Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Neznalost prodávaného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při žádosti o výměnu zboží z důvodu špatného výběru velikosti mi bylo zděleno že výměna není možná pro značný zápach zboží po cigaretách přesto že jsem zboží měl na sobě pouze jednou při zkoušení a cca po třech dnech jsem odeslal zpět.

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den,
    14ti denní lhůta pro výměnu zboží při nákupu přes e-shop slouží k vyzkoušení produktu ve stejném rozsahu, jako by k němu došlo na prodejně. Pokud je produkt takto znečištěn, nemůžeme ho bohužel přijmout na výměnu.

    Petr, Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita razby
    • Pristup obchodu

    Na krive vyrazene dva radky mi obchod (Pavel Kulhanek) odvetil, ze to tak je v poradku a s reklamaci nemam sanci?
    Takze od vas uz ani tkanicky do bot!

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den

    jedná se o repliku originálních vojenských dog tagů ražených na originálním vojenském stroji, z povahy věci tak text nebude nikdy ideálně rovný.

    Operátor, se kterým jste komunikoval, Vás na toto upozornil s tím, že dle jeho názoru jsou dog tagy v pořádku, zároveň Vám sdělil postup pro reklamaci.

    Reklamaci zboží jsme však dosud neobdrželi.

    Přejeme pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Spolehlivý
  • Prodají zbraň a nemají do ní náboje. Zbytečná cesta do Plzně, pro náboje jse musel do Prahy ke konkurenci, kde mají i zbraň za stejné peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhé čekání při vyzvednutí objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zákaznické centrum reagovalo na dotaz ohledně kompatibility zboží, sice špatně, ale bod + za reakci.
    • Neprofesionální obsluha v Pardubicích, viz komentář níže
    • Nedovoláte se přímo na pobočku, vždy jen centrála

    Bohužel prodavač v Pardubicích o zbrani nic nevěděl, neporadil ani s prvním servisem, nastavením, nic....

    0 servis, nechal mě i čekat bez reakce, jako "dobrý den, vydržte chviličku, minutku a budu se vám věnovat". Připadal jsem si jako nechtěný.

    Pokud prodává ARMED zbraně, měli by tam dělat profíci, střelci. Příště nakoupím v jiném obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký sortiment
    • Velmi pomalé vyřízení a odeslání objednavky
    • Účtenka v balíčku zmačkaná do kuličky
    • Produkt vytékal, lahvička byla povolená

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí. Tuto informaci jsme předali vedoucímu skladu k prověření, protože není běžné, že by se něco takového stávalo. Pokud bylo zboží od tekoucí lahvičky například poškozené, je možné ho samozřejmě reklamovat a reklamaci pak budeme řešit v co nejkratší možné lhůtě. Za vzniklé problémy se omlouváme.

    Jakub Petr
    zákaznická podpora Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    zboží odesláno odesilatelem pošta nedodala poze v aplikaci tvrdí že obdržela údaje o zboží tak nevím

    • po potvrzení o zpracování objednávky obchod nereaguje

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den,
    prověřil jsem stav Vaší objednávky. V době objednávky bylo zboží skladem na jiné prodejně, než kterou jste si vybral pro vyzvednutí. Museli jsme zboží mezi prodejnami s ohledem na jeho charakter převážet, což může trvat dle plánovaných převozů zbraní několik pracovních dní. Zároveň jste Vaši objednávku odeslal v pátek večer a protože byl v pondělí svátek, začali jsme ji připravovat až v úterý. Zboží dorazilo na prodejnu včera večer (ve čtvrek) a bylo potřeba ještě řádně podle zákona zaevidovat jeho přesun. Informace o tom, kolik času je potřeba na přípravu vyzvednutí byla na e-shopu v době objednávky zobrazena. Zároveň jsme Vás po objednávce informovali, že je potřeba čekat na potvrzení, že je zboží připraveno, k čemuž došlo dnes ráno (pátek). Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání, ale zdá se, že vše proběhlo tak, jak jsme Vás informovali a jak charakter zboží umožňuje.

