Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Prodali nám nepoškozeně zabalené poškozené zboží, takže jsme to samozřejmě zjistili, až po vybalení. Ulámané rohy, poškrábaná horní deska. A vracejte stůl. Takže už bych v Asko nikdy nic nekoupil. Prostě bazar a šunt.
-
Nedoporučuje obchod
velmi nepříjemný personál
-
Nedoporučuje obchod
Máme od nich kuchyni - a dělala se cca 2 roky - hroznej mazec - chtěli jsme to mít hotove než se narodí dcera aby tam ženská s ní nebyla v bordelu a nepodarilo se resp pred tím nez se narodila druhá tak ano... Hrozná domluva dodali jiné komponenty a vždy pak čekání 3 mesíce na náprávu kuchynská deska se delala asi na 4x i když to zameroval a reklamoval jejich človek. velice šikovný a schopny remeslník tak vždy přišla treba o 2cm kratsí atp. - no už nikdy víc. Ostatní zboži nekvalitní jak pepco nebo kik
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlost dodání
- Katastrofální
- Tv stolek měl křivě předvrtané dírky (některé až o 5 mm!) drážka do které měli přijít zacvaknout plastové úchytky byla příliš úzká (na dvou deskách ok, třetí o 2 mm užší)
- Absolutně nedoporučuji!
- Stolek jsme museli nechat předělat v nářezovém centru, protože absolutně nešel poskládat
Rozhodně nedoporučuji! Vyhozené peníze a ne zrovna malé.
-
Nedoporučuje obchod
- Poškození
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Vyplňte prosím reklamačný formulár, po jeho odoslaní obdržíte písomné potvrdenie a budete kontaktovaní pracovníkom reklamačného oddelenia, a to buď e-mailom alebo na Vami uvedenom telefónnom čísle o otvorení reklamačného konania a o jeho ďalšom priebehu.
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravom / S pozdravem
ASKO NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si židle bohužel nespokojená pěkný kšunty vracím.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Dobrý výběr
- Nekompletní balení šroubu potřebné k postavení
- Zpoplatněna doprava i za objednávku v cene 25000 Kč
- Hrozná komunikace a řešení chybějícíhocu části
- Dlouhé čekání u řešení komplikaci
Zboží dorazilo celkem rychle, člověk ale musí platit ranec za dopravu i když objednává zboží za více než 30000 Kč. Zboží nedošlo úplně ideálně zabalené a chyběli součástky - šrouby abychom mohli vůbec úspěšně poskladat
-
Nedoporučuje obchod
- asi - zdá se - velký výběr
- možnost prohlédnout na vlastní oči na prodejně
- doba strávená na prodejně při vyzvednutí zakázky, která byla označená jako "připravená k vyzvednutí"
- Velmi stručný návod
- V návodu je označené, že "A" patří do "D", ale v krabicích s jednotlivými díly už chybí jakékoliv označení těch dílů, takže netušíte, který z těch mnoha dílů je to "A", a který je to "D".
Zadal jsem objednávku na e-shopu. Vzápětí přišel e-mail s tím, že "Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí". Už to mě mělo dostatečně varovat. Ale říkal jsem si, že to asi posílají proto, protože počítají s nějakým časem, než si člověk pro zboží z objednávky do prodejny dorazí. Že to v mezičase stihnou připravit. No, nestihli. Ani se o to totiž nepokusili. Sice pošlou, že objednávka je připravena k vyzvednutí, ale v reálu není připraveno nic. Po příchodu na prodejnu pro "objednávku připravenou k vyzvednutí" nejprve začala paní na pokladně shánět kolegyni, které se nemohla dovolat. Když se objevila, řekla: "jdu to hledat" - a skutečně se tak stalo. Začala v tom momentě teprve v regálech na prodejně hledat položky z objednávky. Nemohla je najít. Po 20-ti minutách přinesla nějaké položky (ne všechny) a z toho ještě jednu špatně. Takže druhé kolo hledání, kdy si na pomoc vzala další zaměstnankyně. Po týmové spolupráci nad 5-ti položkovou objednávkou, která "byla připravena k vyzvednutí" konečně našli vše. Strávil jsem tam 40 minut. Ale to nebylo všechno. Další část mé "připravené objednávky k vyzvednutí" jsem se totiž dozvěděl, si totiž musím dojít vyzvednout do skladu. Tam tedy pravda, pracovník příjemný, milý, ochotný, to ano. Nebyla to ta chladná tvář paní na pokladně v prodejně. Ale opět - nic nebylo připraveno, pán šel teprve po skladu dohledávat objednané položky z mé objednávky, která "byla připravena k vyzvednutí". Takže dalších 20 minut.
Suma sumárum - "vaše objednávka je připravena k vyzvednutí" znamená, že když si pro objednávku přijedete, počítejte s další hodinou zbytečně strávenou na výdejním místě ASKO, protože nic není připraveno.
Další dějství a samostatná kapitola je poté doma při skládání nábytku.
Návod u toho je, to je pravda. Sice takový velmi jednoduchý, strohý, ale ano, je tam. V návodu velmi stručně zobrazeno, jaké díly mají které označení a jak přijdou k sobě sesadit. Když se budete dost snažit, tak to po nějaké době vstřebáte. Zásadní překvapení je ale to, že výrobek byl v celkem 4 krabicích, v každé spousta dílů/dílků. Ale ani jeden díl nebyl označený, který díl to vlastně z toho návodu je. Takže v návodu je napsané, že "A" patří do "D", ale už nemáte šanci následně v těch krabicích poznat, který ten díl je ten "A", a který je ten "D". Chce to tedy hodně invence a představivosti a hlavně trpělivosti, než se doberete kýženého výsledku a "vyrobíte" to, co jste si na e-shopu objednal.
