Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nemohl jsem zaplatit,protože nepřijímáte platby převodem z učtu jako všude jinde !
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
platbu převodem neakceptujeme. Můžete u nás zaplatit online kreditní kartou, nebo přes platební bránu PayU, Google Pay a Apple Pay. Dále na splátky nebo hotově na dobírku. Kompletní platební podmínky máme uvedeny na našich webových stránkách ve VOP.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
zboží přišlo nekompletní.chyběly nohy i spojovací materiál,na mou reklamaci se ještě nikdko neráčil ozvat
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
rádi bychom poděkovali za objednávku u naší společnosti.
Na základě Vaší recenze jsme prověřili Vámi podanou reklamaci, která byla obratem řešena naším zákaznickým oddělením.
Reklamace bude vyřízena řádně v rámci zákonné reklamační lhůty 30 dnů.
Prosíme o strpení.
S pozdravem
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- některé doplňky nebo části nábytku prodávají samostatně
- některé doplňky nebo části nábytku pouze na prodejně, neposílají ani mezi obchody
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
je nám líto, ale službu přeposílání zboží bohužel neposkytujeme, můžete využít osobních odběrů na všech našich prodejnách, nebo si popřípadě nechat zaslat zboží domů.
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- - dopravu přehoděj na Top trans a ten vás oškube, výnos do třetího patra 1.700 Kč !!
- - na čekání na zboží si vezměte dovolenou, nelze předem sjednat ani přibližný čas či část dne kdy dorazí !! řidič vás bude kontaktovat až dopoledne a pokud se vám jeho čas nehodí, máte asi smůlu
- Asko vás v tom případě zcela hodí přez palubu, dej prachy a starej se sám
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši objednávku a za poskytnutou zpětnou vazbu.
Zboží, které je objednáno k doručení na adresu zákazníka je doručováno firmou Toptrans nebo DHL. Vždy jakmile je objednávka z našeho skladu vyexpedována, zákazník obdrží informativní email s číslem zásilky, kde může sledovat její cestu.
Obě spediční firmy po převzetí zboží z našich skladů nejsou schopny zajistit přesnou hodinu – nebo rozmezí hodin, kdy bude konkrétní objednávku doručovat k zákazníkovi, neboť si zboží překládají na depech a následně doručují dle svého harmonogramu. Nám jako společnosti garantují doručení od 8 do 17 hodin.
Vynášku bohužel jako eshop nemáme v nabídce. Tato skutečnost je uvedena v našich VOP. Zboží je doručeno zákazníkovi k 1.uzamykatelným dveřím.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Jsem zklamán, zboží je silně nekvalitní. Konkrétně u jednoho kusu židle trubky tvořící konstrukci již silně korodovali a lak byl nastříkán na tuto korozi. Při doteku se loupal. Dále šrouby s vnitřním šestihranem tvořící součást této židle neměly v pořádku hlavičku a tudíž je nebylo možné dotáhnout. jistě, výrobek lze reklamovat, ale kdo má čas a chuť běhat po reklamaci s výrobkem za cca 800,- Kč? Obchod by měl zlepšit svoji kontrolu, aby takovéto výrobky vůbec neexpedoval.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé dodání zboží a pravdivá informace o dostupnosti
- Pomalé řešení reklamace
- Nekvalitní produkty
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za objednávku u naší společnosti ASKO - NÁBYTEK a zároveň je nám líto, že jste byl nucen podat reklamaci.
Prověřili jsme Váš případ a garantujeme, že reklamace bude řádně vyřešena v zákonné lhůtě 30 dnů.
Prosíme o strpení.
Hezký den
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- byla odeslána výzva k převzetí- po příjezdu do obchodu bylo řečeno, že zboží není- zbytečné utracení peněz za cestu do obchodu
- zboží muselo být zaplaceno po netu
- nemám zboží a dosud ani zaplacené peníze za něj
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
přijměte od nás omluvu za lidskou chybu, ke které došlo při obdržení Vaší objednávky. Bohužel naše zaměstnankyně nereagovala dle nařízených předpisů, kdy měla jít obdrženou objednávku obratem pro zákazníka nachystat. Tímto by se okamžitě zjistilo, že bohužel zboží není k dispozici a zákazník by byl včas informován o nedostupnosti.