    S pozdravem,
    Petr Steiner, Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopni zboží ani po týdnu dodat na svou pobočku.
    • Nejsou ani schopni říci konkrétně kdy zboží na pobočce bude.
    • Udávané termíny doručení na pobočky jsou vycucané z prstu.

    Druhá zkušenost s touto tlupou pseudoobchodníků. Zboží opět ani po týdnu nedoručili na pobočku. Opět jsem zboží nedostal. Takže s tímto přístupem ať jdou do Brusele! Tady už nikdy více!!!

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Neuznali vratenie penazi, ani neboli schopny ani ochotny vymenit tovar za mensiu velkost aj ked odstupenie od kupnej zmluvy bolo v zakonnej lhute! Takze zakony nedodrzuju.
    • Vsetko

    Tovar nema spravnu EU velkost (L) velkost je vlastne XL velkost a este aj to sa roztiahne na XXL.

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den,
    prověřoval jsem s kolegy na prodejně a v zákaznické podpoře Váš případ. Dle sdělení kolegů jste si bundu vyzkoušel a dokonce Vás v ní zaměstnanci i zákazníci fotili, aby jste věděl, že Vám sedí a následně jste si ji odnesl. Po několika dnech jste ji opět přinesl, zkoušel jiné velikosti, opět se fotilo a nakonec jste si odnesl tu samou velikost. Napotřetí jste již přišel po zákonné lhůtě, ale i přes to jsme byli ochotní Vám vrátit peníze nebo vyměnit velikost, ale bunda byla bohužel cítit cigaretovým kouřem. V tomto stavu již bohužel nebylo možné bundu přijmout zpět.

    Opravdu nás mrzí, že jsme nenaplnili Vaše představy o zákaznickém servisu, ale musíme říct, že se kolegové opravdu snažili najít způsob, jak Vám vyhovět. Bohužel opravdu ne pokaždé to je možné.

    S pozdravem,
    Petr Steiner, Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kupil som Anorak od Helikonu Pilgrim za 2800,- a budete v tom vypadat ako vo vreci.
    • A este sa to roztiahne vdaka elastanu.

    Maju tam len odpadne oblecenie.

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den pane Tokáre,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Každá, byť negativní zpětná vazba nás posouvá dál. Probrali jsme situaci s kolegy z prodejny, ale Vaší reakci úplně nerozumíme. Bundu jste si sám vybral a na prodejně ji pečlivě vyzkoušel. Stejně tak Vám byl zodpovězen Váš dotaz ohledně složení materiálu, ze kterého je výrobek ušit. Naši prodejci Vám mohou být nápomocní, ale nesmíme zapomenout, že vkus je individuální, každému se líbí něco jiného. Konečné rozhodnutí, zda si výrobek pořídíte či ne, je pouze na Vás. Co se týče kvality výrobku, produkty firmy Helikon patří mezi kvalitní výrobky, se kterými jsou zákazníci spokojeni. Sami je používáme, a poskytují to co od nich očekáváme a množství reklamací je proti jiným značkám velmi nízké. Samozřejmě, pokud ve Vás více důvěry vzbuzují produkty amerických firem, mohu z naší nabídky vřele doporučit produkty americké firmy 5.11. S výběrem produktů zmíněné značky Vám rádi pomohou naši vyškoleni prodejci na našich prodejnách.

    S pozdravem,
    Petr, Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přívětivá zákaznická podpora
    • Systém prý vyhodil chybu a objednávka se označila jako vyřízená, kdybych si nezavolal tak už bych svoje peníze ani objednávku nikdy nedostal
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Prý nemohli spárovat platby.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím zda za to nemůže doprava kterou si obchod vybírá , ale doručení trvalo poměrně dlouho, to by ještě tak nevadilo jako to, že mi přišlo jiné zboží než objednané. Nakonec nebudu nic řešit protože dodané zboží bylo docela pěkné takže si ho ponechám.

