: Nakonec jsme světlo našli na dánském e-shopu, který prodává i v Čechách. Je smutné že z ciziny dojde světlo v pořádku a včas a u nás v tom má Asko doslava nehorázný bordel...
To je docela k zamyšlení.Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme za vzniklé nedostatky při vyzvednutí Vaší zakázky, jak níže uvádíte.
Celou situaci jsme vyhodnocovali, na zjištěná pochybení jsme upozornili všechny zaměstnance včetně osobních pohovorů s přítomnými toho dne 20.10.2023.
Pevně věřím, že nastavená opatření zabrání případným dalším nedorozuměním a pochybení.
Věřte, že nás tento Váš zážitek s nákupem vůbec netěší ba naopak. Přijměte prosím od nás jako omluvu voucher na 15% slevu na nákup na naší prodejně (platnost ½ roku).
Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme pěkné dny.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Ohromný nedostatek nemožnost připlatit si za donášku až do bytu. Za mě nedostačující servis, každý nemá možnost vytahat 160kg sedačku do bytu.
- Infoservis - arogance
Raději vybrat jiný obchod, kde nabízejí full service.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku.
Co se týče vynášky do bytu, kterou bohužel v našich službách na eshopu nenabízíme, aktuálně řešíme s dopravci a do budoucna určitě plánujeme.
Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo brak
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Strašná kvalita zpracování,ze tří výrobků jsme hned jeden vrátily.
-
Nedoporučuje obchod
Absolutní nekomunikace.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
předem bychom Vám rádi poděkovali za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou dotazníku.
Bohužel jste si na našich stránkách vytvořil objednávku v den, kdy nefungoval náš systém a tudíž jste neobdržel automatické potvrzení objednávky.
Každopádně náš zákaznický servis Vás průběžně emailem informoval a objednávku jste si druhý den vyzvedl.
Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Po druhé jsem zkusil zakoupit nábytek a opět zklamání. Opět zboží poškozeno a tentokrát bohužel na viditelných místech. Poprvé se mi ozvali s reklamací a pak se už nikdo neozval. Nábytek už bych si u vás nekoupil.
-
Nedoporučuje obchod
- žádná
Koupené noční stolky,při rozbalení doma-katastrofa.Oprýskané rohy a výrobek špatné kvality.Vrácení zboží-musíte odvést osobně,nepošlou kurýra a pokud jste z dálky jako já,tak Vám nákup vyjde sakra draze.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup ve společnosti ASKO – NÁBYTEK a poskytnutou zpětnou vazbu formou dotazníku.
Objednané zboží bylo na osobní odběr, tudíž i vrácení zboží v rámci odstoupení od smlouvy proběhlo přímo na místě konkrétní kamenné prodejny.
Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
Vaše ASKO - NÁBYTEK