Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji si nechat poslat tv. Neb mi přišela rozbitá obrazovka. Obchod mi napsal, že já musím tv poslat dopravci a zahájit reklamaci. Na vlastní náklady jsem musela televizor nechat dopravit. Pak jsem čekala na vyjádření, které, jak jsem jim psala bylo zamítnuto, neb krabice nebyla porušena. Po tomto vyjádření mi obchod Apollo napsalo, že peníze mne vrátí do 14 dnů, ale opět televizor musím zaslat. Tak na své náklady jsem televizor poslala. Dnes je to měsíc od nákupu mne peníze dorazily za což jsem ráda, ale náklady za poštovné nedorazily. Již nikdy více!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo po týdnu, i když bylo skladem ihned k odeslání. Obchod nenapsal nic o opoždění, na stránkách jejich online poradce nereagoval . Uvidíme co bude dál.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodáno již použité zboží s vadou jako nové.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nedoporučuji, není to úplně chyba obchodu ale poslali mobil a ten nedorazil. Špatně zvolená dopravní společnost ze strany prodávajícího

    • Obchod za kladné hodnocení nákupu nabízí odměnu, tedy: jakékoliv kladné recenze benihou bžt objektivní.
    • Nabídka obchodu: Nyní zde máte další možnost vyhrát
    • Nedávno vám do Vaší e-mailové schránky dorazila žádost o hodnocení z HEUREKA.CZ. Rádi bychom Vás poprosili o to, abyste náš e-shop touto cestou doporučili i dále. Stejně tak můžete své doporučení jednoduše vložit i na GOOGLE a ZBOZI.CZ. Za každé takové Vaše doporučení získáte další los do naší každotýdenní soutěže o iPhone. Celkem tedy můžete jednoduše získat až 3 losy navíc. A šance na výhru tak rostou! :-)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nic mě nenapadá
    • Zboží dodáno v jiné barvě
    • Zboží přišlo za 7 dní a na jiné výdejní místo

    Sluchátka objednané jako černé přišly v graphite barvě. Reklamačním oddělením mi bylo sděleno, že graphite je odstín černé a že je to v pořádku. V nabídce mají jak sluchátka černá tak sluchátka graphite. Na faktuře je psáno,že sluchátka jsou černá, nesouhlasí ani SM čísla na faktuře a na dodaných sluchátkách. Na dotaz jak objednat sluchátka černá aby přišla opravdu černá jsem odpověď nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno, zaplaceno, po 5 dnech nedodáno a po urgenci přišlo sdělení, že zboži nemají, tak vrátí peníze. Peníze vrátili, ale až po připomenutí!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Psala jsem 2x email s dotazem,že by měla být u vysavače turbohubice a nikdo mi neodpověděl.A je to víc než 14 dní.Budu tam zkoušet volat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevrací peníze za zboží, které došlo poškozené
    • Arogantní komunikace, později žádná
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi dlouhá doba od objednání,sice jednání velmi slušné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V daném momentě nabízel nejnižší cenu za daný produkt na českém trhu.
    • Firma nekomunikuje po telefonu, ale zásadně jen a pouze přes e-mail.

    Objednal jsem zboží, to přišlo v pořádku, ale záhy se ukázalo, že se jedná o jiný model monitoru, než jaký jsem objednal. Informoval jsem prodejce a ten mi nabídl jediné řešení, a sice vrácení zboží ve 14denní lhůtě. To jsem odmítl a zboží poslal zpět jako reklamaci.
    (Vrácení zboží ve 14denní lhůtě spotřebitelem bez udání důvodu předpokládá, že veškeré plnění proběhlo bez vady, a to neproběhlo. V podstatě bych vracel jiné zboží, než jaké je na kupní smlouvě, a to je pochopitelně špatně.)
    Posléze mi od firmy přišel e-mail, v němž potvrzuje, že obdržela zboží, které jsem vrátil ve 14denní lhůtě bez udání důvodu. Snažím se to nebrat jako provokaci.
    Nyní jsem zvědavý, jestli mi firma pošle nazpět jenom kupní cenu vráceného zboží, anebo proplatí i náklady na dopravu, jak jí ukládá zákon. Pokud ne, pošlu to na ČOI.

    • Zboží skladem neodeslali. Žádná komunikace.
  • Ne dobré ,zboží do týdne nedorazilo.Komunikace špatná.

  • Zrušili objednávku, protože zboží, které mělo být skladem, ve skutečnosti neměli. Peníze mi vrátili na špatný účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem disk Seagate, zaplatil a podle instrukcí čekal na kontaktování přepravní službou. Po dvou dnech, kdy mě nikdo nekontaktoval jsem se rozhodl zavolat do obchodu... kde mi bylo řečeno, že se tedy omlouvají, ale disk vůbec na skladě nemají a proto musí objednávku zrušit a peníze mi pošlou zpět. V dnešní době trochu mrzuté. Jinak přístup linky byl milý, což je ale malá náplast.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dnes je 23.7., týden po objednání zboží a do teď nemám ani informaci o tom, že byla/bude objednávka odeslána a doručena ☹️

    Absolutní zklamání, nulová komunikace, nerozumím garanci Heureky této společnosti!?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespolehlivý obchod,zboží nedodali a nebyli schopni za 4 dny podat zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace
    • zboží skladem po týdnu stále není
    • dodací lhůty

    Objednáno před týdnem, zboží skladem s údajným okamžitým vyskladněním, ze strany obchodu jen potvrzeno, ale bez jakékoliv další reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • během pár minut zboží označené k vyzvednutí, ale připraveno jiné zboží
    • nabídnuto jiné zboží (úplně jiný typ) než objednáno
    • zboží nemělo originální obal
    • přístup k výdejnímu místu je jak cesta do skladu

    Po výzvě k osobnímu odběru jsem absolvoval 40 minut dlouhou jízdu rozpáleným městem, aby mi byl nabídnut jiný typ zařízení, než jsem objednal. Nikdy více tento obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání.
    • Odsavač nakonec podle stolaře, který mi vyrábí kuchyňskou linku nepasoval, hloubka byla o 2 cm větší než hl. skříňky. Chtěl jsem zboží vrátit nebo vyměnit za jiné, to mi nebylo umožněno kvůli lhůtě vrácení 21 dní místo zákonných 14 dní. Styl jednání vidím jako velmi nevstřícný a byrokratický na rozdíl od dobrých eshopů, které umožňují výměnu zboží i po 14 dnech.

    Již nikdy v tomto eshopu nic nekoupím kvůli absolutní neochotě a nevstřícnosti k zákazníkovi. Dobrý obchodník by měl také umět řešit tyto záležitosti k plné spokojenosti svých zákazníků.