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den,
    prověřoval jsem, v čem byl problém u Vaší objednávky a vypadá to opravdu na nějaký problém u dopravce. 22. 8. 2022 20:38:40 jsme přijali objednávku a 23. 08. 2022 16:08:22 jsme předali balíček řidiči. O něco později ten den byla přijata na depu dopravce a následně byla až 29. 08. 2022 11:18:09. připravena k vyzvednutí. Průměrná doba od objednávky do doručení bývá dle recenzí zákazníků 2,5 dne. Zde to bylo opravdu nepřiměřeně dlouho. Za situaci se omlouváme a doufáme, že to byla výjimka. Běžně bývá Zásilkovna z naší zkušenosti výrazně rychlejší a také spolehlivější, než ostatní dopravci..

    Petr, Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Úzký výběr produktů
    • Objednávka mi přišla nekompletní, informaci ani důvod proč byla položka z objednávky odstraněna mi nikdo žádnou formou neposkytl.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo vadné-skvrna na tričku velmi viditelná . Reklamace předem řešena po e-mailu se zákaznických servisem (stejný kontaktní e-mail pro reklamaci), kdy v ničem nebyl problém a doporučen postup (zaslat zpět nebo se dostavit osobně na prodejnu, kde bude vyměněno kus za kus). Po osobním dostavení na prodejnu v Praze a sdělení o co se jedná následoval “útočný” a arogantní přístup všech přítomných prodavačů (3-4). Po oboustranných argumentech nakonec bylo vyřešeno výměnou zboží. Ale již nikdy více !!! Chování a přístup k zákazníkovi velmi špatné !!!

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den,
    probírali jsme s kolegy z prodejny celou situaci a došli k závěru, že došlo na počátku k nedorozumění. Ze zákona řešíme reklamace do 30 dní. Ve většině případů to je samozřejmě mnohem rychleji. Kolegové na prodejně ale dokáží v případě reklamace zboží jen přijmout a reklamaci pak posuzuje a vyřizuje pracovník reklamačního oddělení, který potřebuje dodržet nastavené postupy. Z toho důvodu neřešíme reklamace na počkání. Věřím, že z ostatních hodnocení je zřejmé, jak u nás se zákazník jednáme. Mrzí nás, že jste měl z té situace špatný pocit.

    S pozdravem,
    Petr Steiner
    Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • platba kartou předem
    • můžete využít služeb Zásilkovny
    • neinformuje zákazníka o problémech s dodáním zboží
    • nejasné informace o stavu dostupného zboží na webu e-shopu
    • neschopnost si zboží zaslat mezi prodejnou a skladem

    Bohužel, objednané zboží, které bylo v čase objednání a zaplacení (sobota 26. 3.) prezentováno jako zboží skladem (v případě nejasností, mám screenshot), mi stále nedorazilo.
    Kdybych se neobtěžoval zajímat, co se s mou objednávkou děje, nikdo by mě nekontaktoval a nedozvěděl bych se, že se zboží musí převést mezi skladem a prodejnou (!), aby mi mohla být zakázka skompletována a zaslána.
    Bohužel, ani po více jak týdnu asi k doručení mezi prodejnou a skladem nedošlo, neboť zásilku, nebo zprávu o jejím doručení stále nemám.

    Dle informací na stránkách v obchodě je zboží stále skladem, takže nechápu, kde je problém.

    Reakce obchodu Armed.cz

    Dobrý den pane Režňáku,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Máme 6 prodejen po republice a část zboží, které vidíte na e-shopu je umístěna právě na prodejnách. Vždy je na detailu produktu uvedeno, které zboží se bude kdy rámcově odesílat - tzn. pokud je umístěno na prodejně v Brně, ke kompletaci dochází ve skladu v Praze, je vždy uvedena o něco delší doba. V případě Vaší zakázky tam došlo ještě k nějakému zdržení na cestě a bohužel se tak stalo, že odeslání opravdu trvalo déle, než jsme zvyklí. To je ostatně vidět i z recenzí ostatních zákazníků, kteří právě rychlost doručení často oceňují. Věřím, že pokud u nás objednáme někdy příště, podaří se nám tuto špatnou zkušenost napravit.
    Petr Steiner, Armed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží nedorazilo a neexistuje komunikace ze strany obchodu