S našimi zaměstanci byl na základě Vaší recenze znovu veden rozhovor ohledně odbavení objednávek při službě Osobní odběr.
Pevně doufáme, že při Vaší příští návštěvě budete již spokojena.
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Špatně vyvrtané díry. Jednotlivé díly k sobě neseděli.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Jako obchod ASKO funguje dobře,problémy můžou nastat s dopravou TOPTRANS!! Nedodržení datum dodání ani neoznámi a pak se vymlouvaji jeden na druhého co mě jako zákazníka,který za zboží×dodání zaplatil už skutečně nemusí zajímat.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme prověřili a vidíme, že kompenzaci za tuto špatnou zkušenost již řešíte s naším zákaznickým servisem.
Omlouváme se za negativní zkušenost při dopravě našeho zboží a věříme, že Váš případný příští nákup spojený s našimi službami proběhne k Vaší plné spokojenosti.
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
po ránu příjde SMS dnes rozvážíme zboží. A pak čekáte, čekáte a v 14:30 hod. vám kurýr zavolá, že již přijel....Žádné avizo, že přijede od -do. Musíte si vzít dovolenou na celý den. Dle kurýra bližší určení dovozu nelze.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup ve společnosti ASKO – NÁBYTEK a poskytnutou zpětnou vazbu formou dotazníku.
Bohužel náš externí dopravce po převzetí zboží z našich skladů není schopen zajistit přesnou hodinu – nebo rozmezí hodin, kdy bude konkrétní objednávku doručovat k zákazníkovi, neboť si zboží překládá na depech a následně doručuje. Nám jako společnosti garantuje doručení od 8 do 17 hodin.
Omlouváme se za toto nekomfortní rozmezí a doufáme, že Vás od dalších nákupů u naší společnosti neodradilo.
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Byl problém s dopravou, nebudu nic tahat.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme za vaši objednáku u naší společnosti ASKO - NÁBYTEK.
Náš externí dopravce je schopen zákazníkovi dodat jeho zboží k 1. uzamykatelným dveřím. Bohužel vynášku v našich službách nenabízíme.
Tyto skutečnosti máme uvedeny v našich VOP.
Děkujeme za pochopení
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace, e-shop se dohaduje s prodejnou?
- Velmi špatná zkušenost, nikdo neví, kde je objednávka.
- Zbytečně projetý benzín
Pro zboží jsem si jela na zvolenou prodejnu,po emailové výzvě. Prodejna však zboží neměla připravené a navíc objednávku den před vyzvednutím stornovala. Druhý den volali z e-shopu, že objednávka je připravená k vyzvednutí. Volám do prodejny, opět, objednávka zrušena. Tak z koho si dělají srandu? Navíc ještě v telefonátu s e-shopem, že objednávku ruším já , na mou žádost.
Už nikdy více, nakupují jinde, Asko mě velmi zklamalo . -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Vše dorazilo brzy, komunikace v poradku
- Pravděpodobně byl gauč už někde složený. Našli jsme vyvrtane diry na spodní straně, možná stal někde na prodejne a nejsem rozhodně nadšená, že si koupil gauč za skoro 30 tisic, na kterém sedělo třeba 300 lidí se špinavými kalhotami. Jsem zklamaná. V tuto chvíli řešíme, kde gauč byl a co s ním bylo, než dorazil ke mně.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
sedací souprava Vám byla dodána nová a v originál balení. Bohužel z výroby dle Vámi doložených fotek se vyskytly výrobní vady, které řeší naše reklamační oddělení s výrobcem a žádá doručení nového výrobku. Sedací souprava Vám bude vyměněna.
Velmi se omlouváme za tuto negativní skutečnost, která se bohužel může stát.
Děkujeme za pochopení a věříme, že Vám bude reklamace vyřízena v rámci reklamační lhůty 30 dnů.
Hezký den
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
- zboží bylo špinavé, přestože bylo zabaleno igelitem, špatně navrtané otvory, obtížná montáž.
- arogantní skladník, který ani nepozdravil nazpět
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
velmi se omlouváme za vzniklou situaci, která bohužel může nastat.
Doporučujeme Vám obrátit se na naše reklamační oddělení, kde Váš problém v co nejkratší době vyřeší.