Zdá se, že do ASKO nábytek už podruhé asi nepůjdu.Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Přijel zmláceny stůl
-
Nedoporučuje obchod
- Při objednání na e-shopu nebylo možné platit kartou. Zboží nakonec objednáno po telefonu s platbou na místě.
Kvalita nábytku strašná!!! Zakoupený noční stolek je spíš jako atrapa nábytku. Již nikdy více
-
Nedoporučuje obchod
Extrémní dodací lhůta (13-18 týdnů)???
-
Nedoporučuje obchod
Obchod má špatného přepravce, který není schopen doručit zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem objednala na e-shopu, jelikož jsem do obchodu nechtěla jezdit zbytečně. Přišlo potvrzení objednávky, a pak také oznámení o připravené objednávce. Tu jsem si měla vyzvednout na pokladně. Tak jsem se pro ni vydala. Pokud mi někdo napíše, ze objednávka je připravena na pokladně, dle mých zkušeností tam opravdu připravena je. V Asko nábytek však ne. Po příchodu na pokladnu jsem nejdříve musela zaplatit, po té pokladní volala kolegyni ať zboží dohledá a přinese. Po pár dotazích, proč se zboží hledá, když má být připraveno na pokladně, mi bylo řečeno ať vydržím, ze se zboží hledá ale nemohou ho najít. Po cca 20 ti minutách přišla kolegyně se zbožím, ovšem v jiné barvě. Mnou požadovanou a objednanou barvu neměli. Takže jsem objednávku zrušila, peníze byly vráceny, a vydala jsem opět na 3/4 hod trvající cestu zpět domů. Takže pro mě obrovské zklamání. Dle informací personálu se to proste občas stane, protože e-shop nemá správné informace o stavu zboží na prodejně. Pak nechápu, proč se posila e-mail, ze je zboží připraveno k vyzvednutí!
Nedoporučuji nákup přes e-shop!
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
přijměte od nás omluvu za lidskou chybu, ke které došlo při obdržení Vaší objednávky. Bohužel naše zaměstnankyně nereagovala dle nařízených předpisů, kdy měla jít obdrženou objednávku obratem pro zákazníka nachystat. Tímto by se okamžitě zjistilo, že bohužel zboží není k dispozici a zákazník by byl včas informován o nedostupnosti.
S našimi zaměstanci byl na základě Vaší recenze znovu veden rozhovor ohledně odbavení objednávek při službě Osobní odběr.
Pevně doufáme, že při Vaší příští návštěvě budete již spokojena.
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Arogantní až neochotné vystupování při výdeji zboží.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup ve společnosti ASKO – NÁBYTEK a poskytnutou zpětnou vazbu formou dotazníku. Omlouváme se za negativní zkušenost s nákupem a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Otřesny dovoz
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku a za zpětnou vazbu formou našeho dotazníku.
Velmi se omlouváme za nepříjemnou situaci týkající se doručení Vámi objednaného zboží.
Věříme, že Vaše další zákaznická zkušenost v naší společnosti bude pozitivní.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Kvalita zboží
Zboží zaslal obchod v žalostném stavu (dle dopravce), za nemalý finanční obnos mi přivezli zboží tak akorát vyhodit na skládku !
Pro mě velké zklamání!Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
přijměte prosím naši omluvu za tuto nepříjemnou situaci.
Vidíme, že naše reklamační oddělení je již s Vámi v kontaktu a reklamaci se snaží co nejrychlejším způsobem dořešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
zboží bylo jak když už před tím bylo rok vystavené na slunci, i sama prodavačka se při reklamaci divila, že něco takového vaši lidé vydají ... bylo to zabalené, takže jsem to viděla až doma tzn. další cesta k vám na výměnu ...jako ta ve výsledku třetí židle není také zcela v pořádku, je poškrábaná a na kousku špinavá, ale potřetí už tam nepojedeme, neb je vidět že všeczny jsou šunt, což za 1000 kč mi přijde hloupý ... S pozdravem
-
Nedoporučuje obchod
Opakovaně nekompletní zásilka. Nevím, kde je chyba, ale vyskladnit položky podle obj. - fa uměl vždycky i učeň s dvoumístným IQ.
Žádná omluva. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- neustále nějaká slevová akce, polovinu času je v eshopu doprava zdarma
- neustále nějaká slevová akce -> ceny kolísají sem a tam a "plná cena" je prakticky fikce
- Doprava z eshopu je bez výnosu do bytu. Výnos lze objednat pouze při nákupu na prodejně, a to dost draho.
Výběr slušný, ale kolísání cen je šílené. Určitě nic nekupujte za plnou cenu, protože za dva dny přijde akce s velkou slevou. Ty jsou v ASKU prakticky nonstop.
Doprava nábytku je v eshopu minimálně 2x do týdne zdarma (při nákupu nad X Kč, cenová hranice je pokaždé jiná), ale jinak je velmi drahá a nelze objednat výnos do bytu. Dopravce (TOPTRANS) navíc nedává předem vědět čas doručení, jen "plánované datum".
Kvalitu nábytku zatím nehodnotím, ještě jsme to nesmontovali. -
Nedoporučuje obchod
- vadný výrobek s hned dvěma neopravitelnými defekty
- nevyhověli mému návrhu kompenzace
Židle má hned dva defekty, které nejde opravit ani zamaskovat,.Navrhla jsem vrácení části ceny, nebylo mi vyhověno a její výše byla snížena na směšných 20%. Jinak ať si prý produkt rozmontuji, znovu dopravím na prodejnu a vyměním kus za kus - můj čas stojí mnohem více a vadný kus mohu od vás dostat i napodruhé. Ne, děkuji, nikdy více.