Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Příšerná komunikace
- Reklamace pouze přes email, telefonicky nelze
- Přišlo nám úplně jiné zboží
- Zazim stále v řešení, bez odezvy
Objednana kuchyňská deska 180cm dlouhá - přišla 60 cm deska, úplně v jiném dekoru. Reklamace podana hned ten den, do teď bez odezvy s případným řešením. Kamkoliv jsem se dovolala, byly hustý a otrávený, slušně mě poslali někam a odkazali na reklamační formulář.
-
Nedoporučuje obchod
- kvalita výrobku
cena neodpovídá kvalitě výrobku
-
Nedoporučuje obchod
- Délka reklamace, dodaní zboží které nebylo reklamováno a naopak nedododání reklamovaného zboží.
Reklamovala jsem korpusy u dvou komod ( 8 kusů korpusů ), které byly v balení o dost menší, vše popsáno, nafoceno, asi po 3 týdnech mi volala paní, jestli se opravdu jedná o korpusy, že zatím všichni reklamovali čela šuplíků. Vysvětlila jsem, že jde opravdu o korpusy. Délka reklamace trvala měsíc a půl, po této době dovezli reklamované zboží, ale místo 8 kusů korpusů dovezli pouze 4 čela šuplíků. Opět jsme reklamovali a zboží zatím nedorazilo, ale předpokládaná doba je 20.1. 2025, což je 2 měsíce od druhé reklamace. A to nevíme, co nám vlastně tentokrát přivezou, nebo jestli budeme čekat dál. Obchod rozhodně nedoporučuji, mají ve všem strašný zmatek a komunikace taky nestojí za moc, nikdo nic neví, neustále se odkazují jen na dodavatele...
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
přijměte prosím naši omluvu za tuto nepříjemnou situaci.
Vidíme, že naše reklamační oddělení je již s Vámi v kontaktu a reklamaci se snaží co nejrychlejším způsobem dořešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Zboží je v pořádku
Prodavačka byla nepříjemná, chtěla mi vnutit vyzvednout nezlevněné zboží
-
Nedoporučuje obchod
Na stránkách byl k dispozici produkt, šel objednat přes košík a následně nebyl - má to být aktualizované, počítala jsem s tím, že to přijde
-
Nedoporučuje obchod
- Noční stolek byl doručen v poškozené a otevřené krabici. Po vybalení byl odřený a znehodnocený. Nedoporučuji. TK
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý deň,
ďakujeme za nákup v spoločnosti ASKO Nábytek.
Vyplňte prosím reklamačný formulár: https://www.asko-nabytek.cz/reklamace Naši reklamanti sa Vašim podnetom k reklamácii budú zaoberať a pošlú Vám vyjadrenie o ďaľšom postupe.
Váš ASKO Nábytek -
Nedoporučuje obchod
Otravujete s dotaznikem a zboží nikde. Tak jaká spokojenost.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nekomunikuje
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Po měsící používání gauč vrže.
- Trvalo skoro měsíc dodat chybějící nohy ke gauči.
Gauč dorazil nekompletní a poškozený. Reklamace nejde vyřešit po telefonu hned ale musíte čekat než se vám někdo ozve po vyplnění reklamačního formuláře na stránkách. Nějaké řešení co by bylo aspoň trochu pro vás vhodné musíte reklamačním technikům podsouvat. A trvalo týden než jsem bohužel musel ustoupit k jejich řešení z rodinných důvodů takže vše vyřešno ne k úplné spokojenosti.
-
Nedoporučuje obchod
Zatím nemůžu hodnotit kladně. Dodané zboží není kompletní. Moravcova
-
Nedoporučuje obchod
Neschopnost TOP tranz je zarážející
Přemýšlím že zruším objednávku -
Nedoporučuje obchod
- V 18:45 uz byl zamceny vchod do Aska a prodavacka se skrz vychod ptala, proc ta jdu a co chci...otevreno ma byt do 19ti h.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží dorazilo velmi rychle
- Druhý den, po zaplacení úvěrem jsem našla obchod, kde jsem našla skříňky minimálně o 1000kc levnější.. u každé...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo obouchané
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý deň,
ďakujeme za nákup v spoločnosti ASKO Nábytek.
Vyplňte prosím reklamačný formulár: https://www.asko-nabytek.cz/reklamace Naši reklamanti sa Vašim podnetom k reklamácii budú zaoberať a pošlú Vám vyjadrenie o ďaľšom postupe.
Váš ASKO Nábytek -
Nedoporučuje obchod
- Před týdnem jsem objednala stůl, který měl být skladem a stále nemám ani informaci kdy mi ho doručí, jen že převzali objednávku
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý deň,
ďakujeme za nákup v spoločnosti ASKO Nábytek.
Vaša objednávka je na dlhšiu dobu dodania, o čom je zákazník informovaný v košíku pred odoslaním objednávky. Naše kolegyne zo Zákazníckeho servisu vás už o termíne dodania informovali.
Vaše ASKO Nábytek -
Nedoporučuje obchod
Slevy složité, různé kupony, je potřeba sledovat který jde s kterým kombinovat (např doprava zdarma s některým jde, s některým ne) je to nepřehledné. A ceny jsou nastřelene vysoko slevy jsou skoro pořád takže vlastně jsou to není slevy
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem tác na cukroví. Přišla SMS, že máme zboží vyzvednout. Přítel na prodejnu dorazil. Zboží hledalo několik prodavačů - nenašli. Dali mu vystavený kus bez obalu. Zabalili ho jen do papíru.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nekompletni objednavka, podle navodu melo by byt 5x noha a 5x sroub, dorazilo jen 4x a 4x, pri tom bylo zabaleno do pytliku, kam by 5x noha vubec ani nevesla. Pytlik byl prilepeny uvnitr dobre zabalene sedacky, coz bohuzel neslo zkontrolovat hned pri prevzeti. Reklamace otevrena a zatim nereaguji(
-
Nedoporučuje obchod
- Prodali nám nepoškozeně zabalené poškozené zboží, takže jsme to samozřejmě zjistili, až po vybalení. Ulámané rohy, poškrábaná horní deska. A vracejte stůl. Takže už bych v Asko nikdy nic nekoupil. Prostě bazar a šunt.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
přijměte prosím naši omluvu za tuto nepříjemnou situaci.
Vidíme, že naše reklamační oddělení je již s Vámi v kontaktu a reklamaci se snaží co nejrychlejším způsobem dořešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
velmi nepříjemný personál