Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání.
    • Komunikace
    • Nesolidní jednání
    • Vyřešení problému

    Rozhodně nedoporučuji tento obchod! Tento eshop považuji za nespolehlivý a nedůvěryhodný.
    Koupil jsem NTB HP 255, který jsem druhý den vracel z důvodu pomalého softwaru. Z firmy Apollos mi přišel email o údajném poškození NTB. Jsem si 100% jistý, že NTB ode mě odcházel v nepoškozeném stavu. Na moji odpověď, že jsem NTB nepoškodil, mi byly poslány 2 fotky detailního poškození, kde sice poškození nějakého NTB vidět, ale celková fotka NTB i s poškozením , aby bylo vidět, o jaký NTB se jedná, ne.
    Po několika emailech přeposílaných přes Heureku, jsem to vzdal, protože nesolidní jednání firmy Apollos bylo jednostranné a moje argumenty, námitky a dotazy nebyly brány v potaz. Jednají z pozice moci a nemožnosti se jakkoliv bránit z pozice zákazníka. Jde jen o to, zákazníky zastrašit a tvrdit svojí pravdu.
    Bohužel jsem spoléhal na to, že obchody přes Heureku jsou obchody prověřené a spolehlivé a nepodíval jsem se na negativní recenze nejen na Heurece, ale i na Zbozi.cz, kde podobných případů nejen s vrácením zboží a jeho údajném poškození jsou v počtu minimálně několika desítek případů. Nejsem tedy jediný, který má s touto firmou tuto špatnou zkušenost. Spoléhal jsem i na to, že Heureka garantuje solidnost eshopu.
    Po této zkušenosti je vidět, že jakmile internetový obchod neposkytne na svých stránkách telefonní číslo, vždy by se měl mít zákazník na pozoru. Moje chyba, že jsem nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena zbozi
    • pomale vyskladneni

    Prilis zdlouhava expedice. Obchod jsme vybrali kvuli cene zbozi a tomu, ze BYLO NA SKLADE, objednali jsme v utery a doufali v patecni doruceni (darek na sobotni oslavu). Po uterni rekapitulaci objednavky prisla az v patek v 11:45 oznamka "zboží z Vaší objednávky se již připravuje na cestu k Vám" - velke zklamani

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rád bych hodnotil pozitivně ale zatím mi zboží nebylo dodáno. Komunikace s obchodem nulová. Musel jsem je sám kontaktovat abych zjistil co je s objednávkou. Zaplatil jsem v den objednání zboží tj. 6. února a dodnes (13. února) mi zboží nebylo doručeno i přes to, že bylo skladem. Má dcera slaví zítra narozeniny. Děkuji a s bohem...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tento eshop povazuji za nespolehlivy a neduveryhodny.
    Objednala jsem tablet a na nej pouzdro. Pouzdro bohuzel prislo v jine velikosti. Ptala jsem se, jestli by bylo mozne pouzdro vymenit za to, ktere jsem objednala, prisel mi jen email s navodem na vraceni. Tak jsem jim pouzdro poslala zpet. Reklamace mi byla uznana, ale ztrhli mi 100,- z ceny, protoze ma pry pouzdro nejake drobne oderky u otvoru na fotoaparat. Pouzdro jsem nepouzila, takze si nejsem vedoma, jak by se mohlo poskodit. Kdyz jsem tam zavolala, domluvila jsem se s panem, ktery nemel moc dobrou naladu, ze mi posle fotku toho poskozeni, ale dosud mi zadne fotky neposlali. Takze tento eshop povazuji za nespolehlivy a neduveryhodny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Myčka přišla bez českého návodu, ikdyz prodejci to zakon uklada, dale v myčce nebyl trychtýř na nasypani soli do myčky ikdyž standartně k myčkám bývá.
    • Obchod zasílá zboží přes českou poštu, což je katastrofa
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod v pořádku ale zakoupený výrobek, nic moc.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží mi nepřišlo kompletní i když bylo originál zabalené,reklamovala jsem v den dodání,e-shop nema tel. kontakt pouze mailem a strašně komplikované reklamace,chtějí nejdřív fotky aby zjistili co vůbec balík obsahuje u dodavatele (což by měli snad vědět co prodávají).Vše bych musela zaslat zpět a čekat zda mi to ještě uznají.A to na vlastní náklady vše by uhradili pokud by to schválili ale nová objednávka poté = nové poštovné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Proč ve vašem obchoddě není uvedeno u zboží na akumulator že akumulator není současti u uvedeneho zboží!!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Selling through heureka
    • Best price on the item
    • No choice in shipping options
    • Irresponsible attitude

    When I placed the order on heureka I understood I would be able to choose between DPD, PPL, and Czech Post. But when I completed the transaction I saw that I was not given a choice of shipping. I contacted heureka with my request not to send via Czech Post. The reason is that I am alone and Czech Post does not provide any information on the time of delivery. PPL, DPD, GLS all give 1 or 2 hour delivery slots and they have been excellent at meeting their schedules.

    Heureka sent the request to apollo shop and I received an email from the shop saying they would do their best to ship using PPL or DPD.

