Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velmi drahá doprava a cena

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dopravce na poslední chvíli chtěl změnit a zpozdit datum dodání. Po mé razantní urgenci byl datum dodávky dodržen !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlost
    • V sadě šroubku nebylo kladívko a šroubovák
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží odesláno až pět dní od objednání, bylo na skladě, ale uvádějí v omyl kupující,že expedujou do dvou dní.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašné jednání při reklamaci
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poškozené

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedoručeno. 20.3. doručen mail o doručení 21.3. a zboží nikde …

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Zboží dorazilo 25.3.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se zdlouhavého doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

    • Katastrofální doprava,nemají na výběr jen hrozný Toptrans

    Skříň zatím nedorazila i když měla dorazit v pátek ,po 5 dnech od objednání

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
    Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Špatná komunikace s infolinkou, nulová zpětná vazba

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    prověřili jsme Vaši objednávku. Infolinka Váš podnět řešila s dopravcem, ale zpětně Vám nedala vědět.
    Velmi se omlouváme za toto nedorozumnění.
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Barva výrobku - židle bohužel neodpovídá,na pár místech je trochu poničena,byl to můj první nákup a pravděpodobně poslední

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuji jednoduchy uver, ale za nej si nic nekoupite!!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • kvalita nábytku
    • návod
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • jistě široký výběr nábytku
    • možnost platby na dobírku
    • při výdeji z centrálního skladu firma neprovádí výnos objednaného nábytku

    Jestli si zákazník sám zajistí výnos nábytku, pak to bude jistě v pořádku. V opačném případě Vám ho spediční firma postaví na paletě, kterou musíte ihned vrátit před vchodové dveře do domu a je to. V mém případě balík 145 kg a balík 90 kg naprosto neřešitelný problém. Objednávku jsem zrušila a objednala jinde i s výnosem do 1.patra.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,
    co se týče vynášky do bytu, kterou bohužel v našich službách na eshopu nenabízíme, aktuálně řešíme s dopravci a do budoucna určitě plánujeme.
    Nicméně naše společnost ji nyní nenabízí. Tuto skutečnost uvádíme i v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Najatá přepravní společnost nemá auta na dopravu správně zabalených sedaček, v důsledku čeho mi byla sedačka doručena poškozená.

    Dva dny mám doma poškozenou sedačku, reklamační oddělení se zatím neozvalo.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
    Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží. Vaši reklamaci již náš zákaznický servis řeší.
    Věříme, že Vaše celá tato nepříjemná záležitost bude co nejdříve vyřešena k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dostupnost prodejny.

    Asko mělo dříve pověst méně kvalitního nábytku. Doufal jsem, že se to již změnilo - tak ne.
    Dílenské zpracování zboží, které jsem zde koupil, má úrověň učňovského výrobku ze kterého se navíc olupuje špatně nanesený lak.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci.
    Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší výměnou.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem
    Vaše ASKO – NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace strašná, nikdo se nehlasi.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    náš zákaznický servis Vás kontaktuje emailem. Od 31.1.2024 máte u nás vytvořenou objednávku na osobní odběr a doposud není vyzvednutá.
    Prosíme o odpověď na náš email [email protected]

    S pozdravem
    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatně značená cesta k výdejně nábytku ze skladu v Brně Vídeňská ul.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávala jsem Postel s nočními stolky Cheep 180x200 cm, bílá/grafit.
    Návod je strašně zkrácený, boční šuplíky k posteli byli v jiné barvě než na obrázku, chyběly šrouby a otvory pro šrouby.
    Děs.

    Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
    Obraťte se prosím na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
    Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
    https://www.asko-nabytek.cz/reklamace

    S pozdravem

    Vaše ASKO - NÁBYTEK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dopravce je dražší než zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi na strankach oznaceno jako skladem..Az po reseni doručeni a platby se zobrazilo ze je skladem u dodavatele s cekaci dobou 7-11 tydnu. Beru to jako klamani spotrebitele!