Doporučujeme vyplnit reklamační formulář na našich stránkách:
https://www.asko-nabytek.cz/reklamace
S pozdravem
Vaše ASKO – NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Uvedené doručení do dvou pracovních dní nefunguje
-
Nedoporučuje obchod
Čekal bych, že když je zboží skladem, dorazí do 48 hodin. Bohužel ani po 6ti dnes jsem nedostal informaci kdy bude dodáno.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
prověřili jsme Vaši objednávku. Vaše objednávka byla vytvořena dne 23.6. a dne 24.6. byla vyexpedována z našeho skladu.
Při vyexpedování ze skladu zákazník obdrží informativní email s číslem zásilky, kde je možno u přepravce Toptrans zásilku sledovat.
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží mi dovezl, řidič a bez pomoci nechal stát bez zájmu před barákem. 4 těžké krabice. Nechápu a jsem nespokojena.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
zboží jsme doručili v pořádku, tak jak uvádíme na našich webových stránkách. Zboží objednané přes eshop je doručováno přes externí dopravu bez možnosti vynášky. Zboží je tedy zákazníkovi předáno u prvních uzamykatelných dveří, tak jak uvádíme v našich VOP.
Děkujeme za pochopení
Vaše ASKO - NÁBYTEK -
Nedoporučuje obchod
Zboží (stůl 100x240) dorazil s rozlomenou deskou, odřenýma nohama, reklamace proběhla vcelku ok, nicméně stůl má zřejmě konstrukční vadu, není dostatečně pevný, prohýbá se, rozhodně to není dobrá vizitka jídelního stolu v ceně 17 tis. Kč. V menším rozměru asi ok, u velkého rozměru stolu byl nutný zásah a vyztužení desky truhlářem. Při dané konstrukci se nedivím, že na poprvé dorazil rozlámaný. Dodatečné náklady i čas, který jsem tímto obchodem strávila mne vedou k tomu, že nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Cena
- Rychlost doručení
Nepřehledná na webových stránkách (co Teda je skladem - co jde objednat, ne Vo je skladem na druhé straně republiky bez možnosti prevezeni na jinou pobočku)
Po zadání voucheru výprodej (-15%) se mi zvýšila cena objednavky. Přitom minimálně jeden z produktů v momentě, kdy jsem ho dávala do košíku ve výprodeji byl. Proč se cena zvýšila mi paní vysvětlovala až zpětně - eshop mě na to nijak neupozornil --> zrušila se doprava zdarma.
V potvrzení objednávky mi přišla chybná informace o stavu objednávky (čeká se na naskladnění) a to v situaci, kdy byla normálně skladem a do 2 dnů se expedovala.
Nikdo vám na začátku neřekne, že budete platit zvlášť dopravu na nábytek a zvlášť na bytové doplňky - není to snad problém toho eshop, že to řeší takto složitě? Proč by to měl odnést zákazník dvojitým placením.
Druhý den alespoň rychle reagovala milá paní a všechny nedostatky jejich webu, komunikace slevových akci i chyb v potvrzení objednávek jsme probraly - ale třeba kompenzaci za zbytečné problémy mi nikdo nenabidl.
Suma sumárum velmi nepříjemný zážitek, který mě místo jednoduchého nákupu stal spoustu času navíc. Nedoporučuji. -
Nedoporučuje obchod
- rozbité zrcadlo odmítli reklamovat
Kvůli rekonstrukci jsme balík rozbalovali po delší době, přesto tento velký prodejce trval na podmínkách, že je nutné balík při přebírání rozbalit a zkontrolovat hned. Přestože byl u nich nákup za téměř 30000 Kč, jednu malou položku odmítli uznat na reklamaci. V Asku už nekoupím nic.
Reakce obchodu ASKO NÁBYTEK
Dobrý den,
děkujeme Vám za nákup u naší společnosti.
Na základě Vašeho podnětu jsme prověřili postup našeho reklamačního oddělení, odkud zamítli Vaši reklamaci.
Na zamítnutí si bohužel musíme trvat, neboť ke kontrole zboží došlo s velkou časovou prodlevou z Vaší strany.
Je nám líto, za tuto pro Vás nepříjemnou situaci, přesto doufáme, že nám zachováte přízeň.
S pozdravem
Vaše ASKO-NÁBYTEK