    So I understood that from the shop's point of view, which shipping company they use is beyond their control. This does not seem like responsible action. Indeed, they shipped Czech Post anyway and it disrupted my schedule.

    In 6 years of shopping online in CR this is the only negative experience I can remember. It's disappointing and I will not buy from the apollo shop in the future.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednaná myš Genius DX-110 31010116108 má již zřídka používaný konektor PS2 namísto běžného USB konektoru. Toto je možné zjistit jen pozorným čtením detailní specifikace produktu. Bylo by vhodné takto základní vlastnost dát již do hlavních informací o produktu.
    Komunikoval jsem s obchodem a pracovník na chatu reagoval ve smyslu "co Vám mám na to říct, kupte si redukci".
    Ano, je fakt, že kdybych četl detailně specifikaci, tak že bych tuto myš neobjednal, ale přesto bych čekal spíše reakci typu "buď zboží zašlete zpět a vyberte si jiné, nebo vyměníme na naší kamenné prodejně, případně si pořiďte redukci na USB".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V jednu chvili dobra cena
    • Zboží dorazilo minimalne rozbalene
    • Faktura dorazila s chybama
    • Na e-maily mi nikdo neodpovedel
    • Automatické e-maily, ať koupím další zboží

    Kdyz mi zboží dorazilo domu, zjistil jsem po rozbalení z krabice, že už ho někdo minimalne rozdělával, protože nebylo originálně zabaleno. Ja si ale kupoval zboží nové a neměl jsem zájem o rozbalené, nebo možná i použité.
    Další věc byla, ze mi dorazila faktura co obsahuje grafické chyby. Na upozornění e-mailem, ze bych rad fakturu bez chyb se mi nikdo za několik dni vůbec neozval.
    Nasledne za další 3 dny mi dorazila reklama z obchodu, o kterou jsem zájem neměl a nikde (pokud jsem nepřehlédnul) jsem ani nezaškrtnul, že mám o ni zájem.
    Obchod tedy opravdu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nekompletní-nefunkční

    Televize dorazila 06.01.bez dálkového ovladače.V10,30 jsem informoval obchod.Po každodenních urgencích mě nikdo není schopen sdělit jaký bude další postup.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V nabídce uveden špatný typ výrobku,než potom podle EAN kódu vydán.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Nedobra volba dopravce Česká pošta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nesolidní firma, e-shop!! Pozor!! Výrobek kávovar došel zaprášený, že by se na něm dalo malovat, poškrábaný na přístroji, displeji, zásobníku na mléko, upatlaný od ruk na boku stroje, bez ochranných polepů/fólií.. výrobek rozhodně nevypadal jako nový, spíš repasovaný, vystavený, ALE prodáván byl jako nový!! A reakce při reklamaci obchodu Apollo's.cz? Že jsme výrobek měli reklamovat u dopravce do 3 dnů, že to způsobil dopravce (výrobek byl v polystyrenovem boxu, nechápu, jak by to mohl způsobit dopravce) a dál, že zkusí zjistit výměnu u distributora, to byla reakce před týdnem. Když jsme nyní psali dotaz, jak dopadla možnost výměny výrobku u distributora, že se nám doteď nikdo neozval, bylo nám řečeno, že jsme je špatně pochopili, že jsme měli uplatnit reklamaci do 3 dnů, že nyní máme smůlu. To, že jsme reagovali ve 14 denní lhůtě, kdy můžeme výrobek bez udání důvodu vrátit, naposílali foto s důkazy ( škrábance, špína...) dotazovali se, jak problém řešit, co s takovým výrobkem.. e-shop smetl ze stolu a problém neřeší.. Obchod Apollos.cz tedy rozhodně nedoporučujeme!!! Máme kávovar skoro za 15tis. a poškrábaný, špinavý a rozhodně ne nový a reakce e-shopu? Máte smůlu. Tohle není solidní jednání!! Nenaleťte na levnější výrobek oproti konkurenci jako my! Paradox je, že jsme koupili přes Heureku, abychom takto nedopadli..a stejně :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U mnou objednávaného zboží bylo uvedeno, že bude dodáno do Vánoc a nestalo se tak.
    I přes můj dotaz, kdy jsem o dodání byla opakovaně ujištěna mi přišla 23. 12. zpráva, že dodávka přijde 27. 12. 2022.
    Z DPD následně 27. 12. přišla zpráva, že PRÝ JSEM DODÁVKU ODMÍTLA.
    Což není pravda.
    Balíček bude doručen až 3. 1. 2023.
    Takže spokojená nejsem a už si zde nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. Zboží zaplaceno 14.12. Po týdnu na základě urgence byla objednávka obchodem stornována údajně z důvodu poškození zboží. Před Vánoci jsem tak neměla ani dárek ani peníze a zboží bylo v ostatních eshopech vyprodáno. Týden tomuto eshopu trvá, než zjistí, že zaplacené zboží (cca 4000) je vlastně poškozeno a nelze ho odeslat????!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazil ve slíbený čas.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibovaný termín dodání nedodržen, neobdržel jsem email o potvrzení objednávky, navzdory údajnému předání objednávky dopravci před pěti dny objednávka stále nedorazila.